Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799617 keer)

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #940 Gepost op: december 13, 2013, 11:18:29 am »
Wij als supporters moeten nu tonen dat we dit niet meer pikken, desnoods moeten ze nu deze zomer maar maken dat ons veld de juiste afmetingen heeft,de verlichting, de zitjes (allemaal dingen die geen verloren geld zijn wanneer we een nieuw stadion willen) moeten worden aangepast en vooral een nieuwe tribune voor de bezoekende fans (een beetje zoals de X maar wat verder van het veld) dat is dan misschien wel een beetje verloren geld, maar volgens mij zou die tribune diect zijn geld waard zijn(tegen topmatchen zal die tribune zeker vol zitten, net als vroeger).  Het is mij gelijk hoe we dit manifesteren,tijdens de match, met een petitie of een corteo, maar het is nu de moment om in aktie te schieten, het kost ons de kwalificatie en 600 000 euro op z'n minst.

Een groot spandoek waarin duidelijk europees voetbal in eigen stadion wordt gepreekt zou al veel doen. Ik herinner me nog die match dat een groot deel van het publiek constant en luidkeels zijn terechte afgunst tov decuyper zijn mindere praktijken uitte en een paar dagen daarna was hij de laan uit... Ik geloof ook niet in een nieuw stadion, maar het moet dan maar wat verbouwd worden voor europees in de toekomst want dit is werkelijk belachelijk!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #941 Gepost op: december 13, 2013, 11:23:41 am »
Vandaag in het wekelijks nieuws:

Gesteld dat Zulte Waregem de 1/16de finale van de EL haalt (niet dus), speelt het zijn thuiswedstrijd opnieuw op Jan Breydel. De kans bestaat dat, indien Essevee dit seizoen opnieuw Europees voetbal afdwingt, de thuismatchen dan wel in het Regenboogstadion kunnen worden gespeeld." In dat geval wil ik in samenspraak met de club bekijken wat de Uefa precies verlangt, maar het mag duidelijk zijn dat eventuele aanpassingen moeten kaderen in de vernieuwing van het stadion"

 ::)

Men vroeg voor de campagne ook al naar de normen van de Uefa omtrent het stadion.


Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #942 Gepost op: december 13, 2013, 11:40:46 am »
het zit toch in handen van bestuur van essevee het dossier stadion doe er iets aan want als het zo verder gaat komt er in 2014 weer niks van

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #943 Gepost op: december 13, 2013, 11:48:32 am »
Vandaag in het wekelijks nieuws:

Gesteld dat Zulte Waregem de 1/16de finale van de EL haalt (niet dus), speelt het zijn thuiswedstrijd opnieuw op Jan Breydel. De kans bestaat dat, indien Essevee dit seizoen opnieuw Europees voetbal afdwingt, de thuismatchen dan wel in het Regenboogstadion kunnen worden gespeeld." In dat geval wil ik in samenspraak met de club bekijken wat de Uefa precies verlangt, maar het mag duidelijk zijn dat eventuele aanpassingen moeten kaderen in de vernieuwing van het stadion"

 ::)

Men vroeg voor de campagne ook al naar de normen van de Uefa omtrent het stadion.

Correctie, ons stadion kon sowieso niet tippen aan de CL-normen. Aan de veel lagere stadioneisen voor de EL kon, mits de nodige aanpassingen, wel voldaan worden. Zou ons wel nen serieuzen frank gekost hebben (1 tot 2 miljoen euro?), geld dat we misschien beter uitsparen voor een nieuwe stadion. Ons stadion louter aanpassen voor de EL lijkt mij wat zonde want:

A. Renovatie stadion = Geen nieuw stadion. Knip en plakwerk dus!
B. Niemand kan garanderen dat de normen voor de EL hetzelfde blijven. Voor hetzelfde geld verstrengen ze deze normen binnen de 5 jaar en staan we daar mooi met onzen plakboek.
C. Niemand kan garanderen dat essevee nog regelmatig Europees gaat spelen.
D. Een gerenoveerd stadion heeft toch minder aantrek dan een gloednieuwe arena. Dus ik vrees dat men hiermee geen nieuwe supporters zal kunnen lokken.
E. Stadion is niet CL proof.

Er is dan ook maar ??n oplossing volgens mij; een compleet nieuw stadion. ;) En nu nog de centen..  ;D


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #944 Gepost op: december 13, 2013, 11:55:12 am »
We zouden beter den andere Willy Naessens erbij halen.
Kan ons toch ook weer extra centen opleveren.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #945 Gepost op: december 13, 2013, 12:33:46 pm »
Tis toch een serieus soepke aant worden dat nieuw stadion... We kunnen toch moeilijk nog 20 jaar in ons bouwvallig stadion spelen?? Het uitvak staat toch op instorten. Binnen de 5 jaar MOET er gewoon een nieuw complex staan!
SV TILL I DIE

