Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799620 keer)

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1700 Gepost op: mei 20, 2014, 04:36:13 pm »
Ik kijk er in ieder geval naar uit, net als die in Lokeren. Dat de rest zo spoedig mogelijk moge volgen. Hopelijk blijft het niet bij die eerste fase.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1701 Gepost op: mei 20, 2014, 04:37:00 pm »
Zal allemaal niet veel voorstellen, vermoed ik.

ik dacht dat we volledig het stadion rond gingen kunnen lopen als we binnen waren? zoals in brugge etc? of heb ik het mis? weet wel niet voor welke fase dat is

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1702 Gepost op: mei 20, 2014, 04:58:31 pm »
Ik kijk er in ieder geval naar uit, net als die in Lokeren. Dat de rest zo spoedig mogelijk moge volgen. Hopelijk blijft het niet bij die eerste fase.
Normaal is financieel al alles in orde t.e.m fase 2.

Dus dat wil zeggen. Sterkere verlichting, breder veld, betere drainage, stoeltjes, 2 nieuwe tribunes achter de goal, een nieuwe bezoekerstribune en het "renoveren" van tribune kant vijvers. (doortrekken tot aan het veld.

Fase 3 en 4, dat is nog niet zeker. Fase 3 is afbraak hoofdtribune en een volledige nieuwe zetten, en fase 4 is de hoeken dicht maken.

En het is zeker geen "stellingcontructie" want er komen winkels en dergelijke onder de tribunes.

In welke fase de appartementen zitten weet ik niet
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2014, 06:04:32 pm door San Iker »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1703 Gepost op: mei 20, 2014, 05:10:49 pm »
Komen er winkels in de prefabtribune die er tegen eind juli moet staan?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1704 Gepost op: mei 20, 2014, 05:25:41 pm »
Komen er winkels in de prefabtribune die er tegen eind juli moet staan?
ik denk dat het commerciele een latere fase is.
maar 6m? juist voor 2 tribunes en veldverbreding lijkt mij wat veel.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1705 Gepost op: mei 20, 2014, 06:05:10 pm »
Komen er winkels in de prefabtribune die er tegen eind juli moet staan?

Weet niet waar de winkels komen, maar volgens mij komen ze rondom rond. Dus over het hele stadion.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1706 Gepost op: mei 20, 2014, 06:45:25 pm »
twitter @ESSEVEELIVE :

Update werken Regenboogstadion: Resultaat na de eerste dag

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1707 Gepost op: mei 20, 2014, 06:46:03 pm »
2. Ik ben nu toch ook gerustgesteld,en de capaciteit van tribune vijver en hoofdtribune zal inderdaad voldoende zijn om de pre-europese matchen te spelen.  Maar het blijft toch ongeloofelijk dat de communicatie zo traag is(is die communicatie nu een reactie op hetgene wat er hier geschreven werd of stond die al gepland?) men kon toch reeds een week geleden vertellen dat ze op 20 mei(indien we geen wedstrijden meer moesten spelen)gingen beginnen met het veld en de zitjes! en later indien we die wedstrijden moesten spelen, is dat nu zo moeilijk?  Informeer uw supporter toch eens, betrek de supporter, maar nee, ze wachten totdat er een reactie komt van die supporters en dan denken ze 'oei, we moeten een bericht de wereld insturen'.  Het blijven amateurs ivm communicatie!  Ze zijn blijven steken in de jaren stillekes, letterlijk!

Ofwel overdrijft de supporter? Kan ook toch? Laat die mensen hun werk doen en wacht met aanvallen tot het begin van de competitie.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1708 Gepost op: mei 20, 2014, 07:10:41 pm »
Ofwel overdrijft de supporter? Kan ook toch? Laat die mensen hun werk doen en wacht met aanvallen tot het begin van de competitie.

Voila, dat is ook mijn mening! Ik ben al blij dat ze moeite doen om Europees te kunnen spelen en niet te moeten verhuizen. De rest zien we dan wel. Ik ben er zeker van dat die mensen ter goede trouw werken, laat ze dan ook doen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1709 Gepost op: mei 20, 2014, 07:22:28 pm »
Voila, dat is ook mijn mening! Ik ben al blij dat ze moeite doen om Europees te kunnen spelen en niet te moeten verhuizen. De rest zien we dan wel. Ik ben er zeker van dat die mensen ter goede trouw werken, laat ze dan ook doen.

