Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799616 keer)

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2800 Gepost op: augustus 18, 2014, 10:28:18 am »
Mag ik nog iets vermelden ivm met green VIP ?vorige zondag,hebben ze er 40drankkaarten verkocht,waar anders het er 100 zijn,20euro voor een drankkaart,je kan al het verschil uitrekenen ? Met als gevolg : de heer Tyas Kastelijn,waar ik 3weken geleden mijn beklag heb gedaan,had de avond zelf nog beslist,dat de gewone man er nu toch weer in mag ! Maw,Jan met de pet mag er weer binnen,omdat hun inkomsten lager zijn.No way,Tyaske,vijgen achter Pasen man ! :(

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2801 Gepost op: augustus 18, 2014, 10:58:09 am »
@delphine:

Ik begrijp je frustratie, maar er werd duidelijk gesteld dat het om een "testcase" ging, blijkbaar zijn ze daar al van terug gekomen... dus in jullie voordeel?

Geef de club het voordeel van de twijfel, ze zijn zoekende ?n moeten ook proberen de kerk in het midden te houden.


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2802 Gepost op: augustus 18, 2014, 11:12:59 am »
De grondplaat (beton) is gegoten tussen de nieuwe tribune en de tribune kant vijvers.
(vorige week donderdag was de bewapening gelegd)


Full size : http://i59.tinypic.com/2q8q3h1.jpg

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2803 Gepost op: augustus 18, 2014, 12:06:03 pm »
Met de GreenVIP-situatie was er veel ongenoegen, maar toch klasse dat men vanuit Essevee niet nalaat de klachten op te volgen. Ik heb in ieder geval duidelijke communicatie mogen ontvangen vanwege Essevee.

Ik had 2 weken geleden een mail gestuurd (zie hieronder) om de situatie (na de match tegen KVK) aan te kaarten. Ik heb bijna onmiddellijk een telefoontje (+mail) terug gekregen vanwege Tyas Kastelijn die de nodige uitleg heeft gegeven (evaluatie na 2 thuiswedstrijden).
Deze evaluatie is nu gebeurd en ik heb zojuist onderstaande mail ontvangen met de medeling dat de GreenVIP na de match terug openstaat voor iedereen!
Duidelijk toch!
   


Beste,

Essevee Caf? opnieuw open na de wedstrijd

Na de eerste twee thuiswedstrijden en de bijhorende analyse heeft SV Zulte Waregem beslist om het Essevee Caf? opnieuw open te stellen voor supporters na de volgende thuiswedstrijd tegen Moeskroen-P?ruwelz van zaterdag 23 augustus 2014. Het Essevee Caf? zal als business formule opgewaardeerd worden voorafgaand aan de match, zodat de partners genieten van de nodige return. Deze beslissing werd genomen op basis van het aanwezige publiek in het Essevee Caf? na de match bij de eerste twee thuiswedstrijden. Hierbij werd geconcludeerd dat na de wedstrijd de mix tussen supporters en business partners het beste blijkt. Wel zal elke aanwezige gevraagd worden in te scannen na de wedstrijd. De dranktarieven in het Essevee Caf? na de wedstrijd zijn de gebruikelijke tarieven (€2/drankbon).

Voor meer info kan je bij mij terecht.

Alvast bedankt,

Tyas Kastelijn
Business Developer

SV Zulte Waregem                                                                                               
Zuiderlaan 17  •  8790 Waregem
Tel.: 0032 (0)56/ 44 00 42  •  Fax: 0032 (0)56/ 44 03 42  •  Mob.: 0032(0)499/22 27 09

Verzonden: vrijdag 1 augustus 2014 17:00
Aan: Pieter-Jan Vanschamelhout; Caroline Deroose
CC: Kenny Provyn; Tyas Kastelijn
Onderwerp:

Betreft: Nieuwe regeling toegang GreenVip na de wedstrijd: weigering toegang v supporters zonder bandje.

Beste,

Als jarenlang abonnee heb ik graag mijn pint in een glas in een mooier kader dan beneden in de “bunker” en met de commentaar van de trainers na de match erbij. Ik betaal er dan ook graag 2,00 euro per pint voor ipv 1,70 euro na de wedstrijd in de GreenVip en dit al jarenlang.  Velen, waaronder ondergetekende met bijhorende vriendenkring, voelden zich gekwetst door het onaangekondigde verbod na de match tegen KVK. Het gevoel van miskenning was massaal, cfr de hevige reacties  op het U wel gekende Esseveeforum en de discussies voor de deur van de GreenVip het moment zelf. Gelukkig toonde de brave steward, die duidelijk gegeneerd was in ons plaats, begrip en liet ons en ook anderen “voor het behoud van de goede vrede” toch door.

