Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799620 keer)

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1460 Gepost op: april 03, 2014, 11:18:41 pm »

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1461 Gepost op: april 04, 2014, 12:43:29 am »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1462 Gepost op: april 04, 2014, 08:19:55 am »
'k Verst iets toch niet zulle. Er komen 2 tribunes bij achter de doelen + uitvak wordt vervangen en toch vergroot de huidige capaciteit niet ? ok 't zijn dan wel staantribunes die vervangen worden door zittribunes maar dan gaan dat toch echt wel kleine tribuuntjes zijn toch ?
Ik zou voor vak X toch ook voorzien dat het een omvormbare tribune is ttz van staan naar zit en omgekeerd want zitten zal daar toch nooit veel gedaan worden.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1463 Gepost op: april 04, 2014, 09:09:49 am »
'k Verst iets toch niet zulle. Er komen 2 tribunes bij achter de doelen + uitvak wordt vervangen en toch vergroot de huidige capaciteit niet ? ok 't zijn dan wel staantribunes die vervangen worden door zittribunes maar dan gaan dat toch echt wel kleine tribuuntjes zijn toch ?
Ik zou voor vak X toch ook voorzien dat het een omvormbare tribune is ttz van staan naar zit en omgekeerd want zitten zal daar toch nooit veel gedaan worden.
Het is een foute insinuatie in het artikel. De capaciteit zal wel degelijk vergroten. In het artikel gaat men er van uit dat er een tribune achter beide doelen staat, wat natuurlijk niet het geval is!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1464 Gepost op: april 04, 2014, 09:12:02 am »
krijgt bezoekersvak ook zitjes? Alvast een paar extra bestellen voor als KVK langs komt... (grapje).

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1465 Gepost op: april 04, 2014, 10:11:55 am »
Als ze er volgende maand al aan beginnen moeten er toch al schetsen en voorstellingen bestaan over hoe het stadion er na deze verbouwing (enkel dit jaar) gaat uitzien. Ik denk niet dat ik de enige ben die daar nieuwsgierig in is. Kan er niemand van SVZW-officieel daar ook maar iets van vrijgeven; dat moet toch geen probleem zijn.
Als er over het Regenboogstadion werd gesproken werd er altijd met ons gelachen (lelijkste, ongezelligste, etc... van het land). Nu dat er op korte termijn een grondige verandering gaat gebeuren, vind ik, dat wij als supporter wel het recht hebben om te weten hoe het er over 3-4 maanden gaat uitzien; wij hebben ook onze trots! Per slot van rekening zijn het wij die de tribunes moeten vullen!   
« Laatst bewerkt op: april 04, 2014, 03:46:31 pm door Frank D »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1466 Gepost op: april 04, 2014, 10:14:33 am »
Als ze er volgende maand al aan beginnen moeten er toch al schetsen en voorstellingen bestaan over hoe het stadion er na deze verbouwing (enkel dit jaar) gaat uitzien. Ik denk niet dat ik de enige ben die daar nieuwsgierig in is. Kan er niemand van SVZW-officieel daar ook maar iets daarvan vrijgeven; dat moet toch geen probleem zijn.
Als er over het Regenboogstadion werd gesproken werd er altijd met ons gelachen (lelijkste, ongezelligste, etc... van het land). Nu dat er op korte termijn een grondige verandering gaat gebeuren, vind ik, dat wij als supporter wel het recht hebben om te weten hoe het er over 3-4 maanden gaat uitzien; wij hebben ook onze trots! Per slot van rekening zijn het wij die de tribunes moeten vullen!   
klopt volledig.
maar schetsen maken van net die delen is wel extra werk.
Schets van volledig heb je wel natuurlijk.
Ik hoop dat er snel nieuws komt van fase 2-3 want pas dan ga je budget bij winnen.
Met 2 tribunes vrees ik daarvoor

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1467 Gepost op: april 04, 2014, 10:49:38 am »
Mensen, geniet ervan dat ze nog 5x in u abo knippen, volgend jaar scannen we ons zelf binnen.
Zal dat volkse gedoe wel missen :)

Zou ook graag wat schetsen zien, maar we zullen moeten wachten tot juni of augustus zeker.

