Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799617 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1680 Gepost op: mei 20, 2014, 11:24:48 am »
Dug outs zullen wss ook met van die zetels zijn nu

Is dit gebaseerd op iets of louter een vermoeden? Moderne dugouts zouden het stadion toch direct wat meer klasse doen uitstralen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1681 Gepost op: mei 20, 2014, 11:31:01 am »
Waarom mag je bij de Europese matchen vak X niet gebruiken? Gewoon omdat dit staanplaatsen zijn?
Idd, omdat het staanplaatsen zijn.

Trouwens, je moet dat spel eens goed bekijken, het ziet er niet uit, en na de match bij een 'Forza SV' hou ik telkens mijn hart vast dat dat spel niet instort. Je moet dat eens zien schudden, niet normaal.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1682 Gepost op: mei 20, 2014, 12:03:00 pm »
Idd, omdat het staanplaatsen zijn.

Trouwens, je moet dat spel eens goed bekijken, het ziet er niet uit, en na de match bij een 'Forza SV' hou ik telkens mijn hart vast dat dat spel niet instort. Je moet dat eens zien schudden, niet normaal.
Kunnen ze geen zitjes plaatsen op deze tribune. Zoals je bijvoorbeeld in Anderlecht hebt, dan zet men zitjes op die staantribune bij Europese wedstrijden. Maar dat zal we iets moeilijker zijn op onze prefab.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1683 Gepost op: mei 20, 2014, 12:03:38 pm »
Idd, omdat het staanplaatsen zijn.

Trouwens, je moet dat spel eens goed bekijken, het ziet er niet uit, en na de match bij een 'Forza SV' hou ik telkens mijn hart vast dat dat spel niet instort. Je moet dat eens zien schudden, niet normaal.

Idd schud redelijk maar instorten zal het wel niet doen  :P

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1684 Gepost op: mei 20, 2014, 01:38:50 pm »
Kunnen ze geen zitjes plaatsen op deze tribune. Zoals je bijvoorbeeld in Anderlecht hebt, dan zet men zitjes op die staantribune bij Europese wedstrijden. Maar dat zal we iets moeilijker zijn op onze prefab.

Zo'n tribune keurt de Uefa nooit goed.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1685 Gepost op: mei 20, 2014, 01:47:23 pm »
Zo'n tribune keurt de Uefa nooit goed.
Bwa in het Ottenstadion waren het toch ook Prefabs?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1686 Gepost op: mei 20, 2014, 01:56:03 pm »
Bwa in het Ottenstadion waren het toch ook Prefabs?

Prefabs is hetgeen er nu gaat komen, wat daar nu staat is eigenlijk een stelling.

Die "stellingen" in het Ottenstadion waren ook ander gebouwd. Op Vak X kan je volgens mij geen stoeltjes monteren. Lijkt mij niet veilig ook

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1687 Gepost op: mei 20, 2014, 02:05:57 pm »
Bwa in het Ottenstadion waren het toch ook Prefabs?

In het ottenstadion waren het ook gewoon stellingen achter de goals. Bij Zulte Waregem gaan het betonnen constructies worden.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1688 Gepost op: mei 20, 2014, 03:30:58 pm »
Idd, omdat het staanplaatsen zijn.

Trouwens, je moet dat spel eens goed bekijken, het ziet er niet uit, en na de match bij een 'Forza SV' hou ik telkens mijn hart vast dat dat spel niet instort. Je moet dat eens zien schudden, niet normaal.
In de Europese matchen van Genk, is hun tribune achter doel toch ook staan? En daar staan ze toch wel... Of vergis ik mij?
SV TILL I DIE

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1689 Gepost op: mei 20, 2014, 03:32:43 pm »
In de Europese matchen van Genk, is hun tribune achter doel toch ook staan? En daar staan ze toch wel... Of vergis ik mij?

U vergist zich. 

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1690 Gepost op: mei 20, 2014, 03:35:57 pm »
't Is niet omdat er stoeltjes staan dat het publiek geforceerd wordt om te gaan zitten  :)

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1691 Gepost op: mei 20, 2014, 03:38:37 pm »
Zal wel zoiets worden zoals men bij Lokeren achter het doel gaat zetten: http://www.ab-tribunes.com/en/?page_id=2986&lang=nl

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1692 Gepost op: mei 20, 2014, 03:38:55 pm »
't Is niet omdat er stoeltjes staan dat het publiek geforceerd wordt om te gaan zitten  :)

Om dan 100 " Zitten alstublieft!!!!" te mogen horen tijdens de match.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1693 Gepost op: mei 20, 2014, 03:52:55 pm »
Zal wel zoiets worden zoals men bij Lokeren achter het doel gaat zetten: http://www.ab-tribunes.com/en/?page_id=2986&lang=nl

Onze tribunes zijn prefab BETON!  Geen ijzer aan elkaar gevezen e.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1694 Gepost op: mei 20, 2014, 04:00:42 pm »
Om dan 100 maal " Zitten alstublieft!!!!" te mogen horen tijdens de match.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1695 Gepost op: mei 20, 2014, 04:02:41 pm »
Onze tribunes zijn prefab BETON!  Geen ijzer aan elkaar gevezen e.
Ik bedoel daar niets negatiefs mee h?. Zo stalen constructies kunnen even sterk zijn als beton. Je mag die bvb niet gaan vergelijken met die prefabs in den Ot, die maar bedoeld waren als noodoplossing om oorspronkelijk 6 jaar mee te gaan. Alleen is de deadline bij jullie heel krap en is zo'n stalen constructie vlugger gezet dan een betonnen, denk ik.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1696 Gepost op: mei 20, 2014, 04:15:42 pm »
Ik bedoel daar niets negatiefs mee h?. Zo stalen constructies kunnen even sterk zijn als beton. Je mag die bvb niet gaan vergelijken met die prefabs in den Ot, die maar bedoeld waren als noodoplossing om oorspronkelijk 6 jaar mee te gaan. Alleen is de deadline bij jullie heel krap en is zo'n stalen constructie vlugger gezet dan een betonnen, denk ik.

Weet ook wel dat je daar niets negatief mee bedoelt hoor ;)

Thoh, zo'n prefabconstructie in beton zit ook rap in elkaar hoor. Kijk naar de gebouwen die Willy Naessens zet.
De ene dag ligt er nog niet, en de volgende is het al af (bij wijze van spreken)

Nu wel iets complexer, maar echt lang zal dat allemaal niet duren.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1697 Gepost op: mei 20, 2014, 04:29:08 pm »
Weet ook wel dat je daar niets negatief mee bedoelt hoor ;)

Thoh, zo'n prefabconstructie in beton zit ook rap in elkaar hoor. Kijk naar de gebouwen die Willy Naessens zet.
De ene dag ligt er nog niet, en de volgende is het al af (bij wijze van spreken)

Nu wel iets complexer, maar echt lang zal dat allemaal niet duren.
Het voordeel van zo'n stalen constructie is bovendien dat je ze achteraf kunt demonteren en doorverkopen (mochten jullie ooit toch een volledig nieuw stadion willen zetten).

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1698 Gepost op: mei 20, 2014, 04:32:08 pm »
Jammer wel dat er geen schetsen beschikbaar zijn over wat er achter/onder die tribune komt, want hoemeer er achter/onder komt, hoe langer de bouwtijd!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1699 Gepost op: mei 20, 2014, 04:32:36 pm »
Zal allemaal niet veel voorstellen, vermoed ik.