Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799620 keer)

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1640 Gepost op: mei 19, 2014, 04:42:20 pm »
Ik citeer nu mijn eigen bericht, maar wat is dat eigenlijk die 'recht van opstal'? Ben niet thuis in dat soort zaken.

Dus alleen daardoor wordt de bouw niet gestart?
komt er beetje op neer da ge die grond moogt "gebruiken als bouwgrond"
maar na einde van "de huur" moet je de grond teruggeven
aan de eigenaar en wordt deze eigenaar van alles dat je erop bouwde.

Zever da ge daarom niet zou starten want relatie met stad is goed,
huurcontract spreekt vooreen lange periode en wat zou stad plots doen
met die grond?

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1641 Gepost op: mei 19, 2014, 04:52:57 pm »
Deze morgen idd beweging.
Vergadering met Kurt
Vak X blijft zeker nog 1 jaar staan,
reden is ook normaal en gekend,
raakt niet af.

Bestuur gaat van winterslaap recht in de zomerslaap wss.
Oei, sorry, eerst hun zuur verdiende verlof natuurlijk.
Onder vrienden run je geen voetbalclub meer,
9j terug kon dat wel nog.

Ivm oefencomplex, was daar normaal al niet aan begonnen?
Wat dit niet een van de redenen vorig jaar om niet te snel
aan het stadion te denken?

Dat oefencomplex is niet het enige waar ook al jaren geen schot in komt, de nieuwe piste voor de atletiekclub is ook al een aantal keer voorgesteld en aangekondigd en er is in de praktijk ook nog niets van gekomen. En aan wie ligt dat? Dat er geen geld is (of voorlopig onvoldoende) wil ik allemaal best aanvaarden maar verklaar dan ook geen dingen die keer op keer niet waar blijken te zijn en als je wel iets aankondigt, zorg dan ook dat het gebeurt ...

Offline sara en kenneth

  • Leden
  • Berichten: 43
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1642 Gepost op: mei 19, 2014, 07:51:34 pm »
Geen Europees in regenboog stadium
Dan ook niet voor mij

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1643 Gepost op: mei 19, 2014, 07:54:08 pm »
Geen Europees in regenboog stadium
Dan ook niet voor mij

Ik denk dat Dury binnenskamers ook ontploft.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1644 Gepost op: mei 19, 2014, 08:08:56 pm »
de aannemer moet nog aangeduid worden ...
de betonelementen moeten nog gegoten worden en uitharden ...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1645 Gepost op: mei 19, 2014, 08:12:54 pm »
WERKEN AAN HET REGENBOOGSTADION GESTART

Essevee eindigt vierde in de Jupiler Pro League en werkt dus op 17 juli en 24 juli de heen ?en terugwedstrijd af van de tweede kwalificatieronde van de Europa League. De loting vindt plaats op 23 juni in Nyon.
 
Deze Europese kwalificatie impliceert werken aan het Regenboogstadion. Maandag zijn de werken al gestart met het verwijderen van de boarding. De veldaanpassingen (vanaf dinsdag), zitjes, verlichting en nog enkele andere zaken worden de komende weken onder handen genomen om Europees voetbal te kunnen spelen in het Regenboogstadion. Ook de gesprekken met de aannemers zitten in de laatste rechte lijn, eerstdaags wordt de aannemer aangeduid.

Een half jaar om een aannemer te vinden? Dat begrijp ik toch niet...
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1646 Gepost op: mei 19, 2014, 08:20:33 pm »
de aannemer moet nog aangeduid worden ...
de betonelementen moeten nog gegoten worden en uitharden ...


Schitterend... betekent dat ze er zelfs niet in slagen om fase 1 uit te voeren zoals met veel toeters en bellen aangekondigd...  Over fase 2 en 3 zullen we maar zwijgen zekers.

Nu, dat er wat vertraging is kan ik nog begrijpen.  Aannemers hebben ook tijd nodig om de ontwerpen te bestuderen en technisch uit te werken.  Het gieten van de elementen is op zich niet de grote zorg, en dergelijke relatief kleine ontwerpen worden vrij snel in elkaar gepast (remember hoe de ghelamco als een paddenstoel uit de grond schoot). 

