Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799620 keer)

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #280 Gepost op: mei 18, 2013, 08:52:28 pm »
Mochten we de titel pakken en daar bij horende slordige 15 miljoen euro hoop ik dat Essevee een deel van dit geld gaat investeren in een nieuw stadion. Zo wordt het gedeeltelijk eigenaar van het stadion en moet het dus geen huur betalen en kan het zelf inkomsten genereren... Visie op lange termijn.
als ik het goed voorheb, betaald waregem slechts 1? huur voor het stadion, puur symbolisch.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #281 Gepost op: mei 18, 2013, 09:05:33 pm »
Essevee Arena
laatste stukske geschiedenis mag ook weg
:) kon het ni laten, sorry
kzal es nen borstelsteel in uw ol duwen, en kzal het ook nie kunne laten ;-)
RESPECT 4 THE PAST!!!!!!!!!!

Essevee W.

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #282 Gepost op: mei 18, 2013, 09:28:10 pm »
Essevee Arena
laatste stukske geschiedenis mag ook weg
:) kon het ni laten, sorry
kzal es nen borstelsteel in uw ol duwen, en kzal het ook nie kunne laten ;-)
RESPECT 4 THE PAST!!!!!!!!!!

Idd, dat hebben ze hier precies niet.. Triestig

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #283 Gepost op: mei 18, 2013, 09:47:03 pm »
Essevee Arena
laatste stukske geschiedenis mag ook weg
:) kon het ni laten, sorry
kzal es nen borstelsteel in uw ol duwen, en kzal het ook nie kunne laten ;-)
RESPECT 4 THE PAST!!!!!!!!!!

Idd, dat hebben ze hier precies niet.. Triestig

Respect voor het verleden moet er zijn, maar het moet gezegd zijn: jij hebt ook helemaal geen respect voor het heden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #284 Gepost op: mei 19, 2013, 12:22:43 am »
Essevee Arena
laatste stukske geschiedenis mag ook weg
:) kon het ni laten, sorry
kzal es nen borstelsteel in uw ol duwen, en kzal het ook nie kunne laten ;-)
RESPECT 4 THE PAST!!!!!!!!!!

Idd, dat hebben ze hier precies niet.. Triestig

Respect voor het verleden moet er zijn, maar het moet gezegd zijn: jij hebt ook helemaal geen respect voor het heden.

ik ging exact hetzelfde zeggen. iedereen hier respect voor het heden (maw 12 jaar en meer geleden) , maar jullie hebben geen respect voor de laatste 12 jaar en het heden. hoe bestaat het dat je als "supporter" je eigen clubnaam niet wil / kan / durft / zal uitspreken :)

ON TOPIC : wat betreft ALS we kampioen worden : kunnen ze inderdaad met pakweg  5 miljoen al een tribune van het nieuwe stadion zetten ;)

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #285 Gepost op: mei 19, 2013, 01:40:27 am »
Voor geld danst den beer

Ik dacht dat Genk 1 miljoen euro krijgt voor hun stadionnaam naar Cristal te noemen

Stel dat wij dan zo'n (ik zeg maar wat) 500.000 - 600.000 euro kunnen krijgen per jaar voor dat Belgacom Arena te noemen

Op 10 jaar tijd heb je dan een goeie 5-6 miljoen euro bijeen. Kunt ge al wat mee doen denk ik (jeugdwerking)

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #286 Gepost op: mei 19, 2013, 06:22:57 am »
Begin dan zelf met respect te hebben voor het heden
en ni alles in de mensen hun strot te willen duwen van KSVW ier en daar
tis nu ZulteWaregem, KSVW hield het ni langer alleen vol, face the facts
mo bon, als gulder liever int jaar 1985 wilt blijven leven doe gerust
mo val de andere mensen ni langer lastig mee al ulder gedoe
respect the future, don't forget the past

OT:
als ge een huis bouwt dan edde goeie funderingen nodig voorda u huis sterk genoeg is
KSVW is de fundering, ma tis het huis de telt.....


mvg
OUD SV Waregem supporter
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2013, 06:25:00 am door Freve »

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #287 Gepost op: mei 19, 2013, 10:43:06 am »
witte vlekken .... in Panini boekskes????
Is da ni eerder in de boekskes met de fijnere vleeswaren??

