Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799557 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1600 Gepost op: mei 16, 2014, 06:05:12 pm »

Waarom is Filips D'hondt hier ook al weer doorgestuurd?

Dat kun je misschien eens aan PDC vragen, het was ??n van zijn grootste stommiteiten ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1601 Gepost op: mei 16, 2014, 07:48:08 pm »
Ik ben het volledig eens met de mensen die hier zeggen dat er eens een frisse wind door dat bestuur moet komen. Ne keer kuis houden!

Heimwee naar de periode van Vincent Mannaert. Wie weet waar Essevee nu stond mocht hij hier nog Algemeen Manager zijn.
Mannaert is iemand die mensen tegen de schenen schopt, maar dat is niet erg. Die is nog jong, heeft passie en heeft het in zijn vingers zitten.

Als ik zo'n Carl Balli?re zie. Sorry, daar word ik niet vrolijk van hoor.
Das dan onze voorzitter...
Zijn interviews trekken ook al op de ballen. En ik hoor zeggen dat hij bij groepsgesprekken (nieuwjaarsrecepties en dergelijke) staat te stressen dat het geen naam heeft.

En dan hebben we nog ne CEO die het eigenlijk niet wil zijn. Enen die al 5 jaar erevoorzitter zou willen zijn. Willy 'Als de spelers waarmee we bezig zijn willen komen gaan we een betere ploeg hebben dan volgend seizoen. Ik kan er niet veel over zeggen, maar het gaat de goed kant op.' Naessens.

Er zit 0 dynamisme in ons bestuur. Eddy Cordier is dan nog eens een vriendje van Dury die een postje gekregen heeft.

De enige die mij kan bekoren is Ronny Schelfthout. Kerel heeft dat fan-t?s-tisch gedaan in de soap-Hazard. Heeft daar ballen getoond. En zijn verschijning boezemt ontzag in. Ik dacht toen ik een foto van hem zag dat dat enen van de maffia was...

Waarom is Filips D'hondt hier ook al weer doorgestuurd?

Correct!!

Zit me regelmatig ook af te vragen wie er de transfers doet. Wie van het huidige bestuur kan er eigenlijk een speler overtuigen naar hier te komen?
Bij een Sylla, Cac?r?s,... is dat makkelijker, die konden naar een hoger aangeschreven competitie.
Maar wat als het er hard aan toe gaat? Heeft iemand die overtuigingskracht? Of moet Dury himself dan aan tafel gaan zitten?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1602 Gepost op: mei 16, 2014, 07:58:48 pm »
Welke transfers met overtuigingskracht hebben wij de laatste tijd gerealiseerd... Als ik er ??n moet zeggen is het De fauw of Kums... Losada, De Sutter, Benteke, Hoesen, Origi kennelijk, allemaal mislukt.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1603 Gepost op: mei 16, 2014, 08:01:32 pm »
Welke transfers met overtuigingskracht hebben wij de laatste tijd gerealiseerd... Als ik er ??n moet zeggen is het De fauw of Kums... Losada, De Sutter, Benteke, Hoesen, Origi kennelijk, allemaal mislukt.

Wel voila
De fauw, dat was nog PDC, mocht die niet zo van stapel lopen, was dat ne goeien voor de onderhandelingen.
En Kums wou weg uit Heerenveen, en had 2 opties, Kortrijk of Essevee. Dan weet je het wel he.

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1604 Gepost op: mei 16, 2014, 08:09:22 pm »
zoals naar gewoonte veel bla-bla bestuur svzw weinig daden weer europees op een ander veld kyk maar eens naar lokeren achter goal kunnen beginnen

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1605 Gepost op: mei 16, 2014, 10:39:33 pm »
zoals naar gewoonte veel bla-bla bestuur svzw weinig daden weer europees op een ander veld kyk maar eens naar lokeren achter goal kunnen beginnen

idd je hoor ze zeggen  een tribune bouwen lukt ni si la  dat ze naar lokeren gaan gaan kijken daar lukt het toevallig wel

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1606 Gepost op: mei 16, 2014, 11:47:27 pm »
Ik ben dat getalm en gezever van de stad en het bestuur beu.

Vandaag in Wekelijks Nieuws:

Renovatie Regenboogstadion zal met vertraging starten.

Niemand durft zich uitspreken over de datum. Maar vast staat dat er maar gestart kan worden na de gemeenteraad van 3 juni, als er recht van opstal toegekend wordt.

Blijkbaar duurden de administratieve en juridische afronding van het dossier langer dan verwacht.

Burgemeester zegt dat er op anderhalve maand tijd geen tribune gebouwd kan worden. En niemand durft zijn hand in het vuur steken dat we weer niet moeten uitwijken naar een ander stadion.

Barli?re hoopt op een uitzondering van de Uefa, omdat de verbreding van het veld en het toegangscontrolesysteem wel in orde zullen zijn.

Nu zijn ze nog altijd bezig met 4 aannemers, maar willen finaal naar 2.

Kortom, het zijn een bende sukkeleirs, die altijd veel beloven.

