Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799572 keer)

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2860 Gepost op: augustus 19, 2014, 03:05:58 pm »
Volgens mijn kennis in de bouw gaan we niet hoger die grote palen zijn de dragers om de dakelementen te dragen .

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2861 Gepost op: augustus 19, 2014, 03:09:34 pm »
Volgens mijn kennis in de bouw gaan we niet hoger die grote palen zijn de dragers om de dakelementen te dragen .
Lijkt me logisch, dat ziet er dezelfde hoogte uit als de twee zijtribunes, toch? :) Het gaat goed vooruit vandaag!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2862 Gepost op: augustus 19, 2014, 03:23:28 pm »
Trouwens, voor mensen die het refreshen beu zijn: Easy Auto Refresh is een handige extensie voor google chrome.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2863 Gepost op: augustus 19, 2014, 03:31:16 pm »
Volgens mijn kennis in de bouw gaan we niet hoger die grote palen zijn de dragers om de dakelementen te dragen .

Oei?  Dat zou spijtig zijn.  Zoveel plaats nog tussen dak en laatste zitjes.  We zitten zeker nog niet even hoog als de zijtribune hoor.  Volgens mij is die T-vorm om nog eens zo een trapachtig stuk op te plaatsen en de uitsteeksels aan de zijkanten van die palen voor de dakelementen.  Ik ben het quasi zeker.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2864 Gepost op: augustus 19, 2014, 04:46:16 pm »
Oei?  Dat zou spijtig zijn.  Zoveel plaats nog tussen dak en laatste zitjes.  We zitten zeker nog niet even hoog als de zijtribune hoor.  Volgens mij is die T-vorm om nog eens zo een trapachtig stuk op te plaatsen en de uitsteeksels aan de zijkanten van die palen voor de dakelementen.  Ik ben het quasi zeker.

Zoals eerder gezegd, er moet nog plaats tussen zijn voor een scherm ook he ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2865 Gepost op: augustus 19, 2014, 04:55:42 pm »
Allez gasten, je ziet toch dat er nu +-10 rijen zijn (in de hoogte) en ze nu +- aan de helft zijn.
Dus kan er nog evenveel bovenop ... 

EDIT: ik tel nu al 12 rijen ... + de achterste peilers staan nog een stuk naar achter, dus zien ze er kleiner uit dan ze in werkelijkheid zijn.
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2014, 04:59:28 pm door Frederik »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2866 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:09:40 pm »
volgens mij komt die verste paal toch even hoog als de achterkant
van de tribune kant vijver?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2867 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:10:13 pm »
Oei?  Dat zou spijtig zijn.  Zoveel plaats nog tussen dak en laatste zitjes.  We zitten zeker nog niet even hoog als de zijtribune hoor.  Volgens mij is die T-vorm om nog eens zo een trapachtig stuk op te plaatsen en de uitsteeksels aan de zijkanten van die palen voor de dakelementen.  Ik ben het quasi zeker.

Kijk eens naar de vele foto's van de maquettes die op de off site staan.   Daar zie je toch duidelijk dat bovenaan nog veel ruimte is.   Oa voor groot scherm dus.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2868 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:11:00 pm »
volgens mij komt die verste paal toch even hoog als de achterkant
van de tribune kant vijver?

Voortgaand op de webcam? ... en het perspectief in rekening genomen?
Ik zou er morgen es moeten opletten als ik voorbijkom.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2869 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:11:11 pm »
Volledig met je eens frederik. De werkdag voor vandaag zit er op zeker?
Wel schitterend om te zien hoe het al veranderd is ivm de thuismatch tegen brugge toen stond er nog niets.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2870 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:12:37 pm »
Voortgaand op de webcam? ... en het perspectief in rekening genomen?
Ik zou er morgen es moeten opletten als ik voorbijkom.
volgens mij wel
dak kant vijver gaat ook lichtjes omhoog e
toont ook direct hoger...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2871 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:15:50 pm »
Volledig met je eens frederik. De werkdag voor vandaag zit er op zeker?
Wel schitterend om te zien hoe het al veranderd is ivm de thuismatch tegen brugge toen stond er nog niets.

