Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799619 keer)

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #840 Gepost op: oktober 26, 2013, 08:40:30 am »
Niet veel meer met voetbal vandoen.
Maar, inderdaad...T Pand is bij momenten een 'verlaten' stukske Waregem geworden. Stad moet hier toch dringend iets mee doen :(
Doen ze ook.... een nieuw mooier pand maken op de boulevard....

Voordeel is wel dat er geen parking bij moet komen aan het stadion als ze verbouwen,
der mag er zelfs minder zijn wegens de 400 plaatsen onder de grond.
Das voordeel geweest van het stadion in het project bib te steken.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #841 Gepost op: oktober 26, 2013, 06:50:26 pm »
Niet veel meer met voetbal vandoen.
Maar, inderdaad...T Pand is bij momenten een 'verlaten' stukske Waregem geworden. Stad moet hier toch dringend iets mee doen :(

overdekt maken met koepels zou al ixs warmer aantonen. maar soit tis het stadion topic wat ik hoop dat we volgend jaar europees wel in waregem kunnen doen. want nu spelen we nooit thuis en zijn thuismatchen uitmatchen.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #842 Gepost op: oktober 31, 2013, 12:25:10 pm »
Bij de opmaak van de nieuwe plannen moeten ze toch rekening houden dat 'Vak X' kan blijven bestaan. Het nieuwe stadion moet echt een heksenketel worden (nog meer dan het nu al kan zijn). De bezoekers zou ik niet pal achter het andere doel zetten maar in een hoek.
Toch benieuwd naar het ontwerp!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #843 Gepost op: oktober 31, 2013, 06:39:08 pm »
Eddy Cordier zei vandaag in Het Nieuwsblad dit:

'We starten in februari ook met de aanleg van een nieuw jeugdcomplex. Laat ons eerst daar op focussen. Het nieuwe stadion? De bouw ervan zal denk ik pas binnen twee jaar kunnen starten.?


Weer een jaartje opgeschoven zeker? Of vergis ik me?

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #844 Gepost op: oktober 31, 2013, 07:03:57 pm »
Eddy Cordier zei vandaag in Het Nieuwsblad dit:

'We starten in februari ook met de aanleg van een nieuw jeugdcomplex. Laat ons eerst daar op focussen. Het nieuwe stadion? De bouw ervan zal denk ik pas binnen twee jaar kunnen starten.?


Weer een jaartje opgeschoven zeker? Of vergis ik me?

Uitstellen en uitstellen. Heel ons stadiondossier vind ik maar nen grote klucht. Geen woorden maar daden

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #845 Gepost op: oktober 31, 2013, 07:14:05 pm »
Eddy Cordier zei vandaag in Het Nieuwsblad dit:

'We starten in februari ook met de aanleg van een nieuw jeugdcomplex. Laat ons eerst daar op focussen. Het nieuwe stadion? De bouw ervan zal denk ik pas binnen twee jaar kunnen starten.?


Weer een jaartje opgeschoven zeker? Of vergis ik me?

Uitstellen en uitstellen. Heel ons stadiondossier vind ik maar nen grote klucht. Geen woorden maar daden
Man man man  >:(
SV TILL I DIE

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #846 Gepost op: oktober 31, 2013, 09:04:28 pm »
Zoals ik al zei, eerst zien en dan geloven. Wat de willy
zegt neem ik sinds het verhuisverhaal met een dikke korrel zout.
Ik heb zo het gevoel dat we in 2015 nog altijd in ons ATHLETIEKstadion
zullen spelen

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #847 Gepost op: oktober 31, 2013, 09:23:33 pm »
Zoals ik al zei, eerst zien en dan geloven. Wat de willy
zegt neem ik sinds het verhuisverhaal met een dikke korrel zout.
Ik heb zo het gevoel dat we in 2015 nog altijd in ons ATHLETIEKstadion
zullen spelen
Ben ik zeker van :).

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #848 Gepost op: november 01, 2013, 09:43:05 am »
Zoals ik al zei, eerst zien en dan geloven. Wat de willy
zegt neem ik sinds het verhuisverhaal met een dikke korrel zout.
Ik heb zo het gevoel dat we in 2015 nog altijd in ons ATHLETIEKstadion
zullen spelen
Ben ik zeker van :).

