Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799608 keer)

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #700 Gepost op: augustus 26, 2013, 05:40:45 pm »
Kom, PDC is nu weg en men heeft een nieuwe zondebok.  Willy Naessens deze keer.  Leg het stil jongens.

Dat hele bestuur is 1 pot nat!!

Allez, alles buiten dus !  Da's de oplossing. Dat we daar niet vroeger opgekomen waren !  Op naar de top met den bakker en den beenhouwer van weleer.

Inderdaad, zowat de meest stupiede opmerkingen.  Zonder Willy was er van Essevee al lang geen sprake meer.  Dat iedereen dan zelf de nodige miljoenen op tafel legt. Willy en Dury zijn een tandem, met blindelings vertrouwen in elkaar.

Je houdt het inderdaad niet voor mogelijk hoe ondankbaar supporters kunnen zijn.  En dat na een mirakelseizoen waar ze binnen 50 jaar nog gaan van klappen !!  Sommigen denken dat het elders allemaal heilige boontjes zijn zeker ?  Jawadde mijn gat, overal waar er geld is mee gemoeid gebeuren er zaken die beter het daglicht niet zien. 

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #701 Gepost op: augustus 26, 2013, 05:53:52 pm »
Met of zonder Willys en consoorten
maak werk van da stadion...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #702 Gepost op: augustus 26, 2013, 05:55:52 pm »
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen hier weten wat de betekenis is van een aandeel...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #703 Gepost op: augustus 26, 2013, 06:09:15 pm »
Kom, PDC is nu weg en men heeft een nieuwe zondebok.  Willy Naessens deze keer.  Leg het stil jongens.

Dat hele bestuur is 1 pot nat!!

Allez, alles buiten dus !  Da's de oplossing. Dat we daar niet vroeger opgekomen waren !  Op naar de top met den bakker en den beenhouwer van weleer.

Was mss wat overdreven, maar er blijft veel geld aan de handen plakken hoor ;)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #704 Gepost op: augustus 26, 2013, 06:51:13 pm »
Kom, PDC is nu weg en men heeft een nieuwe zondebok.  Willy Naessens deze keer.  Leg het stil jongens.

Dat hele bestuur is 1 pot nat!!

Allez, alles buiten dus !  Da's de oplossing. Dat we daar niet vroeger opgekomen waren !  Op naar de top met den bakker en den beenhouwer van weleer.

Was mss wat overdreven, maar er blijft veel geld aan de handen plakken hoor ;)

Denk je nu echt dat dit elders niet zo is (ook buiten de voetballerij).  Ben je wereldvreemd of wat ?  Of wil je je heiliger voordoen dan de paus ??  Ik weet maar ??n ding : als je in die wereld wil meedraaien hoort dat er gewoonweg bij !!  Het resultaat : dat telt ; al de rest wordt rap vergeten.  Kijk maar naar Standard.  Straks gaan ze Duchatelet nog aanbidden ginder (en die met hun onnozel pamfletjes  ::) het eerst) !!
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2013, 06:53:00 pm door 2460 »

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #705 Gepost op: augustus 26, 2013, 07:39:39 pm »
Buiten met die gast...Willy Whisky

U bent onwezenlijk ....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #706 Gepost op: augustus 26, 2013, 08:10:10 pm »

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #707 Gepost op: augustus 26, 2013, 08:25:32 pm »
Buiten met die gast...Willy Whisky

U bent onwezenlijk ....
Dank u.
Helaas bent u inderdaad onwezenlijk. Maar als u toch iedereen buiten wilt.. Heb je dan een alternatief klaar? Wat is u oplossing dan..
One Essevee!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #708 Gepost op: augustus 26, 2013, 11:22:29 pm »
Buiten met die gast...Willy Whisky

U bent onwezenlijk ....
Dank u.

