Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799619 keer)

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3240 Gepost op: september 09, 2014, 08:12:50 pm »
yep, veiligheidsoverweging
De gas enzo komt daar blijkbaar dichtbij
en men wil geen risico nemen.
Ook binnenlandse zaken is geen fan van bouwen tijdens de competitie....


In St Truiden hebben ze toch ook het jaar doorgewerkt? Wel opgevangen dat ze tegen anderlecht de voorzieningen niet konden aansluiten zolang er nog kranen boven de leidingen rondrijden onder die baan of zoiet.  Gazze geven zou kzeggen en voortdoen!

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3241 Gepost op: september 09, 2014, 09:26:48 pm »
Off the record..
Ik kan bij voorbeschouwing tegen waasland Beveren geen reactie zetten.
Nog iemand?

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3242 Gepost op: september 09, 2014, 10:11:26 pm »
De nieuwe tribune zal ten vroegste opengaan op 1 november bron Eddy Cordier. De bedoeling was om de tribune te openen zonder dak tegen Anderlecht maar binnenlandse zaken ziet dit niet zitten. Opbouw nieuwe X start na dit seizoen!

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3243 Gepost op: september 09, 2014, 10:14:02 pm »
yep, veiligheidsoverweging
De gas enzo komt daar blijkbaar dichtbij
en men wil geen risico nemen.
Ook binnenlandse zaken is geen fan van bouwen tijdens de competitie....


Ze kunnen toch rustig verder doen als die klaar is gewoon het volk verhuizen is niet zo zo erg..

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3244 Gepost op: september 09, 2014, 10:16:21 pm »
De nieuwe tribune zal ten vroegste opengaan op 1 november bron Eddy Cordier. De bedoeling was om de tribune te openen zonder dak tegen Anderlecht maar binnenlandse zaken ziet dit niet zitten. Opbouw nieuwe X start na dit seizoen!

In Gent was dat blijkbaar geen probleem, ik ken iemand die naar de openingsmatch is geweest en die wist te vertellen dat hij zich nog echt op een werf bevond: loshangende kabels, liftkokers die open waren zonder beveiliging  ::) 2 maten en 2 gewichten zeker

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3245 Gepost op: september 09, 2014, 10:25:44 pm »
het lijkt me verstandig om alle prefab-werken te voorzien, net als de afbraakwerken van de tribune vak X, zo kan er na de competitie onmiddelijk gestart worden met het verwijderen van de piste, het aanleggen van de werkvloer en ze kunnen beginnen palen boren etc...
ge moet rekenen dat ze nu nog net geen maand bezig zijn met den opbouw nadat de grondwerken afgewerkt waren!
ze hebben daar volgens mij ook meer ruimte om te werken en dus zal alles wel een stuk vlotter vooruit gaan!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3246 Gepost op: september 10, 2014, 08:01:33 am »
En erna de rode tribune plat en quasi volledige vernieuwing grijze tribune en daarna in
Laatste fase de hoeken opvullen.  Is nu al top, wat zal dat worden als gans die kuip er staat.  Kzou zeggen doet door.  Meer van dat.

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 248
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3247 Gepost op: september 10, 2014, 09:35:56 am »
De nieuwe tribune zal ten vroegste opengaan op 1 november bron Eddy Cordier. De bedoeling was om de tribune te openen zonder dak tegen Anderlecht maar binnenlandse zaken ziet dit niet zitten. Opbouw nieuwe X start na dit seizoen!
is dat al zeker

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3248 Gepost op: september 10, 2014, 03:25:27 pm »
ZOU het kunnen .... dat er momenteel 4 zwarte stoeltjes staan om ze een te "presenteren" als dat zo is dan zie ik het wel meer zitten.... had me al zitten afvragen hoe ze die gingen zetten want op zich is zo een etage wel hoog wel ik zag iedereen al zitten met beentje die te kort waren
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3249 Gepost op: september 10, 2014, 04:48:59 pm »
Der is enen de stoelkes aant testen :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3250 Gepost op: september 10, 2014, 05:29:04 pm »
Het blijft toch indrukwekkend wat ze op een korte tijd hebben kunnen realiseren. Had het niet beter kunnen voorstellen. Bij het zien van de werken ben ik toch bijzonder trots! Veel ploegen zullen hier jaloers van zijn!  :D
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3251 Gepost op: september 10, 2014, 05:53:40 pm »
Het blijft toch indrukwekkend wat ze op een korte tijd hebben kunnen realiseren. Had het niet beter kunnen voorstellen. Bij het zien van de werken ben ik toch bijzonder trots! Veel ploegen zullen hier jaloers van zijn!  :D

Ze zullen idd jaloers zijn, maar velen zullen weer kritiek of commentaar geven.
Jaloezie doet rare dingen me ne mens e  :)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3252 Gepost op: september 10, 2014, 06:35:37 pm »
T'is beter,groter en sneller dan verwacht! Dat ziet er zeer goed uit voor het vervolg.Hopelijk komt er wel eens verduidelijking/meer fotos/schets/opendeur van de tribune,zodat we een beter zicht krijgen op de indeling.
Zeer tevreden tot dusver !!
C'mon boeren!

