Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799620 keer)

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #660 Gepost op: augustus 22, 2013, 02:20:40 am »
2!

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #661 Gepost op: augustus 23, 2013, 08:22:45 am »
Moeten we binnenkort dit topic veranderen naar de "Willy Naessens Arena"?
Als we de pers mogen geloven staat er nog een te trappelen aan de voordeur???

Ijdel als WN2 is zie ik hem dit wel nog forceren.
Anderzijds zie ik dat niet echt als de man die zich wil komen moeien met het dagelijkse...
Vraag is wel waarom hij bij ,een volgens de pers, vorige passage/vraag heeft afgehaakt?

Zouden de beide heren niet van elkaars naamsbekendheid kunnen profiteren?
Of is er iets in WN1 die hem liever buiten houdt? (wie weet een jeugdlief of zo? :))
Afwachten dus
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #662 Gepost op: augustus 23, 2013, 08:58:07 am »
Zou wel goed kunnen dat er wat jaloezie en nieuwsgierigheid is onder de bouwondernemers na wat Ghelamco in Gent heeft gedaan.
En dat andere bouwondernemingen nu ook wel eens zo'n prestigeproject willen opzetten.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #663 Gepost op: augustus 23, 2013, 09:24:25 am »
de willy naessens arena inderdaad, iedereen content dan :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #664 Gepost op: augustus 23, 2013, 11:45:40 am »
Moeten we binnenkort dit topic veranderen naar de "Willy Naessens Arena"?
Als we de pers mogen geloven staat er nog een te trappelen aan de voordeur???

Ijdel als WN2 is zie ik hem dit wel nog forceren.
Anderzijds zie ik dat niet echt als de man die zich wil komen moeien met het dagelijkse...
Vraag is wel waarom hij bij ,een volgens de pers, vorige passage/vraag heeft afgehaakt?

Zouden de beide heren niet van elkaars naamsbekendheid kunnen profiteren?
Of is er iets in WN1 die hem liever buiten houdt? (wie weet een jeugdlief of zo? :))
Afwachten dus

Hier heeft de pers voor 1 keer gelijk.  Er was idd een vorige passage.  En dat doet me uiterst twijfelachtig staan over het verdere verloop... Tenzij, nood breekt wet zeker ?

Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #665 Gepost op: augustus 23, 2013, 11:47:35 am »
Moeten we binnenkort dit topic veranderen naar de "Willy Naessens Arena"?
Als we de pers mogen geloven staat er nog een te trappelen aan de voordeur???

Ijdel als WN2 is zie ik hem dit wel nog forceren.
Anderzijds zie ik dat niet echt als de man die zich wil komen moeien met het dagelijkse...
Vraag is wel waarom hij bij ,een volgens de pers, vorige passage/vraag heeft afgehaakt?

Zouden de beide heren niet van elkaars naamsbekendheid kunnen profiteren?
Of is er iets in WN1 die hem liever buiten houdt? (wie weet een jeugdlief of zo? :))
Afwachten dus

Hier heeft de pers voor 1 keer gelijk.  Er was idd een vorige passage.  En dat doet me uiterst twijfelachtig staan over het verdere verloop... Tenzij, nood breekt wet zeker ?
ik hoop echt van wel
tis zo enen da we nodig hebben

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #666 Gepost op: augustus 23, 2013, 03:10:43 pm »
Eerste prioriteit zou nu moeten zijn (indien Essevee de poules van de Euroleage haalt en waar we niettegenstaande de opdoffer van gisteren nog altijd in geloven), ons stadion klaar te maken om de thuiswedstrijden hier af te werken. De verhuis naar RSCA is een flop (de beelden gisteren van de lege tribunes spraken boekdelen). Laat staan een verhuis naar de Heizel, laat me niet lachen... Vooral financieel zal dit ook geen lachertje zijn... Liever deze kosten investeren in eigen stadion. Het kan toch niet zoveel gevraagd zijn om enkele zitjes (1500) met een rugleuning te plaatsen en enkele "ijzeren hekkens" voor de veiligheid bij te zetten. Ik ben desnoods nog bereid zelf mijn zitje met rugleuning te betalen... Een taskforce kan nu al beginnen inventariseren wat moet gedaan worden en offertes aanvragen om kortelings dan de aanpassingen te kunnen doen.
Trouwens, heb je gisteren de beelden gezien van het "Europees goedgekeurde stadion" van die ploeg uit IJsland (tegenst. van RC Genk). De meeste caf?ploegen (met alle respect) hebben een betere infrastructuur! Het kan toch niet waar zijn dat het Regenboogstadion daar moet voor onderdoen! 

