Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799553 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #400 Gepost op: juni 01, 2013, 04:53:37 pm »
Misschien even terug naar waar het echt om draait : Nieuw Regenboogstadion.

Gezien de situatie lijkt mij hetvolgende de beste oplossing voor alle partijen (stad Waregem, club, supporters) :

-  Twee gloednieuwe (zit)tribunes achter beide doelen die lopen tot aan het doel, over de volledige breedte van het veld (dat moet breder gemaakt worden), met inbegrip van nieuwe cafetaria's, nieuwe kleedkamers, enz.
-  Update van de twee bestaande tribunes : nieuwe zitjes met leuning, vernieuwing sanitair, enz.
-  verbreding van het veld in de breedte.

Maar bovenal :

-  De rust laten terugkeren en vooral bouwen op een stevig bestuur, een kapitaalsverhoging tot 10 miljoen Euro, en terugkeren naar de de basis van de club : een ploeg die op regelmatige basis meedoet voor top-6 en Europees voetbal.

Dit is mijn voorstel en me dunkt een voorstel die financi?el haalbaar zou moeten zijn.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #401 Gepost op: juni 01, 2013, 06:13:19 pm »
geef mij dan maar nog een jaar of 5 wachten een een nieuw stadion dan beginnen verbouwen en bij bouwen. zo blijf je achter anders.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #402 Gepost op: juni 02, 2013, 08:49:46 am »
ben niet zo voor Vanquickenborne...maar zet hem hier een paar maanden voor dat stadion en we staan al veel verder...de plannen in Kortrijk zullen vlugger opschieten dan in Waregem zoals het nu is.....

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #403 Gepost op: juni 02, 2013, 08:15:48 pm »
Volkomen gelijk

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #404 Gepost op: juni 03, 2013, 08:27:04 pm »
ben niet zo voor Vanquickenborne...maar zet hem hier een paar maanden voor dat stadion en we staan al veel verder...de plannen in Kortrijk zullen vlugger opschieten dan in Waregem zoals het nu is.....


2

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #405 Gepost op: juni 03, 2013, 08:32:44 pm »
ben niet zo voor Vanquickenborne...maar zet hem hier een paar maanden voor dat stadion en we staan al veel verder...de plannen in Kortrijk zullen vlugger opschieten dan in Waregem zoals het nu is.....


2

ik vond en vindt het ongewoon stil voor quickie , in volle geruchtenperiode hebben we hem nog nooit gehoord

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #406 Gepost op: juni 04, 2013, 09:50:53 am »
ben niet zo voor Vanquickenborne...maar zet hem hier een paar maanden voor dat stadion en we staan al veel verder...de plannen in Kortrijk zullen vlugger opschieten dan in Waregem zoals het nu is.....
Stad Kortrijk heeft GEEN GELD, GEEN.  Stad Kortrijk geeft enkel dat veld ter beschikking, das al(ze moeten zelfs stadspersoneel ontslaan), moest Q hier zitten dan zou hij waarschijnlijk juist hetzelfde doen als Kurt, alles blokkeren totdat er 'spijkerharde' GARANTIES zijn, nl in Waregem blijven, aandelenstructuur veranderen, geen fusie met Kortrijk, denken jullie nu echt dat Q zou fusioneren met Waregem? Of dat Q een beheerraad zou vertrouwen die met het stamnummer ergens anders zou gaan en een andere ploeg hier zou laten spelen?

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #407 Gepost op: juni 04, 2013, 10:25:00 am »
ben niet zo voor Vanquickenborne...maar zet hem hier een paar maanden voor dat stadion en we staan al veel verder...de plannen in Kortrijk zullen vlugger opschieten dan in Waregem zoals het nu is.....
Stad Kortrijk heeft GEEN GELD, GEEN.  Stad Kortrijk geeft enkel dat veld ter beschikking, das al(ze moeten zelfs stadspersoneel ontslaan), moest Q hier zitten dan zou hij waarschijnlijk juist hetzelfde doen als Kurt, alles blokkeren totdat er 'spijkerharde' GARANTIES zijn, nl in Waregem blijven, aandelenstructuur veranderen, geen fusie met Kortrijk, denken jullie nu echt dat Q zou fusioneren met Waregem? Of dat Q een beheerraad zou vertrouwen die met het stamnummer ergens anders zou gaan en een andere ploeg hier zou laten spelen?


Ja Mogul ik denk dat. Hij speelt al jaren met het idee van 1 grote club in Zuid West Vlaanderen.

Hij gaat zelfs verder : hij wil iets doen rond basket, rond paardekoersen en rond voetbal. Op alle drie de gebieden concurreert men elkaar kapot.




Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #408 Gepost op: juni 04, 2013, 11:11:59 am »
ben niet zo voor Vanquickenborne...maar zet hem hier een paar maanden voor dat stadion en we staan al veel verder...de plannen in Kortrijk zullen vlugger opschieten dan in Waregem zoals het nu is.....
Stad Kortrijk heeft GEEN GELD, GEEN.  Stad Kortrijk geeft enkel dat veld ter beschikking, das al(ze moeten zelfs stadspersoneel ontslaan), moest Q hier zitten dan zou hij waarschijnlijk juist hetzelfde doen als Kurt, alles blokkeren totdat er 'spijkerharde' GARANTIES zijn, nl in Waregem blijven, aandelenstructuur veranderen, geen fusie met Kortrijk, denken jullie nu echt dat Q zou fusioneren met Waregem? Of dat Q een beheerraad zou vertrouwen die met het stamnummer ergens anders zou gaan en een andere ploeg hier zou laten spelen?


Ja Mogul ik denk dat. Hij speelt al jaren met het idee van 1 grote club in Zuid West Vlaanderen.

Hij gaat zelfs verder : hij wil iets doen rond basket, rond paardekoersen en rond voetbal. Op alle drie de gebieden concurreert men elkaar kapot.
Maar zowel club als stad ontkennen dat scenario. ?Wat vreemd dat me dit gevraagd wordt?, zegt burgemeester Vincent Van Quickenborne (Open VLD) als we hem confronteren met de mogelijke fusie. ?Hoe ernstig moeten we die plannen nemen? Eerst vertrekt Zulte Waregem naar Beerschot, vandaag heeft men het over een fusie met KV Kortrijk.?

?Ik vraag me af of de suggestie van Decuyper gedekt is door de voorzitter van Essevee, laat staan door de supporters?, zegt Van Quickenborne. ?KV Kortrijk is aan het bouwen aan een ploeg voor volgend seizoen. De stad geeft de club 900.000 euro voor aanpassingen aan het Guldensporenstadion en dat blijft zo. Ik heb er alle vertrouwen in dat alles blijft zoals het is.?

Is toch duidelijk?
Basket?  Waregem, zowel bij de dames als bij de heren, zijn absoluut geen concurrent van de Kortrijkse ploegen, die Kortrijkse ploegen spelen in lagere klassen, er is geen sprake van concurrentie op dat vlak.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #409 Gepost op: juni 04, 2013, 11:26:15 am »
Zolang je gelooft wat er in de gazetten staat moet je je geen zorgen maken.

En in verband met basket : Kortrijk heeft de infrastructuur. Ivm met paarden : in kuurne komt geen kat kijken en Waregem heeft meer traditie.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #410 Gepost op: juni 04, 2013, 11:52:53 am »
Zolang je gelooft wat er in de gazetten staat moet je je geen zorgen maken.

En in verband met basket : Kortrijk heeft de infrastructuur. Ivm met paarden : in kuurne komt geen kat kijken en Waregem heeft meer traditie.
Je moet inderdaad altijd kritisch zijn ivm kranten, maar momenteel is dit een raar statement. 

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #411 Gepost op: juni 04, 2013, 12:23:52 pm »
ben niet zo voor Vanquickenborne...maar zet hem hier een paar maanden voor dat stadion en we staan al veel verder...de plannen in Kortrijk zullen vlugger opschieten dan in Waregem zoals het nu is.....
Stad Kortrijk heeft GEEN GELD, GEEN.  Stad Kortrijk geeft enkel dat veld ter beschikking, das al(ze moeten zelfs stadspersoneel ontslaan), moest Q hier zitten dan zou hij waarschijnlijk juist hetzelfde doen als Kurt, alles blokkeren totdat er 'spijkerharde' GARANTIES zijn, nl in Waregem blijven, aandelenstructuur veranderen, geen fusie met Kortrijk, denken jullie nu echt dat Q zou fusioneren met Waregem? Of dat Q een beheerraad zou vertrouwen die met het stamnummer ergens anders zou gaan en een andere ploeg hier zou laten spelen?


Ja Mogul ik denk dat. Hij speelt al jaren met het idee van 1 grote club in Zuid West Vlaanderen.

Hij gaat zelfs verder : hij wil iets doen rond basket, rond paardekoersen en rond voetbal. Op alle drie de gebieden concurreert men elkaar kapot.
Maar zowel club als stad ontkennen dat scenario. ?Wat vreemd dat me dit gevraagd wordt?, zegt burgemeester Vincent Van Quickenborne (Open VLD) als we hem confronteren met de mogelijke fusie. ?Hoe ernstig moeten we die plannen nemen? Eerst vertrekt Zulte Waregem naar Beerschot, vandaag heeft men het over een fusie met KV Kortrijk.?