Is dit eigelijk al bevestigd door iemand van de club zelf ?

Gemeenteraadslid heeft mij alvast gezegd dat alles nog steeds op schema zit..

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1607 Gepost op: mei 17, 2014, 08:52:08 am »
Is dit eigelijk al bevestigd door iemand van de club zelf ?

Gemeenteraadslid heeft mij alvast gezegd dat alles nog steeds op schema zit..
zonder plan zit ge altijd op schema ebdem :)

Het engagement vh stad zit idd op schema (verbreden speelveld, piste beschikbaar
stellen, stoeltje)
Tzijn de tribunes die zorgen baren.
ook die ene foto is het enige bewijs dat men ermee bezig is en das toch al
paar weken geleden....
Stilte voor de stotm

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1608 Gepost op: mei 17, 2014, 10:59:12 am »
Citaat
Afhankelijk vh resultaat van Oostende wordt er volgende week of de week erna gestart. Hou er wel rekening mee jongens dat dit een serieus project is en vertragingen er sowieso zullen zijn.

Das de reactie van GT.
Nu komen ze af met tis een serieus project...

(Persoon in kwestie, ik wil u niet aanvallen, maar ik denk dat de supporters het getalm beu zijn)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1609 Gepost op: mei 17, 2014, 11:31:26 am »
Stad nu aanvallen is bullshit, die zitten op schema (en ik ben geen lid van de KURTfanclub), het is dat bestuur van mijn kloten,sportief doen we het goed,maar voor de rest zijn het gasten die niet meegroeien met de club,ze missen branie,zijn niet ondernemend, willen de macht voor zichzelf houden,zijn niet doortastend genoeg(chef veiligheid moet buiten)supporters zijn voor hun niet veel waard,communicatie naar ons toe is een oud zeer(zowel in info fusie, info Europees,info bekerfinale,info Decuypersaga,info stadion kunnen ze niet en willen vooral niet communiceren met de supporters)en zijn simpelweg ONBETROUWBAAR! wegens wat ze deden enkel jaren terug en met de Decuypersaga.  Ik vrees niet ivm nieuwe spelers, ik denk dat dit ons sterkste punt, dankzij de sportieve cel(ik klaag dus niet van slechte transfers, want Essevee zijnde kun je daar toch niet over zagen de laatste jaren) doen we het zo goed.  Indien die tribune er niet op tijd komt, is er maar 1 schuldige, en dat is het bestuur,punt!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1610 Gepost op: mei 17, 2014, 12:46:18 pm »
Das de reactie van GT.
Nu komen ze af met tis een serieus project...

(Persoon in kwestie, ik wil u niet aanvallen, maar ik denk dat de supporters het getalm beu zijn)
tis ook duidelijk datie van een politiek nest komt,
want weet nu al en roept nu al op tot geduld :)
Bedrijven doen er alles aan geen vertragingen te hebben in leveringen,
politiek zoekt altijd uitvluchten ;)

wen een bestuur die er niet genoeg mee bezig is.
Ze verdienen nu al goe hun centen, waarom moeten ze er dan nog mee bezig zijn....
Alles loopt op wieltjes sportief, meer moe da voor die gasten ni zijn.
uw plaats is waar uw zitplaats is....

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1611 Gepost op: mei 17, 2014, 01:17:21 pm »

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1613 Gepost op: mei 17, 2014, 05:00:03 pm »

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1614 Gepost op: mei 17, 2014, 06:32:13 pm »
wa willen jullie eigenlijk ? ze weten het nog maar van in 1986 (28jaar) dat dit stadion europees door de mande valt.............. :'(

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1615 Gepost op: mei 17, 2014, 07:22:24 pm »
In plaats van hier allemaal op het forum te klagen (ik ook  ;)) zouden we beter al onze frustraties eens samengooien in een open brief aan het bestuur.

Eerst bedanken voor de 2 prachtige seizoenen en daarna enkele punten waar we ons al een tijdje aan ergeren. Stadion, communicatie,... En dit opsturen naar het bestuur (eventueel pers).

Ik denk dat dit meer zal uithalen dan hier anoniem te klagen op een forum.
« Laatst bewerkt op: mei 17, 2014, 07:23:57 pm door Boerke Sjarel »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1616 Gepost op: mei 17, 2014, 10:50:45 pm »
Voila, geen excuses meer...

Maandag kunnen ze beginnen met de tribunes :-)

Proficiat Oostende!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1617 Gepost op: mei 17, 2014, 10:51:42 pm »
Voila, geen excuses meer...

Maandag kunnen ze beginnen met de tribunes :-)

Proficiat Oostende!
vind ik leuk
 :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1618 Gepost op: mei 17, 2014, 11:29:42 pm »
kzie daar maandagmorgen om 9u al de camions, bulldozers, kranen en werfcontainers de zuiderlaan oprijden :)  en niet te vergeten : de wc-kabientjes :)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1619 Gepost op: mei 17, 2014, 11:38:00 pm »
blijkbaar zijn ze al bezig  met de reclame aan het afhalen :p ^^ :D