Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799648 keer)

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #920 Gepost op: december 12, 2013, 11:43:21 am »
Ach, dat nieuwe stadion zie ik hier echt niet meer komen, toch zeker niet op dezelfde plaats.
Op termijn zie ik ze gewoon het veld breder maken, stoeltjes met rugleuning plaatsen, elektronische toegangspoorten en 2 tribunen achter het doel. (onze metalen constructie vervangen en 1 aan de kant van de vijvers.

Knip & plakwerk.

Ik ben al lang gestopt met dromen!

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #921 Gepost op: december 12, 2013, 11:54:41 am »
Stad is een bende klutsers.  En ja zoals veel politiekers zo als in ons land zeker.  Mee staan pronken en doen, maar enige steun of actie om investeerders op de been te brengen kan niet.  Waar is den tijd.  Stadiondossier in koelkast toen we 12e stonden.  Nooit in degradatiegevaar echt gekomen.  En tzit nog alsan in dienen vriezer met een slotje op.  En iedereen draait rond de pot en zegt maar wat en spreekt elkaar tegen.  Tjah, voor stad is een al mooie bib knapper maken en er miljoenen inpompen belangrijker.  Verstaan wie verstaan kan.  We mogen eens op de nieuwjaarsreceptie duidelijkheid krijgen en desnoods eisen.  Niet weer de zoveelste versie en gezever en blablabla.  Facts en datums.  Volgend seizoen mogen we waarschijnlijk opnieuw uitwijken en een miljoentje gaan uitgeven om op verplaatsing te spelen.  Om mottig van te worden.

Idd, stad doet er totaal niet aan door! Maar van die gemeente op een paar kilometer hiervan heb ik nog geen initiatief gezien ze!

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #922 Gepost op: december 12, 2013, 12:21:01 pm »
Stad is een bende klutsers.  En ja zoals veel politiekers zo als in ons land zeker.  Mee staan pronken en doen, maar enige steun of actie om investeerders op de been te brengen kan niet.  Waar is den tijd.  Stadiondossier in koelkast toen we 12e stonden.  Nooit in degradatiegevaar echt gekomen.  En tzit nog alsan in dienen vriezer met een slotje op.  En iedereen draait rond de pot en zegt maar wat en spreekt elkaar tegen.  Tjah, voor stad is een al mooie bib knapper maken en er miljoenen inpompen belangrijker.  Verstaan wie verstaan kan.  We mogen eens op de nieuwjaarsreceptie duidelijkheid krijgen en desnoods eisen.  Niet weer de zoveelste versie en gezever en blablabla.  Facts en datums.  Volgend seizoen mogen we waarschijnlijk opnieuw uitwijken en een miljoentje gaan uitgeven om op verplaatsing te spelen.  Om mottig van te worden.

Idd, stad doet er totaal niet aan door! Maar van die gemeente op een paar kilometer hiervan heb ik nog geen initiatief gezien ze!

Sukkelaar

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #923 Gepost op: december 12, 2013, 12:51:10 pm »
Stad is een bende klutsers.  En ja zoals veel politiekers zo als in ons land zeker.  Mee staan pronken en doen, maar enige steun of actie om investeerders op de been te brengen kan niet.  Waar is den tijd.  Stadiondossier in koelkast toen we 12e stonden.  Nooit in degradatiegevaar echt gekomen.  En tzit nog alsan in dienen vriezer met een slotje op.  En iedereen draait rond de pot en zegt maar wat en spreekt elkaar tegen.  Tjah, voor stad is een al mooie bib knapper maken en er miljoenen inpompen belangrijker.  Verstaan wie verstaan kan.  We mogen eens op de nieuwjaarsreceptie duidelijkheid krijgen en desnoods eisen.  Niet weer de zoveelste versie en gezever en blablabla.  Facts en datums.  Volgend seizoen mogen we waarschijnlijk opnieuw uitwijken en een miljoentje gaan uitgeven om op verplaatsing te spelen.  Om mottig van te worden.

Idd, stad doet er totaal niet aan door! Maar van die gemeente op een paar kilometer hiervan heb ik nog geen initiatief gezien ze!