Wanneer spelen wij trouwens Europees als we 3de worden? En als we 4de worden(mits winst tegen POII ploeg)?
Ze beginnen in juni met bouwen, dan vraag ik mij af of dat allemaal klaar geraakt. Want als we 2de worden moeten we in juli al aan de slag zeker? Of verlaat men dit doordat het WK is?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1468 Gepost op: april 04, 2014, 10:53:39 am »
Mensen, geniet ervan dat ze nog 5x in u abo knippen, volgend jaar scannen we ons zelf binnen.
Zal dat volkse gedoe wel missen :)

Zou ook graag wat schetsen zien, maar we zullen moeten wachten tot juni of augustus zeker.

Wanneer spelen wij trouwens Europees als we 3de worden? En als we 4de worden(mits winst tegen POII ploeg)?
Ze beginnen in juni met bouwen, dan vraag ik mij af of dat allemaal klaar geraakt. Want als we 2de worden moeten we in juli al aan de slag zeker? Of verlaat men dit doordat het WK is?

Hier vind je alles :
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League_2014/15

3de plaats wil denk ik zeggen europees op 31/7 en 7/8
4de ticket al op 17 en 24 juli


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1469 Gepost op: april 04, 2014, 05:11:21 pm »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1470 Gepost op: april 04, 2014, 05:32:39 pm »
Zulte Waregem krijgt 750.000 euro subsidie van de Vlaamse regering.
http://www.demorgen.be/dm/nl/985/Sport/article/detail/1842164/2014/04/04/Club-Brugge-krijgt-2-5-miljoen-euro-voor-nieuw-stadion.dhtml
2.5m? voor Gent??? een Stadion da al gebruikt wordt....
Zijn ze ni beschaamd

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1471 Gepost op: april 04, 2014, 06:03:06 pm »
2.5m? voor Gent??? een Stadion da al gebruikt wordt....
Zijn ze ni beschaamd
Bwa, zou nie echt eerlijk zijn..
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1472 Gepost op: april 04, 2014, 11:30:36 pm »

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1473 Gepost op: april 09, 2014, 05:25:18 pm »
Weet er iemand in welke fase de athletiekpiste verdwijnt?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1474 Gepost op: april 09, 2014, 05:51:03 pm »
Weet er iemand in welke fase de athletiekpiste verdwijnt?

Eerst de 2 binnenste banen, dat weet ik, omdat ze het veld moeten verbreden.
De rest als ze het geld gevonden hebben zeker.

Offline vlam

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1475 Gepost op: april 09, 2014, 08:19:00 pm »
Binnen een goeie maand kan men aan de bouw van het stadion beginnen, de aannemer moet nu toch al bekent zijn denk ik. Iemand enig idee?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1476 Gepost op: april 09, 2014, 08:20:44 pm »
Binnen een goeie maand kan men aan de bouw van het stadion beginnen, de aannemer moet nu toch al bekent zijn denk ik. Iemand enig idee?
Ik gok op Van Maercke....

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1477 Gepost op: april 09, 2014, 08:33:29 pm »
is Van Maercke niet faiet?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1478 Gepost op: april 09, 2014, 09:19:49 pm »
het eerste dat moest verdwijnen waren de borden van Van Marcke...sedert dit jaar, of vorig jaar zijn deze verdwenen. geloof het of niet...hij doet al iets voor essevee en kent genoeg het bestuur

Er hangt nog altijd een enorm reclamebord van vanmaercke aan de tribune kant vijvers  ???

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1479 Gepost op: april 09, 2014, 09:35:20 pm »
is Van Maercke niet faiet?

Ik weet niet van waar jij dat haalt, maar bij Van Maercke wordt er nog altijd gewerkt.