Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799617 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1560 Gepost op: mei 12, 2014, 11:51:15 pm »
Klopt. Moest normaal al tegen de vlakte. Zulte Waregem kreeg enkel nog een vergunning VOOR DIT SEIZOEN omdat ze van plan zijn om te (ver)bouwen. M.a.w. indien er geen nieuwe tribune komt voor de bezoekers, zullen ze het vroegere bezoekersvak (zitjes boven in de tribune kant vijvers) MOETEN vrijgeven aan de bezoekende supporters.

Oei, ik dacht dat de nieuwe tribune achter doel naast het vernieuwde vak x ook voor essevee supporters was. Want dat is dan toch een nog groter wapen voor ons in thuismatchen... Anders is het echt wel amateuristisch als ze dat nog niet konden uitmaken

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1561 Gepost op: mei 13, 2014, 11:29:32 am »
De bezoekers moet je altijd in een hoek stoppen, zeker niet achter een doel.
SV TILL I DIE

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1562 Gepost op: mei 13, 2014, 04:49:22 pm »
De bezoekers moet je altijd in een hoek stoppen, zeker niet achter een doel.

2!

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1563 Gepost op: mei 13, 2014, 07:23:06 pm »
Er komt een nieuw bezoekersvak op de huidige plaats! En er komen 2 nieuwe tribunes achter de beide doelen en uiteraard zijn deze voor de thuissupporters..

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1564 Gepost op: mei 13, 2014, 07:27:11 pm »
Er komt een nieuw bezoekersvak op de huidige plaats! En er komen 2 nieuwe tribunes achter de beide doelen en uiteraard zijn deze voor de thuissupporters..

laat ons hopen dat je gelijk hebt

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1565 Gepost op: mei 13, 2014, 07:28:43 pm »
laat ons hopen dat je gelijk hebt

Het is gewoon zo.
Heb jij dan dat artikel niet gelezen op onze offici?le site?

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1566 Gepost op: mei 13, 2014, 07:33:50 pm »
Het is gewoon zo.
Heb jij dan dat artikel niet gelezen op onze offici?le site?

ik lees al langer niets meer op de officiele site (amateurisme troef)

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1567 Gepost op: mei 13, 2014, 08:07:51 pm »
Er komt een nieuw bezoekersvak op de huidige plaats! En er komen 2 nieuwe tribunes achter de beide doelen en uiteraard zijn deze voor de thuissupporters..

Bedankt Stofke, ik hoop het alleszins, er werd gezegd dat de hoeken in de laatste en 4e fase zouden worden dichtgebouwd en daarom dacht ik niet dat de bezoekerstribune onmiddellijk zou worden herbouwd.

Ik baseer me op knack:

"In een eerste fase zullen broodnodige aanpassingswerken gebeuren aan de twee tribunes achter de doelen en aan de bezoekerstribune. Die zullen tot tegen de grasmat gebouwd worden voor een unieke voetbalbeleving."

...

"Normaal volgen dan nog drie fases, waarbij de tribune grenzend aan de Gaverbeek egaal wordt gemaakt met zitplaatsen, de hoofdtribune wordt afgebroken en heropgebouwd en in laatste instantie de hoeken van de tribunes worden dichtgemaakt."

http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/regenboogstadion-in-waregem-krijgt-complete-facelift/article-4000540343165.htm

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1568 Gepost op: mei 13, 2014, 08:39:12 pm »
Bedankt Stofke, ik hoop het alleszins, er werd gezegd dat de hoeken in de laatste en 4e fase zouden worden dichtgebouwd en daarom dacht ik niet dat de bezoekerstribune onmiddellijk zou worden herbouwd.

Ik baseer me op knack:

"In een eerste fase zullen broodnodige aanpassingswerken gebeuren aan de twee tribunes achter de doelen en aan de bezoekerstribune. Die zullen tot tegen de grasmat gebouwd worden voor een unieke voetbalbeleving."

...