Sukkelaar

Je mag altijd je mening geven hieromtrent, daar dient een forum toch voor dacht ik? Met zo'n idioot scheldwoord (getuigt van weinig IQ-gehalte) kom je niet ver hoor.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #924 Gepost op: december 12, 2013, 01:11:28 pm »
Stad is een bende klutsers.  En ja zoals veel politiekers zo als in ons land zeker.  Mee staan pronken en doen, maar enige steun of actie om investeerders op de been te brengen kan niet.  Waar is den tijd.  Stadiondossier in koelkast toen we 12e stonden.  Nooit in degradatiegevaar echt gekomen.  En tzit nog alsan in dienen vriezer met een slotje op.  En iedereen draait rond de pot en zegt maar wat en spreekt elkaar tegen.  Tjah, voor stad is een al mooie bib knapper maken en er miljoenen inpompen belangrijker.  Verstaan wie verstaan kan.  We mogen eens op de nieuwjaarsreceptie duidelijkheid krijgen en desnoods eisen.  Niet weer de zoveelste versie en gezever en blablabla.  Facts en datums.  Volgend seizoen mogen we waarschijnlijk opnieuw uitwijken en een miljoentje gaan uitgeven om op verplaatsing te spelen.  Om mottig van te worden.

Idd, stad doet er totaal niet aan door! Maar van die gemeente op een paar kilometer hiervan heb ik nog geen initiatief gezien ze!

Sukkelaar

Je mag altijd je mening geven hieromtrent, daar dient een forum toch voor dacht ik? Met zo'n idioot scheldwoord (getuigt van weinig IQ-gehalte) kom je niet ver hoor.
Ah, heel de tijd afgeven op Zulte brengt ook niet veel op. I.p.v. samen sterk, zaai je liever tweedracht. Misschien kan je zelf eens op pad gaan om sponsors te vinden voor een nieuw stadion. In Waregem liefst, want enkel daar is het te doen volgens uw bekrompen 'mening'. ::)

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #925 Gepost op: december 12, 2013, 01:54:26 pm »
Stad is een bende klutsers.  En ja zoals veel politiekers zo als in ons land zeker.  Mee staan pronken en doen, maar enige steun of actie om investeerders op de been te brengen kan niet.  Waar is den tijd.  Stadiondossier in koelkast toen we 12e stonden.  Nooit in degradatiegevaar echt gekomen.  En tzit nog alsan in dienen vriezer met een slotje op.  En iedereen draait rond de pot en zegt maar wat en spreekt elkaar tegen.  Tjah, voor stad is een al mooie bib knapper maken en er miljoenen inpompen belangrijker.  Verstaan wie verstaan kan.  We mogen eens op de nieuwjaarsreceptie duidelijkheid krijgen en desnoods eisen.  Niet weer de zoveelste versie en gezever en blablabla.  Facts en datums.  Volgend seizoen mogen we waarschijnlijk opnieuw uitwijken en een miljoentje gaan uitgeven om op verplaatsing te spelen.  Om mottig van te worden.

Idd, stad doet er totaal niet aan door! Maar van die gemeente op een paar kilometer hiervan heb ik nog geen initiatief gezien ze!

Sukkelaar

Je mag altijd je mening geven hieromtrent, daar dient een forum toch voor dacht ik? Met zo'n idioot scheldwoord (getuigt van weinig IQ-gehalte) kom je niet ver hoor.
Ah, heel de tijd afgeven op Zulte brengt ook niet veel op. I.p.v. samen sterk, zaai je liever tweedracht. Misschien kan je zelf eens op pad gaan om sponsors te vinden voor een nieuw stadion. In Waregem liefst, want enkel daar is het te doen volgens uw bekrompen 'mening'. ::)

En heel de tijd afgeven op stad Waregem mag wel dan, zoals de meesten hier doen? Weliswaar terecht, maar dan mag je je, vind ik, toch ook eens afvragen welke initiatieven gemeente Zulte van plan is te doen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #926 Gepost op: december 12, 2013, 01:59:42 pm »
Dan rekenen ze nog niet het geld dat de wigan, psv, ... supporters gingen achterlaten bij de Waregemse middenstand.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #927 Gepost op: december 12, 2013, 02:03:19 pm »
Ach, dat nieuwe stadion zie ik hier echt niet meer komen, toch zeker niet op dezelfde plaats.
Op termijn zie ik ze gewoon het veld breder maken, stoeltjes met rugleuning plaatsen, elektronische toegangspoorten en 2 tribunen achter het doel. (onze metalen constructie vervangen en 1 aan de kant van de vijvers.

