Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799616 keer)

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #620 Gepost op: juli 26, 2013, 06:53:34 pm »
Zonet gehoord dat het stadsbestuur het stadiondossier terug in handen geeft van Essevee.  Blijkbaar was er maar 1 projectontwikkelaar geinteresseerd.

Volgens datzelfde gesprek bestaat de mogelijkheid dat het nu wat sneller vooruit zou kunnen gaan.

Wait and see zeker ?

Willy wil ook gaan samenwerken met Ghelamco.

Dat klopt niet !

Ahnee, komt nochtans uit zijn mond?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #621 Gepost op: juli 29, 2013, 07:58:08 am »
WAREGEM - Voetbalclub Zulte Waregem moet zelf op zoek naar een partner om een nieuw voetbalstadion te bouwen. De stad heeft zich teruggetrokken uit het dossier. Voor het bouwen van een nieuw Regenboogstadion was alleen ontwikkelaar Rainbow uit Mechelen kandidaat. Het nieuwe stadion zou 40 miljoen euro kosten en dat vond de stad te veel. De club gaat nu zelf op zoek naar een bouwheer en is ervan overtuigd dat er ook een partner wordt gevonden.
Open VLD betreurt dat het stadsbestuur het stadion- dossier uit handen geeft.

Ik vermoed dat dit goed nieuws is om wat schot in de zaak te krijgen, al had de stad dit misschien 2 jaar geleden al moeten doen...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #622 Gepost op: juli 29, 2013, 08:58:20 am »
WAREGEM - Voetbalclub Zulte Waregem moet zelf op zoek naar een partner om een nieuw voetbalstadion te bouwen. De stad heeft zich teruggetrokken uit het dossier. Voor het bouwen van een nieuw Regenboogstadion was alleen ontwikkelaar Rainbow uit Mechelen kandidaat. Het nieuwe stadion zou 40 miljoen euro kosten en dat vond de stad te veel. De club gaat nu zelf op zoek naar een bouwheer en is ervan overtuigd dat er ook een partner wordt gevonden.
Open VLD betreurt dat het stadsbestuur het stadion- dossier uit handen geeft.

Ik vermoed dat dit goed nieuws is om wat schot in de zaak te krijgen, al had de stad dit misschien 2 jaar geleden al moeten doen...
Projectontwikkelaar Rainbow... Rainbow Arena? Scheelt geen haar met Regenboogstadion ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #623 Gepost op: juli 29, 2013, 09:05:51 am »
ik dacht juist hetzelfde eigenlijk , welkom in de rainbow arena binnen een paar jaar stel je voor  ;D

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #624 Gepost op: juli 29, 2013, 09:06:02 am »
WAREGEM - Voetbalclub Zulte Waregem moet zelf op zoek naar een partner om een nieuw voetbalstadion te bouwen. De stad heeft zich teruggetrokken uit het dossier. Voor het bouwen van een nieuw Regenboogstadion was alleen ontwikkelaar Rainbow uit Mechelen kandidaat. Het nieuwe stadion zou 40 miljoen euro kosten en dat vond de stad te veel. De club gaat nu zelf op zoek naar een bouwheer en is ervan overtuigd dat er ook een partner wordt gevonden.
Open VLD betreurt dat het stadsbestuur het stadion- dossier uit handen geeft.

Ik vermoed dat dit goed nieuws is om wat schot in de zaak te krijgen, al had de stad dit misschien 2 jaar geleden al moeten doen...
Projectontwikkelaar Rainbow... Rainbow Arena? Scheelt geen haar met Regenboogstadion ;D
laat ma rap die ontwikkelaar weg
Vanhaerent zit daarin zoals ik al zei
en die haalden Boulevard binnen
volgens mij de enige reden waarom ze "meewerkenten" aan stadion dossier.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #625 Gepost op: juli 29, 2013, 12:42:12 pm »
Men zou aan het spreken zijn met Ghelamco, ook Naessens zei dit eerder in de krant.

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #626 Gepost op: juli 29, 2013, 12:50:47 pm »
Men zou aan het spreken zijn met Ghelamco, ook Naessens zei dit eerder in de krant.

Ook lokale reporter HLN maakte daarvan gewag op zijn FB nadat enkele kortrijksupporters hun gal gespogen hadden over zijn artikel rond onze abboverkoop

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #627 Gepost op: juli 29, 2013, 01:24:31 pm »
Men zou aan het spreken zijn met Ghelamco, ook Naessens zei dit eerder in de krant.

