Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799619 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3020 Gepost op: augustus 26, 2014, 10:12:44 am »
ook wel niet echt ideaal weer om in te werken he nu...  ::)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3021 Gepost op: augustus 26, 2014, 10:59:01 am »
Dat hebben ze gedaan en als er na 3 matchen nog steeds geen oplossing is aangereikt door essevee, dan moet het maar op deze manier. Fouten kunnen gebeuren, dat is menselijk, maar je moet ze daarna wel oplossen.

Belachelijk!  Versta en wees content dat er een nieuw stadion komt en daardoor zijn er wat probleemkes.  Kan me niet voorstellen als je naar het onthaal gaat ze u daar niet zullen helpen.  Dat is van niet willen.  Altijd snel en goed geholpen daar. 

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3022 Gepost op: augustus 26, 2014, 11:11:25 am »
Belachelijk!  Versta en wees content dat er een nieuw stadion komt en daardoor zijn er wat probleemkes.  Kan me niet voorstellen als je naar het onthaal gaat ze u daar niet zullen helpen.  Dat is van niet willen.  Altijd snel en goed geholpen daar.

Nogmaals, dat er problemen zijn verstaat iedereen. Dat heb ik trouwens aangehaald, maar misschien wil je dat gewoon niet gelezen hebben. Maar dat je die problemen na een maand niet oplost en die mensen in de kou laat staan is onaanvaardbaar.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3023 Gepost op: augustus 26, 2014, 11:22:59 am »
geef die mensen dringend een goede (andere) vaste plaats voor dit seizoen, en voor volgend seizoen 50 % korting op een (vrije) plaats naar hun keuze bij aanschaf van een nieuw abonnement en dan nog een waardebon van 50 euro voor de club shop dan zullen ze wel tevreden zijn zeker  :)  .

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3024 Gepost op: augustus 26, 2014, 11:42:30 am »
Nogmaals, dat er problemen zijn verstaat iedereen. Dat heb ik trouwens aangehaald, maar misschien wil je dat gewoon niet gelezen hebben. Maar dat je die problemen na een maand niet oplost en die mensen in de kou laat staan is onaanvaardbaar.
2.  Het respect voor de gewone supporter is weer ver te zoeken! En dit gaat niet over de mensen aan het onthaal, die mensen zijn top! Staat nu al voor de tweede keer in de krant, nu gaan ze waarschijnlijk in actie schieten zeker?  En wat geen verrassing is, nergens een spoor van de supportersraad,die zouden perfect zich hier achter de supporter kunnen scharen,maar ja, als je niet onafhankelijk bent als supportersraad!  Als club is het simpel om dit op te lossen,fouten toegeven,compensatie voor die supporters en maken dat ze deftige plaats hebben (Willy Naessens en co moet desnoods zijn plekje op de zittribune maar afstaan) totdat het probleem is opgelost!

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3025 Gepost op: augustus 26, 2014, 11:45:23 am »
In de kou laten staan en zonder respect handelen is natuurlijk ook wel weer overdreven. Vanuit de club is er blijkbaar een oplossing aangeboden, net zoals voor die 58 andere personen, namelijk een andere vaste plaats. Ze willen echter pers? op dat ene stoeltje zitten (dat niet meer bestaat). Dan wordt het natuurlijk moeilijk om een oplossing te vinden als de enige oplossing voor die mensen een onbestaand stoeltje aanbieden is..

Een oplossing zoals svzw81 voorstelt moet toch voldoende zijn?

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3026 Gepost op: augustus 26, 2014, 12:13:39 pm »
Zal aan mij liggen maar snap het eigenlijk niet volledig. Der zijn toch nog genoeg andere goede plaatsen beschikbaar? In de O zijn er nog veel goede plaatsen beschikbaar, altijd welkom! :)
Raar, in de O zijn het bijna allemaal abonnement, ik weet zelf niet of je daar nog losse tickets zelf kan kopen...

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3027 Gepost op: augustus 26, 2014, 12:51:10 pm »
Raar, in de O zijn het bijna allemaal abonnement, ik weet zelf niet of je daar nog losse tickets zelf kan kopen...
Nee hoor, veel plaats nog (links vooral). Of het moeten abbonnees zijn die nog geen enkele wedstrijd gekomen zijn.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3028 Gepost op: augustus 26, 2014, 01:51:44 pm »
Dury weer aan het ijsberen al telefonerend? :)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3029 Gepost op: augustus 26, 2014, 03:15:36 pm »
- bij de bezoekershoek in opbouw, is een deel van het plateau eerste verdiep reeds gelegd waarboven de treden komen. In tegenstelling tot de tribune voor de thuissupporters, zal de laagste trede bij de bezoekers een paar meter boven de grond uitsteken. Zodat de bezoekers braafjes in hun hoek blijven...
perfect initiatief om ze niet tot tegen het veld te plaatsen. onder het bezoekersvak zullen de thuissupporters trouwens kunnen doorwandelen!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3030 Gepost op: augustus 26, 2014, 04:05:50 pm »
perfect initiatief om ze niet tot tegen het veld te plaatsen. onder het bezoekersvak zullen de thuissupporters trouwens kunnen doorwandelen!