?Ik vraag me af of de suggestie van Decuyper gedekt is door de voorzitter van Essevee, laat staan door de supporters?, zegt Van Quickenborne. ?KV Kortrijk is aan het bouwen aan een ploeg voor volgend seizoen. De stad geeft de club 900.000 euro voor aanpassingen aan het Guldensporenstadion en dat blijft zo. Ik heb er alle vertrouwen in dat alles blijft zoals het is.?

Is toch duidelijk?
Basket?  Waregem, zowel bij de dames als bij de heren, zijn absoluut geen concurrent van de Kortrijkse ploegen, die Kortrijkse ploegen spelen in lagere klassen, er is geen sprake van concurrentie op dat vlak.

Geen geld hebben en toch 900.000 euro voor aanpassingen aan het guldensporenstadion kunnen geven, das bijna het dubbel van wat ze hier gingen geven indien we EL gingen spelen.  :D

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #412 Gepost op: juni 04, 2013, 12:55:20 pm »
Zolang je gelooft wat er in de gazetten staat moet je je geen zorgen maken.

En in verband met basket : Kortrijk heeft de infrastructuur. Ivm met paarden : in kuurne komt geen kat kijken en Waregem heeft meer traditie.
Je moet inderdaad altijd kritisch zijn ivm kranten, maar momenteel is dit een raar statement.

Tja, in de week dat alles losbarstte deed Luc Demeyere (intussen opgestapt) van KVK in de Krant van West-Vlaanderen de uitspraak dat hij het raar vond dat 'men' niet leerde uit de fouten van het verleden door berichten over fusiegesprekken zomaar in de pers te gooien. Meer wou hij er niet aan toevoegen ...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #413 Gepost op: juni 04, 2013, 05:30:58 pm »
Op 1 vlak had PDC in ieder geval gelijk : het wordt stilaan tijd dat er in de regio eens een structureel plan komt waarbij eraan gedacht wordt bepaalde zaken aan bepaalde steden toe te kennen in plaats van mekaar te beconcureren en de maatschappij bijgevolg dus alles dubbel te laten betalen.
Of zoals het nu het geval is: zelfs helemaal niets gerealiseerd te krijgen omdat de aparte budgetten simpelweg niet volstaan...
Kurt en Q zouden misschien eens moeten gaan samenzitten en bijvoorbeeld alles wat sport betreft naar Waregem trekken ( voetbal, basket, paardensport,... ) en in Q zijn parochie alles wat design, musea, kortom wat cultuur betreft gaan organiseren.
Een multifunctionele sporttempel in Waregem en een moderne concertzaal aan de Groeningekouter moeten dan zeker tot de mogelijkheden behoren.
Misschien iets om in de nabije toekomst eens serieus over na te gaan denken.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #414 Gepost op: juni 04, 2013, 05:58:36 pm »
Rekenen op de politiekers???

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #415 Gepost op: juni 04, 2013, 06:40:59 pm »
@ die hard esseveeer ; valt de moleculevedettenparade onder cultuur ??? mij niet gezien in kortrijk zulle !

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #416 Gepost op: juni 04, 2013, 08:42:17 pm »
@ die hard esseveeer ; valt de moleculevedettenparade onder cultuur ??? mij niet gezien in kortrijk zulle !
Skalle, de keren da'kik der geweest ben viel da ongetwijfeld onder de categorie sport als ge't mij vraagt...  ;)

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #417 Gepost op: juni 04, 2013, 09:20:03 pm »
@ die hard esseveeer ; valt de moleculevedettenparade onder cultuur ??? mij niet gezien in kortrijk zulle !
mij ook ni gezien in Waregem zulle :)

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #418 Gepost op: juni 05, 2013, 09:28:34 am »
Burgemeester trekt zijn staart in voor verbouwingen. De 500.000-600.000 die hij aan het stadion ging uitbesteden bij een top 3-4 plaats is nu niet meer nodig zegt hij. :s
Die snapt het blijkbaar ook nog niet.
Die investeringen is te kaderen in het nieuwe stadion.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #419 Gepost op: juni 05, 2013, 09:44:35 am »
en ondertussen speelt Gent in een nieuwe tempel en zal het moeilijker worden om nieuwe supporters aan te trekken die in de buurt van Deinze, Oudenaarde wonen. Denk nog altijd dat ze niet beseffen hoe vlug dat stadion er moet komen!!!!!!