"Normaal volgen dan nog drie fases, waarbij de tribune grenzend aan de Gaverbeek egaal wordt gemaakt met zitplaatsen, de hoofdtribune wordt afgebroken en heropgebouwd en in laatste instantie de hoeken van de tribunes worden dichtgemaakt."

http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/regenboogstadion-in-waregem-krijgt-complete-facelift/article-4000540343165.htm


In die laatste fase wordt de hoek tussen de "nieuwe X" en tribune vijvers dichtgemaakt.  Vermoed dat ze die weg willen vrijhouden, om de tribune vijvers tot aan het veld aan te sluiten. De hoek met het nieuwe bezoekersvak sluit aan met nieuwe tribune achter doel (ter vervanging reclamewand) in de eerste fase.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1569 Gepost op: mei 14, 2014, 06:25:28 pm »
Stel dat wij 1ste of 2de worden, dan moeten wij weer uitwijken naar een ander stadion.
Wie gaat ons nu weer willen zien komen?
Ik denk dat het dan De Heizel wordt.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1570 Gepost op: mei 14, 2014, 07:04:44 pm »
Stel dat wij 1ste of 2de worden, dan moeten wij weer uitwijken naar een ander stadion.
Wie gaat ons nu weer willen zien komen?
Ik denk dat het dan De Heizel wordt.

Like I said, Ghelamco? Snap niet wat het probleem is.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1571 Gepost op: mei 14, 2014, 07:17:05 pm »
Like I said, Ghelamco? Snap niet wat het probleem is.

Je denkt toch niet dat zij ons daar gaan laten spelen zeker.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1572 Gepost op: mei 14, 2014, 07:26:55 pm »
Je denkt toch niet dat zij ons daar gaan laten spelen zeker.

We hebben toch ook in het Breydelstadion mogen spelen? En CVS-stadion? En in den Ot destijds? Belgische ploegen moeten op Europees vlak toch zo solidair mogelijk met elkaar zijn... Perfect stadion, halfuurke rijden van Waregem, Gent speelt geen Europees. Lijkt mij gewoon de logica zelve.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1573 Gepost op: mei 14, 2014, 07:52:02 pm »
We hebben toch ook in het Breydelstadion mogen spelen? En CVS-stadion? En in den Ot destijds? Belgische ploegen moeten op Europees vlak toch zo solidair mogelijk met elkaar zijn... Perfect stadion, halfuurke rijden van Waregem, Gent speelt geen Europees. Lijkt mij gewoon de logica zelve.

En waarom mochten we er dit seizoen dan niet spelen? En kom niet af met "het stadion was nog niet volledig klaar"

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1574 Gepost op: mei 14, 2014, 08:41:46 pm »
We hebben toch ook in het Breydelstadion mogen spelen? En CVS-stadion? En in den Ot destijds? Belgische ploegen moeten op Europees vlak toch zo solidair mogelijk met elkaar zijn... Perfect stadion, halfuurke rijden van Waregem, Gent speelt geen Europees. Lijkt mij gewoon de logica zelve.

Frustratie troef bij de kwekkers....Wij hebben ze uit de beker ?n PO1 gekegeld,van solidariteit zal er,volgens mij ,geen sprake zijn.Indien nodig spannen ze wel Termont voor hun kar om ons,om ??n of andere duistere veiligheids(drog)reden,weg te houden.Op Anderlekt en Bruhhe(zelf europees) moeten we ook niet rekenen.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1575 Gepost op: mei 14, 2014, 09:29:51 pm »
En waarom mochten we er dit seizoen dan niet spelen? En kom niet af met "het stadion was nog niet volledig klaar"

Draai de zaak eens om. Stel dat de VK alsnog de EL haalt tegen ons, en de bouwwerken zijn toch klaar zoals beloofd, zou ge dan het stadion vrijgeven om ze er te laten spelen?
Voor politiekers geen moeite om een drogreden te verzinnen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1576 Gepost op: mei 16, 2014, 11:07:58 am »
Ik ben dat getalm en gezever van de stad en het bestuur beu.

