Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799619 keer)

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2040 Gepost op: juni 13, 2014, 02:03:01 pm »
Dat gras ben ik toch serieus benieuwd naar. Jarenlang een van de beste grasmatten van de competitie, ben benieuwd naar dit seizoen..

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2041 Gepost op: juni 13, 2014, 02:20:14 pm »
Zo'n constructie Europees mogen gebruiken? Het zou ongezien zijn.

Zijn ze in de eerste voorrondes niet minder streng? Er zitten daar ploegen tussen uit Afghanistan en Gibraltar, die mannen kunnen toch niet allemaal een perfect stadion hebben?

Vanaf de play-off ronde en de groepsrondes kan ik begrijpen dat ze streng zijn, dan kom je uit tegen Tottenham en Lyon, maar nu gaan de uitploegen toch met moeite volk meehebben?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2042 Gepost op: juni 13, 2014, 02:59:59 pm »
Zijn ze in de eerste voorrondes niet minder streng? Er zitten daar ploegen tussen uit Afghanistan en Gibraltar, die mannen kunnen toch niet allemaal een perfect stadion hebben?

Vanaf de play-off ronde en de groepsrondes kan ik begrijpen dat ze streng zijn, dan kom je uit tegen Tottenham en Lyon, maar nu gaan de uitploegen toch met moeite volk meehebben?
afghanistan? :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2043 Gepost op: juni 13, 2014, 04:01:45 pm »
afghanistan? :)

Geen Afghanen? :)

Wel uit Azerbeidzjan en Kazachstan bijgod, ik snap niet waarom die Afghanen dan niet mogen meespelen.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2044 Gepost op: juni 13, 2014, 04:50:54 pm »
Men zou enkele dagen na 19 mei met een aannemer over de brug komen, tot op de dag van vandaag hebben wij daar nog altijd niets over gehoord.
Ok, mss moet dat niet, maar dan konden ze op zijn minst al begonnen zijn.

Had ik hier ook niet gelezen dat er vandaag een persconferentie zou zijn? Dat had hier iemand neergezet volgens mij.

Edit: Het is een algemene persvoorstelling, aldus dienstman-inkom.
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2014, 04:52:29 pm door San Iker »

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2045 Gepost op: juni 14, 2014, 09:07:57 am »
Kan iemand eens vertellen of daar nu nog tribune komt? Waarom hebben ze alles van de ledwall gedaan dan?

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2046 Gepost op: juni 14, 2014, 10:14:03 am »
Kan iemand eens vertellen of daar nu nog tribune komt? Waarom hebben ze alles van de ledwall gedaan dan?

Volgens mij is de reclame al verwijdert voor meer zonlicht opdat het gras beter/sneller zou groeien. Dat vermoed ik toch.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2047 Gepost op: juni 14, 2014, 11:12:24 am »
Volgens mij is de reclame al verwijdert voor meer zonlicht opdat het gras beter/sneller zou groeien. Dat vermoed ik toch.
Misschien komt er ??n reuzegroot reclamebord. Industriebouw Willy Naessens bijvoorbeeld.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2048 Gepost op: juni 14, 2014, 02:10:30 pm »
Ik wil niemand petsoonlijk aanvallen, maar wat ik op deze pagina lees is: pakjes zever van 1 kg!!! Staanplaatsen zijn al meer dan 10 jaar verboden door de Uefa! Hoe naief kun je zijn: hopen dat vak X mag gebruikt worden en plots "het gerucht opvangen...". Als de tribune niet af zijn, zal iedereen moeten zitten op de hoofdtribune en tribune 2. Punt andere lijn...en de competitiestart? Als je goed COMMUNiCEERT kun je aanvragen om op verplaatsing te beginnen...dit stukje PR van onze club, ik krijg er het schijt van!!!!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2049 Gepost op: juni 14, 2014, 02:49:47 pm »
ik herinner mij dat ik dacht STVV ooit eens gans augustus op verplaatsing heeft gespeeld door de werken aan hun stadion.

Vincent

  • Gast
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2050 Gepost op: juni 14, 2014, 03:11:51 pm »
Ik wil niemand petsoonlijk aanvallen, maar wat ik op deze pagina lees is: pakjes zever van 1 kg!!! Staanplaatsen zijn al meer dan 10 jaar verboden door de Uefa! Hoe naief kun je zijn: hopen dat vak X mag gebruikt worden en plots "het gerucht opvangen...". Als de tribune niet af zijn, zal iedereen moeten zitten op de hoofdtribune en tribune 2. Punt andere lijn...en de competitiestart? Als je goed COMMUNiCEERT kun je aanvragen om op verplaatsing te beginnen...dit stukje PR van onze club, ik krijg er het schijt van!!!!

Ik weet niet of jij weet hoe de kalender tot stand komt maar ik nu toevallig wel: er was wel degelijk gevraagd om geen topmatchen thuis te hebben in augustus en begin september (thuis of uit beginnen doet er dan niet zo veel toe, daarvoor is de datum van Waregem Koerse eigenlijk doorslaggevend) maar daar is dus geen rekening mee gehouden (of het is hem in elk geval te laat echt opgevallen) door kalendermanager Nils Van Branteghem (en dat is nog iemand anders dan diegene die de mogelijke kalender effectief samenstelt, die trouwens diegene is van wie ik dit weet). Voor Van Branteghem was de allerhoogste prioriteit dat alle ploegen zeker in het begin een uit/thuis/uit/thuis/enz. -ritme hadden om te vermijden dat zoals vorig jaar een ploeg als Waasland-Beveren 4 van de eerste 6 matchen op verplaatsing speelde (en met tussendoor minstens ??n topmatch thuis meteen achteraan belandde). De vraag is dus wel degelijk gesteld geweest maar niet weerhouden bij het opmaken van de kalender. Hier kunnen wij als club dus weinig tegen doen.