Wat betreft de samenwerking tussen de 2 Willy Naessens. Publicitair zou dat pas een stunt zijn! Zal in gans Belgi? en nog verder in het nieuws komen; een win win voor de 2 succesvolle firma's. Doen dus!!! 

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #667 Gepost op: augustus 23, 2013, 04:01:03 pm »
Eerste prioriteit zou nu moeten zijn (indien Essevee de poules van de Euroleage haalt en waar we niettegenstaande de opdoffer van gisteren nog altijd in geloven), ons stadion klaar te maken om de thuiswedstrijden hier af te werken. De verhuis naar RSCA is een flop (de beelden gisteren van de lege tribunes spraken boekdelen). Laat staan een verhuis naar de Heizel, laat me niet lachen... Vooral financieel zal dit ook geen lachertje zijn... Liever deze kosten investeren in eigen stadion. Het kan toch niet zoveel gevraagd zijn om enkele zitjes (1500) met een rugleuning te plaatsen en enkele "ijzeren hekkens" voor de veiligheid bij te zetten. Ik ben desnoods nog bereid zelf mijn zitje met rugleuning te betalen... Een taskforce kan nu al beginnen inventariseren wat moet gedaan worden en offertes aanvragen om kortelings dan de aanpassingen te kunnen doen.
Trouwens, heb je gisteren de beelden gezien van het "Europees goedgekeurde stadion" van die ploeg uit IJsland (tegenst. van RC Genk). De meeste caf?ploegen (met alle respect) hebben een betere infrastructuur! Het kan toch niet waar zijn dat het Regenboogstadion daar moet voor onderdoen! 

Wat betreft de samenwerking tussen de 2 Willy Naessens. Publicitair zou dat pas een stunt zijn! Zal in gans Belgi? en nog verder in het nieuws komen; een win win voor de 2 succesvolle firma's. Doen dus!!!

Zelf niet geweest dan?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #668 Gepost op: augustus 23, 2013, 05:05:45 pm »
Willy Naessens 1 wil dit niet, waarom is de volgende vraag?  Pdc toch niet weg?  Zijn aandelen staan niet te koop? Wil Willy Dakleggertje nog wat geld verzamelen voordat hij eruit stapt? 
 In ieder geval, als zo'n man, Willy Naessens 2, dit aanbod doet en men gaat daar niet op in dan is dit de grootste kemel (bis) van het jaar!  Ik hoop dat er nu wat druk op WN1 komt om toch integaan op dit bod(voor mij mag WN1 buiten, hoe rapper hoe liever, maar zal wel niet teveel voorstanders hebben zekers?).

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #669 Gepost op: augustus 23, 2013, 05:06:24 pm »
Eerste prioriteit zou nu moeten zijn (indien Essevee de poules van de Euroleage haalt en waar we niettegenstaande de opdoffer van gisteren nog altijd in geloven), ons stadion klaar te maken om de thuiswedstrijden hier af te werken. De verhuis naar RSCA is een flop (de beelden gisteren van de lege tribunes spraken boekdelen). Laat staan een verhuis naar de Heizel, laat me niet lachen... Vooral financieel zal dit ook geen lachertje zijn... Liever deze kosten investeren in eigen stadion. Het kan toch niet zoveel gevraagd zijn om enkele zitjes (1500) met een rugleuning te plaatsen en enkele "ijzeren hekkens" voor de veiligheid bij te zetten. Ik ben desnoods nog bereid zelf mijn zitje met rugleuning te betalen... Een taskforce kan nu al beginnen inventariseren wat moet gedaan worden en offertes aanvragen om kortelings dan de aanpassingen te kunnen doen.
Trouwens, heb je gisteren de beelden gezien van het "Europees goedgekeurde stadion" van die ploeg uit IJsland (tegenst. van RC Genk). De meeste caf?ploegen (met alle respect) hebben een betere infrastructuur! Het kan toch niet waar zijn dat het Regenboogstadion daar moet voor onderdoen! 

