Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799587 keer)

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #340 Gepost op: mei 24, 2013, 11:12:29 am »
Vandaar ook de eerste reactie van hem op de site "ik garandeer dat er volgend jaar voetbal zal worden gespeeld in het regenboogstadion"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #341 Gepost op: mei 24, 2013, 02:14:00 pm »
een nieuw stadion heb ik al een tijdje uit mijn hoofd gezet. stad waregem heeft geen geld voor investeringen in ons stadion, maar heeft wel geld voor cyclocross masters. de stad betaald 10.000 euro per editie. schandalig. >:(

tja 10 000 euro voor de cyclocross die ook polulair is , wat ga je dan anders doen ? alle investeringen in andere sporten, in cultuur, in onderwijs, in bibliotheek, in gemeentepersoneel , in scholen,  .... terugschroeven op stopzetten om te investeren in een stadion waar misschien 10 - 15 % van de bevolking naartoegaat  ?

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #342 Gepost op: mei 24, 2013, 03:30:52 pm »
Europees voetbal aan Gaverbeek lijkt onmogelijk

De kosten om Europees te spelen in het Regenboogstadion zouden veel hoger oplopen dan oorspronkelijk gedacht. De kans lijkt dan ook klein dat er Europees zal kunnen worden gespeeld aan de Gaverbeek volgend seizoen.
Bij Zulte Waregem dacht men dat de kosten om het Regenboogstadion geschikt te maken voor Europees voetbal wel zouden meevallen. De UEFA heeft zijn eisen kenbaar gemaakt en er zou meer moeten gebeuren qua aanpassingen dan eerst gedacht. Dat weet Het Laatste Nieuws alvast.
Het stadsbestuur van Waregem was eerst van plan een half miljoen euro te investeren om de aanpassingen gedaan te krijgen. Nu de totale som veel hoger blijkt te liggen dan dat half miljoen, trekt de stad het geld terug. Het geeft wel nog steeds geld voor een nieuw oefencomplex.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-24/europees-voetbal-aan-gaverbeek-lijkt-onmogelijk#ixzz2UDUVn4Wv

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #343 Gepost op: mei 24, 2013, 03:38:24 pm »
Europees voetbal aan Gaverbeek lijkt onmogelijk

De kosten om Europees te spelen in het Regenboogstadion zouden veel hoger oplopen dan oorspronkelijk gedacht. De kans lijkt dan ook klein dat er Europees zal kunnen worden gespeeld aan de Gaverbeek volgend seizoen.
Bij Zulte Waregem dacht men dat de kosten om het Regenboogstadion geschikt te maken voor Europees voetbal wel zouden meevallen. De UEFA heeft zijn eisen kenbaar gemaakt en er zou meer moeten gebeuren qua aanpassingen dan eerst gedacht. Dat weet Het Laatste Nieuws alvast.
Het stadsbestuur van Waregem was eerst van plan een half miljoen euro te investeren om de aanpassingen gedaan te krijgen. Nu de totale som veel hoger blijkt te liggen dan dat half miljoen, trekt de stad het geld terug. Het geeft wel nog steeds geld voor een nieuw oefencomplex.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-24/europees-voetbal-aan-gaverbeek-lijkt-onmogelijk#ixzz2UDUVn4Wv


De enige logische beslissing - europees: geen staanplaatsen, geen X.  Maar als die soap blijft duren, moeten we straks ook op het Kiel niet meer gaan sjotten.  Wa schiet er dan nog over?

Op www.belstadions.net/forum - outdoor/verbouwingen, kan je het ganse verhaal van begin tot nu nalezen....  De stad wou iets multifunctioneels met gerichte handelszaken, het begon ooit met een U-kuip, dan zou het een kopie van AZ worden, alle vergunningen werden netjes afgeleverd.... tot het finaal in de handen van het stadsbestuur kwam om te HANDELEN.  Zucht.....


