Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799648 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #500 Gepost op: juni 18, 2013, 09:22:01 pm »
Foto's doorsturen naar onze lieve burgemeester !!!! :'( :'(

Offline samson

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #501 Gepost op: juni 18, 2013, 10:33:29 pm »
Ist hier een forum van de buffalo's of van den essevee ??????

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #502 Gepost op: juni 18, 2013, 10:36:16 pm »
Ist hier een forum van de buffalo's of van den essevee ??????

2

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #503 Gepost op: juni 18, 2013, 10:45:56 pm »
Ist hier een forum van de buffalo's of van den essevee ??????

2

Idd, het is ondertussen al duidelijk dat het  "OOOOO ZOOO MOOIII" gaat zijn en het daar allemaal fantastisch  zal zijn.

Tuurlijk is het dik in orde en is het mooi om zien, anderzijds lijkt het me allemaal normaal met een splinternieuw stadion...

Al speelt SVZW morgen in Zulte, zie ik nog geen reden om te geilen om het stadion van AA GENT.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #504 Gepost op: juni 18, 2013, 11:04:35 pm »
qua infrastructuur en architectuur is het een mooi stadion, maar daarom geilen we er niet op of worden we plots aa gent supporters hoor  :)

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #505 Gepost op: juni 19, 2013, 09:57:04 am »
qua infrastructuur en architectuur is het een mooi stadion, maar daarom geilen we er niet op of worden we plots aa gent supporters hoor  :)

?

Wat een (jaloers) gedoe. Wat is er nu mis met eens kijken hoe het er bij de Gentse buren aan toe gaat?! Bij ons gebeurt er toch niks. Als het echt zo'n pijn doet moeten de moderators dit maar verplaatsen (als dat kan?) naar een andere topic.

Er zouden daar trouwens al zo'n 12.000 abonnementen de deur uit zijn, klopt dat?
« Laatst bewerkt op: juni 19, 2013, 09:58:37 am door 13 april 1951 »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #506 Gepost op: juni 19, 2013, 10:12:48 am »
qua infrastructuur en architectuur is het een mooi stadion, maar daarom geilen we er niet op of worden we plots aa gent supporters hoor  :)

?

Wat een (jaloers) gedoe. Wat is er nu mis met eens kijken hoe het er bij de Gentse buren aan toe gaat?! Bij ons gebeurt er toch niks. Als het echt zo'n pijn doet moeten de moderators dit maar verplaatsen (als dat kan?) naar een andere topic.

Er zouden daar trouwens al zo'n 12.000 abonnementen de deur uit zijn, klopt dat?

zou wel eens goed kunnen.  Nieuw modern complex = meer fans en extra abbo's ook.
Je moet eens stadionwelt.de bekijken.  Noorwegen, zwitserland, zweden, oostenrijk, nederland en de stadions van +-13000-16000 ons kaliber dus.  Allemaal knappe stadions waaronder veel ploegen uit competities die minder zijn dan Belgi?.  Prijskaartjes zijn wel allemaal tussen de 32 en 65 miljoen euro.  Als we aan 30 geraken in plaats van de voorziene 45 miljoen euro, dan kan men al wat knaps neerpoten hoor.  We hebben de grond en fundamenten, dus das al kosten gespaard.  Desnoods werkt men het stadion volledig af (tribunes, gras) en de rest doet men geleidelijk aan.  Stad waregem en bestuur en investeerders werk samen!  Vooral het stad moet naar buiten toe komen met een plan en een echte wil van ervoor te gaan.  Maar niets maar dan ook niets stralen ze uit tot enige (kleine) moeite voor een nieuw stadion of een blijk van goesting voor iets knaps in hen stad en voor de sport en de vele fans.  Iedere maand een andere uitvlucht.  Zucht.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #507 Gepost op: juni 19, 2013, 10:20:35 am »
H??l knap, kunnen wij jammer genoeg alleen maar van dromen
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #508 Gepost op: juni 19, 2013, 10:22:50 am »
goed dat dat hier wordt gepost...zo gaan er hier misschien enkele eindelijk beseffen aan de hoge noodzaak van een nieuw/vernieuwd stadion...en alles in de schuld van Decuyper steken komen bepaalde mensen goed uit

