Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799619 keer)

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1660 Gepost op: mei 19, 2014, 11:52:10 pm »
X toe en X ergens anders en bezoekers in het bezoekersvak lijkt me het logiste van allemaal....

het nodig dus, zoals ik paar weken terug al aangaf.
Gelukkig hebben we Dury nog....

lol we gaan er goed op vooruit dan, dit jaar geen stadion, volgend jaar alleen geen tribune  ;D

Als ze van plan zijn om de X-supporters ergens weg te moffelen in een of ander hoekske vant stadion, terwijl er in die nieuwe tribune 3 man en ne paardekop staat uit Albani?, Kazachstan of Noord-Ierland, dan kijk ik wel ergens op tv ofzo. Man man, tis al ver gekomen.. >:(

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1661 Gepost op: mei 20, 2014, 02:14:35 am »
't is zoals met de kiezing veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven,en als we nog nog ne keer europese "thuismatchen" elders spelen blijf ik thuis ! :'(

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1662 Gepost op: mei 20, 2014, 07:25:14 am »
Als ze er al niet in slagen om fase 1 een beetje deftig uit te voeren...  :(
De rest van de plannen van goedefroo mogen we dan nu al naast de plannen van wielfaert in de vuilbak gooien

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1663 Gepost op: mei 20, 2014, 09:16:59 am »
Merendeel van de plannen zijn overal in 3 fases:
nu, dan en nooit.

Offline piet clarysse

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!

Offline sofie

  • Leden
  • Berichten: 1

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1666 Gepost op: mei 20, 2014, 10:19:24 am »
In T, Europees GEEN staanplaatsen, h?! Ik vermoed dat men voor de eerste matchen Europees enkel zal beschikken over tribunes 1 en 2, met vernieuwde zitjes en de bezoekerstribune. Gezien de mogelijke "kleine" tegenstanders, lijkt me dit genoeg. Hou rekening met het feit dat het midden juli zal zijn en er veel mensen op reis zullen zijn. Sorry, maar ik vind het zever in pakjes dat men hier zit te janken dat het niet af zal zijn en er dan tegen FC Bakoe amper 2000 man zal zijn...Komt wel allemaal in orde, ben ik zeker van. De mannen van X, die zullen misschien voorlopig ergens anders moeten zitten, ofwel niet komen kijken, dan. Weet wel dat het daarmee niet sneller zal gaan...er is voorlopig geen sprake om in Brugge of Gent te spelen! Brugge moet trouwens in de derde voorronde zelf aan de bak.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1667 Gepost op: mei 20, 2014, 10:22:11 am »
In T, Europees GEEN staanplaatsen, h?! Ik vermoed dat men voor de eerste matchen Europees enkel zal beschikken over tribunes 1 en 2, met vernieuwde zitjes en de bezoekerstribune. Gezien de mogelijke "kleine" tegenstanders, lijkt me dit genoeg. Hou rekening met het feit dat het midden juli zal zijn en er veel mensen op reis zullen zijn. Sorry, maar ik vind het zever in pakjes dat men hier zit te janken dat het niet af zal zijn en er dan tegen FC Bakoe amper 2000 man zal zijn...Komt wel allemaal in orde, ben ik zeker van. De mannen van X, die zullen misschien voorlopig ergens anders moeten zitten, ofwel niet komen kijken, dan. Weet wel dat het daarmee niet sneller zal gaan...er is voorlopig geen sprake om in Brugge of Gent te spelen! Brugge moet trouwens in de derde voorronde zelf aan de bak.

Ik ben benieuwd of je er geld tegen durft zetten als we geen 2000 man halen tegen de kleinste tegenstander dat er maar is in EL? dit geloof je toch zelf niet

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1668 Gepost op: mei 20, 2014, 10:22:24 am »
In T, Europees GEEN staanplaatsen, h?! Ik vermoed dat men voor de eerste matchen Europees enkel zal beschikken over tribunes 1 en 2, met vernieuwde zitjes en de bezoekerstribune. Gezien de mogelijke "kleine" tegenstanders, lijkt me dit genoeg. Hou rekening met het feit dat het midden juli zal zijn en er veel mensen op reis zullen zijn. Sorry, maar ik vind het zever in pakjes dat men hier zit te janken dat het niet af zal zijn en er dan tegen FC Bakoe amper 2000 man zal zijn...Komt wel allemaal in orde, ben ik zeker van. De mannen van X, die zullen misschien voorlopig ergens anders moeten zitten, ofwel niet komen kijken, dan. Weet wel dat het daarmee niet sneller zal gaan...er is voorlopig geen sprake om in Brugge of Gent te spelen! Brugge moet trouwens in de derde voorronde zelf aan de bak.