Knip & plakwerk.

Ik ben al lang gestopt met dromen!

In het beste geval komt dat er inderdaad.
Dit is een statement die bepaalden hier al veeeeeeeeeeeeeeel maanden proberen duidelijk te maken ! 

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #928 Gepost op: december 12, 2013, 02:05:29 pm »
ik vind ook da we teveel verwachten van het stad.
Zulte zou ook eens gecontacteerd mogen worden.
Maar alles van ons bestuur is nog van daar, dus gaan ze
die met rust laten en hier komen vragen.

Het ergerlijke aan het artikel is imo:
Ik heb het met de burgemeester nog besproken.

Doe wa ge beloofde in april en maakt da ge akkoorden hebt
met de investeerders waarvan sprake toen.

ik heb zo echt een gevoel dat wij supporters meer met
de club begaan zijn dan de mensen die er geld aan verdienen.
Mo begrijp ook wel, beste stuurlui staan aan wal.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #929 Gepost op: december 12, 2013, 05:15:09 pm »
ik vind ook da we teveel verwachten van het stad.
Zulte zou ook eens gecontacteerd mogen worden.
Maar alles van ons bestuur is nog van daar, dus gaan ze
die met rust laten en hier komen vragen.


Dit is zowat de grootste Bullsh*t dat ik hier ooit heb gelezen. Precies of ze alleen maar geld gaan zoeken in Waregem 'stad'. Wat een populistische statement is met dat zeg.  ::)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #930 Gepost op: december 12, 2013, 11:38:18 pm »
Wij als supporters moeten nu tonen dat we dit niet meer pikken, desnoods moeten ze nu deze zomer maar maken dat ons veld de juiste afmetingen heeft,de verlichting, de zitjes (allemaal dingen die geen verloren geld zijn wanneer we een nieuw stadion willen) moeten worden aangepast en vooral een nieuwe tribune voor de bezoekende fans (een beetje zoals de X maar wat verder van het veld) dat is dan misschien wel een beetje verloren geld, maar volgens mij zou die tribune diect zijn geld waard zijn(tegen topmatchen zal die tribune zeker vol zitten, net als vroeger).  Het is mij gelijk hoe we dit manifesteren,tijdens de match, met een petitie of een corteo, maar het is nu de moment om in aktie te schieten, het kost ons de kwalificatie en 600 000 euro op z'n minst.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #931 Gepost op: december 13, 2013, 12:06:34 am »
En toch zal iedereen weer met volle goesting op cd&v stemmen en Kurt en zijn team belonen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #932 Gepost op: december 13, 2013, 12:27:29 am »
Waarom zou stad waregem geld pompen in een ploeg die de stadskleuren niet vertegenwoordigd,  die gelinkt word aan een extra gemeente zonder dat deze bijdraagt aan de kosten (politie,  stadion, etc...), misschien ook eens stof tot nadenken!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #933 Gepost op: december 13, 2013, 12:29:06 am »
Mogul, ik volg je volledig! Europees moet voor mij niet meer op een dergelijke manier!

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #934 Gepost op: december 13, 2013, 08:10:31 am »
Waarom zou Zulte moeten investeren in supporters zoals jullie?
Van zodra het geld geleverd is, onmiddellijk weer beginnen zagen dat er in rood-wit moet gespeeld worden en dat het sv waregem is. Heeft Zulte ons al niet eens gered? Veel dankbaarheid heb ik van jullie nog niet gezien.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #935 Gepost op: december 13, 2013, 08:21:51 am »
gered? wij hadden het ook plezant in 4de klasse! zulte had een betere accommodatie nodig, en zag bij waregem hun kans, en omdat de gemeente deinze nen njet gaf verzekers eh!