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #509 Gepost op: juni 19, 2013, 10:23:11 am »
zou wel eens goed kunnen.  Nieuw modern complex = meer fans en extra abbo's ook. Je moet eens stadionwelt.de bekijken.  Noorwegen, zwitserland, zweden, oostenrijk, nederland en de stadions van +-13000-16000 ons kaliber dus.  Allemaal knappe stadions waaronder veel ploegen uit competities die minder zijn dan Belgi?.  Prijskaartjes zijn wel allemaal tussen de 32 en 65 miljoen euro.  Als we aan 30 geraken in plaats van de voorziene 45 miljoen euro, dan kan men al wat knaps neerpoten hoor.  We hebben de grond en fundamenten, dus das al kosten gespaard.  Desnoods werkt men het stadion volledig af (tribunes, gras) en de rest doet men geleidelijk aan.  Stad waregem en bestuur en investeerders werk samen!  Vooral het stad moet naar buiten toe komen met een plan en een echte wil van ervoor te gaan.  Maar niets maar dan ook niets stralen ze uit tot enige (kleine) moeite voor een nieuw stadion of een blijk van goesting voor iets knaps in hen stad en voor de sport en de vele fans.  Iedere maand een andere uitvlucht.  Zucht.

Inderdaad. Er zijn genoeg voorbeelden van mooie stadions in andere (buur)landen, ook bij clubs van vergelijkbare status als ons. En doorgaans zorgt dat inderdaad (zie Gent nu) voor een stijging in toeschouwersaantallen. Uiteraard nogal wat mensen die er willen 'bij zijn' neem ik aan, omdat het allemaal nieuw is, maar niettemin een mooie stijging ook voor hen. Als ze nu nog het sportieve eraan kunnen koppelen zijn die vertrokken voor een vaste stek in PO1 denk ik (al eindigde Gent, met uitzondering van afgelopen seizoen, de voorbije 10 jaar telkens in de top-6, zelfs top-3). Dus misschien nog een stapje hogerop, meedoen voor de titel? Ze worden alleszins al een handje geholpen door het wanbeleid in Club Brugge.


Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #510 Gepost op: juni 19, 2013, 10:26:59 am »
Had hier niet al iemand gepost dat ze het gras gezaaid hadden? Lijkt me heel raar gras dat ze zaaien dan? :p

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #511 Gepost op: juni 19, 2013, 10:40:02 am »
goed dat dat hier wordt gepost...zo gaan er hier misschien enkele eindelijk beseffen aan de hoge noodzaak van een nieuw/vernieuwd stadion...en alles in de schuld van Decuyper steken komen bepaalde mensen goed uit

Inderdaad. Dit is uiteraard niet enkel Decuyper, voor zo'n project heb je iedereen nodig. Alles en iedereen: priv?-investeerders, bestuurders, de stad, politiekers, enzovoort. En dan nog is het geen garantie op (snel) succes, kijk maar naar Gent. Spijtig dat men in Belgi? niet wil begrijpen hoe belangrijk vernieuwde infrastructuur en nieuwe stadions zijn.

Want als je er even over nadenkt: wat is de motivatie, behalve tv-geld, op de duur nog om voor PO1 te gaan, of de titel, of Europees voetbal? Als je weet dat je toch ergens anders zal moeten gaan spelen, zoiets verliest snel z'n charme en aantrekkingskracht denk ik. Maar ziet iemand hier iets 'bewegen' de komende vijf jaar, tien jaar? Ik in alle eerlijkheid niet. En dat is toch zo jammer. Maar ze blijven liever achterlijke play-off systemen introduceren om de G3/G4/G5 te versterken dan dat men de echte problematiek aanpakt. Kop in het zand, we zien wel, en binnen 10 jaar grote crisis in het Belgische voetballandschap. "Hadden we maar..."

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #512 Gepost op: juni 19, 2013, 11:33:19 am »
goed dat dat hier wordt gepost...zo gaan er hier misschien enkele eindelijk beseffen aan de hoge noodzaak van een nieuw/vernieuwd stadion...en alles in de schuld van Decuyper steken komen bepaalde mensen goed uit

Inderdaad. Dit is uiteraard niet enkel Decuyper, voor zo'n project heb je iedereen nodig. Alles en iedereen: priv?-investeerders, bestuurders, de stad, politiekers, enzovoort. En dan nog is het geen garantie op (snel) succes, kijk maar naar Gent. Spijtig dat men in Belgi? niet wil begrijpen hoe belangrijk vernieuwde infrastructuur en nieuwe stadions zijn.

