Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799560 keer)

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2600 Gepost op: juli 30, 2014, 11:46:05 pm »
cafe de regenboog staat tekoop :p   http://www.era.be/Panden/KopenDetail?premiseId=373309&address=8790_Waregem_Meersstraat_72_
De club zou da beter kopen, hebben ze extra ruimte voor de gewone fans na de match...
In den tijd wou Philps Dhondt den o'cool kopen en daar opslagruimte en fanshop maken
en der was ook extra parkeerplaats maar bestuur zag da ni zitten.
Ze gingen toen maar naar de happy.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2601 Gepost op: juli 31, 2014, 12:05:26 am »
De club zou da beter kopen, hebben ze extra ruimte voor de gewone fans na de match...
In den tijd wou Philps Dhondt den o'cool kopen en daar opslagruimte en fanshop maken
en der was ook extra parkeerplaats maar bestuur zag da ni zitten.
Ze gingen toen maar naar de happy.

oh met  % voor de tip ben ik wel blij :p

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2602 Gepost op: juli 31, 2014, 11:41:39 am »
oh met  % voor de tip ben ik wel blij :p
kzal mijn adres geven om da door te storten dan :)

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2603 Gepost op: juli 31, 2014, 03:58:25 pm »
Ik veronderstel dat we vanavond wel terecht kunnen. In green VIP ? Dan verdoen wij ons bonnetjes,en zien ze ons daar nooit meer !

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2604 Gepost op: juli 31, 2014, 04:10:35 pm »
Man, gunder kunt ook nogal een stukske memmen zeg ! Wat een geleuter over diene green VIP.  Kom naar de gewone kantine beneden, of is dat te min voor jullie ???

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2605 Gepost op: juli 31, 2014, 04:54:54 pm »
Meneer Man U,nee dat is ons zeker niet te min,want voor de match gaan wij ooknaar de kantine,tis kwestie van gewoonte,doen we al lang zo,de kantine beneden,ge kunt er bijna niet ademen van drukte !als we dat al niet mogen vermelden,er wordt hier over meerdere dingen gemeld zeker,da nie nodig is,meer blablablabla dan wa anders,dit vond ik nu ne keer wel interessant om melden !

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2606 Gepost op: juli 31, 2014, 04:56:09 pm »
Man, gunder kunt ook nogal een stukske memmen zeg ! Wat een geleuter over diene green VIP.  Kom naar de gewone kantine beneden, of is dat te min voor jullie ???

Sorry zulle maar voor dat geld wil een mens een frisse pint in een glas in een ietwat gezellige voetbalomgeving en niet in een platieken bekerke in een betonnen bunker waar boer mulder zijn koeien doordeweek zou kunnen stallen !

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2607 Gepost op: juli 31, 2014, 05:05:43 pm »
na match lekker terrasken doen ; keuze "zat" in waregemse horeca ! ze kunnen den boom in met uldre green vip en het cementkot beneden

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2608 Gepost op: juli 31, 2014, 05:21:43 pm »
Sorry zulle maar voor dat geld wil een mens een frisse pint in een glas in een ietwat gezellige voetbalomgeving en niet in een platieken bekerke in een betonnen bunker waar boer mulder zijn koeien doordeweek zou kunnen stallen !
2
Ik wil hier niet de dikke nek uithangen, maar ook ik heb graag mijn pint in een glas in een mooier kader en met de commentaar van de trainers na de match erbij. Ik betaal er dan ook graag 2,00 euro per pint voor ipv 1,70 euro. En zo redeneren er velen, cfr de hevige reacties hier op het forum. Velen, waaronder ondergetekende, voelden zich gekwetst door het onaangekondigde verbod na de match tegen KVK. Gelukkig toonde de brave steward, die duidelijk gegeneerd was in ons plaats, begrip en liet ons en ook anderen toch door.
Laat toch alsjeblieft alles zoals het vorige jaren was; niemand maakte problemen en de GreenVip draaide tot ieders tevredenheid op volle toeren in een gezellige drukte, maar was zelden overladen.   
De mensen die betaald hebben voor de GreenVip hebben toch voor de match en tijdens de rust hun exclusiviteit. Dat zou toch voldoende moeten zijn.
Een mooie commerci?le geste van de club zou kunnen zijn dat men de mensen van de GreenVip na de match direct toelaat tot de RedVip en de "gewone" supporters indien zij dat wensen tot de GreenVip. Resultaat: overal veel volk, veel verteer en iedereen tevreden. Met de werken die aan de gang zijn, die onnoemelijk veel geld kosten, kan men immers iedere euro goed gebruiken.

Ik hoop dat de mensen, die actief zijn op dit forum, en die dicht bij het bestuur staan dit duidelijk naar hen kunnen communiceren.   
« Laatst bewerkt op: juli 31, 2014, 05:26:53 pm door Frank D »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2609 Gepost op: juli 31, 2014, 05:33:04 pm »
2
Ik wil hier niet de dikke nek uithangen, maar ook ik heb graag mijn pint in een glas in een mooier kader en met de commentaar van de trainers na de match erbij. Ik betaal er dan ook graag 2,00 euro per pint voor ipv 1,70 euro. En zo redeneren er velen, cfr de hevige reacties hier op het forum. Velen, waaronder ondergetekende, voelden zich gekwetst door het onaangekondigde verbod na de match tegen KVK. Gelukkig toonde de brave steward, die duidelijk gegeneerd was in ons plaats, begrip en liet ons en ook anderen toch door.
Laat toch alsjeblieft alles zoals het vorige jaren was; niemand maakte problemen en de GreenVip draaide tot ieders tevredenheid op volle toeren in een gezellige drukte, maar was zelden overladen.   
De mensen die betaald hebben voor de GreenVip hebben toch voor de match en tijdens de rust hun exclusiviteit. Dat zou toch voldoende moeten zijn.
Een mooie commerci?le geste van de club zou kunnen zijn dat men de mensen van de GreenVip na de match direct toelaat tot de RedVip en de "gewone" supporters indien zij dat wensen tot de GreenVip. Resultaat: overal veel volk, veel verteer en iedereen tevreden. Met de werken die aan de gang zijn, die onnoemelijk veel geld kosten, kan men immers iedere euro goed gebruiken.

