Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799616 keer)

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1440 Gepost op: maart 18, 2014, 09:11:53 pm »
Zouden ook beter een site maken zoals Gent deed.
Plezant om volgen met iedere dag een foto of 20, en zo weten de fans hoe ver ze zitten met het stadion.

Maar er is een groot nadeel, als we het budget niet rond krijgen, dan is die site ook voor niets geweest.


www.belstadions.net - eens een project bezig, wordt bijna dagelijks updates gepost door voorbijgangers (oa enkele actieve essevee?rs)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1441 Gepost op: maart 18, 2014, 10:03:27 pm »
Ik vind het toch nog altijd raar/jammer dat we geen volledige maquette gezien hebben

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1442 Gepost op: maart 18, 2014, 11:31:52 pm »
Gheyssens van Ghelamco heeft naar de grootste immobeurs ter wereld getrokken met zijn Gent stadion.  Resultaat,  heeft er paar projecten bij.  Waaronder 10 stadions in heel de wereld.  Willy naessens zou de juiste man zijn bij ons.  Is nog iets rijker dan die Gheyssens en ook een man met ambitie en fierheid en vooral als zijn naam erop plakt.  Ook zouden we veel meer betrokken worden bij alles en zat er nu door goede communicatie en acties straks 21000 man in plaats van 17000 op de heizel.  Sky is the limit zie je wel waarom.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1443 Gepost op: maart 19, 2014, 10:50:56 am »
Gheyssens van Ghelamco heeft naar de grootste immobeurs ter wereld getrokken met zijn Gent stadion.  Resultaat,  heeft er paar projecten bij.  Waaronder 10 stadions in heel de wereld.  Willy naessens zou de juiste man zijn bij ons.  Is nog iets rijker dan die Gheyssens en ook een man met ambitie en fierheid en vooral als zijn naam erop plakt.  Ook zouden we veel meer betrokken worden bij alles en zat er nu door goede communicatie en acties straks 21000 man in plaats van 17000 op de heizel.  Sky is the limit zie je wel waarom.
Je hebt het niet goed begrepen. Er zijn aanvragen voor 40 nieuwe stadions, waarvan 10 uit europa!

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1444 Gepost op: maart 19, 2014, 10:55:02 am »
Gheyssens van Ghelamco heeft naar de grootste immobeurs ter wereld getrokken met zijn Gent stadion.  Resultaat,  heeft er paar projecten bij.  Waaronder 10 stadions in heel de wereld.  Willy naessens zou de juiste man zijn bij ons.  Is nog iets rijker dan die Gheyssens en ook een man met ambitie en fierheid en vooral als zijn naam erop plakt.  Ook zouden we veel meer betrokken worden bij alles en zat er nu door goede communicatie en acties straks 21000 man in plaats van 17000 op de heizel.  Sky is the limit zie je wel waarom.

Een stadion bouwen is wel wat anders dan gewone 'snelbouw' industrie h?. Je kan het plaatsen van veredelde koeistallen niet vergelijken met een designgebouw a la het stadion van Gent imo.  :-[

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1445 Gepost op: maart 19, 2014, 12:00:04 pm »
willy willy willy,wees blij da dienen hier nie zit.Mediageil en bij alles dat hij doet komt het in de krant,nog nie opgevallen.
Zal eens kort uitleggen ,en wat denken julie,iedereen heeft zijn mening en dan zegt den Willy,goe hoor mannekes mr het gebeurt op mijn manier.You go with Willy en anders kunde zwijgen en aanzetten.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1446 Gepost op: maart 19, 2014, 01:05:19 pm »
willy willy willy,wees blij da dienen hier nie zit.Mediageil en bij alles dat hij doet komt het in de krant,nog nie opgevallen.
Zal eens kort uitleggen ,en wat denken julie,iedereen heeft zijn mening en dan zegt den Willy,goe hoor mannekes mr het gebeurt op mijn manier.You go with Willy en anders kunde zwijgen en aanzetten.
en als ge et dan op zijn manier doet, levert et succes en fortuin op, da kan je niet ontkennen.
dus zijn manier is wel goe dan.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1447 Gepost op: maart 19, 2014, 01:35:37 pm »
Willys WIL is WET.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1448 Gepost op: maart 19, 2014, 01:37:20 pm »
Willys WIL is WET.
als die wil succes brengt (wa hij wel heeft), is daar dan iets mis mee?

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1449 Gepost op: maart 19, 2014, 01:43:15 pm »
als die wil succes brengt (wa hij wel heeft), is daar dan iets mis mee?
Ja,vr de mensen die met hem werken,dan moet je 20 jaar terug in de tijd,met een alleenheerser en "alleszegger"
En denk je nu echt moest den willy nu starten hij nog al da succes zou hebben,sommigen vergeten dat hij zijn fortuin opgebouwd heeft in de gouden jaren.En daar nu op teert om zen wil door te drijven.Stel u ook voor wanneer de man zijn zaken niet meer zelf kan uitvoeren wie er dan in zijn plaats komt die bekwaam is .Uit zijn directe omgeving zalt nie komen hoor.......