Laat toch alsjeblieft alles zoals het vorige jaren was; niemand maakte problemen en de GreenVip draaide tot ieders tevredenheid op volle toeren in een gezellige drukte, maar was zelden overladen.   
De mensen die betaald hebben voor de GreenVip hebben toch voor de match en tijdens de rust hun exclusiviteit. Dat zou toch voldoende moeten zijn.
Een mooie commerci?le geste van de club zou kunnen zijn dat men de mensen van de GreenVip na de match direct toelaat tot de RedVip en de "gewone" supporters indien zij dat wensen tot de GreenVip. Resultaat: overal veel volk, veel verteer en iedereen tevreden. Met de werken aan het stadion die aan de gang zijn, die onnoemelijk veel geld kosten, kan men immers iedere euro goed gebruiken. Een kwestie van commercieel alles uit een aanvaarbare regeling voor iedereen te halen en niet een belangrijk deel van de supporters vlak na de match het stadion uit te jagen. Het zou getuigen van commercieel slecht managment mocht de club volharden in de huidige regeling.

Ik hoop dat U dit duidelijk naar de bevoegde verantwoordelijken kunnen communiceren en een bevredigende oplossing voor iedereen kan uitwerken. 

In naam van vele misnoegde Esseveesupporters, die na de match graag een frisse pint uit een echt glas drinken.


« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2014, 01:48:59 pm door Frank D »

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2804 Gepost op: augustus 18, 2014, 12:27:09 pm »
Idd, duidelijke communicatie!

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2805 Gepost op: augustus 18, 2014, 01:54:36 pm »
Heb de mail nu ook ontvangen,het kalf is wel al verdronken he,duidelijke communicatie ? Mijn voeten,er was totaal geen communicatie naar de gewone supporters,vandaar die ontgoocheling,moest men dat op voorhand op de site gezet hebben,geen probleem,nu zien ze da ze toch minder inkomsten hebben,en nu zijn we weer welkom,nee,merci,

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2806 Gepost op: augustus 18, 2014, 01:59:59 pm »
Heb de mail nu ook ontvangen,het kalf is wel al verdronken he,duidelijke communicatie ? Mijn voeten,er was totaal geen communicatie naar de gewone supporters,vandaar die ontgoocheling,moest men dat op voorhand op de site gezet hebben,geen probleem,nu zien ze da ze toch minder inkomsten hebben,en nu zijn we weer welkom,nee,merci,

Beetje kort door de bocht, niet?

Je hebt zelf hun antwoord hier geplaatst "dat ze een trial zouden doen van twee thuiswedstrijden en zouden evalueren". Ze hebben nu gezien dat het het resultaat toch niet is wat men er van verwacht had (?) en hun pakket voor de VIP's aangepast ?n de situatie voor de andere bezoekers nu teruggeschroefd naar de situatie als eind vorig seizoen.

Ok, de communicatie was misschien niet 100%, maar tenslotte heeft u als supporter wel weer uw privileges van vroeger terug, toch?

Op de website plaatsen was geen optie, niet iedereen bezoekt de website voor elke match om te zien of er iets veranderd is. Een melding (blad met uitleg) aan de deur was misschien een optie geweest, maar eigenlijk heeft de steward dat toch mondeling overgebracht?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2807 Gepost op: augustus 18, 2014, 02:11:39 pm »
Heb de mail nu ook ontvangen,het kalf is wel al verdronken he,duidelijke communicatie ? Mijn voeten,er was totaal geen communicatie naar de gewone supporters,vandaar die ontgoocheling,moest men dat op voorhand op de site gezet hebben,geen probleem,nu zien ze da ze toch minder inkomsten hebben,en nu zijn we weer welkom,nee,merci,

Respect voor jouw standpunt beste Delphine maar wij zijn al wat ouder en hebben na rijp ( ;)) beraad beslist om terug te keren.  Als rasechte supporters willen wij ons steentjes (pintjes) blijven bijdragen tot de groei van onze fantastische club !  Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Wij gaan er wel vanuit dat volgende zaterdag het leed van de vorige 2 matchen rijkelijk vergoed zal worden in hapjes en een uitgebreid assortiment broodjes ? Hint hint.....


Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2808 Gepost op: augustus 18, 2014, 02:16:04 pm »
Beetje kort door de bocht, niet?

Je hebt zelf hun antwoord hier geplaatst "dat ze een trial zouden doen van twee thuiswedstrijden en zouden evalueren". Ze hebben nu gezien dat het het resultaat toch niet is wat men er van verwacht had (?) en hun pakket voor de VIP's aangepast ?n de situatie voor de andere bezoekers nu teruggeschroefd naar de situatie als eind vorig seizoen.

Ok, de communicatie was misschien niet 100%, maar tenslotte heeft u als supporter wel weer uw privileges van vroeger terug, toch?