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #946 Gepost op: december 13, 2013, 01:04:13 pm »
Is toch simpel. Als Essevee volgend jaar Europees speelt gaan we enkel kijken als ze effectief in Waregem spelen. Is het niet het geval blijven wij, supporters gewoon thuis. De spelers krijgen dan wel onze steun, maar vanuit onze zetel. Ik zal dit alvast doen. Ik heb alle europese 'thuismatchen' live gezien maar volgend jaar blijf ik principieel thuis als Essevee/Waregem/Zulte geen inspanningen willen doen voor ons!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #947 Gepost op: december 13, 2013, 01:32:43 pm »
Is toch simpel. Als Essevee volgend jaar Europees speelt gaan we enkel kijken als ze effectief in Waregem spelen. Is het niet het geval blijven wij, supporters gewoon thuis. De spelers krijgen dan wel onze steun, maar vanuit onze zetel. Ik zal dit alvast doen. Ik heb alle europese 'thuismatchen' live gezien maar volgend jaar blijf ik principieel thuis als Essevee/Waregem/Zulte geen inspanningen willen doen voor ons!

Tjah, dat is ook geen oplossing, maar ik begrijp het wel.
We hebben Europees geen enkele keer "thuis" gewonnen, daar waar we in de competitie maar 1x punten verloren in eigen huis.
Echt weel een groot verschil dus.

Mss moet er eens protest gaan komen van de supporters, of trekt men daar ook de handen van af?
Ging die supportersfederatie niet iedere maand samenzitten met het bestuur en ons daar een verslag over geven? Wel, ik heb nog maar 1 verslag gezien

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #948 Gepost op: december 13, 2013, 03:09:58 pm »
Spandoeken die vanaf zondag iedere thuismatch terug uitgehangen worden lijkt mij 1 van de weinige dingen die we als supporter kunnen doen, al weet ik niet of het veel zin zal hebben.

Ze gaan geen renovatiewerken uitvoeren alvorens ze 100% zeker zijn dat we volgend seizoen opnieuw Europees spelen, want daar sta je dan met uw investering. En halen we wel weer Europees, dan is het kalf wss al lang weer verdronken om alles tijdig in orde te krijgen.

Waarom Naessens nu na afloop van de Europese campagne loopt te janken in de pers over de vele extra kosten, geen thuissfeer, enz snap ik niet. Hij heeft na het Europees avontuur in '06-'07 ruim 7 jaar de tijd gehad om een oplossing te vinden, het enige wat we kregen hebben is de tijdelijke noodtribune X. Alsof de uitschakling op zich nog niet zuur genoeg is...  :(

Dit verhaal is gewoon een straatje zonder einde..

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #949 Gepost op: december 13, 2013, 03:19:41 pm »
We zouden beter den andere Willy Naessens erbij halen.
Kan ons toch ook weer extra centen opleveren.
Je kan idd een bouw promotor aan boord proberen te halen. Hij levert materiaal, expertise en zorgt voor de ruwe afwerking tegen een sponsor tariefje. De eindafwerking, schilderen, montage,... Kan door supporters gebeuren. Zo spaar je heel wat mankracht uit.

Intrigerende uitspraak trouwens van Dury in zijn interview na R. Kazan: Mijn ambitie is Europees te spelen in een nieuw stadion. Onthoud mijn woorden.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #950 Gepost op: december 13, 2013, 03:24:45 pm »
Tjah, dat is ook geen oplossing, maar ik begrijp het wel.
We hebben Europees geen enkele keer "thuis" gewonnen, daar waar we in de competitie maar 1x punten verloren in eigen huis.
Echt weel een groot verschil dus.

Mss moet er eens protest gaan komen van de supporters, of trekt men daar ook de handen van af?
Ging die supportersfederatie niet iedere maand samenzitten met het bestuur en ons daar een verslag over geven? Wel, ik heb nog maar 1 verslag gezien

2 op 15 en slechts 2 doelpunten gemaakt zijn de balans van die zo gezegde thuismatchen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #951 Gepost op: december 13, 2013, 03:26:59 pm »
Je kan idd een bouw promotor aan boord proberen te halen. Hij levert materiaal, expertise en zorgt voor de ruwe afwerking tegen een sponsor tariefje. De eindafwerking, schilderen, montage,... Kan door supporters gebeuren. Zo spaar je heel wat mankracht uit.

Intrigerende uitspraak trouwens van Dury in zijn interview na R. Kazan: Mijn ambitie is Europees te spelen in een nieuw stadion. Onthoud mijn woorden.

Ook gezien in het middagnieuws hoe Dury zich ergerde dat we na onze eerste campagne 6 jaar geleden opnieuw ergens anders moesten gaan spelen en we dat volgend jaar msh opnieuw mogen doen.  Hoeveel beter moet Waregem het nog doen om dat nieuwe stadion te verdienen?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #952 Gepost op: december 13, 2013, 03:45:09 pm »
Ook gezien in het middagnieuws hoe Dury zich ergerde dat we na onze eerste campagne 6 jaar geleden opnieuw ergens anders moesten gaan spelen en we dat volgend jaar msh opnieuw mogen doen.  Hoeveel beter moet Waregem het nog doen om dat nieuwe stadion te verdienen?
Hoeveel beter moet het bestuur van SVZW zichzelf nog verkopen
om de juiste mensen hiervoor aan te trekken...

