Auteur Topic: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 24362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: februari 21, 2018, 11:38:20 pm »
Play offs is een ander topic dan dit. Ik weet niet wat ik hier zie. Het is zondag derby en het gaat hier over play offs? Dat belooft ...

Hoe is de stand van zaken wat betreft tickets? Het zou een schande zijn als we zondag dat kot niet vol krijgen. En kom niet af met zondagavondvoetbal. Op Anwerp zondagavond zat het kot ook vol weet ik mij nog te herinneren. Komaan gasten. Beetje meer goesting !
Er zouden nog een select aantal kaarten beschikbaar zijn in sommige lokalen maar het vak zit zo goed als vol en zo hoort het ook!

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: februari 22, 2018, 09:26:39 am »
Dat ze maar al op dat patattenveld de veldverwarming aanleggen of het wordt nog 0-5 !!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: februari 22, 2018, 05:08:06 pm »
Enige match om nog eens naar uit te kijken dit seizoen.  Niet speciaal omdat het tegen KVK is, maar gewoon omdat wij kunnen zorgen om ze een kloot af te draaien.  Winnen in een burenduel en na de bekerfinale die ze niet hebben ze nu playoff 1 ontnemen.  Zou genieten zijn om heel dat stadion in rouw te brengen.  Iedereen zegt dat ze op een po1 plaats staan, maar het is gewoon een zwak seizoen. 39 punten = de punten van kvk. Dat was vorig jaar nr 12 die op hetzelfde moment 39 punten had.  Dus zo vet is het niet.  Alhoewel ze op dreef zijn de laatste 8 matchen.  Op papier is onze ploeg veel kwaliteitsvoller dan kvk.  Het blijft een spijtig gegeven dat essevee met zo een kern geen po1 gehaald heeft in een seizoen waar het msh het makkelijkste was ooit om po1 te halen.
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2018, 05:09:39 pm door essevee007 »

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: februari 22, 2018, 05:58:20 pm »
Enige match om nog eens naar uit te kijken dit seizoen.  Niet speciaal omdat het tegen KVK is, maar gewoon omdat wij kunnen zorgen om ze een kloot af te draaien.  Winnen in een burenduel en na de bekerfinale die ze niet hebben ze nu playoff 1 ontnemen.  Zou genieten zijn om heel dat stadion in rouw te brengen.  Iedereen zegt dat ze op een po1 plaats staan, maar het is gewoon een zwak seizoen. 39 punten = de punten van kvk. Dat was vorig jaar nr 12 die op hetzelfde moment 39 punten had.  Dus zo vet is het niet.  Alhoewel ze op dreef zijn de laatste 8 matchen.  Op papier is onze ploeg veel kwaliteitsvoller dan kvk .  Het blijft een spijtig gegeven dat essevee met zo een kern geen po1 gehaald heeft in een seizoen waar het msh het makkelijkste was ooit om po1 te halen.
Toon mij eens dat papier... ::)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: februari 22, 2018, 09:36:02 pm »
Enige match om nog eens naar uit te kijken dit seizoen.  Niet speciaal omdat het tegen KVK is, maar gewoon omdat wij kunnen zorgen om ze een kloot af te draaien.  Winnen in een burenduel en na de bekerfinale die ze niet hebben ze nu playoff 1 ontnemen.  Zou genieten zijn om heel dat stadion in rouw te brengen.  Iedereen zegt dat ze op een po1 plaats staan, maar het is gewoon een zwak seizoen. 39 punten = de punten van kvk. Dat was vorig jaar nr 12 die op hetzelfde moment 39 punten had.  Dus zo vet is het niet.  Alhoewel ze op dreef zijn de laatste 8 matchen.  Op papier is onze ploeg veel kwaliteitsvoller dan kvk .  Het blijft een spijtig gegeven dat essevee met zo een kern geen po1 gehaald heeft in een seizoen waar het msh het makkelijkste was ooit om po1 te halen.
Toon mij eens dat papier... ::)
Als je louter naar de marktwaarde kijkt zie je dat Essevee voor 26.180.000 euro aan spelers heeft rond lopen terwijl dat bij k*k 17.300.000 euro is.
Dus als je je daarop baseert dan klopt het...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: februari 22, 2018, 09:38:24 pm »
Uit Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws
22 februari 2018
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2018, 09:40:17 pm door svennay »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: februari 23, 2018, 11:02:59 am »
Dus in volle strijd voor PO1 ontvangen ze hun aartsrivaal en 1/3e van het stadion is nog leeg.