Yup al even (werkdag erop)

Ik sla regelmatig een beeld op om nadien een timelapse te kunnen maken :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2872 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:19:20 pm »
Nice! De timelaps van de voorbije 2 weken zal enorm zijn :p. Eind september moet het volledig af zijn zeker? Het is nu maar te hopen dat het niet zoals bij lokeren is, daar hebben ze een nieuwe tribune gebouwd en zit er geen kat in. Maar wij hebben wel meer sups dan lokeren

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2873 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:22:52 pm »
Nice! De timelaps van de voorbije 2 weken zal enorm zijn :p. Eind september moet het volledig af zijn zeker? Het is nu maar te hopen dat het niet zoals bij lokeren is, daar hebben ze een nieuwe tribune gebouwd en zit er geen kat in. Maar wij hebben wel meer sups dan lokeren

Als de commerci?le cel zijn werk doet (en wie twijfelt daar aan ?) dan zal het bakske wel vol geraken.  Acties links en rechts ; vrouwen gratis ; schoolkinderen lokken ; acties bedrijven (WN van TSITL zal zijn mensen met plezier mobiliseren) etc etc. 

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2874 Gepost op: augustus 19, 2014, 05:36:31 pm »
Als de commerci?le cel zijn werk doet (en wie twijfelt daar aan ?) dan zal het bakske wel vol geraken.  Acties links en rechts ; vrouwen gratis ; schoolkinderen lokken ; acties bedrijven (WN van TSITL zal zijn mensen met plezier mobiliseren) etc etc.

Als de commerci?le cel slim is, zouden ze beter reclame maken bij alle jeugdploegen en voetbalploegen in en rond Waregem. Van Oudenaarde tot tielt en van Deinze tot Harelbeke. Daar zitten mensen die de voetbalmicrobe hebben maar tot supporter moet maken. Zo deed Filips dhondt van Brugge dat en het was eraan te zien. Ieder jaar duizend extra ambo's verkocht

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2875 Gepost op: augustus 19, 2014, 07:15:45 pm »
Kijk eens naar de vele foto's van de maquettes die op de off site staan.   Daar zie je toch duidelijk dat bovenaan nog veel ruimte is.   Oa voor groot scherm dus.

Idd is al vanaf de eerste foto duidelijk dat er bovenaan ruimte vrij blijft...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2876 Gepost op: augustus 19, 2014, 07:37:25 pm »
Idd is al vanaf de eerste foto duidelijk dat er bovenaan ruimte vrij blijft...

Komt nog verhoging op hoor, deze middag gehoord.  Daarna blijft er nog steeds +- 3 meter over. 

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2877 Gepost op: augustus 19, 2014, 07:46:41 pm »
Komt nog verhoging op hoor, deze middag gehoord.  Daarna blijft er nog steeds +- 3 meter over.
Dus toch nog :)!

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2878 Gepost op: augustus 19, 2014, 07:55:15 pm »
Nice! De timelaps van de voorbije 2 weken zal enorm zijn :p. Eind september moet het volledig af zijn zeker? Het is nu maar te hopen dat het niet zoals bij lokeren is, daar hebben ze een nieuwe tribune gebouwd en zit er geen kat in. Maar wij hebben wel meer sups dan lokeren
Na de ingebruikname van de nieuwe tribune achter het doel zal er onmiddellijk gestart worden met het demonteren en de bouw van de andere koptribune en verhuist vak x naar de nieuwe tribune dus leeg zal het alvast dit seizoen niet tonen..

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2879 Gepost op: augustus 19, 2014, 08:05:18 pm »
Zoals eerder gezegd, er moet nog plaats tussen zijn voor een scherm ook he ;)


het scherm op de foto is aan de kant vak x ofwel komen er aan beide kanten een scorebord.