Want als je er even over nadenkt: wat is de motivatie, behalve tv-geld, op de duur nog om voor PO1 te gaan, of de titel, of Europees voetbal? Als je weet dat je toch ergens anders zal moeten gaan spelen, zoiets verliest snel z'n charme en aantrekkingskracht denk ik. Maar ziet iemand hier iets 'bewegen' de komende vijf jaar, tien jaar? Ik in alle eerlijkheid niet. En dat is toch zo jammer. Maar ze blijven liever achterlijke play-off systemen introduceren om de G3/G4/G5 te versterken dan dat men de echte problematiek aanpakt. Kop in het zand, we zien wel, en binnen 10 jaar grote crisis in het Belgische voetballandschap. "Hadden we maar..."
2

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #513 Gepost op: juni 19, 2013, 11:50:40 am »
goed dat dat hier wordt gepost...zo gaan er hier misschien enkele eindelijk beseffen aan de hoge noodzaak van een nieuw/vernieuwd stadion...en alles in de schuld van Decuyper steken komen bepaalde mensen goed uit

Inderdaad. Dit is uiteraard niet enkel Decuyper, voor zo'n project heb je iedereen nodig. Alles en iedereen: priv?-investeerders, bestuurders, de stad, politiekers, enzovoort. En dan nog is het geen garantie op (snel) succes, kijk maar naar Gent. Spijtig dat men in Belgi? niet wil begrijpen hoe belangrijk vernieuwde infrastructuur en nieuwe stadions zijn.

Want als je er even over nadenkt: wat is de motivatie, behalve tv-geld, op de duur nog om voor PO1 te gaan, of de titel, of Europees voetbal? Als je weet dat je toch ergens anders zal moeten gaan spelen, zoiets verliest snel z'n charme en aantrekkingskracht denk ik. Maar ziet iemand hier iets 'bewegen' de komende vijf jaar, tien jaar? Ik in alle eerlijkheid niet. En dat is toch zo jammer. Maar ze blijven liever achterlijke play-off systemen introduceren om de G3/G4/G5 te versterken dan dat men de echte problematiek aanpakt. Kop in het zand, we zien wel, en binnen 10 jaar grote crisis in het Belgische voetballandschap. "Hadden we maar..."

Ge hebt vooral veel geld nodig, en wie is er bereid om er veel geld in te steken? Wie heeft er geld op overschot in tijden van crisis. Heeft een kleine stad  als Waregem nog geld teveel en is de Waregemse middenstand bereid om er geld in te steken? of gaan ze de Waregemse belastingbetalers laten opdraaien voor een nieuw stadion en misschien de opcentiemen verhogen naar 15%, en dit 10 jaar lang, ik zeg zomaar wat. De voetbalsupporters hebben natuurlijk mooi praten, maar niet iedereen is voetbalsupporter van Essevee en wil ervoor betalen. Het is natuurlijk een  optelsom van wat gaat het project kosten en wat gaat het opbrengen?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #514 Gepost op: juni 19, 2013, 10:10:12 pm »
Ik heb eerder reeds gezegd dat een Schepen van Stad Waregem me heeft laten ontvallen dat men eerder geneigd is om :

-  Nieuwe (zit)tribunes neer te zetten achter de beide doelen van het stadion.
-  Nieuwe verlichting te installeren.
-  De piste te verplaatsen.

Na alle commotie, na alle reacties en gewoon realistisch nadenken is dit denk ik een redelijk plan voor Zulte-Waregem.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #515 Gepost op: juni 19, 2013, 10:18:40 pm »
H??l knap, kunnen wij jammer genoeg alleen maar van dromen


Gelijk dat ze in Gent maar van onze elf kunnen dromen!!!!!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #516 Gepost op: juni 19, 2013, 11:23:44 pm »
Ik heb eerder reeds gezegd dat een Schepen van Stad Waregem me heeft laten ontvallen dat men eerder geneigd is om :

-  Nieuwe (zit)tribunes neer te zetten achter de beide doelen van het stadion.
-  Nieuwe verlichting te installeren.
-  De piste te verplaatsen.

Na alle commotie, na alle reacties en gewoon realistisch nadenken is dit denk ik een redelijk plan voor Zulte-Waregem.