 ;D

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: februari 23, 2018, 05:57:34 pm »
Enige match om nog eens naar uit te kijken dit seizoen.  Niet speciaal omdat het tegen KVK is, maar gewoon omdat wij kunnen zorgen om ze een kloot af te draaien.  Winnen in een burenduel en na de bekerfinale die ze niet hebben ze nu playoff 1 ontnemen.  Zou genieten zijn om heel dat stadion in rouw te brengen.  Iedereen zegt dat ze op een po1 plaats staan, maar het is gewoon een zwak seizoen. 39 punten = de punten van kvk. Dat was vorig jaar nr 12 die op hetzelfde moment 39 punten had.  Dus zo vet is het niet.  Alhoewel ze op dreef zijn de laatste 8 matchen.  Op papier is onze ploeg veel kwaliteitsvoller dan kvk .  Het blijft een spijtig gegeven dat essevee met zo een kern geen po1 gehaald heeft in een seizoen waar het msh het makkelijkste was ooit om po1 te halen.
Toon mij eens dat papier... ::)

Dat papier ligt bij RSZ in Brussel

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: februari 23, 2018, 07:13:09 pm »
Enige match om nog eens naar uit te kijken dit seizoen.  Niet speciaal omdat het tegen KVK is, maar gewoon omdat wij kunnen zorgen om ze een kloot af te draaien.  Winnen in een burenduel en na de bekerfinale die ze niet hebben ze nu playoff 1 ontnemen.  Zou genieten zijn om heel dat stadion in rouw te brengen.  Iedereen zegt dat ze op een po1 plaats staan, maar het is gewoon een zwak seizoen. 39 punten = de punten van kvk. Dat was vorig jaar nr 12 die op hetzelfde moment 39 punten had.  Dus zo vet is het niet.  Alhoewel ze op dreef zijn de laatste 8 matchen.  Op papier is onze ploeg veel kwaliteitsvoller dan kvk .  Het blijft een spijtig gegeven dat essevee met zo een kern geen po1 gehaald heeft in een seizoen waar het msh het makkelijkste was ooit om po1 te halen.
Toon mij eens dat papier... ::)

Dat papier ligt bij RSZ in Brussel

Heeft daar niets met te zien hé nekske. Probeer jij maar 3000 tickets te verpatsen intussen...ongezien dat dat vuil ,vort kakstadion met kutpelouze nog niet uitverkocht is nu ;D
Wij winnen,jullie bleiten ,alweer!!!!!!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: februari 23, 2018, 07:44:32 pm »
Enige match om nog eens naar uit te kijken dit seizoen.  Niet speciaal omdat het tegen KVK is, maar gewoon omdat wij kunnen zorgen om ze een kloot af te draaien.  Winnen in een burenduel en na de bekerfinale die ze niet hebben ze nu playoff 1 ontnemen.  Zou genieten zijn om heel dat stadion in rouw te brengen.  Iedereen zegt dat ze op een po1 plaats staan, maar het is gewoon een zwak seizoen. 39 punten = de punten van kvk. Dat was vorig jaar nr 12 die op hetzelfde moment 39 punten had.  Dus zo vet is het niet.  Alhoewel ze op dreef zijn de laatste 8 matchen.  Op papier is onze ploeg veel kwaliteitsvoller dan kvk .  Het blijft een spijtig gegeven dat essevee met zo een kern geen po1 gehaald heeft in een seizoen waar het msh het makkelijkste was ooit om po1 te halen.
Toon mij eens dat papier... ::)