Dat weten de meesten al lang.  In het beste geval komt er een tribune bij waar nu de ledwall hangt !
HET belangrijkste is dat ze beslissen om de rest A S A P aan te passen aan de normen voor Europees voetbal. En dat VOOR begin volgend seizoen want zoals ze nu spelen zit de kans er dik in dat het volgend seizoen weer van dat is.  Maar veel supporters zullen het niet meer pikken om nogmaals naar Anderlecht of Brugge te trekken.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #849 Gepost op: november 01, 2013, 10:24:48 am »
ik geloof geen kloten meer van al die zever over hun nieuw stadion. altijd maar beloven en beloven. en achteraf dan weer uitstellen en de fans teleurstellen.ben het beu.als we volgend seizoen weer moeten uitwijken naar brugge dan zal het zonder mij zijn.ik geef geen rotte cent meer om onze europeese thuismatchen op verplaatsing te spelen. >:( >:( >:(

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #850 Gepost op: november 01, 2013, 11:35:15 am »
ik geloof geen kloten meer van al die zever over hun nieuw stadion. altijd maar beloven en beloven. en achteraf dan weer uitstellen en de fans teleurstellen.ben het beu.als we volgend seizoen weer moeten uitwijken naar brugge dan zal het zonder mij zijn.ik geef geen rotte cent meer om onze europeese thuismatchen op verplaatsing te spelen. >:( >:( >:(

Sowieso als we ons nieuw stadion beginnen te bouwen, moeten we uitwijken voor europees.  Maar dan doe ik dat met plezier.  Wetende dat er straks een tempel klaar staat.  Als je ziet dat de match tegen gent ook al uitverkocht was en dit in een midweekmatch om 20u30 in een stadion met niet overal degelijke plaatsen.  Dan zegt dit veel, ook sportief gaat het terug goed.  Enkel dat stadion, laat en laat maar op zich wachten.  HOE ZIT DAT NU VERDOMME!?  Iedere keer een ander verhaaltje.

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #851 Gepost op: november 01, 2013, 01:11:00 pm »
Jongens , het geld is er gewoon nog niet h? , en door de crisis zal het niet eenvoudig zijn dit bij elkaar te krijgen !  Laat ons gewoon genieten van de mooie sportieve tijden die we nu meemaken in ons oud stadionneke !!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #852 Gepost op: november 01, 2013, 02:00:52 pm »
Jongens , het geld is er gewoon nog niet h? , en door de crisis zal het niet eenvoudig zijn dit bij elkaar te krijgen !  Laat ons gewoon genieten van de mooie sportieve tijden die we nu meemaken in ons oud stadionneke !!
Dan moeten ze niet zitten zeggen dat ze volgend jaar beginnen aan het nieuwe stadion...
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #853 Gepost op: november 01, 2013, 02:47:14 pm »
Tis da.. De supporters niks wijsmaken! Mark my words, binnen paar jaar is nog niks veranderd.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #854 Gepost op: november 01, 2013, 03:18:26 pm »
Spijtig, khad mijnen bowlingbal voor de Willy zijnen bowling al gekocht  :-\

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #855 Gepost op: november 01, 2013, 04:32:24 pm »
Eddy Cordier zei vandaag in Het Nieuwsblad dit:

'We starten in februari ook met de aanleg van een nieuw jeugdcomplex. Laat ons eerst daar op focussen. Het nieuwe stadion? De bouw ervan zal denk ik pas binnen twee jaar kunnen starten.?


Weer een jaartje opgeschoven zeker? Of vergis ik me?
Essevee is bouwheer geworden (voor het stadion) en dat bespoedigd alles. Men is nu een nieuw dossier aan het samenstellen en volgend seizoen beginnen bouwen. Het stadion zal inderdaad kuipvormig zijn en zal fase per fase opgebouwd worden (Lees: nieuwe [bezoekers]tribune, tribune afsmijten, nieuwe tribune, andere tribune afsmijten,...).

Meer info volgt als alles effectief op papier staat.
wordt er zeker begonnen of moet er eerst een andere voorwaarde (lees verkoop van gronden)
voldaan worden?