Wat betreft de samenwerking tussen de 2 Willy Naessens. Publicitair zou dat pas een stunt zijn! Zal in gans Belgi? en nog verder in het nieuws komen; een win win voor de 2 succesvolle firma's. Doen dus!!!

Zelf niet geweest dan?

ik wel en heb de match ondertussen wat terug gezien en het was niet om aan te zien (nog licht uitgedrukt)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #670 Gepost op: augustus 23, 2013, 05:53:38 pm »
Willy Naessens 1 wil dit niet, waarom is de volgende vraag?  Pdc toch niet weg?  Zijn aandelen staan niet te koop? Wil Willy Dakleggertje nog wat geld verzamelen voordat hij eruit stapt? 
 In ieder geval, als zo'n man, Willy Naessens 2, dit aanbod doet en men gaat daar niet op in dan is dit de grootste kemel (bis) van het jaar!  Ik hoop dat er nu wat druk op WN1 komt om toch integaan op dit bod(voor mij mag WN1 buiten, hoe rapper hoe liever, maar zal wel niet teveel voorstanders hebben zekers?).


Als Rainbow (met VanMaercke) al jaren werkt aan de plannen voor de nieuwbouw, zou dit inderdaad vreemd kunnen zijn dat de club plots in handen komt van hun concurrent. 
Elke investeerder met centen en een HART voor Essevee is welkom van mijn part.  We kunnen gissen waarom Willy1 afwachtend reageert, maar anderzijds kunt ge ook de vraag stellen waarom Willy 2 zo lang moest wachten.



Freve

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #671 Gepost op: augustus 23, 2013, 07:00:51 pm »
Willy Naessens 1 wil dit niet, waarom is de volgende vraag?  Pdc toch niet weg?  Zijn aandelen staan niet te koop? Wil Willy Dakleggertje nog wat geld verzamelen voordat hij eruit stapt? 
 In ieder geval, als zo'n man, Willy Naessens 2, dit aanbod doet en men gaat daar niet op in dan is dit de grootste kemel (bis) van het jaar!  Ik hoop dat er nu wat druk op WN1 komt om toch integaan op dit bod(voor mij mag WN1 buiten, hoe rapper hoe liever, maar zal wel niet teveel voorstanders hebben zekers?).


Als Rainbow (met VanMaercke) al jaren werkt aan de plannen voor de nieuwbouw, zou dit inderdaad vreemd kunnen zijn dat de club plots in handen komt van hun concurrent. 
Elke investeerder met centen en een HART voor Essevee is welkom van mijn part.  We kunnen gissen waarom Willy1 afwachtend reageert, maar anderzijds kunt ge ook de vraag stellen waarom Willy 2 zo lang moest wachten.
Rainbow is opgedoekt
Willy wou al instappen maar ons bestuur wou toen ook niet
Bang voor de grote Willy wss :)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #672 Gepost op: augustus 23, 2013, 09:58:12 pm »
Ik kan me eigenlijk niet direct een betere aandeelhouder voorstellen dan WN 2.

Sinds jaar en dag een toonaangevend bedrijf in (Oost-)Vlaanderen en 1 van de grootste van zijn soort.
En vooral belangrijk dat zich heeft bewezen in de zakenwereld en niet mediageil is.... (in vergelijking met...)