Dat papier ligt bij RSZ in Brussel
Beter dan in Cardiff, Sarajevo of Kuala Lumpur. ;)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: februari 23, 2018, 10:08:22 pm »
KVK is een traditieclub !!!!!
Oud 'old school' stadion (in afwachting van een totaal nieuw stadion )
Alles is hiermee gezegd ... en ik blijf hiermee beleefd hopende dat ik hier niet gebanned word.
Zondag winnen wij... en zoniet zal het onverdiend zijn , zeker weten.
Zalig om supporter te zijn van rood en wit, stamnummer 19 !
En sorry, maar ik kan echt Dury zijne kop niet zien ( echt waar, als ik hem zie moet ik braken ).
En nog iets ... in de media wordt er dikwijls gesproken over ZW als Westvlaamse ploeg, maar dat is een belediging voor de vele Zulte supporters uit Oost-Vlaanderen. Zulte Waregem is noch mossel noch vis !
Ik moet eens goed lachen met al hetgeen jij hier komt neerzetten op het Essevee-forum.
Het lijkt me niet echt de moeite om op uw dubieus pleidooi in te gaan, temeer het er alle schijn van heeft dat dit een maat voor niks is.
Op voorhand al claimen dat een eventuele nederlaag onverdiend zou zijn is ronduit ridicuul.
Hierbij besluit ik dat jij jezelf hier als "mossel" manifesteert.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: februari 23, 2018, 10:25:44 pm »
Mijn post moet ergens wel kunnen, vind ik. Laten we het een beetje leuk houden, he. Ik denk niet dat ik de mossel ben, maar als ik hier sommige posts lees ? Ik kon het niet laten ... trouwens op ons kvk forum worden er ook bepaalde posts van jullie toegelaten, vind ik. En ik herhaal : inderdaad wij winnen zeker, wij zijn sowieso beter, wij spelen jullie (ondanks ons patattenveld )'van de pleine'. Good luck in PO 2 en volgend seizoen halen jullie 0 op 6 tegen KVK. Sorry, maar so be it. Erken je meerdere. Waar is de vis ?
Miljaar Hans. Waar was je de voorbije jaren? Waar was je al die tijd? Het gaat eens beter met de veeka dan bij ons en daar ben je. Halleluja.

En aub, misschien ben je nog een jong ventje, maar dit is de geschiedenis van je ‘club’

Wist je dat...

... KV K*rtrijk eigenlijk ook een fusieclub is? We citeren eventjes:
"Op 6 mei 1971 fusioneerden Kortrijk Sport en Stade Kortrijk tot KV K*rtrijk. De club speelde verder onder het stamnummer 19 van de oudste club, Kortrijk Sport. Als clubkleuren nam men de rood-witte kleuren van de stad Kortrijk aan. Van zowel Kortrijk Sport als Stade Kortrijk mochten vijf bestuursleden zetelen in het bestuur van de nieuwe fusieclub."


« Laatst bewerkt op: februari 23, 2018, 10:28:57 pm door wOaregem »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: februari 23, 2018, 11:40:42 pm »
Dieje zit al aan den drank precies:d. Toen we de beker wonnen hadden ze zoveel noten niet op hunne zang. Ze vergeten daar rap:d.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: februari 24, 2018, 12:08:21 am »
Een duidelijk voorbeeld van een KVK fan die jarenlang zijn frustratie heeft opgekropt omdat het ‘grote’ KV Kortrijk het jaar na jaar moet afleggen (op heel af en toe een uitzondering na) tegen het half zo grote Waregem.

PS: Als wij nooit Europees speelden stond onze houten staantribune van de jaren ‘70 er ook nog steeds, maar dat heb je met een succesvolle club.  :-*

Kga goed slapen vanavond.  :D
« Laatst bewerkt op: februari 24, 2018, 12:11:00 am door Vidmar »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: februari 24, 2018, 01:16:11 am »
Mijn post moet ergens wel kunnen, vind ik. Laten we het een beetje leuk houden, he. Ik denk niet dat ik de mossel ben, maar als ik hier sommige posts lees ? Ik kon het niet laten ... trouwens op ons kvk forum worden er ook bepaalde posts van jullie toegelaten, vind ik. En ik herhaal : inderdaad wij winnen zeker, wij zijn sowieso beter, wij spelen jullie (ondanks ons patattenveld )'van de pleine'. Good luck in PO 2 en volgend seizoen halen jullie 0 op 6 tegen KVK. Sorry, maar so be it. Erken je meerdere. Waar is de vis ?
 
