Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799648 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #760 Gepost op: september 05, 2013, 08:56:10 am »
heb de reportage niet gezien, welke omliggende gronden dan ? de stadionomgeving om er dan op te laten bouwen of zo ?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #761 Gepost op: september 05, 2013, 10:15:29 am »
heb de reportage niet gezien, welke omliggende gronden dan ? de stadionomgeving om er dan op te laten bouwen of zo ?
de blauwpoort mss :)
Denk ook zoiets, verkoop grond voor appartement en hotel
en daarmee het stadion sponsoren...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #762 Gepost op: september 05, 2013, 11:00:05 am »
Enkele tegenstrijdige verklaringen toch. (toch als je het artikel in De Standard (Willy Naessens) en de reportage op WTV vergelijkt)

1 ding is zeker, sinds het vertrek van PDC zit er precies weer beweging in het dossier.
Het stadsbestuur doet een 'inspanning' door de gronden rond het regenboogstadion ter beschikking te stellen voor verkoop. Volgens WTV kan dit tot 8 miljoen opleveren, volgens WN is dit bedrag 16 miljoen.

Dan is er nog een tekort van een slordige 10 miljoen.
Volgens WN zou de N.V. Grensverleggend een renteloze lening kunnen aangaan bij de Stad Waregem voor ongeveer 6 miljoen. Zo is er nog een tekort van +- 4 miljoen.
Als Willy Naessens 2 (71 jaar) zou participeren in de bouw van het stadion springt hij een deeltje bij zodat het totale plaatje klopt en krijgt hij de opdracht tot het bouwen van het stadion (afspraak is dan wel dat hij de omliggende gronden opkoopt)


Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #763 Gepost op: september 05, 2013, 11:10:20 am »
Jammer dat ik de reportage niet terug kan vinden op de website. Twas nog wat voorbarig dus van onze tijdelijke CEO om te zeggen dat alles rond is, maar het gaat de goeie weg op. Al zeiden we dat de voorbije jaren al nog  :P :P

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #764 Gepost op: september 05, 2013, 11:47:01 am »
Jammer dat ik de reportage niet terug kan vinden op de website. Twas nog wat voorbarig dus van onze tijdelijke CEO om te zeggen dat alles rond is, maar het gaat de goeie weg op. Al zeiden we dat de voorbije jaren al nog  :P :P

Laat ons zeggen dat het nieuwsitem gisteren geen reportage was. Het was een kort nieuwsbericht waarin werd gezegd dat de stad de gronden ter beschikking stelt aan de club en dat deze 8 miljoen zouden kunnen opleveren. Verder wisten ze dat het over een stadion van 12.500 plaatsen ging en dat, sinds het vertrek van PDC, er opnieuw beweging zit in het dossier.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #765 Gepost op: september 06, 2013, 02:40:06 pm »
Jammer dat ik de reportage niet terug kan vinden op de website. Twas nog wat voorbarig dus van onze tijdelijke CEO om te zeggen dat alles rond is, maar het gaat de goeie weg op. Al zeiden we dat de voorbije jaren al nog  :P :P

Laat ons zeggen dat het nieuwsitem gisteren geen reportage was. Het was een kort nieuwsbericht waarin werd gezegd dat de stad de gronden ter beschikking stelt aan de club en dat deze 8 miljoen zouden kunnen opleveren. Verder wisten ze dat het over een stadion van 12.500 plaatsen ging en dat, sinds het vertrek van PDC, er opnieuw beweging zit in het dossier.

14000 plaatsen. 12500 zitplaatsen en 1500 staanplaatsen.  Zie ook interview willy naessens in standaard.  Voor europees zou de capaciteit naar 13200 gaan.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #766 Gepost op: september 07, 2013, 12:01:46 pm »
Ik vind dat men in Zulte-Waregem vooral realistisch moet zijn wat betreft stadion.  Voor mij is hetvolgende wellicht financieel haalbaar :

-  achter beide doelen een nieuwe tribune.
-  verlenging van beide bestaande tribunes met aanpassing en verbetering van het confort van de supporter.
-  verbreding van het veld.

Met deze aanpassingen moet Zulte-Waregem in staat zijn om :

-  Meer bezoekers te ontvangen.
-  Europees te beantwoorden aan de normen.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #767 Gepost op: september 07, 2013, 12:38:55 pm »
Ik vind dat men in Zulte-Waregem vooral realistisch moet zijn wat betreft stadion.  Voor mij is hetvolgende wellicht financieel haalbaar :

-  achter beide doelen een nieuwe tribune.
-  verlenging van beide bestaande tribunes met aanpassing en verbetering van het confort van de supporter.
-  verbreding van het veld.

Met deze aanpassingen moet Zulte-Waregem in staat zijn om :

-  Meer bezoekers te ontvangen.
-  Europees te beantwoorden aan de normen.



Knip, plakwerk.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #768 Gepost op: september 07, 2013, 01:00:13 pm »
Ik vind dat men in Zulte-Waregem vooral realistisch moet zijn wat betreft stadion.  Voor mij is hetvolgende wellicht financieel haalbaar :

-  achter beide doelen een nieuwe tribune.
-  verlenging van beide bestaande tribunes met aanpassing en verbetering van het confort van de supporter.
-  verbreding van het veld.