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #344 Gepost op: mei 24, 2013, 03:41:05 pm »
Europees voetbal aan Gaverbeek lijkt onmogelijk

De kosten om Europees te spelen in het Regenboogstadion zouden veel hoger oplopen dan oorspronkelijk gedacht. De kans lijkt dan ook klein dat er Europees zal kunnen worden gespeeld aan de Gaverbeek volgend seizoen.
Bij Zulte Waregem dacht men dat de kosten om het Regenboogstadion geschikt te maken voor Europees voetbal wel zouden meevallen. De UEFA heeft zijn eisen kenbaar gemaakt en er zou meer moeten gebeuren qua aanpassingen dan eerst gedacht. Dat weet Het Laatste Nieuws alvast.
Het stadsbestuur van Waregem was eerst van plan een half miljoen euro te investeren om de aanpassingen gedaan te krijgen. Nu de totale som veel hoger blijkt te liggen dan dat half miljoen, trekt de stad het geld terug. Het geeft wel nog steeds geld voor een nieuw oefencomplex.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-24/europees-voetbal-aan-gaverbeek-lijkt-onmogelijk#ixzz2UDUVn4Wv
Dus wat denkt Decuyper?  We verhuizen met de ploeg naar Beerschot, we hebben daar een stadion die voldoet (zal beerschot al lang als stadion hebben aangeduid voor Europees te spelen), nu de waarheid aan het licht is gekomen en ik(den Petrick) nog leef kan er niets mij tegenhouden om naar Antwerpen te trekken.  Rationeel genoeg?

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #345 Gepost op: mei 24, 2013, 06:09:32 pm »
Europees voetbal aan Gaverbeek lijkt onmogelijk

De kosten om Europees te spelen in het Regenboogstadion zouden veel hoger oplopen dan oorspronkelijk gedacht. De kans lijkt dan ook klein dat er Europees zal kunnen worden gespeeld aan de Gaverbeek volgend seizoen.
Bij Zulte Waregem dacht men dat de kosten om het Regenboogstadion geschikt te maken voor Europees voetbal wel zouden meevallen. De UEFA heeft zijn eisen kenbaar gemaakt en er zou meer moeten gebeuren qua aanpassingen dan eerst gedacht. Dat weet Het Laatste Nieuws alvast.
Het stadsbestuur van Waregem was eerst van plan een half miljoen euro te investeren om de aanpassingen gedaan te krijgen. Nu de totale som veel hoger blijkt te liggen dan dat half miljoen, trekt de stad het geld terug. Het geeft wel nog steeds geld voor een nieuw oefencomplex.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-24/europees-voetbal-aan-gaverbeek-lijkt-onmogelijk#ixzz2UDUVn4Wv
Dus wat denkt Decuyper?  We verhuizen met de ploeg naar Beerschot, we hebben daar een stadion die voldoet (zal beerschot al lang als stadion hebben aangeduid voor Europees te spelen), nu de waarheid aan het licht is gekomen en ik(den Petrick) nog leef kan er niets mij tegenhouden om naar Antwerpen te trekken.  Rationeel genoeg?

Geen idee wat PDC denkt maar als stadion voor Europese wedstrijden zijn er slechtere keuzes dan het Kiel (lees westerlo en de dure heizel).

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #346 Gepost op: mei 24, 2013, 06:41:50 pm »
een nieuw stadion heb ik al een tijdje uit mijn hoofd gezet. stad waregem heeft geen geld voor investeringen in ons stadion, maar heeft wel geld voor cyclocross masters. de stad betaald 10.000 euro per editie. schandalig. >:(

tja 10 000 euro voor de cyclocross die ook polulair is , wat ga je dan anders doen ? alle investeringen in andere sporten, in cultuur, in onderwijs, in bibliotheek, in gemeentepersoneel , in scholen,  .... terugschroeven op stopzetten om te investeren in een stadion waar misschien 10 - 15 % van de bevolking naartoegaat  ?
Ochere ?10'000 voor zo'n evenement dat ong 5000 (??) toeschouwers lokte. Groot deel van die investering zal gerecupereerd worden (bv. horeca, ...).
Met het geld om 10 jaar lang de cyclocross master te organiseren, kan de stad nog geen 0.5% van het nieuwe stadion betalen.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #347 Gepost op: mei 24, 2013, 08:08:16 pm »
een nieuw stadion heb ik al een tijdje uit mijn hoofd gezet. stad waregem heeft geen geld voor investeringen in ons stadion, maar heeft wel geld voor cyclocross masters. de stad betaald 10.000 euro per editie. schandalig. >:(

tja 10 000 euro voor de cyclocross die ook polulair is , wat ga je dan anders doen ? alle investeringen in andere sporten, in cultuur, in onderwijs, in bibliotheek, in gemeentepersoneel , in scholen,  .... terugschroeven op stopzetten om te investeren in een stadion waar misschien 10 - 15 % van de bevolking naartoegaat  ?
Ochere ?10'000 voor zo'n evenement dat ong 5000 (??) toeschouwers lokte. Groot deel van die investering zal gerecupereerd worden (bv. horeca, ...).
Met het geld om 10 jaar lang de cyclocross master te organiseren, kan de stad nog geen 0.5% van het nieuwe stadion betalen.