Dury die openbaar zich zorgen maakt over het stadiondossier, en tegelijkertijd kritiek uit op de scouting... belooft weinig goeds.  Hij zal zich rot ergeren aan die bende amateurs



Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1647 Gepost op: mei 19, 2014, 08:27:33 pm »

Schitterend... betekent dat ze er zelfs niet in slagen om fase 1 uit te voeren zoals met veel toeters en bellen aangekondigd...  Over fase 2 en 3 zullen we maar zwijgen zekers.

Nu, dat er wat vertraging is kan ik nog begrijpen.  Aannemers hebben ook tijd nodig om de ontwerpen te bestuderen en technisch uit te werken.  Het gieten van de elementen is op zich niet de grote zorg, en dergelijke relatief kleine ontwerpen worden vrij snel in elkaar gepast (remember hoe de ghelamco als een paddenstoel uit de grond schoot). 

Dury die openbaar zich zorgen maakt over het stadiondossier, en tegelijkertijd kritiek uit op de scouting... belooft weinig goeds.  Hij zal zich rot ergeren aan die bende amateurs
zal zich niet rot ergeren.
Vrienden onder elkaar kunnen veel van elkaar verdragen.

Vak X blijft jaartje staan en er komt bezoekersvak (samen met de nodige aanpassingen
voor Europees voetbal) en iedereen is weer blij en hoerahoera voor ons bestuur....
Veel beloven weinig geven....
En dit keer niet de leuze van een politieker...

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1648 Gepost op: mei 19, 2014, 09:01:06 pm »
Volgens mij waren ze aan het wachten tot we 100% zeker waren van Europees; 
Nu moet het snel-snel gebeuren...

En toch nog communicatie hierover op onze site.
Maar goed, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.

Het zullen weer spannende tijden zijn, de verbouwingen, transfers, daar gaan we weer..

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1649 Gepost op: mei 19, 2014, 09:03:20 pm »
Bezoekersvak moet wel vernieuwd worden want het huidige is afgekeurd!..(tenzij ze de bezoekers terug achter de scheidingswand zouden doen plaatsnemen)..Maar buiten het veld verbreden,lichtcapaciteit,ticketsysteem en zitjes aanpassen denk ik niet dat we veel moeten verwachten van het stadionproject!.. Het duurt allemaal wat te lang om nog geloofwaardig over te komen en de communicatie errond is ook ??n groot fiasco!..

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1650 Gepost op: mei 19, 2014, 09:05:07 pm »
Bezoekersvak moet wel vernieuwd worden want het huidige is afgekeurd!..(tenzij ze de bezoekers terug achter de scheidingswand zouden doen plaatsnemen)..Maar buiten het veld verbreden,lichtcapaciteit,ticketsysteem en zitjes aanpassen denk ik niet dat we veel moeten verwachten van het stadionproject!.. Het duurt allemaal wat te lang om nog geloofwaardig over te komen en de communicatie errond is ook ??n groot fiasco!..

edit: de communicatie overal rond is een groot fiasco  :-\

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1651 Gepost op: mei 19, 2014, 09:35:47 pm »
1 uitzondering zal wel mogen zeker om thuis te spelen?
Kijk waar Genk vorig seizoen moest spelen daar in IJsland.

Die werken die ze nu doen moeten toch binnen 2 maand klaar zijn zeker.

En dan beginnen bouwen aan de tribune achter het doel. Hoop dat ze dat doen, zo is dat klaar tegen september/Oktober.

Zoals iemand al zei, de fases zijn nog niet begonnen, of ze zijn op voorhand al mislukt.
De 2 nieuwe tribunes, daar gingen ze aan beginnen direct na het seizoen en gingen klaar zijn tegen eind juli.
Vak X blijft al een extra jaar staan, dus fail.


