Auteur Topic: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee  (gelezen 19614 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: februari 09, 2018, 10:35:36 pm »
Moet er met dit spelersmateriaal niet veel beter kunnen gedaan worden?
Je kan niet zeggen dat ze een slechte match spelen toch ? Tot twee keer toe werd de 2-2 van de lijn gehaald. Die laatste goal verandert het resultaat niet.

Online Windraider

  • Leden
  • Berichten: 550
  • Superboeren
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: februari 09, 2018, 10:37:09 pm »
Moet er met dit spelersmateriaal niet veel beter kunnen gedaan worden?
Je kan niet zeggen dat ze een slechte match spelen toch ? Tot twee keer toe werd de 2-2 van de lijn gehaald. Die laatste goal verandert het resultaat niet.
Doe je roodgroene bril af.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: februari 09, 2018, 10:37:35 pm »
Doumbia moet altijd starten in driehoek met marcq. Dury bracht Theo te vroeg. Invalbeurt 20 min voor tijd was beter geweest. Al bij al ideaal scenario: goeie match en Genk loopt 4 punten uit op t scum...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: februari 09, 2018, 10:38:38 pm »
Moet er met dit spelersmateriaal niet veel beter kunnen gedaan worden?
Je kan niet zeggen dat ze een slechte match spelen toch ? Tot twee keer toe werd de 2-2 van de lijn gehaald. Die laatste goal verandert het resultaat niet.
Doe je roodgroene bril af.
Sorry dat ik een andere match zag.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: februari 09, 2018, 10:40:20 pm »
Onze verdediging alweer, amai.
We hebben een tweede Heylen ontdekt, in de persoon van Marcq.
Die Marcq is mijn insziens veel te traag. Precies of dat hij een zak patatten op zijn rug heeft.
Toch treffend dat altijd dezelfde Genkspelers ons de das om doen, nl Karelis en Pozuelo.
Ik vind Harboui een goede spits, maar loopt teveel buitenspel. Zijn penalty was een pareltje.
Bongonda zal ploegspeler moeten worden. Hopelijk zal dit hem lukken.
Goed, deze nederlaag is eigenlijk niet zo erg, maar we zouden volgende thuismatch toch terug moeten winnen om eindelijk zeker te zijn van de redding.
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2018, 10:45:23 pm door isidoor »

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: februari 09, 2018, 10:44:12 pm »
Moet er met dit spelersmateriaal niet veel beter kunnen gedaan worden?
Je kan niet zeggen dat ze een slechte match spelen toch ? Tot twee keer toe werd de 2-2 van de lijn gehaald. Die laatste goal verandert het resultaat niet.
Dus dit was een goede match voor u.... ::)
Veel teveel salonspelers,HH constant offside vooraan en backs die verdedigend niets waren.We scoren dankzij een blunder van hun keeper.
Chapeau aan de aanwezige fans trouwens.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: februari 09, 2018, 10:48:34 pm »
Moet er met dit spelersmateriaal niet veel beter kunnen gedaan worden?
Je kan niet zeggen dat ze een slechte match spelen toch ? Tot twee keer toe werd de 2-2 van de lijn gehaald. Die laatste goal verandert het resultaat niet.
Ja,maar globaal bekeken moet men met dit spelers materiaal beter kunnen (Genk was niet echt een pletwals).Dury moet ook wat vuur tonen,is zo gelaten en is niet eerlijk in zijn keuzes.  Derijck mag nonchalant zijn ding blijven doen,na KVO,indien je iets wil veranderen aan je ploeg, dan moet je toch uw 2 beste spelers van die match niet verwijderen? 
Dury heeft nu geen enkel excuus meer,we hebben meer dan genoeg kwaliteit nu,maar ja,het was tegen die grote topclub....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: februari 10, 2018, 12:03:42 am »
Ik stoor mij enorm aan 'we zijn gered', het is al zo van tegen Waasland-Beveren, diegene die dat beweren kunnen niet tellen (er gebeuren ook altijd rare dingen in degradatiematchen).Ik stoor mij ook aan de manier van spelen, in onze 'identiteit',  ook nu weer tegen Genk,waarom niet compact met een stevig blok spelen?
 Ieder punt is belangrijk wanneer je nog niet safe bent,waarom altijd die 2 flankverdedigers zo hoog,waarom altijd op balbezit spelen,wij moeten in Genk toch het spel niet maken?  Waarom experimenteren met 2 nieuwe spelers? 
De laatste heeft nog 5 matchen,9 punten achter,winnen ze morgen dan heeft de laatste nog 4 matchen en 7 punten achterstand (als ze winnen van ons zijn dat er nog 4!!! En nog 9 punten te winnen of te verliezen,met uit-matchen tegen Kvk en Lokeren en thuis tegen Anderlecht MOETEN we zeker winnen volgende week om heel zeker te zijn!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: februari 10, 2018, 01:04:04 am »
Moet er met dit spelersmateriaal niet veel beter kunnen gedaan worden?
Je kan niet zeggen dat ze een slechte match spelen toch ? Tot twee keer toe werd de 2-2 van de lijn gehaald. Die laatste goal verandert het resultaat niet.
Doe je roodgroene bril af.