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3253 Gepost op: september 10, 2014, 07:01:28 pm »
De zitjes in het nieuwe stadion zullen allemaal rood zijn normaal gezien. Waar is den tijd dat we zaten af te geven op het bestuur dat het in Lokeren allemaal sneller ging en beter was. Onze tribune is werkelijk prachtig, heel wat indrukwekkender dan die in Lokeren.
Zelf de KVK fans vinden het prachtig, jaloerse reacties op hun forum :), laat fase 2,3 en 4 maar komen!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3254 Gepost op: september 10, 2014, 07:15:30 pm »
Net even mee zitten luisteren aan het stadion, PJ V. was tegen enkele oudjes bezig dat vak X niet snel tegen de grond gaat... Ze gaan afwachten hoe druk de nieuwe tribune bezet is , de nood voor een nieuwe fase er is. Dat zal voor alle fases zo zijn. Niks "moet" en voorlopig zijn ze budgetair safe met de verbouwingen die nu bezig zijn.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3255 Gepost op: september 10, 2014, 07:47:18 pm »
Hmm, ik vind dat ze vak X zeker volgend jaar moeten doen. Maar de hoofdtribune mag voor mij nog wachten. Dus na de bouw van Vak X dan pas moeten ze analyseren. Trouwens als een tribune opengaat 'midden' in het seizoen kun je niet verwachten dat die altijd vol zit. (ik bedoel maar qua abonnementen verkoop, daar kun je nu geen abo's meer voor verkopen toch?) Dus ik zou zeker nog vak X doen en dan na beide afwerkingen analyseren.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3256 Gepost op: september 10, 2014, 08:02:04 pm »
Hmm, ik vind dat ze vak X zeker volgend jaar moeten doen. Maar de hoofdtribune mag voor mij nog wachten. Dus na de bouw van Vak X dan pas moeten ze analyseren. Trouwens als een tribune opengaat 'midden' in het seizoen kun je niet verwachten dat die altijd vol zit. (ik bedoel maar qua abonnementen verkoop, daar kun je nu geen abo's meer voor verkopen toch?) Dus ik zou zeker nog vak X doen en dan na beide afwerkingen analyseren.
mja ik en velen denken er zo over, maar vrees dat ze niet zo gehaast zijn. (+ ze hebben wss enkel de centen voor de huidige verbouwingen)

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3257 Gepost op: september 10, 2014, 08:05:04 pm »
mja ik en velen denken er zo over, maar vrees dat ze niet zo gehaast zijn. (+ ze hebben wss enkel de centen voor de huidige verbouwingen)
Hopen dat de Willy er echt zijn prestigeproject van wil maken, en een schoon korting geeft. Zou jammer zijn dat vak X blijft zoals het is. Ik zal rap naar den overkant verhuizen in dat geval.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3258 Gepost op: september 10, 2014, 08:23:15 pm »
Net even mee zitten luisteren aan het stadion, PJ V. was tegen enkele oudjes bezig dat vak X niet snel tegen de grond gaat... Ze gaan afwachten hoe druk de nieuwe tribune bezet is , de nood voor een nieuwe fase er is. Dat zal voor alle fases zo zijn. Niks "moet" en voorlopig zijn ze budgetair safe met de verbouwingen die nu bezig zijn.

Heb een gelijkaardige boodschap via een ander bestuurslid opgevangen. Of hoe je supporters alweer een rad voor de ogen houdt met de beloftes dat alles in 3 jaar zou gerealiseerd worden.  Op zich geen probleem dat het wat langer duurt, maar wees tenminste eerlijk tegen je eigen achterban.

Dat gent zijn aantal abonnees verdubbelt zonder sportieve prestaties is nog steeds niet doorgedrongen.



Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3259 Gepost op: september 10, 2014, 08:42:03 pm »
Inderdaad met financieel/budgetair safe spelen is niks mis, maar ze zijn nooit klaar en duidelijk. Het merendeel van de supporters peist dat we binnen 2 of 3 jaar al in een vernieuwde arena spelen..