Behalve er verdorie voor zorgen dat alles tijdig klaar zou geweest zijn ...
« Laatst bewerkt op: juni 14, 2014, 03:13:50 pm door Vincent »

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2051 Gepost op: juni 14, 2014, 03:59:11 pm »
En het bouwverlof komt er ook aan... Ben benieuwd.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2052 Gepost op: juni 14, 2014, 05:02:44 pm »
En het bouwverlof komt er ook aan... Ben benieuwd.
Dat bouwverlof is natuurlijk geen verplichting. Vorig jaar werd er in de Ghelamco Arena ook doorgewerkt, alhoewel het daar natuurlijk op dat moment veeleer de afwerking was. Sowieso zou ik er toch het positieve proberen inzien. Er komt een nieuwe tribune achter doel binnen afzienbare tijd en de rest zal ook wel volgen. Over enkele jaren zullen jullie hopelijk tevreden kunnen terugkijken en mijmeren: weet ge nog, ons oude tribunes...?
« Laatst bewerkt op: juni 14, 2014, 05:07:11 pm door Buffalo MC »

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2053 Gepost op: juni 14, 2014, 08:59:28 pm »
Waar we nood aan hebben, is mensen in het bestuur die een financi?le inbreng kunnen leveren en een gezonde visie hebben.  Nu heb ik de indruk dat we worden bestuurd door apparatsjiks die geen beslissingen durven nemen of verzadigd zijn of dit zien als een bijberoep.  We zijn wel een profploeg in volle ontwikkeling he.  Geen amateurclubke meer, waar je je kan permitteren om binnen je comfortzone te blijven op commercieel vlak en op een onwaardige manier te communiceren met de supporters.

Continu?teit is niet slecht, maar nieuwe impulsen zijn evengoed nodig.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2054 Gepost op: juni 14, 2014, 09:06:21 pm »
Waar we nood aan hebben, is mensen in het bestuur die een financi?le inbreng kunnen leveren en een gezonde visie hebben.  Nu heb ik de indruk dat we worden bestuurd door apparatsjiks die geen beslissingen durven nemen of verzadigd zijn of dit zien als een bijberoep.  We zijn wel een profploeg in volle ontwikkeling he.  Geen amateurclubke meer, waar je je kan permitteren om binnen je comfortzone te blijven op commercieel vlak en op een onwaardige manier te communiceren met de supporters.

Continu?teit is niet slecht, maar nieuwe impulsen zijn evengoed nodig.


vroeger hadden we mannaert en dhondt , nu hebben we ene naessens en zijne zultse vriend cordier
dan weet je genoeg zeker

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2055 Gepost op: juni 14, 2014, 09:14:02 pm »
Waar we nood aan hebben, is mensen in het bestuur die een financi?le inbreng kunnen leveren en een gezonde visie hebben.  Nu heb ik de indruk dat we worden bestuurd door apparatsjiks die geen beslissingen durven nemen of verzadigd zijn of dit zien als een bijberoep.  We zijn wel een profploeg in volle ontwikkeling he.  Geen amateurclubke meer, waar je je kan permitteren om binnen je comfortzone te blijven op commercieel vlak en op een onwaardige manier te communiceren met de supporters.

Continu?teit is niet slecht, maar nieuwe impulsen zijn evengoed nodig.

Niemand die je tegenhoudt om je kandidatuur te stellen, ze kunnen altijd valabele mensen gebruiken.

Offline sara en kenneth

  • Leden
  • Berichten: 43
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2056 Gepost op: juni 14, 2014, 10:43:10 pm »
In Lokeren zijn het ook maar gewoon stalen constructie dan toch liever wat wachten
Voor onze prefab betonnen tribunes

Bij Lokeren zie het een beetje goedkoop uit   Tis van kwil wel maar lukt niet haha

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2057 Gepost op: juni 14, 2014, 11:29:20 pm »
Waar we nood aan hebben, is mensen in het bestuur die een financi?le inbreng kunnen leveren en een gezonde visie hebben.  Nu heb ik de indruk dat we worden bestuurd door apparatsjiks die geen beslissingen durven nemen of verzadigd zijn of dit zien als een bijberoep.  We zijn wel een profploeg in volle ontwikkeling he.  Geen amateurclubke meer, waar je je kan permitteren om binnen je comfortzone te blijven op commercieel vlak en op een onwaardige manier te communiceren met de supporters.

Continu?teit is niet slecht, maar nieuwe impulsen zijn evengoed nodig.

222222

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2058 Gepost op: juni 15, 2014, 07:49:11 am »

vroeger hadden we mannaert en dhondt , nu hebben we ene naessens en zijne zultse vriend cordier
dan weet je genoeg zeker

En nog vroeger hadden we Vanneder, Demey en andere "leuke" Waregemse figuren die Essevee ten onder lieten gaan.
Je kan niet ontkennen dat we erop vooruit gegaan zijn.   ;)

Offline Zapper

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2059 Gepost op: juni 15, 2014, 09:14:23 am »
Heeft men nu weer wat gras verwijderd? Net voor de bezoekerstribune aan de hoekschopvlag??
Wie had er gras te kort voor zijn tuin??  ;D