Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799558 keer)

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #140 Gepost op: maart 17, 2013, 08:49:01 am »
Hun business-formules zijn wel top, die office boxen lijken mij zeer interessant als (klein) bedrijfje. Zou leuk zijn mochten ze ook z'n dingen hier hebben in Waregem als het nieuwe stadion er ooit komt...

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #141 Gepost op: maart 18, 2013, 09:15:39 am »
Vorig weekend had ik een leuke babbel met ??n van de Schepenen van het Waregemse bestuur.  Onder andere het stadiondossier werd even aangehaald en volgens deze Schepen zou men het stadion gewoon toebouwen, met andere woorden, nieuwe tribunes achter beide doelen en de hoeken toebouwen.  Ook zou het veld met 4m verbreed worden om zo te voldoen aan de normen.

Geen knip & plakwerk a.u.b.  Als je nu een stadion zet, moet je direct het goede zetten.  Want we weten hoelang het duurt in Belgi?.  Of een stadion dat je kan aanpassen in latere stadia tot een modern complex.  Ontvetten van 40 miljoen naar 25 miljoen dat is 15 miljoen euro minder.  Hopelijk ziet het er nog even knap uit, maar dat zal wel niet?

Helemaal akkoord.  We gaan dan wel moeten rekening houden dat het dat jaar misschien sportief wat moeilijker zal gaan (cfr. de gantwaze) omdat de fondsen naar het stadion gaan.

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #142 Gepost op: maart 18, 2013, 10:55:50 am »
Ook misschien rekening houden dat de schulden van stad Waregem de laatste 3 jaar met 50% gestegen zijn

Offline zultewaregemsup69

  • Leden
  • Berichten: 81
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #143 Gepost op: maart 18, 2013, 11:19:45 am »



Meer moet dit niet zijn voor mij


Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #145 Gepost op: maart 18, 2013, 05:19:40 pm »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #146 Gepost op: maart 18, 2013, 05:31:54 pm »
Uit het persbericht naar de supportersraad blijkt dus dat het ontvetten van het dossier duurt tot eind 2013. Niet dat ik hier ervaring mee heb, maar is het normaal dat alles zo lang moet aanslepen. Als je daar nu 1 of 2 mensen opzet, die zich daar full-time mee bezighouden, kan dit toch maximaal maar 2 maand duren.
Alle opties bekijken, inbrengen in de nieuwe plannen, haalbaarheid opnieuw controleren en klaar!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #148 Gepost op: maart 18, 2013, 05:35:48 pm »
Wat een lelijke gedrochten post gij hier zeg?!
Het lijkt me vooral belangrijk dat er nog eens 4 tribunes zijn in ons stadion, zodat het... Een voetbalstadion wordt.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #149 Gepost op: maart 18, 2013, 05:43:22 pm »
Wat een lelijke gedrochten post gij hier zeg?!
Het lijkt me vooral belangrijk dat er nog eens 4 tribunes zijn in ons stadion, zodat het... Een voetbalstadion wordt.

De vraag is: kunnen we 4 tribunes wel betalen?

Waarom sleept het anders dan zolang aan...

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #150 Gepost op: maart 18, 2013, 05:46:20 pm »
Wat een lelijke gedrochten post gij hier zeg?!
Het lijkt me vooral belangrijk dat er nog eens 4 tribunes zijn in ons stadion, zodat het... Een voetbalstadion wordt.

De vraag is: kunnen we 4 tribunes wel betalen?

Waarom sleept het anders dan zolang aan...

Ik betwijfel of het met het aantal tribunes te maken heeft. ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #151 Gepost op: maart 18, 2013, 06:43:22 pm »
het lijkt mij logisch dat als je een stadion zet, dit 4 tribunes zal hebben niet :) ? (hoeft niet , maar is toch logisch)

achja beter nog 2 jaar wachten en dat er dan eindelijk iets goed en vooral haalbaar uit de bus komt zeker

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #152 Gepost op: maart 18, 2013, 07:00:47 pm »
Hoe meer tribunes, hoe meer geld...

Braga heeft trouwens ook een stadion met 2 tribunes

Als ze aan beide lange zijden, 2 mooie moderne tribunes plaatsen (zonder piste) van 6.500 plaatsen kan ik daarmee leven, en dan achter beide goalen mooie "muren" zodat het stadion toe is

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #153 Gepost op: maart 18, 2013, 07:14:17 pm »
Hoe meer tribunes, hoe meer geld...

Braga heeft trouwens ook een stadion met 2 tribunes

Als ze aan beide lange zijden, 2 mooie moderne tribunes plaatsen (zonder piste) van 6.500 plaatsen kan ik daarmee leven, en dan achter beide goalen mooie "muren" zodat het stadion toe is

Minimum lijkt me sowieso 3 tribunes, al is het maar om een groter aanbod te hebben qua tickets/abo's/prijzen. Meer zelfs, ik zou liever 4 kleinere/lagere tribunes hebben zodat we een mooi, 'rond', gesloten VOETBALstadion hebben, dan 2 grote tribunes langs de lange zijde en verder niks.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #154 Gepost op: maart 18, 2013, 07:22:02 pm »
Hoe meer tribunes, hoe meer geld...

Braga heeft trouwens ook een stadion met 2 tribunes

Als ze aan beide lange zijden, 2 mooie moderne tribunes plaatsen (zonder piste) van 6.500 plaatsen kan ik daarmee leven, en dan achter beide goalen mooie "muren" zodat het stadion toe is
Braga kan dan ook geen tribunes achter de goal zetten omdat er rotsen staan
SV TILL I DIE

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #155 Gepost op: maart 18, 2013, 07:54:05 pm »
Hoe meer tribunes, hoe meer geld...

Braga heeft trouwens ook een stadion met 2 tribunes

Als ze aan beide lange zijden, 2 mooie moderne tribunes plaatsen (zonder piste) van 6.500 plaatsen kan ik daarmee leven, en dan achter beide goalen mooie "muren" zodat het stadion toe is
Braga kan dan ook geen tribunes achter de goal zetten omdat er rotsen staan

Weet ik wel...

maar ik bedoel, als ze de kostprijs een probleem is en die omlaag moet, dan ben ik (en ik denk nog vele anderen) gelukkig met 2 moderne tribunes langs de zijkant alleen

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/03/Netanya-Stadium_33.JPG/800px-Netanya-Stadium_33.JPG

Gelijk dit.

Maar achter de goal moet er uiteraard wel een knappe muur komen


Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #156 Gepost op: maart 18, 2013, 08:48:12 pm »
liever een deftig stadion, dat toe is met tribunes achter de goal!
Wie weet vallen er een paar Miljoentjes uit de lucht binnenkort

Offline zultewaregemsup69

  • Leden
  • Berichten: 81
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #157 Gepost op: maart 18, 2013, 09:22:00 pm »
Laat Zulte Waregem en Kortrijk gewoon in een gezamenlijk stadion spelen in Deerlijk (zonder fusie)


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #158 Gepost op: maart 18, 2013, 09:23:52 pm »
Laat Zulte Waregem en Kortrijk gewoon in een gezamenlijk stadion spelen in Deerlijk (zonder fusie)


o_O ...

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #159 Gepost op: maart 18, 2013, 09:27:39 pm »
Laat Zulte Waregem en Kortrijk gewoon in een gezamenlijk stadion spelen in Deerlijk (zonder fusie)

ga weg! Aub please, op het kvkforum is er nog een plaatsje vrij, en moest er eentje zijn van fc sellewie ga dan daar naartoe