Heeft niks met een rood-groene bril te maken. Ze hebben effectief een goeie wedstrijd gespeeld en voor het zelfde geld win je deze ook. Dit gezegd zijnde waren Marcq en vooral Deryck heel erg slecht. Een pluim voor onze nieuwe man!

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: februari 10, 2018, 03:59:30 am »
Ik stoor mij enorm aan 'we zijn gered', het is al zo van tegen Waasland-Beveren, diegene die dat beweren kunnen niet tellen (er gebeuren ook altijd rare dingen in degradatiematchen).Ik stoor mij ook aan de manier van spelen, in onze 'identiteit',  ook nu weer tegen Genk,waarom niet compact met een stevig blok spelen?
 Ieder punt is belangrijk wanneer je nog niet safe bent,waarom altijd die 2 flankverdedigers zo hoog,waarom altijd op balbezit spelen,wij moeten in Genk toch het spel niet maken?  Waarom experimenteren met 2 nieuwe spelers? 
De laatste heeft nog 5 matchen,9 punten achter,winnen ze morgen dan heeft de laatste nog 4 matchen en 7 punten achterstand (als ze winnen van ons zijn dat er nog 4!!! En nog 9 punten te winnen of te verliezen,met uit-matchen tegen Kvk en Lokeren en thuis tegen Anderlecht MOETEN we zeker winnen volgende week om heel zeker te zijn!

Als je heel negatief bent dan heb je gelijk, maar realistisch gezien is het seizoen over en kan Dury experimenteren om het materiaal dat we hebben binnengehaald te testen voor volgend seizoen en mss zelfs al PO2 als ze daar enige ambitie voor hebben...(waar we toch van uitgaan).


Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: februari 10, 2018, 07:05:20 am »
Ik stoor mij enorm aan 'we zijn gered', het is al zo van tegen Waasland-Beveren, diegene die dat beweren kunnen niet tellen (er gebeuren ook altijd rare dingen in degradatiematchen).Ik stoor mij ook aan de manier van spelen, in onze 'identiteit',  ook nu weer tegen Genk,waarom niet compact met een stevig blok spelen?
 Ieder punt is belangrijk wanneer je nog niet safe bent,waarom altijd die 2 flankverdedigers zo hoog,waarom altijd op balbezit spelen,wij moeten in Genk toch het spel niet maken?  Waarom experimenteren met 2 nieuwe spelers? 
De laatste heeft nog 5 matchen,9 punten achter,winnen ze morgen dan heeft de laatste nog 4 matchen en 7 punten achterstand (als ze winnen van ons zijn dat er nog 4!!! En nog 9 punten te winnen of te verliezen,met uit-matchen tegen Kvk en Lokeren en thuis tegen Anderlecht MOETEN we zeker winnen volgende week om heel zeker te zijn!

Als je heel negatief bent dan heb je gelijk, maar realistisch gezien is het seizoen over en kan Dury experimenteren om het materiaal dat we hebben binnengehaald te testen voor volgend seizoen en mss zelfs al PO2 als ze daar enige ambitie voor hebben...(waar we toch van uitgaan).

Niets aantrekken van dat negatief gezeik ! Gisteravond weer een matchke gezien zoals voetbal hoort te zijn nl. spelen en laten spelen. En dan krijg je kansen over en weer. Spijtig van die blunder van Marcq dat hoort er natuurlijk niet bij.  Een 3-3 ware een juiste uitslag geweest.
Op naar de volgende oefenstonde al vrees ik dat Eupen, als ze komen spelen zoals in kortrijk weer niet veel soeps zal zijn.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: februari 10, 2018, 08:17:55 am »
Ben er zeker van dat bepaalde spelers maar volgend jaar beter zullen zijn.we stonden van onder...denk je nu echt dat je dan plots de pannen van het dak gaat spelen en alles gaat winnen?ja,kans is 1op 100.
En dury houdt zich zelden bezig om 90minuten een speler op iemand te zetten. Daardoor speelt puzzuelo tegen ons steeds goed.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: februari 10, 2018, 08:22:53 am »
Hoe Hamalainen hier wedstrijd na wedstrijd mag blijven knoeien, onvoorstelbaar.