Laat ons hopen

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1710 Gepost op: mei 20, 2014, 08:24:10 pm »
Zal allemaal niet veel voorstellen, vermoed ik.
moet ook niet,een tribune met comfort en beleving vr de supporter,op zen oud engels model.De rest kan rond het stadion geburen.Voetbalbeleving en niets anders.....
Een kuip.De tijd zal uitwijzen of ge moet bouwen zoals gent of terug op zen vroegere elan.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1711 Gepost op: mei 20, 2014, 09:02:50 pm »
Supporters zijn hun klanten, niet enkel hun sponsors, dat vergeten ze af en toe.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1712 Gepost op: mei 20, 2014, 09:14:18 pm »
moet ook niet,een tribune met comfort en beleving vr de supporter,op zen oud engels model.De rest kan rond het stadion geburen.Voetbalbeleving en niets anders.....
Een kuip.De tijd zal uitwijzen of ge moet bouwen zoals gent of terug op zen vroegere elan.


Kijk nr St Truiden, de ziel lijkt weg uit het stadion. En als Duchatelet de investering heeft gedaan, zullen de opbrengsten vnl naar zijn zakken gaan.  Gent leeft nu nog in de roes van een imposante tempel, maar ook hier vervaagt het element voetbal. Op termijn kunnen ze de ghelamco toevoegen aan de rijke lijst musea van de stad. 
Kben al content mocht je als supporter iets gezond kunnen eten ipv die vettige hamburgertoestanden in alle stadions.



Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1713 Gepost op: mei 20, 2014, 11:00:13 pm »

Kijk nr St Truiden, de ziel lijkt weg uit het stadion. En als Duchatelet de investering heeft gedaan, zullen de opbrengsten vnl naar zijn zakken gaan.  Gent leeft nu nog in de roes van een imposante tempel, maar ook hier vervaagt het element voetbal. Op termijn kunnen ze de ghelamco toevoegen aan de rijke lijst musea van de stad. 
Kben al content mocht je als supporter iets gezond kunnen eten ipv die vettige hamburgertoestanden in alle stadions.

Ben twee keer naar de Ghelamco Arena geweest (beker en competitie tegen Zulte Waregem) en had tweemaal het gevoel dat ik in ??n of ander Kinepoliscomplex was terechtgekomen. Functioneel en veel tralala maar geen voetbalziel. Het enige wat nog ontbrak was de popcorn.

Geef mij maar Sclessin met zijn steile, imposante tribunes waarbij je de decibels letterlijk kan voelen. 
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1714 Gepost op: mei 20, 2014, 11:17:15 pm »
idd op zijn engels graag !:) geen hotels met uitkijk in stadion is afschuwelijk bij stvv

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1715 Gepost op: mei 21, 2014, 02:52:22 am »
door wat trager te zijn hebben wij het voordeel dat we zien en ervaren hoe het niet moet zoals de verkochte ziel van stvv, de ghelamcoconcertzaal ; een helse sfeer creeeren dat is prioritair ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1716 Gepost op: mei 21, 2014, 08:15:13 am »
En als je op tv zit te kijken naar een thuismatch van Gent (of samenvatting) dan zie je geen supporters zitten, ook maar triestig.
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1717 Gepost op: mei 21, 2014, 08:53:05 am »
idd op zijn engels graag !:) geen hotels met uitkijk in stadion is afschuwelijk bij stvv

Hotel staat appart van
Het stadion, net zoals de flats.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1718 Gepost op: mei 21, 2014, 08:55:49 am »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLKVE_20140521_001


Over een naam wordt pas beslist als het stadion volleidg vernieuwd is. De werken gingen gisteren van start. 'Zondagavond werd duidelijk dat we ook dit jaar de voorrondes van de Europa League spelen. Omdat we er alles aan willen doen om die matchen in eigen huis te spelen, zijn we vandaag reeds met de werken gestart', zegt Balli?re. Tegen 17 juli moet het stadion aan alle regels van de UEFA-bond voldoen. Het veld moet dertig meter breder worden, er moet een digitaal ticketsysteem ingevoerd worden, de persruimtes worden aangepakt en er komt nieuwe verlichting, net als een nieuw beregeningssysteem.

zaterdagavond was da al duidelijk meneer balli?re
Is het ook zo moeilijk om te vermelden wat de plannen met de tribunes is?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1719 Gepost op: mei 21, 2014, 08:57:02 am »
Ik bedoel daar niets negatiefs mee h?. Zo stalen constructies kunnen even sterk zijn als beton. Je mag die bvb niet gaan vergelijken met die prefabs in den Ot, die maar bedoeld waren als noodoplossing om oorspronkelijk 6 jaar mee te gaan. Alleen is de deadline bij jullie heel krap en is zo'n stalen constructie vlugger gezet dan een betonnen, denk ik.

Bang dat we ook een mooi stadion krijgen mr M.C?  Waar is Wanneke?