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1652 Gepost op: mei 19, 2014, 09:38:33 pm »
Bij Vanmaercke zijn ze in ieder geval van overtuigd dat de bouw van de tribune klaar raakt tegen de vooropgestelde datum als ze de zaak krijgen toegewezen (waar ze toch wel goed oog in hebben)
Vorige week zaten de club en Vanmaercke (samen met Stadsbader) nogmaals samen om concrete zaken af te spreken.
Er zal dag en nacht worden gewerkt en ook tijdens het verlof zal er worden doorgewerkt...

Bron: werfleider bij Vanmaercke

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1653 Gepost op: mei 19, 2014, 09:42:24 pm »
Bij Vanmaercke zijn ze in ieder geval van overtuigd dat de bouw van de tribune klaar raakt tegen de vooropgestelde datum als ze de zaak krijgen toegewezen (waar ze toch wel goed oog in hebben)
Vorige week zaten de club en Vanmaercke (samen met Stadsbader) nogmaals samen om concrete zaken af te spreken.
Er zal dag en nacht worden gewerkt en ook tijdens het verlof zal er worden doorgewerkt...

Bron: werfleider bij Vanmaercke

De bouw van 1 tribune dus?

Die mannen bij Vanmaercke zullen goed betaald worden mijn gedacht :P

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1654 Gepost op: mei 19, 2014, 09:46:38 pm »
Stand van zaken op 19/05/2014:


Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1655 Gepost op: mei 19, 2014, 10:19:59 pm »
De bouw van 1 tribune dus?

Die mannen bij Vanmaercke zullen goed betaald worden mijn gedacht :P

Dat zal het dus voorlopig zijn: 1 tribune erbij achter doel met een bezoekersvak in de hoek. D

Maar zal het dan niet sowieso Europees zonder vak X zijn?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1656 Gepost op: mei 19, 2014, 10:58:15 pm »
Dat zal het dus voorlopig zijn: 1 tribune erbij achter doel met een bezoekersvak in de hoek. D

Maar zal het dan niet sowieso Europees zonder vak X zijn?

Jammer, dat is ook een ferme aderlating

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1657 Gepost op: mei 19, 2014, 11:03:06 pm »
Vandaag gehoord dat er alleen de hoogst nodige zaken zullen gedaan worden, m.a.w. de huidige (gestutte en afgekeurde) bezoekerstribune afbreken en een nieuwe optrekken. Vak X blijft zoals het is. Begin juni (NA de verkiezingen) komen Kurt en co nog eens samen...

Bron: lid cel veiligheid (die het kan weten)

Als we Europees spelen, ga ik enkel nog kijken in ons eigen stadion. Anderlecht, Brugge, Gent... Heb het echt wel gehad  :-\

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1658 Gepost op: mei 19, 2014, 11:15:29 pm »
Vandaag gehoord dat er alleen de hoogst nodige zaken zullen gedaan worden, m.a.w. de huidige (gestutte en afgekeurde) bezoekerstribune afbreken en een nieuwe optrekken. Vak X blijft zoals het is. Begin juni (NA de verkiezingen) komen Kurt en co nog eens samen...

Bron: lid cel veiligheid (die het kan weten)

Als we Europees spelen, ga ik enkel nog kijken in ons eigen stadion. Anderlecht, Brugge, Gent... Heb het echt wel gehad  :-\

Waar gaan ze de bezoekende supporters van de EL-matchen dan steken?
Aangezien X leeg zal blijven en wij dan wss naar die nieuwe tribune zullen vliegen?

Of gaan we daar zelfs de keure niet van hebben en gaan we in de T vliegen of een zitplaats moeten pakken ?  :o
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2014, 11:19:32 pm door Svarrogh »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1659 Gepost op: mei 19, 2014, 11:29:20 pm »
Waar gaan ze de bezoekende supporters van de EL-matchen dan steken?
Aangezien X leeg zal blijven en wij dan wss naar die nieuwe tribune zullen vliegen?

Of gaan we daar zelfs de keure niet van hebben en gaan we in de T vliegen of een zitplaats moeten pakken ?  :o
X toe en X ergens anders en bezoekers in het bezoekersvak lijkt me het logiste van allemaal....

het nodig dus, zoals ik paar weken terug al aangaf.
Gelukkig hebben we Dury nog....