Zeer goed idee, ja. Zo kunnen ze ook minder ambetant doen bij hoekschoppen en dergelijke.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3031 Gepost op: augustus 26, 2014, 05:32:06 pm »
Zouden toch eens iets aan die piste moeten doen, allee, aan da stukske dat nog overblijft aan de kant van de hoofdtribune.
Dat staat daar altijd onder water.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3032 Gepost op: augustus 26, 2014, 06:03:24 pm »
Zouden toch eens iets aan die piste moeten doen, allee, aan da stukske dat nog overblijft aan de kant van de hoofdtribune.
Dat staat daar altijd onder water.

Das toch schoon zo een grachtje  rond het veld?  :P
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3033 Gepost op: augustus 26, 2014, 06:04:45 pm »
Das toch schoon zo een grachtje  rond het veld?  :P

Nee da's nog een stukje van de piste :p Maar voor wat dat ze dat niet dicht maken weet ik ook niet

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3034 Gepost op: augustus 26, 2014, 06:12:11 pm »
Nee da's nog een stukje van de piste :p Maar voor wat dat ze dat niet dicht maken weet ik ook niet

das de gracht om streakers te voorkomen  :D

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3035 Gepost op: augustus 26, 2014, 06:29:01 pm »
Het is eigenlijk symbolisch gekozen:
Het is de slotgracht van onze onineembare vesting
:P
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3036 Gepost op: augustus 26, 2014, 06:34:08 pm »
Ik snap ze aan de ene kant. U jarenlang plaatsje verliezen is niet echt tof. Je hebt mensen leren kennen die je altijd terug ziet op de voetbal. Maar om daar nu zo'n spel van te maken. Ze willen beter comfort, maar dan is dit het probleem. Deze mensen willen gewoon niet verplaatsen, dat is het probleem. De club biedt met plezier een andere (deftige) plaats aan hoor denk ik. Maar als de zitjes die verdwenen zijn er niet meer bij kunnen wegens plaatsgebrek, veiligheid enz.. Neem daar dan vrede mee en ga daarmee niet naar de pers enzo
De club zei;"na thuismatch tegen Brugge is alles in orde" ...niet dus ! Dan is het aan de club om contact op te nemen en een alternatief voor te stellen.Zij kregen 2 ! vrijkaarten de man(dag zelf)+enkele drankbonnen.Ik vertrouwde het "zaakje "niet ,en nam zelf contact op.Andere plaats gekregen maar geen drankbonnen.Op wat trekt dat dan?
Dreigen met rechtzaak is redicuul maar de club gaat ook zwaar de mist in.
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2014, 11:01:15 pm door fozie »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3037 Gepost op: augustus 26, 2014, 07:00:27 pm »
Ik stel voor dat de betrokken personen eens rond de tafel gaan zitten met pj en dat ze elk eens hun standpunt duidelijk maken ! Als ze beiden beetje water in de wijn doen en luisteren naar elkaar zal alles wel opgelost worden . Natuurlijk kan je niet eisen dat je op die plaats zit want dat zitje bestaat niet ! Ik hou mijn hart vast wanneer tribune vijvers leeg gaat staan , op de hoofdtribune zit alles vol gaat er dan ook zoveel gezaag zijn wanneer de vijvers achter doel gaan moeten verhuizen . Het is 1 jaar aanpassen en daarna mag men in nieuwe tribune plaatsnemen als iedereen beetje verdraagzaam was zouden er veel minder problemen zijn !

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3038 Gepost op: augustus 26, 2014, 07:36:32 pm »
Ik stel voor dat de betrokken personen eens rond de tafel gaan zitten met pj en dat ze elk eens hun standpunt duidelijk maken ! Als ze beiden beetje water in de wijn doen en luisteren naar elkaar zal alles wel opgelost worden . Natuurlijk kan je niet eisen dat je op die plaats zit want dat zitje bestaat niet ! Ik hou mijn hart vast wanneer tribune vijvers leeg gaat staan , op de hoofdtribune zit alles vol gaat er dan ook zoveel gezaag zijn wanneer de vijvers achter doel gaan moeten verhuizen . Het is 1 jaar aanpassen en daarna mag men in nieuwe tribune plaatsnemen als iedereen beetje verdraagzaam was zouden er veel minder problemen zijn !
Niks met verdraagzaamheid te maken,de club maakt serieuze fouten,ze sussen de benadeelde supporters met enkele beloftes die ze dan niet nakomen,AMATEURISME, klant is koning maar niet bij SVZW!!
Het is ook gemakkelijk praten als het niet bij u zelf gebeurt, Fozie heeft 300% gelijk,waar is de supportersraad en waar is de solidariteit onder de supporters naartoe?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3039 Gepost op: augustus 26, 2014, 08:29:22 pm »
puur amateurisme
wandel mee diene mens in de tribune, zeg wa het probleem is ivm verdwenen stoelekes,
stel hem voor datie uit de vrije plaatsen mag kiezen zoveel als hij abonnementen heeft TOT zijn stoelen
zijn gevonden...

moeilijk lijkt mij da niet.
15min bezig zijn met werk waar je voor betaald wordt,
15min bezig zijn met wat je eigenlijk moet bezig zijn.
15min aan klantvriendelijkheid en klantentevredenheid doen.
Natuurlijk heel wa anders dan volk te mogen ontvangen
lijk da ge zelf eigenaar zijt van de club....