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #936 Gepost op: december 13, 2013, 08:36:46 am »
zulte heeft zich indertijd,  met de nodige leugens, om te beginnen zichzelf gered !
wat nieuw stadion betreft : architect van dienst zei mij gisteren nog dat ikzelf en mijn kids dit niet gaan meemaken, en hij twijfelde of mijn kleinkinderen er ooit zullen plaats nemen...........

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #937 Gepost op: december 13, 2013, 09:15:00 am »
gered? wij hadden het ook plezant in 4de klasse! zulte had een betere accommodatie nodig, en zag bij waregem hun kans, en omdat de gemeente deinze nen njet gaf verzekers eh!

Spreek voor jezelf !  De meesten willen voetbal zien in eerste klasse!  Ik heb me 10 jaar als er-niet-bijhoren gevoeld! Voetbal in 2e 3e en 4e is voor een echte voetballiefhebber louter tijdverdrijf,  een nachtmerrie !
Laat dat gezeik tussen Waregem en Zulte achterwege aub. Er werd in het verleden al genoeg oeverloos en op kinderachtige wijze geluld hierover.  Sommigen kunnen het blijkbaar nog altijd niet laten.

Feit is : begin nu aub aan een planning om die werken om het stadion tegen volgend seizoen klaar te krijgen voor internationaal voetbal en vergeet die nieuwe arena zoals als meerdere malen gesteld !!
Nieuwe zitjes, plein breder, wat electronicazever aan de ingang en 2 deftige tribunes achter de beide doelen (desnoods een snelle constructie van het genre in Roeselare) !!


Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #938 Gepost op: december 13, 2013, 09:54:05 am »
Feit is : begin nu aub aan een planning om die werken om het stadion tegen volgend seizoen klaar te krijgen voor internationaal voetbal en vergeet die nieuwe arena zoals als meerdere malen gesteld !!
Nieuwe zitjes, plein breder, wat electronicazever aan de ingang en 2 deftige tribunes achter de beide doelen (desnoods een snelle constructie van het genre in Roeselare) !!

2

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #939 Gepost op: december 13, 2013, 09:55:14 am »
Pfff, na onze europese campagne.  Dikke middenvinger naar stad en msh ook mensen die hen bezig houden of tegenhouden van het stadion.  Mits deze campagne in eigen stadion.  Waren we zeker door, besparen we een klein miljoen euro en hadden we veel meer magische voetbalavonden.  Wigan thuis winnen we altijd, en tegen maribor en kazan thuis halen we zeker geen 0 op 6.  En ik zwijg dan nog over al de rest.  Geen enkele feeling met essevee, schoffelen om op tijd te geraken voor een thuismatch die eigenlijk een uitmatch is, enz....

Vandaag iemand gehoord op het werk die als zultenaar rondleiding kreeg op stadhuis en waar mensen vroegen naar het nieuwe stadion.  Hij krulde zijn neus en zei dat hij er niet voor te vinden was, dat dit geen hoofdpunt is voor hen.  Zij maar gerust dat onze dichte buren en vooral Quickie dit allemaal op de voet volgen en ze ook wel in alle stilte achter de schermen iets proberen te doen.  Want sportief, financie?l, en qua geschiedenis kunnen ze in de verste verte niet tippen aan essevee.  Quickie heeft trouwens al met Paul Gheysens zijn privejet meegeweest op reis, er zal er zeker over geklapt geweest zijn.  Het blijft een kieken van een vent, maar msh een slim kieken.  We zijn op alle vlak opnieuw stappen aan het zetten, maar enkel dat stadion houd ons tegen om nog verder te gaan en ons te nestelen en nog steviger te onderscheiden van die andere 10 ploegen onder ons.

Op de nieuwjaarsreceptie moeten we ze blok zetten en dit gewoon op de man af vragen, hoe zit dat hier?
« Laatst bewerkt op: december 13, 2013, 09:58:22 am door essevee007 »