Dat zou al in orde moeten zijn -> mondeling is het in orde en het zou op papier ook al in orde zijn // in orde komen. (gemeenteraad, papieren ondertekenen,...).

EsseveeFANS - Supportersraad ik wil u niet aanvallen
maar heb jij ander nieuws voor ons?
denk da jij dichtst staat van ons allemaal om wa info te hebben

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #856 Gepost op: november 02, 2013, 05:11:46 am »
Sowieso als we ons nieuw stadion beginnen te bouwen, moeten we uitwijken voor europees.  Maar dan doe ik dat met plezier.  Wetende dat er straks een tempel klaar staat.  Als je ziet dat de match tegen gent ook al uitverkocht was en dit in een midweekmatch om 20u30 in een stadion met niet overal degelijke plaatsen.  Dan zegt dit veel, ook sportief gaat het terug goed.  Enkel dat stadion, laat en laat maar op zich wachten.  HOE ZIT DAT NU VERDOMME!?  Iedere keer een ander verhaaltje.

Een tempel zal je nooit in Waregem vinden weten inmiddels alle realisten maar troost je er zijn er genoeg in de wereld :
https://www.google.be/search?q=temples+of+the+world&biw=1440&bih=722&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ynp0Uur5EOW_0QXzsoCgDQ&ved=0CE4QsAQ


Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #857 Gepost op: november 02, 2013, 10:33:26 am »
misschien kunnen we ook wat intercommunales afschuimen?

<blockquote class="twitter-tweet"><p>Burgemeester Termont heeft wat uit te leggen! #corruptie RT @nbvln: Waterbedrijf verbergt miljoenen gemeenteschulden http://t.co/8treCFUuMG</p>&mdash; Vlaanderen VL (@VlaanderenVL) November 2, 2013
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

en zeggen dat bruhhe ook in die intercommunale zit... LOL!
« Laatst bewerkt op: november 02, 2013, 10:35:30 am door gunther »

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #858 Gepost op: november 02, 2013, 11:04:12 am »
misschien kunnen we ook wat intercommunales afschuimen?

<blockquote class="twitter-tweet"><p>Burgemeester Termont heeft wat uit te leggen! #corruptie RT @nbvln: Waterbedrijf verbergt miljoenen gemeenteschulden http://t.co/8treCFUuMG</p>&mdash; Vlaanderen VL (@VlaanderenVL) November 2, 2013

<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

en zeggen dat bruhhe ook in die intercommunale zit... LOL!

Elke Vlaamse stad of gemeente zit in die intercommunale hoor ... TMVW beheert steeds meer infrastructuur (of het nu wegen, sporthallen, zwembaden of whatever zijn) in plaats van de lokale overheden zelf. Ze komen tegenwoordig zelfs met een aanbod voor dienstverlening en backoffice (ICT, personeel, ...). Grootste redenering erachter is dat TMVW voor de nodige (gecentraliseerde) expertise kan zorgen bij aanbesteding en opvolging van de werken, iets wat voor vooral kleinere gemeenten niet meer vanzelfsprekend is de dag van vandaag. En in deze tijden van crisis en besparingen is deze vorm van 'uitbesteden' aan TMVW een vlotte 'uitweg' (gewoon nieuwe fusies van gemeentes zou eigenlijk beter zijn maar dat is een andere discussie), al hangt er natuurlijk ook een prijskaartje aan.

Dat Termont dit nu ook gebruikt heeft voor de Ghelamco Arena is wel straf. Maar het past in het plaatje: de kantoorruimtes die naast het stadion worden gebouwd zijn blijkbaar bedoeld om (toch voor een deel) door de Gentse stadsadministratie te worden gehuurd. Ik zou toch wel eens de procedures willen zien waarmee dat is geregeld ...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #859 Gepost op: november 02, 2013, 11:20:00 am »
Elke Vlaamse stad of gemeente zit in die intercommunale hoor ...
sorry wij, voor ik dit poste heb ik dit gecheckt. bruhhe zit erin, zulte, ... Waregem zit volgens de mij beschikbare info niet bij de leden van deze specifieke intercommunale

check:http://2012.tmvw.be/nl/bedrijf/werkingsgebied/

benieuwd wat de belfius link allemaal is in dit verhaal....