Ik hoop dat de mensen, die actief zijn op dit forum, en die dicht bij het bestuur staan dit duidelijk naar hen kunnen communiceren.   

Een reactie naar "oes erte" !  Als ze 't nu nog niet begrepen hebben dan.... skalle p volgen zeker (en die maakt "omzet" heb ik me al laten vertellen  ;))

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2610 Gepost op: juli 31, 2014, 05:44:25 pm »
Och here, geen adem !! Ik ga daar al jaren en na een kwartier is de helft van de kantine al leeggelopen ! Plaats te over. Denk dat er hier velen zich als VIP willen gedragen ...
Meneer Man U,nee dat is ons zeker niet te min,want voor de match gaan wij ooknaar de kantine,tis kwestie van gewoonte,doen we al lang zo,de kantine beneden,ge kunt er bijna niet ademen van drukte !als we dat al niet mogen vermelden,er wordt hier over meerdere dingen gemeld zeker,da nie nodig is,meer blablablabla dan wa anders,dit vond ik nu ne keer wel interessant om melden !

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2611 Gepost op: juli 31, 2014, 06:47:43 pm »
Iedereen wil graag meer luxe of in betere omstandigheden vertoeven dan hij initieel koos/betaalde, wie zal er een plaatsje in eersteklas afslaan terwijl hij tweedeklas reist/betaald?

De fout is van de club om het voorheen toe te laten en dit jaar niet te communiceren.

Ik giet dit onder de noemer groeipijnen ...
Dat er een reactie kwam dat het een 'evaluatie is' vond ik al positief.


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2612 Gepost op: juli 31, 2014, 07:33:04 pm »
gulder zijt allemaal nogal negatief en zo op de club kakken :)

kwestie van gewoonte e, als ge altijd daar binnen moogt en plots niet dan is da ni tof.
De waregemse horeca kan er ma goe mee worden zeker.....

Liever de vips content houden dan de gewone fan
langs de ene kant begrijpelijk langs de andere kant stel
ne ook mensen teleur.
Er is te weinig ruimte in het stadion, das het grote probleem.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2613 Gepost op: augustus 01, 2014, 08:11:29 am »
ik ga oek van mijn kloten maken, ik betaal in tribune 3 vak 313 meer dan die van 311 en vak x, maar tijdens de rust pakken die van vak 311 ons pinten af en die van vak x oek nog na de match :-D

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2614 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:05:36 am »
is dat gezaag nu nog bezig >:( >:( >:( >:( >:(

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2615 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:30:09 am »
Weet iemand wanneer ze effectief beginnen te monteren?

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2616 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:34:20 am »
Ja,inderdaad,dat gezaag is nog bezig,de communicatie trekt op geen ballen,zelfs de mensen achter den toog in green VIP,wisten van niks,dat we er niet meer inmochten,ze hebben blijkbaar al enkele mails gehad met klachten,maar ze trekken hun het juist niks aan,want gistern hing er al een soort bakje aan de ingang voor de komende matchen,waar je zal moeten badgen of iets soortgelijks,ge krijgt gij een mailke terug van essevee,maar wa trekken zij hun dat aan,de grote met geld tellen,jan met de pet moet zwijgen,ik hoop dat er straks geen kat meer zit in de green VIP !en ik voel mij verre van dikke nek,ne werkmens zal ik maar zeggen !

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2617 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:42:43 am »
Jah ga dan op een ander pinten drinken ? , ze zullen u centen nie nodig hebben zeker . Kzou mij daar geen zorgen over maken als ik u was ! Ga gewoon in het stad iets drinken  en probleem is opgelost e .

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2618 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:57:27 am »
't Wordt tijd dat ze eens zakdoeken beginnen verkopen in de fanshop, heb ik de indruk.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2619 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:58:48 am »
Ja,inderdaad,dat gezaag is nog bezig,de communicatie trekt op geen ballen,zelfs de mensen achter den toog in green VIP,wisten van niks,dat we er niet meer inmochten,ze hebben blijkbaar al enkele mails gehad met klachten,maar ze trekken hun het juist niks aan,want gistern hing er al een soort bakje aan de ingang voor de komende matchen,waar je zal moeten badgen of iets soortgelijks,ge krijgt gij een mailke terug van essevee,maar wa trekken zij hun dat aan,de grote met geld tellen,jan met de pet moet zwijgen,ik hoop dat er straks geen kat meer zit in de green VIP !en ik voel mij verre van dikke nek,ne werkmens zal ik maar zeggen !

Groot gelijk Delphine !  Geef maar verder sjette !!  Ik vraag mij eigenlijk wel af met hoeveel ze daar gaan zitten die importante mensen met hun roze bandekes rond hun polskes.  Want de meesten die er zaten na VK mochten er eigenlijk niet binnen maar deden dat toch.  Ik zou die paar bandekesmensen gewoon naar een tafelke sturen met een kaartje erop : VOORBEHOUDEN voor belangrijke mensen met roze bandekes en voor aan den toog een VOORSTEEKPAS geven (gelijk in Wallibi en straks in Brussels airport) ! Opgelost ?