Ook lokale reporter HLN maakte daarvan gewag op zijn FB nadat enkele kortrijksupporters hun gal gespogen hadden over zijn artikel rond onze abboverkoop
linkske? :)

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #628 Gepost op: juli 29, 2013, 01:57:02 pm »
Men zou aan het spreken zijn met Ghelamco, ook Naessens zei dit eerder in de krant.

Ook lokale reporter HLN maakte daarvan gewag op zijn FB nadat enkele kortrijksupporters hun gal gespogen hadden over zijn artikel rond onze abboverkoop
linkske? :)

https://www.facebook.com/peter.lanssens?directed_target_id=0

 Terug te vinden als reactie op de post van die Ysebaert

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #629 Gepost op: juli 29, 2013, 02:15:48 pm »
zie niets ....

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #630 Gepost op: augustus 03, 2013, 09:33:36 am »
Er is ??n ding duidelijk !!

Om een degelijke subtopper te worden, moeten we geen nieuw stadion in eerste instantie.
TOPPRIORITEIT is EXIT PDC !!!!

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #631 Gepost op: augustus 04, 2013, 03:42:17 pm »
Ben aan het kijken naar AA Gent- KV Mechelen.  De Ghelamco Arena is een schitterend stadion, alleen jammer dat de supporter niet tot op de rand van het veld zit (er is een betonnen rand, supporters zitten niet op de zelfde hoogte als het veld)

Voor de rest indrukwekkend.

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #632 Gepost op: augustus 04, 2013, 04:54:52 pm »
Ja, dienen beton in beeld is da ni
mss Ajax voorbeeld volgen...

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #633 Gepost op: augustus 04, 2013, 04:58:41 pm »
Ja, dienen beton in beeld is da ni
mss Ajax voorbeeld volgen...

?

Spijtig dat je op TV enkel dat grijze ziet. Als er uitgezoomd wordt zie je echter hoe mooi en hoe groot het werkelijk is. Ik las wel dat een uitbreiding naar onder (naar het veld) mogelijk is. Aangezien het nu weer vol zat, zal dat (mits sportief succes) sneller gebeuren dan voorzien?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #634 Gepost op: augustus 04, 2013, 05:38:26 pm »
Was vandaag aanwezig in de Ghelamco arena en tis een vree schoon stadion.. zat op de voorlaatste rij en je zit daar echt niet hoog. Enige minpunt is dat er een grote afstand is tussen het veld en de tribunes, ma vandaar dat die tribunes ook niet zo steil moeten zijn. Binnenin is er nog heel wat werk.. niets van business seats, enorme chaos om aan drank en eten te geraken en dan zijn er nog de gigantische verkeersproblemen.

Viel me vooral op dat er nauwelijks iets van sfeer was en toch nog behoorlijk wat lege plekken. Heel mooi uitvak ook met prima zicht (zat in de andere hoek dan het uitvak). Pareltje in wording dat stadion als alle groeipijnen daar opgelost zijn!

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #635 Gepost op: augustus 05, 2013, 12:32:33 am »
Was vandaag aanwezig in de Ghelamco arena en tis een vree schoon stadion.. zat op de voorlaatste rij en je zit daar echt niet hoog. Enige minpunt is dat er een grote afstand is tussen het veld en de tribunes, ma vandaar dat die tribunes ook niet zo steil moeten zijn. Binnenin is er nog heel wat werk.. niets van business seats, enorme chaos om aan drank en eten te geraken en dan zijn er nog de gigantische verkeersproblemen.

Viel me vooral op dat er nauwelijks iets van sfeer was en toch nog behoorlijk wat lege plekken. Heel mooi uitvak ook met prima zicht (zat in de andere hoek dan het uitvak). Pareltje in wording dat stadion als alle groeipijnen daar opgelost zijn!

De verkeersproblemen zullen minderen (doortrekken R4) maar, zoals rond elk stadion, nooit verdwijnen.

Online anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #636 Gepost op: augustus 20, 2013, 01:46:28 pm »
Woorden van de Burgemeester van Waregem:

Het stadion zal voor een periode van 50 jaar via recht van opstel aan de club gegeven worden.
En de immobilaire waarde van eventueel te bouwen appartementen bij het project mag integraal in het vernieuwde stadion ge?nvesteerd worden.

Tevens wordt het vorige ontwerp in de vuilbak gegooid en gaan we naar een afgeslankt dossier (geen bowling e.d. in het stadion, vorige dossier ging 60 miljoen euro kosten)


Vanaf heden is het dus de club die de verbouwing van het stadion in handen heeft en niet de stad (wat een grote stap voorwaarts is, nadat eerder bekent was dat het stad niet vooruit wilde)
Volgens mijn bronnen zou het dossier zelf in een stroomversnelling raken en zou onze nieuwe CEO hier een serieuze hand in hebben (bouwfirma?)