Aangezien het trouwens over Europese matchen gaat, zonder vaste plaatsen, kan men bepaalde vakken in de hoofdtribunes voorbehouden voor supporters uit vak X. Zo kan iedereen daar, ondanks de zitplaatsen, toch rechtstaan en sfeer maken.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1669 Gepost op: mei 20, 2014, 10:29:22 am »
"De bouw van de tribunes start dus spoedig, al is het niet zeker of de prefabconstructies al af zullen zijn tegen 17 juli. Dat is echter geen drama, want met of zonder die tribunes mogen we sowieso Europese thuismatchen in de voorrondes in eigen huis spelen. We mikken eerder op de start van het nieuwe seizoen in de Belgische competitie op 26 en 27 juli om de tribunes te openen."
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1670 Gepost op: mei 20, 2014, 10:30:34 am »
Kan er iemand bevestigen dat de bezoekers NIET achter de goal zullen zitten? Dat zou een nachtmerrie zijn...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1671 Gepost op: mei 20, 2014, 10:39:55 am »
In T, Europees GEEN staanplaatsen, h?! Ik vermoed dat men voor de eerste matchen Europees enkel zal beschikken over tribunes 1 en 2, met vernieuwde zitjes en de bezoekerstribune. Gezien de mogelijke "kleine" tegenstanders, lijkt me dit genoeg. Hou rekening met het feit dat het midden juli zal zijn en er veel mensen op reis zullen zijn. Sorry, maar ik vind het zever in pakjes dat men hier zit te janken dat het niet af zal zijn en er dan tegen FC Bakoe amper 2000 man zal zijn...Komt wel allemaal in orde, ben ik zeker van. De mannen van X, die zullen misschien voorlopig ergens anders moeten zitten, ofwel niet komen kijken, dan. Weet wel dat het daarmee niet sneller zal gaan...er is voorlopig geen sprake om in Brugge of Gent te spelen! Brugge moet trouwens in de derde voorronde zelf aan de bak.
2. Ik ben nu toch ook gerustgesteld,en de capaciteit van tribune vijver en hoofdtribune zal inderdaad voldoende zijn om de pre-europese matchen te spelen.  Maar het blijft toch ongeloofelijk dat de communicatie zo traag is(is die communicatie nu een reactie op hetgene wat er hier geschreven werd of stond die al gepland?) men kon toch reeds een week geleden vertellen dat ze op 20 mei(indien we geen wedstrijden meer moesten spelen)gingen beginnen met het veld en de zitjes! en later indien we die wedstrijden moesten spelen, is dat nu zo moeilijk?  Informeer uw supporter toch eens, betrek de supporter, maar nee, ze wachten totdat er een reactie komt van die supporters en dan denken ze 'oei, we moeten een bericht de wereld insturen'.  Het blijven amateurs ivm communicatie!  Ze zijn blijven steken in de jaren stillekes, letterlijk!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1672 Gepost op: mei 20, 2014, 10:47:19 am »
Kan er iemand bevestigen dat de bezoekers NIET achter de goal zullen zitten? Dat zou een nachtmerrie zijn...

Werd gezegd in februari. Huidige bezoekerstribune wordt afgebroken, en er wordt daar een nieuwe gezet.
Bezoekende supporters zullen over de vijver, en dan via een tunnel op hun plaatsen geraken (beetje zoals in PSV) zo dat er geen contact is met Essevee supporters.
Als je goed kijkt  op die ene foto van het nieuwe stadion, dan zie je uiterst rechts de (staan)plaatsen voor de bezoekers

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1673 Gepost op: mei 20, 2014, 10:48:33 am »
"De bouw van de tribunes start dus spoedig, al is het niet zeker of de prefabconstructies al af zullen zijn tegen 17 juli. Dat is echter geen drama, want met of zonder die tribunes mogen we sowieso Europese thuismatchen in de voorrondes in eigen huis spelen. We mikken eerder op de start van het nieuwe seizoen in de Belgische competitie op 26 en 27 juli om de tribunes te openen."

Dus Vak X toch tegen de grond?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1674 Gepost op: mei 20, 2014, 11:04:11 am »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1675 Gepost op: mei 20, 2014, 11:06:54 am »

heraanleg van onze biljarttafel :)
Hopelijk zelfde reesultaat als elk jaar.
Benieuwd hoe het zicht zal zijn met die dugouts die
paar meter achteruit gezet worden.
Was toch al jaren een vertrouwd beeld...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1677 Gepost op: mei 20, 2014, 11:20:03 am »
heraanleg van onze biljarttafel :)
Hopelijk zelfde reesultaat als elk jaar.
Benieuwd hoe het zicht zal zijn met die dugouts die
paar meter achteruit gezet worden.
Was toch al jaren een vertrouwd beeld...

Normaal verdwijnen er 2 banen van de piste zeker?
Dug outs zullen wss ook met van die zetels zijn nu

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1678 Gepost op: mei 20, 2014, 11:22:29 am »
Waarom mag je bij de Europese matchen vak X niet gebruiken? Gewoon omdat dit staanplaatsen zijn?
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1679 Gepost op: mei 20, 2014, 11:23:39 am »
Normaal verdwijnen er 2 banen van de piste zeker?
Dug outs zullen wss ook met van die zetels zijn nu
laatet uit da ze die gewoon terug zetten e :)