Op de website plaatsen was geen optie, niet iedereen bezoekt de website voor elke match om te zien of er iets veranderd is. Een melding (blad met uitleg) aan de deur was misschien een optie geweest, maar eigenlijk heeft de steward dat toch mondeling overgebracht?
Ik moet U bijtreden in Uw antwoord.
Afgezien van de toestand direct na de match van KVK (onduidelijke situatie), heeft de club direct daarop (volgens mij) juist gereplikeerd. Er was een probleem met de VIP-behandeling (barst momenteel uit zijn voegen) en men heeft naar een oplossing gezocht en gevonden (opwaardering voor de VIP's voor de match en tijdens de rust en heeft men verder na de match dezelfde situatie als voorgaande jaren hersteld); dus zou iedereen terug tevreden moeten zijn (allez Delphine, waarom niet?). En ook wij zullen onze pintjes na de wedstrijd terug in het stadion drinken!! Alvast gezondheid!   
« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2014, 02:23:16 pm door Frank D »

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2809 Gepost op: augustus 18, 2014, 04:28:35 pm »
Ale,ik zal er keer nachtje over slapen, ;)

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2810 Gepost op: augustus 18, 2014, 04:38:26 pm »
Wie verlost mij uit mijn lijden? Als ik de webcam naast onderstaand plan leg kloppen de trappen en dat muurtje toch niet? Of zie ik iets over het hoofd?  :P


"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2811 Gepost op: augustus 18, 2014, 04:45:39 pm »
Wie verlost mij uit mijn lijden? Als ik de webcam naast onderstaand plan leg kloppen de trappen en dat muurtje toch niet? Of zie ik iets over het hoofd?  :P



Ik zie wel veel gelijkenissen, vergeet niet dat de tribune nog niet klaar is h? ...
(dus moeilijk te vergelijken in dit stadia)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2812 Gepost op: augustus 18, 2014, 04:58:50 pm »
http://www.essevee.be/stadion/image.jpg

Wat zijn die muurtjes die ze nu aan het zetten zijn op die tribune?  Loopt die tribune niet door in 1 stuk omhoog?  Of wat is de bedoeling van die muurtjes die ze nu zetten? 

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2813 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:02:57 pm »
http://www.essevee.be/stadion/image.jpg

Wat zijn die muurtjes die ze nu aan het zetten zijn op die tribune?  Loopt die tribune niet door in 1 stuk omhoog?  Of wat is de bedoeling van die muurtjes die ze nu zetten?

Ik dacht dat er 4 muurtjes gingen komen voor de ingangen en dat al de rest ging doorlopen. Maar zoals het er nu naar uit ziet komen er 8 muurtjes?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2814 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:13:33 pm »
Ik dacht dat er 4 muurtjes gingen komen voor de ingangen en dat al de rest ging doorlopen. Maar zoals het er nu naar uit ziet komen er 8 muurtjes?

Misschien helpt dit:
http://www.essevee.be/images/upload/fases.pdf

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2815 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:20:46 pm »
http://www.essevee.be/stadion/image.jpg

Wat zijn die muurtjes die ze nu aan het zetten zijn op die tribune?  Loopt die tribune niet door in 1 stuk omhoog?  Of wat is de bedoeling van die muurtjes die ze nu zetten? 

http://www.essevee.be/stadion/image.jpg

Wat zijn die muurtjes die ze nu aan het zetten zijn op die tribune?  Loopt die tribune niet door in 1 stuk omhoog?  Of wat is de bedoeling van die muurtjes die ze nu zetten?

Zolang het niet (bijna) klaar is kan je niet oordelen. Wie zegt dat de muur het eindpunt is ...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2816 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:28:10 pm »
Zolang het niet (bijna) klaar is kan je niet oordelen. Wie zegt dat de muur het eindpunt is ...
  Neen, dat zeg ik niet.  Is gewoon raar...  Volgens mij zal dit te maken hebben met de trappen zeker?  Normaal zal het nog 2x zo hoog zijn zoals het nu is.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2817 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:35:22 pm »
Ben echt keer benieuwd hoeveel van die mannen die hier staan roepen hebben dat ze nooit meer pint drinken in green vip ik zaterdag ga tegenkomen ? Als er ook maar 1 iets verkeerd zit staan ze op hun achterste poten in plaats van eens rustig te blijven en te wachten tot na de evaluatie van onze 1ste 2 thuiswedstrijden ! Wat mij betreft heeft Tyas dit perfect opgelost want mocht ik 900? betalen zou toch ook eens mijn zegje willen doen wat de formule betreft die men aanbied . Blijkbaar is er nu een aanpassing gebeurd voor de wedstrijd dat die mensen extra krijgen voor hetzelfde geld ! Wat mij betreft case closed en met zen allen achter onze ploeg want tzal nodig zijn zaterdag !!!!!!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2818 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:39:48 pm »
  Neen, dat zeg ik niet.  Is gewoon raar...  Volgens mij zal dit te maken hebben met de trappen zeker?  Normaal zal het nog 2x zo hoog zijn zoals het nu is.

yup, 3x zo hoog als het nu is ...
Maar ik zie niets raars of niets wat niet klopt met de plannen.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2819 Gepost op: augustus 18, 2014, 05:54:11 pm »
yup, 3x zo hoog als het nu is ...
Maar ik zie niets raars of niets wat niet klopt met de plannen.
Welke plannen?