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #673 Gepost op: augustus 24, 2013, 12:06:18 pm »
meerdere grote bedrijven ( spuntini-renson-declercq...)hebben interesse in de koehandel om de essevee-aandelen. enige vereiste is dat het huidige bestuur de boeken op tafel moet leggen, en daar wringt net het schoentje.......nog vernomen in de wandelgangen van anderlecht : W.N zou V.Mannaert proberen terug te halen

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #674 Gepost op: augustus 24, 2013, 01:23:06 pm »
oude mannekes geven niet graag hun macht op he :)

mij maakt het niet uit wie er daar zit, als het maar mannen met centen en verstand zijn

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #675 Gepost op: augustus 24, 2013, 01:25:39 pm »
meerdere grote bedrijven ( spuntini-renson-declercq...)hebben interesse in de koehandel om de essevee-aandelen. enige vereiste is dat het huidige bestuur de boeken op tafel moet leggen, en daar wringt net het schoentje.......nog vernomen in de wandelgangen van anderlecht : W.N zou V.Mannaert proberen terug te halen

In Brugge zullen ze die wel kwijt willen. Sinds zijn vertrek is het stadiondossier geen meter opgeschoten.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #676 Gepost op: augustus 25, 2013, 09:30:49 am »
leest er hier iemand de standaard? zoniet raad ik toch eens aan om het artikel willy en willy eens te lezen. In dit artikel staat zwart op wit gedrukt dat ze volgend jaar aan het stadion beginnen te werken met een capaciteit van 14000 zitplaatsen. Ook staat er in wat ze er al zullen bijzetten zoals winkelcentra, bowling, indoorspeeltuin enz...
De plannen zouden blijkbaar volledig goedgekeurd zijn.
Hopelijk geen verhaal zoals elk jaar en beginnen ze volgend jaar nu eindelijk met het stadion.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #677 Gepost op: augustus 25, 2013, 09:39:21 am »
leest er hier iemand de standaard? zoniet raad ik toch eens aan om het artikel willy en willy eens te lezen. In dit artikel staat zwart op wit gedrukt dat ze volgend jaar aan het stadion beginnen te werken met een capaciteit van 14000 zitplaatsen. Ook staat er in wat ze er al zullen bijzetten zoals winkelcentra, bowling, indoorspeeltuin enz...
De plannen zouden blijkbaar volledig goedgekeurd zijn.
Hopelijk geen verhaal zoals elk jaar en beginnen ze volgend jaar nu eindelijk met het stadion.

En vorige week verscheen nog een artikel dat er afgeslankt moet worden in het stadiondossier en dat er dus geen bowling, etc meer inzit. Hoop van harte dat ze volgend jaar beginnen, maar daar zouden ze al mee uitgepakt hebben in de voltallige pers toch als het rond is?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #678 Gepost op: augustus 25, 2013, 09:50:10 am »
leest er hier iemand de standaard? zoniet raad ik toch eens aan om het artikel willy en willy eens te lezen. In dit artikel staat zwart op wit gedrukt dat ze volgend jaar aan het stadion beginnen te werken met een capaciteit van 14000 zitplaatsen. Ook staat er in wat ze er al zullen bijzetten zoals winkelcentra, bowling, indoorspeeltuin enz...
De plannen zouden blijkbaar volledig goedgekeurd zijn.
Hopelijk geen verhaal zoals elk jaar en beginnen ze volgend jaar nu eindelijk met het stadion.

En vorige week verscheen nog een artikel dat er afgeslankt moet worden in het stadiondossier en dat er dus geen bowling, etc meer inzit. Hoop van harte dat ze volgend jaar beginnen, maar daar zouden ze al mee uitgepakt hebben in de voltallige pers toch als het rond is?
Kan enkel maar zeggen wat ik gelezen heb. Het intervieuw gaat natuurlijk niet over het stadion maar het komt er wel letterlijk in voor. Dus hopelijk geen valse hoop deze keer.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #679 Gepost op: augustus 25, 2013, 10:40:01 am »
Is dat artikel ergens online beschikbaar? of inscanbaar door een behulpzame collega-forumer :)