Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799618 keer)

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1380 Gepost op: februari 27, 2014, 12:09:45 pm »
Als ik hoor dat wij ook financieel een groot steentje moeten bijdragen hoop ik toch dat dit geen negatieve gevolgen zal hebben op het sportieve maar vrees er een beetje voor...

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1381 Gepost op: februari 27, 2014, 01:05:38 pm »
Als ik hoor dat wij ook financieel een groot steentje moeten bijdragen hoop ik toch dat dit geen negatieve gevolgen zal hebben op het sportieve maar vrees er een beetje voor...

Tja, er moet toch iets gebeuren en ik vind het positief dat ze vanuit een eindvisie vertrokken zijn maar duidelijk een aantal dingen hebben gefaseerd, ook financieel. De eerste fase is rond, dus verwacht ik niet meteen zware sportieve gevolgen meer (misschien was de verkoop van Habibou wel zo'n gevolg). Er is duidelijk gezegd dat ze de volgende fases dan telkens pas gaan uitvoeren als het geld er is, dus dan kan er desnoods eens wat met de planning geschoven worden (en ja, sommigen zullen hier weer louter het zwakke punt zien en zeggen dat er verder niets van gaat komen maar goed, liever dit dan niets of t? megalomane plannen).

En wat zijn negatieve gevolgen? Onder Dury zie ik ons nooit zakken en als we eens een paar jaar bv. tussen de 8e en 12e plaats spelen (wat je zo ook wel eens kan verwachten eigenlijk), is dat dan zo'n ramp? Ik denk juist dat het feit dat er nu eindelijk schot in de zaak komt er voor zal zorgen dat Dury helemaal niet meer los te weken zal zijn bij ons. Zonder de vernieuwing van het stadion was ik daar toch nog niet zo zeker van. En zoals ik zei: als hij blijft, zie ik ons sportief nooit echt in de problemen komen. Binnen een aantal jaar kan hij dan hopelijk in een vernieuwd stadion nog eens echt uittesten waar onze limieten liggen ...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1382 Gepost op: februari 28, 2014, 08:47:11 am »
Lokeren gaat ook het stadion vernieuwen...willen naar een stadion van 13000 man gaan...kostprijs 38 miljoen eurooooots!!! jawadde

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1383 Gepost op: februari 28, 2014, 09:01:49 am »
Lokeren gaat ook het stadion vernieuwen...willen naar een stadion van 13000 man gaan...kostprijs 38 miljoen eurooooots!!! jawadde
Verhuizen ze of verbouwen?

38m?
idd jawadde

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1384 Gepost op: februari 28, 2014, 09:24:34 am »
Ja, daar hebben ze nen geldschieter e me veel connecties!
Daar plakken ze wel een datum op (gevaarlijk vind ik dat) Tegen 2018 moet alles klaar zijn

Dat zijn de plannen. Ziet er toch uit dat meer dan 13.000 man op kan.
Tribune (fase 4) lijkt wel 3 etages te hebben.

« Laatst bewerkt op: februari 28, 2014, 09:26:50 am door San Iker »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1385 Gepost op: februari 28, 2014, 09:34:23 am »
Ja, daar hebben ze nen geldschieter e me veel connecties!
Daar plakken ze wel een datum op (gevaarlijk vind ik dat) Tegen 2018 moet alles klaar zijn

Dat zijn de plannen. Ziet er toch uit dat meer dan 13.000 man op kan.
Tribune (fase 4) lijkt wel 3 etages te hebben.



Precies een stadion voor 40000 als je dat zo ziet  :D

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1386 Gepost op: februari 28, 2014, 09:43:13 am »
Precies een stadion voor 40000 als je dat zo ziet  :D
zieter idd meer dan het aantal uit.
Zijn die vergunningen al in orde?
2018 zal het anders ook wel niet worden

Als ze in Lokeren niet beginnen voor Lambrecht ermee stopt....

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1387 Gepost op: februari 28, 2014, 09:44:13 am »
Precies een stadion voor 40000 als je dat zo ziet  :D

Andere foto gevonden die iets duidelijker is.


Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1388 Gepost op: februari 28, 2014, 12:37:08 pm »
zieter idd meer dan het aantal uit.
Zijn die vergunningen al in orde?
2018 zal het anders ook wel niet worden

Als ze in Lokeren niet beginnen voor Lambrecht ermee stopt....

Kan je enkel toejuichen dat meerdere clubs in gang schieten.  Alleen heeft ons stadion de beste locatie qua bereikbaarheid en toekomstige mogelijkheden in gans Belgie.  Maar door de commerci?le beperkingen van het stadsbestuur qua invulling zal het niet zo evident worden om commercieel er het maximum uit te halen.