Misschien ook tijd om de "eer" aan jezelf te houden en het voorbeeld van iemand te volgen...
Haha, dat plezier ga ik u niet gunnen.  Ik ben onwezelijk omdat ik die wanpraktijken; geld gebruiken van de club waar men voorzitter van is en dus uw eigen geld niet, voor eigen doelen te financieren, het toestaan dat uw CEO de club zou verkopen en dit niet veroordelen, integendeel, die CEO nog verdedigen, en ik ben dan onwezelijk omdat ik die vent buiten wil?  Het is toch normaal, of het zou het toch moeten, dat ik geen vertrouwen meer kan hebben in zo'n voorzitter?  Als hij een speler verkoopt voor wie is dat geld dan, voor de club of voor hem? 
Naar mijn weten moet men betalen voor aandelen en kan men geen aandelen toeeigenen  omdat 'we heel goed en veel hebben gewerkt voor de club', zou proper zijn als iedere voorzitter of vrijwilliger geld of goederen zo maar in zijn bezit mag hebben omdat 'ze veel en goed werken'. Voor mij is dit diefstal.
Het zou ook een drama zijn zonder PDC, 2weken daarna wil er al iemand zijn aandelenpakket overkopen, maar WN1 wil niet en ik citeer 'om alle aandelen in 1hand te hebben', m.a.w. juist het tegenovergestelde wat zowel de burgemeesters als de supportersraad als andere supporters willen; nada participatie supporters, nada meerdere sterke ondernemers, en stel ik mij de vraag; waarom wil Willy Naessens1 niet dat Willy Naessens2 die aandelen van PDC(zijn ze wel te koop, is den Petrick wel weg?)overkoopt, wat toch een goede zaak zou zijn voor de club? Wil WN1 het beste voor de club of het beste voor zichzelf?
Wat de verdienste ook mag zijn van WN1 in het verleden het is daarom niet dat hij met alles weg kan.  En net zoals jullie dachten dat er niemand de aandelen van PDC wou kopen vergissen jullie zich ook wanneer WN1 zou vertrekken.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #709 Gepost op: augustus 27, 2013, 12:01:28 am »
Buiten met die gast...Willy Whisky

U bent onwezenlijk ....
Dank u.

Misschien ook tijd om de "eer" aan jezelf te houden en het voorbeeld van iemand te volgen...
Haha, dat plezier ga ik u niet gunnen.  Ik ben onwezelijk omdat ik die wanpraktijken; geld gebruiken van de club waar men voorzitter van is en dus uw eigen geld niet, voor eigen doelen te financieren, het toestaan dat uw CEO de club zou verkopen en dit niet veroordelen, integendeel, die CEO nog verdedigen, en ik ben dan onwezelijk omdat ik die vent buiten wil?  Het is toch normaal, of het zou het toch moeten, dat ik geen vertrouwen meer kan hebben in zo'n voorzitter?  Als hij een speler verkoopt voor wie is dat geld dan, voor de club of voor hem? 
Naar mijn weten moet men betalen voor aandelen en kan men geen aandelen toeeigenen  omdat 'we heel goed en veel hebben gewerkt voor de club', zou proper zijn als iedere voorzitter of vrijwilliger geld of goederen zo maar in zijn bezit mag hebben omdat 'ze veel en goed werken'. Voor mij is dit diefstal.
Het zou ook een drama zijn zonder PDC, 2weken daarna wil er al iemand zijn aandelenpakket overkopen, maar WN1 wil niet en ik citeer 'om alle aandelen in 1hand te hebben', m.a.w. juist het tegenovergestelde wat zowel de burgemeesters als de supportersraad als andere supporters willen; nada participatie supporters, nada meerdere sterke ondernemers, en stel ik mij de vraag; waarom wil Willy Naessens1 niet dat Willy Naessens2 die aandelen van PDC(zijn ze wel te koop, is den Petrick wel weg?)overkoopt, wat toch een goede zaak zou zijn voor de club? Wil WN1 het beste voor de club of het beste voor zichzelf?
Wat de verdienste ook mag zijn van WN1 in het verleden het is daarom niet dat hij met alles weg kan.  En net zoals jullie dachten dat er niemand de aandelen van PDC wou kopen vergissen jullie zich ook wanneer WN1 zou vertrekken.

2 and a fan of mogul!
Ik stem op u als we een democratische verkozen supportersraad willen maken

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #710 Gepost op: augustus 27, 2013, 12:12:22 am »
Buiten met die gast...Willy Whisky

U bent onwezenlijk ....
Dank u.