Met deze aanpassingen moet Zulte-Waregem in staat zijn om :

-  Meer bezoekers te ontvangen.
-  Europees te beantwoorden aan de normen.



Knip, plakwerk.

Idd, beter gewoon een nieuw stadion.
Piste weg, veld breder en tribunes tot tegen het veld.
Wel een belangrijk punt voor mij, bezoekende supporters niet centraal achter het doel.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #769 Gepost op: september 07, 2013, 05:09:41 pm »
Ik vind dat men in Zulte-Waregem vooral realistisch moet zijn wat betreft stadion.  Voor mij is hetvolgende wellicht financieel haalbaar :

-  achter beide doelen een nieuwe tribune.
-  verlenging van beide bestaande tribunes met aanpassing en verbetering van het confort van de supporter.
-  verbreding van het veld.

Met deze aanpassingen moet Zulte-Waregem in staat zijn om :

-  Meer bezoekers te ontvangen.
-  Europees te beantwoorden aan de normen.

Wees gerust ; zoiets wordt het wel !  Een gans nieuw is gewoonweg absurd, onrealistisch voor parochies van het formaat van Zulte en Waregem, weggesmeten geld.  De tribune kant vijver stuk aanbouwen voor de bezoekers ergens een kotteke te geven (zoals wij ook kottekes krijgen op verplaatsing) !!  Een gans nieuw : forget it ; waar ga je om te beginnen spelen tijdens de bouw ?  Dat alleen al is een ONOVERBRUGBAAR probleem op vele gebieden !!

2


Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #771 Gepost op: september 08, 2013, 01:34:03 pm »
Ik vind dat men in Zulte-Waregem vooral realistisch moet zijn wat betreft stadion.  Voor mij is hetvolgende wellicht financieel haalbaar :

-  achter beide doelen een nieuwe tribune.
-  verlenging van beide bestaande tribunes met aanpassing en verbetering van het confort van de supporter.
-  verbreding van het veld.

Met deze aanpassingen moet Zulte-Waregem in staat zijn om :

-  Meer bezoekers te ontvangen.
-  Europees te beantwoorden aan de normen.



Knip, plakwerk.

Idd, beter gewoon een nieuw stadion.
Piste weg, veld breder en tribunes tot tegen het veld.
Wel een belangrijk punt voor mij, bezoekende supporters niet centraal achter het doel.
Idd , en ook de mening over de bezoekende supp deel ik ook .

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #772 Gepost op: september 09, 2013, 07:49:23 am »
Ik vind dat men in Zulte-Waregem vooral realistisch moet zijn wat betreft stadion.  Voor mij is hetvolgende wellicht financieel haalbaar :

-  achter beide doelen een nieuwe tribune.
-  verlenging van beide bestaande tribunes met aanpassing en verbetering van het confort van de supporter.
-  verbreding van het veld.

Met deze aanpassingen moet Zulte-Waregem in staat zijn om :

-  Meer bezoekers te ontvangen.
-  Europees te beantwoorden aan de normen.

Wees gerust ; zoiets wordt het wel !  Een gans nieuw is gewoonweg absurd, onrealistisch voor parochies van het formaat van Zulte en Waregem, weggesmeten geld.  De tribune kant vijver stuk aanbouwen voor de bezoekers ergens een kotteke te geven (zoals wij ook kottekes krijgen op verplaatsing) !!  Een gans nieuw : forget it ; waar ga je om te beginnen spelen tijdens de bouw ?  Dat alleen al is een ONOVERBRUGBAAR probleem op vele gebieden !!

Beginnen ze er beter niet aan.  Gans nieuw kan ook gewoon de fundamenten of delen van nu in het nieuwe verwerken e.   Maar sua uitzicht moet het als een nieuw stadion eruitzien.  Enkel zo lok je meer sponsors, de telenet, cafe-thuiskijkerd of sporadische kijkers.

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #773 Gepost op: september 26, 2013, 03:52:44 pm »
Jullie geraken met jullie stadion steeds verder achterop, zelfs den eendracht zit of staat nu in het nieuw:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1001-noodtribune-krijgt-vorm
 ;D ;D

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #774 Gepost op: september 26, 2013, 04:05:23 pm »
Jullie geraken met jullie stadion steeds verder achterop, zelfs den eendracht zit of staat nu in het nieuw:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1001-noodtribune-krijgt-vorm
 ;D ;D



Proficiat!  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #775 Gepost op: september 26, 2013, 04:46:37 pm »
Jullie geraken met jullie stadion steeds verder achterop, zelfs den eendracht zit of staat nu in het nieuw:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1001-noodtribune-krijgt-vorm
 ;D ;D

en hoe ver staat het ondertussen met topploeg gent ? (op sportief vlak :) ) ?


Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #777 Gepost op: september 27, 2013, 09:06:38 am »
Pure nostalgie dit. Ons houten tribune aan de vijvers, gezellig!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #778 Gepost op: september 27, 2013, 09:45:22 am »
Pure nostalgie dit. Ons houten tribune aan de vijvers, gezellig!
yep
op 10m van de redside :)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #779 Gepost op: september 27, 2013, 12:31:20 pm »
correctie: de king side!