Gezien de plaats van Daknam, zal dit niet zo evident zijn om alle vergunningen zonder slag of stoot binnen te halen, zeker als het multifuctioneel wordt.  Roger, die veel respect verdient, is echter niet meer van de jongste...

3 mooie clubs met een mooi stadion langs de E17; de rest mag opgedoekt worden  ;)



Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1389 Gepost op: februari 28, 2014, 01:39:10 pm »
Kan je enkel toejuichen dat meerdere clubs in gang schieten.  Alleen heeft ons stadion de beste locatie qua bereikbaarheid en toekomstige mogelijkheden in gans Belgie.  Maar door de commerci?le beperkingen van het stadsbestuur qua invulling zal het niet zo evident worden om commercieel er het maximum uit te halen.

Gezien de plaats van Daknam, zal dit niet zo evident zijn om alle vergunningen zonder slag of stoot binnen te halen, zeker als het multifuctioneel wordt.  Roger, die veel respect verdient, is echter niet meer van de jongste...

3 mooie clubs met een mooi stadion langs de E17; de rest mag opgedoekt worden  ;)
daar uitbreiden is idd niet de beste keuze

Roger vrees ik toch ook voor en zijn zonen en voetbal...
« Laatst bewerkt op: februari 28, 2014, 03:54:14 pm door Boer uit Waregem »

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1390 Gepost op: februari 28, 2014, 06:09:13 pm »
Gaat ons (ver)nieuw(de) stadion voldoen voor CL ook ? of juist EL ? Ik dacht dat er nog een (groot) verschil was.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1391 Gepost op: maart 01, 2014, 06:36:51 pm »
Gaat ons (ver)nieuw(de) stadion voldoen voor CL ook ? of juist EL ? Ik dacht dat er nog een (groot) verschil was.

Ik vermoed wanneer alle fases zijn uitgevoerd.  Fase 1 is het minimum voor de EL.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1392 Gepost op: maart 02, 2014, 10:40:16 am »
Gaat ons (ver)nieuw(de) stadion voldoen voor CL ook ? of juist EL ? Ik dacht dat er nog een (groot) verschil was.

?berhaupt belachelijk dat er daar een verschil in zit.
 

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1393 Gepost op: maart 02, 2014, 12:23:39 pm »
?berhaupt belachelijk dat er daar een verschil in zit.
 

Als je het verschil in belangstelling en geld ziet ...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1394 Gepost op: maart 02, 2014, 12:55:07 pm »
Als je het verschil in belangstelling en geld ziet ...

Ja dat is volledig juist.
CL willen ze ook alleen maar maken voor de groten.
Systeem vroeger was veel beter. (van voor ik geboren werd)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1395 Gepost op: maart 02, 2014, 12:58:46 pm »
Ja dat is volledig juist.
CL willen ze ook alleen maar maken voor de groten.
Systeem vroeger was veel beter. (van voor ik geboren werd)

Gewoon ook al de opkomst, de match van genk tegen Anzhi bijlange niet uitverkocht. (ok Genk in crisis maar zelfs in vorm was dat niet uitverkocht) Laat dat een CL match zijn en er zijn kaarten tekort.

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1396 Gepost op: maart 02, 2014, 01:02:37 pm »
Gewoon ook al de opkomst, de match van genk tegen Anzhi bijlange niet uitverkocht. (ok Genk in crisis maar zelfs in vorm was dat niet uitverkocht) Laat dat een CL match zijn en er zijn kaarten tekort.

Daar ben ik niet van overtuigd, vraag het maar eens in Anderlecht ...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1397 Gepost op: maart 02, 2014, 01:57:05 pm »
Daar ben ik niet van overtuigd, vraag het maar eens in Anderlecht ...

Dat komt door hun prijzen...
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1398 Gepost op: maart 02, 2014, 03:17:52 pm »
Dat komt door hun prijzen...

Ik weet ook dat die hoog zijn maar dan nog ben ik er niet van overtuigd dat het alleen daar aan ligt. Ook in de competitie gaan hun toeschouwersaantallen er op achteruit. Het trekt daar natuurlijk momenteel ook op niets maar daarnaast is er gewoon veel te veel voetbal tegenwoordig en ik vrees dat het er niet meer zal op verbeteren.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1399 Gepost op: maart 02, 2014, 06:10:20 pm »
en toch blijft ik het raar vinden, voor de (meeste) competitiewedstrijden zit er in genk en in anderlecht pakken volk ,  dan speel je een gans jaar voor een europese plaats, dan haal je europees en dan zit het stadion bij de po-fases  of de cl of de el helemaal niet vol :)