Btw Ndongala verdiende wel rode kaart bij z'n tackle op Coopman.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: februari 10, 2018, 08:26:23 am »
Marcq speelt ne keer een een boerejaar bij Charleroi , valt door de mand bij Gent en dan gaan wij er een miljoen euro aanhangen. Zolang we mathematisch niet gered zijn, ben ik geen minuut op mijn gemak met deze ploeg.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.775
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: februari 10, 2018, 08:37:24 am »
Er zat veel meer in
individuele fouten kosten terug 2/3 punten.
Harbaoui pakt veel geel, dom geel...
Marcq oogt mij altijd moe, zelfs begin vd match
Tijd voor Madu ipv Hamalainen want die vertrekt toch
Olayinka zit ook niet in zijn goeie fase, maakt vaak verkeerde keuzes
maar
dit genk was zeker te pakken....

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: februari 10, 2018, 09:50:24 am »
Moet er met dit spelersmateriaal niet veel beter kunnen gedaan worden?
Je kan niet zeggen dat ze een slechte match spelen toch ? Tot twee keer toe werd de 2-2 van de lijn gehaald. Die laatste goal verandert het resultaat niet.
Dus dit was een goede match voor u.... ::)
Veel teveel salonspelers,HH constant offside vooraan en backs die verdedigend niets waren.We scoren dankzij een blunder van hun keeper.
Chapeau aan de aanwezige fans trouwens.

Ja, ik vond dit een goede match.
Maar elk zijn mening uiteraard.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: februari 10, 2018, 09:55:26 am »
Hier al uitvoerig gezegd. Onbegrijpelijk dat je Doumbia uit de ploeg zet. Wint duels en is in de passing ook veel beter geworden. Speelde de afgelopen weken goeie wedstrijden. In de loop van de tweede helft nam Genk het middenveld volledig over (er werden geen duels meer gewonnen). Je voelde zo aan dat Genk ging scoren ... Pas na de inbreng van Doumbia kreeg essevee terug wat grip op het middenveld. Als je dan toch Theo een kans wil geven, had je net zo goed met Doumbia in de plaats van Marcq kunnen spelen. Niet kijken naar namen, maar naar de prestaties van spelers a.u.b.
En Baudry ? Die moet mentaal ijzersterk zijn. Hoeveel keer werd die nu al niet afgeserveerd ? Nu zelfs na goeie wedstrijden ... Moet lastig zijn als je om één of andere reden in de verkeerde schuif ligt bij de trainer en telkens weer de pineut bent.  In het verleden moest Dury tot zijn eigen scha en schande Baudry na verloop van tijd telkens opnieuw brengen ... Benieuwd of Baudry zich voor de zoveelste keer weer opnieuw in de ploeg kan knokken.
Dit doet geen afbreuk aan de verdiensten van Bjordal die behoorlijk debuteerde. Dat hij een fractie van een seconde te laat kwam om het schot van Pozuelo af te blokken, dat moet je er bij nemen.
Met respect voor Harbaoui, maar een spits met zoveel ervaring mag zoveel niet offside staan.
Het verhaal van Hamalainen lijkt mij over. Die heeft de uitstraling van een speler die ongeïnteresseerd zijn matchkes afwerkt. Even dacht ik dat ie nog bij Genk speelde. Onvoorstelbaar wat Genk langs zijn kant allemaal mocht klaarmaken. Laat zich uitdribbelen door Buffel, maar denk je dat ie dan nog ook maar één inspanning doet om de zaak toch nog te redden ? Nee, die bleef gewoon rustig staan om Sammy aan zijn lot over te laten ... Wat heb ik mij geërgerd aan diens inzet en mentaliteit.
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2018, 10:06:46 am door nassaro »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: februari 10, 2018, 10:27:53 am »
Hama speelde inderdaad geenn goeie wedstrijd, maar wat me vooral opviel was hoe passief Derijck bleef nna de verkeerde pass van Marcq. Hij trippelt wat terplaatse en hoopt dat Bossut hem redt. Als hij meteen terugsprint is hij als eerste bij de bal om die weg te werken ipv dat Karelis scoort....

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: februari 10, 2018, 10:29:39 am »
Marcq moet je ook niet moederziel alleen op dat middenveld posteren.  Die jongen is goed in een ploeg die compact speelt zoals Charleroi, maar ik vrees dat hij zonder deftige steun op het middenveld nooit goed genoeg zal zijn. 

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 26 : 09/02/2018 20:30u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: februari 10, 2018, 10:32:11 am »
Voor mij maakte Dury trouwens ook de verkeerde keuze door nog maar eens een nieuw systeem te gaan spelen. Het werkte niet...