Stad zal ongetwijfeld hetzelfde bedrag ge?nvesteerd hebben in de feestelijkheden vorige zondag.

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #348 Gepost op: mei 25, 2013, 10:23:17 pm »
ligt er langs de autostrade een stuk grond dat eigendom is van Huyzentruyt?
en kan daar een stadion op opkomen?
ik hoorde iets waaien en mss is hiervan iemand op de hoogte

PDC had het over 2 stadions op 10 km van elkaar
hij is een pro in het geven van info tss de regels...
wat met 1 stadion in het midden en delen?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #349 Gepost op: mei 26, 2013, 12:07:25 pm »
met 1 stadion in het midden (pak van 15-20 miljoen euro ) en dan delen heb ik op zich geen al te groot probleem ... als ze dan maar voldoende parking volzien want daar kan ik dan niet meer met mijne v?lo naartoe waarschijnlijk ...

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #350 Gepost op: mei 26, 2013, 12:10:57 pm »
een nieuw stadion heb ik al een tijdje uit mijn hoofd gezet. stad waregem heeft geen geld voor investeringen in ons stadion, maar heeft wel geld voor cyclocross masters. de stad betaald 10.000 euro per editie. schandalig. >:(

tja 10 000 euro voor de cyclocross die ook polulair is , wat ga je dan anders doen ? alle investeringen in andere sporten, in cultuur, in onderwijs, in bibliotheek, in gemeentepersoneel , in scholen,  .... terugschroeven op stopzetten om te investeren in een stadion waar misschien 10 - 15 % van de bevolking naartoegaat  ?
Ochere ?10'000 voor zo'n evenement dat ong 5000 (??) toeschouwers lokte. Groot deel van die investering zal gerecupereerd worden (bv. horeca, ...).
Met het geld om 10 jaar lang de cyclocross master te organiseren, kan de stad nog geen 0.5% van het nieuwe stadion betalen.

Stad zal ongetwijfeld hetzelfde bedrag ge?nvesteerd hebben in de feestelijkheden vorige zondag.

Den drank werd alleszins gesponserd door bavik. Dus daar zou ik mij geen al te grote zorgen over maken.. om nog maar te zwijgen van de return die het terugkreeg door de boost van de horeca.  ;)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #351 Gepost op: mei 26, 2013, 05:58:01 pm »
Ik denk dat men eens moet nadenken over volgende piste ivm voetbalstadion in Zulte-Waregem :

-  Bouw 2 nieuwe mooie zittribunes achter de beide doelen over de volledige breedte van het veld, tot aan de rand van het veld, nieuwe kleedkamers inbegrepen.

-  Vernieuw de hoofdtribune en de tribune kant vijvers, en voer de reeds geplande (maar niet uitgevoerde werken wegens gekende redenen) werken uit (nieuwe zitjes met leuning, verbreding veld, enz)

Dan denk ik dat je meteen een volwaardig eersteklassestadion en zelfs Europees stadion hebt. 

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #352 Gepost op: mei 26, 2013, 06:01:23 pm »
Ik denk dat men eens moet nadenken over volgende piste ivm voetbalstadion in Zulte-Waregem :

-  Bouw 2 nieuwe mooie zittribunes achter de beide doelen over de volledige breedte van het veld, tot aan de rand van het veld, nieuwe kleedkamers inbegrepen.

-  Vernieuw de hoofdtribune en de tribune kant vijvers, en voer de reeds geplande (maar niet uitgevoerde werken wegens gekende redenen) werken uit (nieuwe zitjes met leuning, verbreding veld, enz)

Dan denk ik dat je meteen een volwaardig eersteklassestadion en zelfs Europees stadion hebt.
nee
bouw heel da complex
ma ni mee stadsgeld maar wel via het netwerken en lobbyen van Kurt
Ge gaat mij ni zeggen da Kurt ni kan doorduwen bij die bouwonderneming
die de bib ga zetten sorry.
volgens mij moeten die gasten makkelijk 10-15% van da project afkrijgen
maakt ze desnoods 3jshirtsponsor
maar Kurt moet inspanning doen via connecties, ni financieel via stad

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #353 Gepost op: mei 26, 2013, 07:04:06 pm »
met 1 stadion in het midden (pak van 15-20 miljoen euro ) en dan delen heb ik op zich geen al te groot probleem ... als ze dan maar voldoende parking volzien want daar kan ik dan niet meer met mijne v?lo naartoe waarschijnlijk ...