U mag fier zijn.  De ploeg die vorig jaar op dit moment 39 punten had stond 12e vorig seizoen.  Zegt alles.  Er is nauwelijks tegenstand dit jaar.  Om U even van uw wolk te halen.
Essevee = 5x bekerfinales en 3x winst.  KVK 1 bekerfinale en 0x winst.  Essevee +- 46 europese matchen en 2x overwinterd en halve finale.  KVK = 0 matchen.  Essevee = vice kampioen en op haar na geen kampioen. Een gouden schoen/ KVK ??? Laatste 13 jaar 9x top 7. Kvk 3x .  Toeschouwersaantallen is ook duidelijk.  Stadion en accommodatie is heel duidelijk.  Nu jij?

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: februari 24, 2018, 02:37:16 am »
Stop eens met antwoorden op die idioot met teveel tijd die hij met zo een laag IQ natuurlijk moet verkwanselen...

Ik denk dat Essevee gaat winnen. Kortrijk is niet gewoon om met deze druk om te gaan en PO1 halen is voor hun een half mirakel.

Pronostiek: 0-1

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: februari 24, 2018, 08:00:06 am »
Enkele maanden geleden gezegd dat 'dehans' een kortrijk fluite was toen hij zich nog voordeed als essevee supp.. maar toen was het allemaal niet waar..
Hoort hier niet thuis  !

Offline Fanatic

  • Leden
  • Berichten: 86
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: februari 24, 2018, 09:22:09 am »
KVK is een traditieclub !!!!!
Oud 'old school' stadion (in afwachting van een totaal nieuw stadion )
Alles is hiermee gezegd ... en ik blijf hiermee beleefd hopende dat ik hier niet gebanned word.
Zondag winnen wij... en zoniet zal het onverdiend zijn , zeker weten.
Zalig om supporter te zijn van rood en wit, stamnummer 19 !
En sorry, maar ik kan echt Dury zijne kop niet zien ( echt waar, als ik hem zie moet ik braken ).
En nog iets ... in de media wordt er dikwijls gesproken over ZW als Westvlaamse ploeg, maar dat is een belediging voor de vele Zulte supporters uit Oost-Vlaanderen. Zulte Waregem is noch mossel noch vis !
Je hebt gelijk, noch mossel noch vis. Eigenlijk is Zulte Waregem een wereldploeg. Al welgeteld 28 Europese matchen gespeeld in ons 16 jarig bestaan. Van Engeland tot Polen van Frankrijk tot Wit-Rusland. Vooral de verplaatsingen zijn legendarisch. Misschien eens nadenken over hoe zalig het is bij jou "traditieclub"

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: februari 24, 2018, 09:34:11 am »
En nu toch even serieus en welgemeend : leve Zulte !

In welke beschutte werkplaats is die ondergebracht ?

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 25/02/2018 20:00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: februari 24, 2018, 09:38:01 am »
Ach we moeten er ook niet idioot over doen, ergens heeft ie een punt natuurlijk, onze hans. Zeg nu zelf, wat ben je 't liefst? Supporter van een jonge, ambitieuze, succesvolle, Vlaamse/Belgische club met een mooie historie, een roepnaam gekend door elke voetballiefhebber, een speciaal verhaal, knap palmares, bouwend aan een toekomst?

Of supporter van een minder jonge, niet zo ambitieuze, weinig succesvolle, Maleisische club met een historie, een ongekende roepnaam, die z'n stadion met moeite uitverkocht krijgt in volle strijd voor PO1 terwijl ze de aartsrivaal ontvangen, een nietszeggend verhaal, onbestaand palmares, onzeker wat de toekomst betreft?