Aja just van mensen die zich inderdaad op een dag als vandaag bezig houden met zeveren over een naam waar iedereen heeft leren mee leven ondertussen kan je inderdaad wel witte vlekken verwachten in panini boekskes...
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #288 Gepost op: mei 19, 2013, 11:39:37 am »
Mannekes, stopt toch allemaal en keer met zagen. Zulte Waregem is geen KSV Waregem en geen Zultse VV. Het is net als RC Genk indertijd een unieke samenvoeging van 2 clubs.
Maar ik denk dat indien de naam Zulte Waregem blijft, er altijd dergelijke discussies zullen zijn. De club promoot ook meer en meer de merknaam Essevee.
Witte vlekken??? Je kan toch iets origineler/volwassen reageren op een inderdaad ongepaste opmerking.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #289 Gepost op: mei 20, 2013, 06:15:55 pm »
Had gisteren tegen de burgemeester gepraat en die zei dat de CL voorronde kon doorgaan in het huidige stadion met aanpassingen
SV TILL I DIE

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #290 Gepost op: mei 20, 2013, 06:28:05 pm »
Had gisteren tegen de burgemeester gepraat en die zei dat de CL voorronde kon doorgaan in het huidige stadion met aanpassingen

Sorry maar als we effectief doorgaan is dat stadion veel te klein en zeker die uittribune is europa iedere uitsupporter onwaardig. Ik hoop echt dat we naar gent kunnen uitwijken

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #291 Gepost op: mei 20, 2013, 06:30:08 pm »
Had gisteren tegen de burgemeester gepraat en die zei dat de CL voorronde kon doorgaan in het huidige stadion met aanpassingen

Sorry maar als we effectief doorgaan is dat stadion veel te klein en zeker die uittribune is europa iedere uitsupporter onwaardig. Ik hoop echt dat we naar gent kunnen uitwijken

1ste stap: hopen dat Standard Europees speelt dit jaar.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #292 Gepost op: mei 20, 2013, 06:47:44 pm »
Had gisteren tegen de burgemeester gepraat en die zei dat de CL voorronde kon doorgaan in het huidige stadion met aanpassingen

Sorry maar als we effectief doorgaan is dat stadion veel te klein en zeker die uittribune is europa iedere uitsupporter onwaardig. Ik hoop echt dat we naar gent kunnen uitwijken

1ste stap: hopen dat Standard Europees speelt dit jaar.

 ;)!

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #293 Gepost op: mei 20, 2013, 07:41:39 pm »
daarjuist op vtm nieuws zeggen ze dit ook !

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #294 Gepost op: mei 20, 2013, 07:43:08 pm »
daarjuist op vtm nieuws zeggen ze dit ook !


eerdere berichten zeiden dat er een onkost nodig was van 250.000, ondertussen spreken ze al van meer dan een half miljoen...

Essevee W.

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #295 Gepost op: mei 20, 2013, 08:30:14 pm »
Had gisteren tegen de burgemeester gepraat en die zei dat de CL voorronde kon doorgaan in het huidige stadion met aanpassingen

Ik vertrouw die burgemeester niet echt als het over het nieuwe stadion gaat!  Ik heb de indruk dat ze nu roef roef wat aanpassingen gaan doen om het daarbij dan te laten.  Zo schieten we niets maar dan ook niets op wat de toekomst betreft.  De enige mogelijkheid tot vooruitgang is een stadion gelijk dat van Gent (iets kleinere versie) !!  Al de rest is oplapwerk en bijgevolg bullshit !