Een stadion van 15-20 miljoen euro?  Meen je dat nu?  Ieder stadion van het kaliber 13000-16000 plaatsen in Nederland, Noorwegen, Denemarken, Zwitserland, Oostenrijk en andere voetbalgrootheden, hmmm, hmmm, kosten allemaal tussen de 32 en de 65 miljoen euro.  Dat van vb gent kost al 86 miljoen euro.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #354 Gepost op: mei 26, 2013, 07:11:18 pm »
POLITICI,doe iets!!!!!

Volgens mij zijn jullie even of zelfs nog meer schuldig dan PDC aan deze onverwikkelijke zaak,die zich deze week voor ons ogen afspeelde.
Jullie en alleen jullie dreven de zonnekoning bijna naar Antwerpen.
HOELANG GAAN JULLIE HET STADIONDOSSIER NOG LATEN AANSLEPEN?????????????

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #355 Gepost op: mei 26, 2013, 07:19:32 pm »
POLITICI,doe iets!!!!!

Volgens mij zijn jullie even of zelfs nog meer schuldig dan PDC aan deze onverwikkelijke zaak,die zich deze week voor ons ogen afspeelde.
Jullie en alleen jullie dreven de zonnekoning bijna naar Antwerpen.
HOELANG GAAN JULLIE HET STADIONDOSSIER NOG LATEN AANSLEPEN?????????????
1. Hoe je PDC zijn absurditeiten in de schoenen van Stad Waregem probeert te schuiven, onbegrijpelijk! Waanzin!
2. Laten aanslepen? De grond werd ter beschikking gesteld, alle vergunningen zijn er, het enige probleem is de financi?le kant van de zaak... En als je denkt dat Stad Waregem dat boeltje zal betalen heb je het volledig mis. Het is al langer dan vandaag bekend dat het van de priv?-investeerders zal moeten komen!

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #356 Gepost op: mei 26, 2013, 07:29:50 pm »
Er wordt hier gesproken over een stadion dat nie kan gebouwd worden voor 20 milj.euro,weten sommigen hier feitelijk nog wa 20 milj euro is????????Da es verdomme een klein miljard belgische frank.
Ge moet serieus blijven h?,Gent kost 86 miljoen euro,da es 3.5 miljard belgische frank,zever in pakskes.20 milj euro is het te besteden budget voor zulte en waregem voor pakweg 20 JAAR voor sociale woningen,school,gemeentewegen,cultuur,sport......In gent zijn ze ook al 15 jaar bezig met het stadion en zit er merendeel priv?kapitaal in.Kunt ge u voorstellen dat da nu moet gerealiseerd worden........in jaren van crisis.....
Laat gent nog eens twee rotseizoenen beleven..............wa gebeurt er dan?

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #357 Gepost op: mei 26, 2013, 07:38:50 pm »
http://www.gent.be/docs/Departement%20Financi%C3%ABn/Dienst%20Financi%C3%ABle%20Planning/BW2012-Meerjarig_Financieel_Beleidsplan.pdf
cijfers gent,stad van 380000 inwoners,vergelijk m? ons en wees realistisch vr een nieuw stadion die 32 milj euro min moe kosten

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #358 Gepost op: mei 26, 2013, 07:39:39 pm »
De burgemeester sprak al enkele malen de beloftes uit.
Maar nu is het crisis en wat was het 5 jaar geleden en wat zal het binnen 5 jaar zijn?
Zo komt er nooit iets van terecht.
Hij staat wel mooi mee te vieren op het podium vorige week en geeft als offer een happy hour.
Doe iets constructief en indien het teveel geld is,ga mee op zoek naar investeerders.

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #359 Gepost op: mei 26, 2013, 07:49:51 pm »
ik verwijt Stad Waregem ni da ze ni betalen
ik verwijt Kurt datie zijn connecties ni aanspreekt en
zijn netwerk ni aanspreekt
VanHaerent die bib zet moe toch ook wa kunnen doen allez
ten tijde van Moeskroen, Detremmerie.
Geen geld aan de voetbal was langer wachten op een ja woord
kzeg ni dat zo moet
kzeg just da Kurt moe netwerken