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1450 Gepost op: maart 19, 2014, 02:05:13 pm »
Ja,vr de mensen die met hem werken,dan moet je 20 jaar terug in de tijd,met een alleenheerser en "alleszegger"
En denk je nu echt moest den willy nu starten hij nog al da succes zou hebben,sommigen vergeten dat hij zijn fortuin opgebouwd heeft in de gouden jaren.En daar nu op teert om zen wil door te drijven.Stel u ook voor wanneer de man zijn zaken niet meer zelf kan uitvoeren wie er dan in zijn plaats komt die bekwaam is .Uit zijn directe omgeving zalt nie komen hoor.......
mijn zorg niet
ik zeg enkel da zijn manier van werken hem geen windeieren gelegd heeft.
Mee ja knikkers zijde ni veel, beter met mensen met haar op hun tanden

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1451 Gepost op: maart 19, 2014, 09:05:10 pm »
mijn zorg niet
ik zeg enkel da zijn manier van werken hem geen windeieren gelegd heeft.
Mee ja knikkers zijde ni veel, beter met mensen met haar op hun tanden
Ben ik mee akkoord! 
Daarbij alle CEO's of toch bijna allemaal hebben dictatoriale trekjes, de vraag is, wil het huidige bestuur uitbreiden met kapitaalkrachtige mensen met een serieuze staat van dienst(die dan ook daadwerkelijk iets meer te zeggen hebben,lijkt men logisch toch?),of eventueel een stap achteruit zetten en de kans geven aan nieuwe bestuursleden?  En waarom willen ze dit nu niet toelaten(ik herhaal, ik ken een heel deftig bedrijf uit Harelbeke die toenadering zocht maar tot nu toe geen positieve(geen) signalen kreeg van het huidige bestuur.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1452 Gepost op: maart 19, 2014, 09:42:50 pm »
stap achteruit zetten? ik denket echt ni nee.
Zijn aandelen gaan van 6m? (wa PDC ervoor wou betalen) naar 8-10.
ik denk niet datie er zo rap afstand zal van doen.

Ik wacht nog op de naam van de persoon die zich voltijds met het stadion zou bezig houden.
En wanneer start men met de verbouwing van de kleedkamers op de oefenvelden?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1453 Gepost op: maart 24, 2014, 10:35:55 pm »
ondertussen is de verloren bekerfinale weeral koren op de molen van de sceptici voor het stadion, gezien het stadion toch niet tijdig gereed zou geraken voor eventuele UEFA voorrondes................ hopefully not!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1454 Gepost op: maart 25, 2014, 08:43:36 am »
ja, en Lokeren zegt meteen: we gaan er alles aan doen om in Lokeren te kunnen spelen...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1455 Gepost op: maart 25, 2014, 09:52:36 am »
ja, en Lokeren zegt meteen: we gaan er alles aan doen om in Lokeren te kunnen spelen...
da zal hun ook pak kosten zonder extra zitjes....

ons stadion zou toch aangepast worden europees of niet dus

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1456 Gepost op: maart 25, 2014, 10:49:05 am »
ondertussen is de verloren bekerfinale weeral koren op de molen van de sceptici voor het stadion, gezien het stadion toch niet tijdig gereed zou geraken voor eventuele UEFA voorrondes................ hopefully not!

De tribune achter de goal (kant vijvers), daar kunnen ze toch al mee beginnen?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1457 Gepost op: maart 25, 2014, 11:04:06 am »
De tribune achter de goal (kant vijvers), daar kunnen ze toch al mee beginnen?

Dat dacht ik ook.  Die publiciteitsborden kan je natuurlijk niet midden het seizoen weghalen maar bepaalde grondwerken hadden toch al aangevat kunnen worden. Of zou het misschien liggen aan bepaalde formulierkes/formaliteitjes die nog niet helemaal rond zijn ?  ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1458 Gepost op: maart 25, 2014, 11:43:56 am »
Dat dacht ik ook.  Die publiciteitsborden kan je natuurlijk niet midden het seizoen weghalen maar bepaalde grondwerken hadden toch al aangevat kunnen worden. Of zou het misschien liggen aan bepaalde formulierkes/formaliteitjes die nog niet helemaal rond zijn ?  ;)

Ik kan me ook inbeelden dat er op het gebied van veiligheid niet zomaar grondwerken mogen aanvatten tijdens het seizoen.

Ik vermoed dat alles mooi zal uitgevoerd worden zoals aangekondigd. Een aannemer kiezen voor dergelijke werken doe je niet op een weekje, dus die zal er vermoed ik al zijn en je gaat ook niet zomaar die werken cancellen. Alles is rond voor die eerste fase, dus ze zullen er wel aan beginnen en tijdig klaar zijn.

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1459 Gepost op: maart 30, 2014, 08:38:39 am »
dinsdag aanstaande gemeenteraad Waregem regenboog stadion belangeryke beslissingen