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #637 Gepost op: augustus 20, 2013, 01:58:50 pm »
Woorden van de Burgemeester van Waregem:

Het stadion zal voor een periode van 50 jaar via recht van opstel aan de club gegeven worden.
En de immobilaire waarde van eventueel te bouwen appartementen bij het project mag integraal in het vernieuwde stadion ge?nvesteerd worden.

Tevens wordt het vorige ontwerp in de vuilbak gegooid en gaan we naar een afgeslankt dossier (geen bowling e.d. in het stadion, vorige dossier ging 60 miljoen euro kosten)


Vanaf heden is het dus de club die de verbouwing van het stadion in handen heeft en niet de stad (wat een grote stap voorwaarts is, nadat eerder bekent was dat het stad niet vooruit wilde)
Volgens mijn bronnen zou het dossier zelf in een stroomversnelling raken en zou onze nieuwe CEO hier een serieuze hand in hebben (bouwfirma?)

Paul Gheysens van ghelamco mag voor mij met alle plezier onze CEO worden  :D

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #638 Gepost op: augustus 20, 2013, 02:27:30 pm »
Woorden van de Burgemeester van Waregem:

Het stadion zal voor een periode van 50 jaar via recht van opstel aan de club gegeven worden.
En de immobilaire waarde van eventueel te bouwen appartementen bij het project mag integraal in het vernieuwde stadion ge?nvesteerd worden.

Tevens wordt het vorige ontwerp in de vuilbak gegooid en gaan we naar een afgeslankt dossier (geen bowling e.d. in het stadion, vorige dossier ging 60 miljoen euro kosten)


Vanaf heden is het dus de club die de verbouwing van het stadion in handen heeft en niet de stad (wat een grote stap voorwaarts is, nadat eerder bekent was dat het stad niet vooruit wilde)
Volgens mijn bronnen zou het dossier zelf in een stroomversnelling raken en zou onze nieuwe CEO hier een serieuze hand in hebben (bouwfirma?)

Paul Gheysens van ghelamco mag voor mij met alle plezier onze CEO worden  :D
voor mijn part mag da een nobele onbekende zijn alstie em maar inzet voor de club
en het echt goe voorheeft met de club.

ge bedoeld wss de neuwe CEO zal hier serieus zijn handen mee vol hebben? :)

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #639 Gepost op: augustus 20, 2013, 02:57:31 pm »
Woorden van de Burgemeester van Waregem:

Het stadion zal voor een periode van 50 jaar via recht van opstel aan de club gegeven worden.
En de immobilaire waarde van eventueel te bouwen appartementen bij het project mag integraal in het vernieuwde stadion ge?nvesteerd worden.

Tevens wordt het vorige ontwerp in de vuilbak gegooid en gaan we naar een afgeslankt dossier (geen bowling e.d. in het stadion, vorige dossier ging 60 miljoen euro kosten)


Vanaf heden is het dus de club die de verbouwing van het stadion in handen heeft en niet de stad (wat een grote stap voorwaarts is, nadat eerder bekent was dat het stad niet vooruit wilde)
Volgens mijn bronnen zou het dossier zelf in een stroomversnelling raken en zou onze nieuwe CEO hier een serieuze hand in hebben (bouwfirma?)

Paul Gheysens van ghelamco mag voor mij met alle plezier onze CEO worden  :D

KORTRIJK - Paul Gheysens van de firma Ghelamco is klaar om een stadion te bouwen voor KV Kortrijk. Dat liet de man zich ontvallen tijdens een businessavond. De stad Kortrijk wil meedenken over het plan, maar maakt ook enkele kanttekeningen.

Bedrijfsleider Paul Gheysens ontvouwde zijn plannen tijdens een businessevent van KV Kortrijk. Hij had het die avond over concrete plannen. 'Wij zijn klaar met ons deel van het werk', klonk het bij de man van Ghelamco.
 
Gheysen is van Ieper, maar draagt Kortrijk een warm hart toe. Hij is ook de man achter het stadion van AA Gent. 'Na onze studie kunnen we zeggen dat ons idee haalbaar is voor Kortrijk. We willen een nieuw stadion bouwen van twaalfduizend plaatsen, met de mogelijkheid om uit te breiden. De terreinen van Evolis zijn cruciaal in onze plannen, omdat die op de as Rijsel-Gent liggen.'
 
-> Als ge per se een fusie zou willen, zo dat inderdaad een goei CEO zijn. Samen in ??n stadion dat ZIJN firma zou bouwen zeker?  :-\