Vandaag in Wekelijks Nieuws:

Renovatie Regenboogstadion zal met vertraging starten.

Niemand durft zich uitspreken over de datum. Maar vast staat dat er maar gestart kan worden na de gemeenteraad van 3 juni, als er recht van opstal toegekend wordt.

Blijkbaar duurden de administratieve en juridische afronding van het dossier langer dan verwacht.

Burgemeester zegt dat er op anderhalve maand tijd geen tribune gebouwd kan worden. En niemand durft zijn hand in het vuur steken dat we weer niet moeten uitwijken naar een ander stadion.

Barli?re hoopt op een uitzondering van de Uefa, omdat de verbreding van het veld en het toegangscontrolesysteem wel in orde zullen zijn.

Nu zijn ze nog altijd bezig met 4 aannemers, maar willen finaal naar 2.

Kortom, het zijn een bende sukkeleirs, die altijd veel beloven.


Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1577 Gepost op: mei 16, 2014, 11:16:13 am »
Ik ben dat getalm en gezever van de stad en het bestuur beu.

Vandaag in Wekelijks Nieuws:

Renovatie Regenboogstadion zal met vertraging starten.

Niemand durft zich uitspreken over de datum. Maar vast staat dat er maar gestart kan worden na de gemeenteraad van 3 juni, als er recht van opstal toegekend wordt.

Blijkbaar duurden de administratieve en juridische afronding van het dossier langer dan verwacht.

Burgemeester zegt dat er op anderhalve maand tijd geen tribune gebouwd kan worden. En niemand durft zijn hand in het vuur steken dat we weer niet moeten uitwijken naar een ander stadion.

Barli?re hoopt op een uitzondering van de Uefa, omdat de verbreding van het veld en het toegangscontrolesysteem wel in orde zullen zijn.

Nu zijn ze nog altijd bezig met 4 aannemers, maar willen finaal naar 2.

Kortom, het zijn een bende sukkeleirs, die altijd veel beloven.

De waarheid begint dus door te sijpelen en wat velen al vermoedden komt dus weer uit.
Sukkeleirs zou ik niet zeggen, maar het bewijst nog maar eens hoe klein we zijn, gebrek aan machtig figuur en hoe beperkt onze financi?le mogelijkheden zijn.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1578 Gepost op: mei 16, 2014, 11:35:56 am »
De waarheid begint dus door te sijpelen en wat velen al vermoedden komt dus weer uit.
Sukkeleirs zou ik niet zeggen, maar het bewijst nog maar eens hoe klein we zijn, gebrek aan machtig figuur en hoe beperkt onze financi?le mogelijkheden zijn.


Willy naessens (sky is the limit/zwembaden man)  soliciteerde al een paar x openlijk voor in ons bestuur te komen en ook om het stadion te zetten.  Men negeert hem volledig.  Zou te veel macht krijgen.  Maar die man heeft pakken geld (top 20 rijkste van Belgi?).  Vermogen +-300 miljoen euro.  En bezit super veel doorzettingsvermogen en trots.  Dat zou de juiste man zijn voor onze club.

Welke uitvlucht zal het de volgende keer zijn?  Moeten wij eerst de europa leage of champions leage winnen vooraleer ze het inzien?  Het stadion zat gisteren weer overdreven vol en ontplofte bijna van te VEEL volk en dat was al uitverkocht sinds maandag. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1579 Gepost op: mei 16, 2014, 11:59:31 am »
De waarheid begint dus door te sijpelen en wat velen al vermoedden komt dus weer uit.
Sukkeleirs zou ik niet zeggen, maar het bewijst nog maar eens hoe klein we zijn, gebrek aan machtig figuur en hoe beperkt onze financi?le mogelijkheden zijn.

Ja, idd sukkeleirs niet, maar ik geraak gefrustreerd omdat het altijd hetzelfde liedje is.