Het ligt niet aan de prestaties van ons team, de reden hiervoor ligt elders....

Ik lees heel graag dat voetbal voor veel bedrijven netwerking is.
En dat Young business club ideaal is voor netwerking bij jonge beginnende ondernemers.
Vraag is alleen, wanneer gaan Willy en Co keer beginnen netwerken voor het stadion.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #953 Gepost op: december 13, 2013, 04:59:10 pm »
Hoeveel beter moet het bestuur van SVZW zichzelf nog verkopen
om de juiste mensen hiervoor aan te trekken...

Het ligt niet aan de prestaties van ons team, de reden hiervoor ligt elders....

Ik lees heel graag dat voetbal voor veel bedrijven netwerking is.
En dat Young business club ideaal is voor netwerking bij jonge beginnende ondernemers.
Vraag is alleen, wanneer gaan Willy en Co keer beginnen netwerken voor het stadion.
2

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #954 Gepost op: december 13, 2013, 05:11:02 pm »
Ik snap ook niet wat Willy Naessens zit te zagen over de sfeer en de dure stadion huurkost en bijhorende kosten.
Hadden ze het veld breder gemaakt en stoeltjes gezet, waren ze er misschien zelfs nog goedkoper van af.

Je oogst wat je zaait Willy alsook het stadsbestuur!!!, in Anderlecht spelen was uit spelen, maar in Br*hhe spelen das niet uit spelen, das een STRAF! We gaan niet door omdat we nooit een thuismatch met manieren afgewerkt hebben.

De rijke Willy Naessens had interesse, maar blijkbaar gaan ze er niet dieper op in, want als hij de macht verliest...
Maribor heeft net niet het budget van ons, maar in Sloveni? staat wel een mooi stadion, zijn we dan zo'n 3de wereld land? Op den duur gaan we nog erger zijn dan een vroeger oostblok land..

Op de nieuwjaarsreceptie (als ze die doen..) zullen ze het wel weer verbloemen en iedereen weer nieuwe dingen wijsmaken..

Ik vind dat we als supporters dit eens mogen laten horen!


« Laatst bewerkt op: december 13, 2013, 05:19:17 pm door Soulscream »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #955 Gepost op: december 13, 2013, 05:26:52 pm »
We zijn in belgie al een derdewereldland wat de stadions betreft.
In polen, oekraine, rusland en zelfs in slovenie hebben ze nieuwe stadions...
In waregem en belgie wordt vooral GEPRAAT over nieuwe stadions

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #956 Gepost op: december 13, 2013, 05:30:16 pm »
Ze moeten niet afkomen met het is "crisis" , het is overal crisis en zelfs in relatief armere landen geraakt men aan mooie moderne stadions. In nederland lukt het toch ook? arm Belgi? :-(

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #957 Gepost op: december 13, 2013, 05:31:21 pm »
Ik snap ook niet wat Willy Naessens zit te zagen over de sfeer en de dure stadion huurkost en bijhorende kosten.
Hadden ze het veld breder gemaakt en stoeltjes gezet, waren ze er misschien zelfs nog goedkoper van af.

Je oogst wat je zaait Willy alsook het stadsbestuur!!!, in Anderlecht spelen was uit spelen, maar in Br*hhe spelen das niet uit spelen, das een STRAF! We gaan niet door omdat we nooit een thuismatch met manieren afgewerkt hebben.

De rijke Willy Naessens had interesse, maar blijkbaar gaan ze er niet dieper op in, want als hij de macht verliest...
Maribor heeft net niet het budget van ons, maar in Sloveni? staat wel een mooi stadion, zijn we dan zo'n 3de wereld land? Op den duur gaan we nog erger zijn dan een vroeger oostblok land..

Op de nieuwjaarsreceptie (als ze die doen..) zullen ze het wel weer verbloemen en iedereen weer nieuwe dingen wijsmaken..

Ik vind dat we als supporters dit eens mogen laten horen!
2

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #958 Gepost op: december 13, 2013, 05:31:50 pm »
We zijn in belgie al een derdewereldland wat de stadions betreft.
In polen, oekraine, rusland en zelfs in slovenie hebben ze nieuwe stadions...
In waregem en belgie wordt vooral GEPRAAT over nieuwe stadions
2

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #959 Gepost op: december 13, 2013, 05:54:03 pm »
hadden beter Cuyper gevolgd. Stamnummer en europees versjacheren aan Antwerpen voor 20 miljoen en dat geld in een stadion steken. Hoe de burgemeester niet beschaamd is dat er 8000 mensen als nomaden het land moeten rondtrekken om de thuismatchen van de ploeg te zien, begrijpe wie begrijpe kan!!!