Volledig onterechte reactie. Dit 'oplapwerk' zal ook deel uitmaken van een toekomstig nieuw stadion aangezien dit behouden zal blijven! De burgemeester doet samen met stad Waregem zijn opperste best om Europees voetbal in eigen stad en stadion te laten plaatsvinden en nog wordt dit door sommigen niet geapprecieerd.  >:(

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #296 Gepost op: mei 20, 2013, 08:36:47 pm »
Volledig onterechte reactie. Dit 'oplapwerk' zal ook deel uitmaken van een toekomstig nieuw stadion aangezien dit behouden zal blijven! De burgemeester doet samen met stad Waregem zijn opperste best om Europees voetbal in eigen stad en stadion te laten plaatsvinden en nog wordt dit door sommigen niet geapprecieerd.  >:(

Eerst zien en dan geloven. Politiekers beloven altijd veel, maar de laatste 5 jaar is er nog geen steen verlegd door het stadsbestuur als ik mij niet vergis..

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #297 Gepost op: mei 20, 2013, 09:16:13 pm »
Had gisteren tegen de burgemeester gepraat en die zei dat de CL voorronde kon doorgaan in het huidige stadion met aanpassingen

Ik vertrouw die burgemeester niet echt als het over het nieuwe stadion gaat!  Ik heb de indruk dat ze nu roef roef wat aanpassingen gaan doen om het daarbij dan te laten.  Zo schieten we niets maar dan ook niets op wat de toekomst betreft.  De enige mogelijkheid tot vooruitgang is een stadion gelijk dat van Gent (iets kleinere versie) !!  Al de rest is oplapwerk en bijgevolg bullshit !

Volledig onterechte reactie. Dit 'oplapwerk' zal ook deel uitmaken van een toekomstig nieuw stadion aangezien dit behouden zal blijven! De burgemeester doet samen met stad Waregem zijn opperste best om Europees voetbal in eigen stad en stadion te laten plaatsvinden en nog wordt dit door sommigen niet geapprecieerd.  >:(


Appreci?ren?  Omdat de supporters ondertussen enkele jaren aan het lijntje gehouden worden? Nu schieten ze uit hun krammen om uberhaupt Europees in Waregem te kunnen spelen.  Het enige dossier waar alle vergunningen in orde zijn, wordt enkel door de locale politiek vertraagd.  Omdat ze liever de centen in sociale projecten steken - staat goed op de foto- ipv te durven investeren in een toekomst project.  Met de plaats voor journalisten en bezoekende supporters - europees geen staanplaatsen- kunnen hooguit 5000 essevee supporters binnen.  Toch onrealistisch indien er geen stuk nieuwbouw kan afgewerkt zijn??  Kspeel dan liever europees buiten waregem, zodat de stad het nieuwbouwdossier versneld kan afwerken, anders hebben ze weer een jaar extra excuses.  Qua abonnees zit het stadion quasi op zijn maximum - toch jammer na zo een boerejaar!!!!!!

Als er 18000 boeren op de bekerfinale waren, moet dit toch voor de CL eveneens kunnen? 
Essevee tegen een deftige Europese ploeg in het Koning Boudewijnstadion voor meer dan 30000 man, terwijl er in Anderlecht maar 22000 binnen kunnen. 

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #298 Gepost op: mei 20, 2013, 09:22:55 pm »
Leuk dat het stad wil investeren, maar wat zien ze dan precies met het verbouwingswerken? (naast de aanpassingen aan het veld, ticketcontrole & nieuwe zitjes) want binnen 3 maand spelen we onze eerste match op Europees niveau...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #299 Gepost op: mei 20, 2013, 09:29:40 pm »
Onze burgervader kant goe uitleggen maar wat betreft ons nieuw stadion gaat nog tijdje duren volgens mij !!!! In de pers hele dagen zeggen dat het de beste reclame is voor de stad maar in de praktijk geen centen hebben (of nie willen uitgeven) om een nieuw stadion te financieren terwijl hij in de pers beweerd dat het er gaat komen staan we nog geen stap verder of 2j geleden . Kurtje geen woorden maar daden mijn beste vriend !!!!!!!!!!!