Misschien ook tijd om de "eer" aan jezelf te houden en het voorbeeld van iemand te volgen...
Haha, dat plezier ga ik u niet gunnen.  Ik ben onwezelijk omdat ik die wanpraktijken; geld gebruiken van de club waar men voorzitter van is en dus uw eigen geld niet, voor eigen doelen te financieren, het toestaan dat uw CEO de club zou verkopen en dit niet veroordelen, integendeel, die CEO nog verdedigen, en ik ben dan onwezelijk omdat ik die vent buiten wil?  Het is toch normaal, of het zou het toch moeten, dat ik geen vertrouwen meer kan hebben in zo'n voorzitter?  Als hij een speler verkoopt voor wie is dat geld dan, voor de club of voor hem? 
Naar mijn weten moet men betalen voor aandelen en kan men geen aandelen toeeigenen  omdat 'we heel goed en veel hebben gewerkt voor de club', zou proper zijn als iedere voorzitter of vrijwilliger geld of goederen zo maar in zijn bezit mag hebben omdat 'ze veel en goed werken'. Voor mij is dit diefstal.
Het zou ook een drama zijn zonder PDC, 2weken daarna wil er al iemand zijn aandelenpakket overkopen, maar WN1 wil niet en ik citeer 'om alle aandelen in 1hand te hebben', m.a.w. juist het tegenovergestelde wat zowel de burgemeesters als de supportersraad als andere supporters willen; nada participatie supporters, nada meerdere sterke ondernemers, en stel ik mij de vraag; waarom wil Willy Naessens1 niet dat Willy Naessens2 die aandelen van PDC(zijn ze wel te koop, is den Petrick wel weg?)overkoopt, wat toch een goede zaak zou zijn voor de club? Wil WN1 het beste voor de club of het beste voor zichzelf?
Wat de verdienste ook mag zijn van WN1 in het verleden het is daarom niet dat hij met alles weg kan.  En net zoals jullie dachten dat er niemand de aandelen van PDC wou kopen vergissen jullie zich ook wanneer WN1 zou vertrekken.

2 and a fan of mogul!
Ik stem op u als we een democratische verkozen supportersraad willen maken
Dat zou ook eens iets zijn..
One Essevee!

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #711 Gepost op: augustus 27, 2013, 07:57:19 am »
@mogul : boenke derip !

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #712 Gepost op: augustus 27, 2013, 12:07:11 pm »
Er zijn kandidaten om aandelen over te kopen, maar zij wensen eerst inzage in de boekhouding, wat niet meer dzn normaal is. Het antwoord van WN: njet... Omdat de waarheid aan het licht zou komen? Vergeet aub niet dat WN de club (= zijn aandelen) op papier verkocht had aan pdc...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #713 Gepost op: augustus 27, 2013, 12:18:46 pm »
Mogul , ik kan het niet beter verwoorden.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #714 Gepost op: augustus 28, 2013, 02:07:11 am »
Jammer ieder jaar hoopk dat da vuurwerk eens naar het stadion gericht staat. zodat we een nieuw stadion krijgen

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #715 Gepost op: augustus 28, 2013, 10:58:07 am »
Jammer ieder jaar hoopk dat da vuurwerk eens naar het stadion gericht staat. zodat we een nieuw stadion krijgen

 ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #716 Gepost op: augustus 28, 2013, 10:51:55 pm »
Jammer ieder jaar hoopk dat da vuurwerk eens naar het stadion gericht staat. zodat we een nieuw stadion krijgen

 ;D

was prachtig vuurwerk trouwens en bijzonder veel volk :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #717 Gepost op: augustus 28, 2013, 10:54:27 pm »
Jammer ieder jaar hoopk dat da vuurwerk eens naar het stadion gericht staat. zodat we een nieuw stadion krijgen

 ;D

was prachtig vuurwerk trouwens en bijzonder veel volk :)
Ja maar zoals forzasvzw zegt,
er ontbrak een apotheose :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #718 Gepost op: augustus 30, 2013, 08:36:22 am »
ik hoop dat ik de burgemeester eens mag horen zeggen, hoe pijn het doet aan zijn ogen om al die supporters richting brugge te zien trekken.............

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #719 Gepost op: augustus 30, 2013, 09:27:51 am »
zal hij spijtig genoeg nooit over zijn lippen krijgen