Geldverspilling,  zo lok je nauwelijks meer volk aan of sponsors.  Als kvk dan vb wel een nieuw multifunctioneel stadion neerpoot.  Zijn we de klos.  Ik hoor van mogelijke investeerders dat stad er aan geen kanten achter zit of enige blijk van
Ambitie toont of strijdvaardigheid.  Zelfs mensen uit de regio kortrijk boden henzelf al aan voor het hotel in het nieuwe stadion.  Resultaat, voelde zich niet gesteund door de stad met zijn inbreng.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #517 Gepost op: juni 20, 2013, 12:01:50 am »
Ik heb eerder reeds gezegd dat een Schepen van Stad Waregem me heeft laten ontvallen dat men eerder geneigd is om :

-  Nieuwe (zit)tribunes neer te zetten achter de beide doelen van het stadion.
-  Nieuwe verlichting te installeren.
-  De piste te verplaatsen.

Na alle commotie, na alle reacties en gewoon realistisch nadenken is dit denk ik een redelijk plan voor Zulte-Waregem.

Geldverspilling,  zo lok je nauwelijks meer volk aan of sponsors.  Als kvk dan vb wel een nieuw multifunctioneel stadion neerpoot.  Zijn we de klos.  Ik hoor van mogelijke investeerders dat stad er aan geen kanten achter zit of enige blijk van
Ambitie toont of strijdvaardigheid.  Zelfs mensen uit de regio kortrijk boden henzelf al aan voor het hotel in het nieuwe stadion.  Resultaat, voelde zich niet gesteund door de stad met zijn inbreng.

Waar blijft die partij .. 

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #518 Gepost op: juni 20, 2013, 07:01:56 am »
AREGEM - Bouwpromotor Van- haerents begint in september aan de bouw van Waregem Zuid, een nieuwe stadswijk met onder meer zes winkels, 66 appartementen en een nieuwe bibliotheek. Alles moet klaar zijn in de tweede helft van 2013.
De werken aan de nieuwe stadswijk Waregem Zuid beginnen in september. Bouwpromotor Vanhaerents diende eind maart een aanvraag in bij het Waregemse stadsbestuur en hoop tegen het bouwverlof alle vergunningen op zak te hebben.

Als eerste komt de ondergrondse parking aan de beurt. ?Die loopt onder de volledige site door. Kort nadien starten we met de bouw van de bibliotheek. De openbare gebouwen krijgen immers voorrang?, zegt projectverantwoordelijke Stefanie Vanden Broucke.

Na de bibliotheek start de bouw van de drie appartementsblokken, die tegelijkertijd zullen worden opgetrokken. De werken zijn klaar tegen de tweede helft van 2016.

Nieuwe winkelroute

Waregem Zuid is het grootste project in de stad in jaren. Het project omvat een nieuwe bibliotheek, 66 appartementen, zes winkels, een ondergrondse parking met 406 plaatsen en een boulevard. Die komen op een groot domein langs de Zuiderlaan.

Van de 66 appartementen worden er twintig verhuurd als sociale woningen. De overige 46 flats worden verkocht, al zijn 35 ervan al gereserveerd.

Ook de verkoop van de commerci?le ruimtes verloop vlot. Van de zes winkels is er nog slechts ??n beschikbaar.

?Maar het is de bedoeling dat de winkels op de markt via de Holstraat en de Zuidboulevard verbonden worden met Het Pand. Op die manier cre?er je een lus, die shoppers makkelijk kunnen volgen, en dat is goed voor alle winkels in die omgeving.?

Vertraging goedgemaakt

De vertraging die werd opgelopen door de hertekening van de plannen voor de parking, zal volgens Vanden Broucke worden goedgemaakt. De inrit, die eerst voorzien was in de Zuiderlaan, kreeg een nieuwe plaats, wat dieper op het terrein. Dat was nodig om te voorkomen dat er tijdens piekmomenten auto's zouden aanschuiven tot in de Zuiderlaan.

?Omdat de voorverkoop van de appartementen zo goed is verlopen, zetten we extra ploegen in voor de bouw van die appartementen. Dankzij die extra mankrachten halen we onze vertraging in.?

De stad investeert 20 miljoen in het project. Vlaanderen betaalt 2,7 miljoen euro.

Hier is wel geld voor....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #519 Gepost op: juni 20, 2013, 08:13:41 am »
dacht dat ze ooit s hadden gezegd dat het stadion daar ook een belangrijk onderdeel kon in worden...zever in pakskes dus