Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799615 keer)

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3480 Gepost op: oktober 20, 2014, 10:40:04 am »
Het zou eigenlijk nog wel eens tof zijn om de vorderingen binnen de tribune en aan de achterkant eens te zien.  Is er een mogelijkheid dat iemand hiervan eens een fotoreportage op dit forum zet ? 

Met dank.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3481 Gepost op: oktober 20, 2014, 10:44:35 am »
Het zou eigenlijk nog wel eens tof zijn om de vorderingen binnen de tribune en aan de achterkant eens te zien.  Is er een mogelijkheid dat iemand hiervan eens een fotoreportage op dit forum zet ? 

Met dank.

De achterkant kwam hier onlangs eens in beeld. De binnenkant zou ik ook wel eens willen zien!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3482 Gepost op: oktober 20, 2014, 01:04:44 pm »
der zijn er hier nog altijd die geloven in sprookjes!

- een ondernemer die een gebouw zet gratis en voor niks... (tegen kostprijs is dus zonder enige vorm van winst)
- een genodigde die plots supporter word omdat zijnen baas dat gebouw heeft gezet, of omdat ie nog nooit van essevee had gehoord...
- 10% van de genodigden word supporter van essevee...
- je moet dus blijkbaar abonnee zijn om supporter te zijn...

ManU, ik heb een abonnement en heb daar dus niks te zoeken. mijn zus bvb komt regelmatig eens kijken met haar kindjes, maar regelmatig zijn er geen tickets beschikbaar. voor dergelijke opening zou ze er graag bij zijn omdat de kindjes daar nu al achter vragen! (en zo zullen er wel meer zijn!) geef de eigen supporters die willen komen ook de kans om dergelijke match bij te wonen is mijn standpunt(waarbij er een sfeeractie zal zijn naar aanleiding van de inhuldiging) en dit heeft voor mezelf er niks mee te maken. ik denk ook aan de supporter die minder kunnen komen of die het financieel lastiger hebben om dergelijke match bij te wonen! wij zijn een familieclubje en geen dikkenekkeploeg! er moeten dus vooral familie's aanwezig zijn, en niet een grote groep VIP's!
Boer uit waregem, van maercke werkt nog steeds onder de naam van maercke, maar binnen de group stadsbader, zoals ik het ook heb geplaatst ;-)


Bon, we gaan het maar weer over den bouw hebben en niet over de opening er van zekers? we gaan het toch nooit eens geraken. de ene vind het goed, de andere niet.
ik ga eens zien om nog vandaag es een fotoke te gaan pakken, tis al lang geleden!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3483 Gepost op: oktober 20, 2014, 01:19:45 pm »
der zijn er hier nog altijd die geloven in sprookjes!

- een ondernemer die een gebouw zet gratis en voor niks... (tegen kostprijs is dus zonder enige vorm van winst)
- een genodigde die plots supporter word omdat zijnen baas dat gebouw heeft gezet, of omdat ie nog nooit van essevee had gehoord...
- 10% van de genodigden word supporter van essevee...
- je moet dus blijkbaar abonnee zijn om supporter te zijn...

ManU, ik heb een abonnement en heb daar dus niks te zoeken. mijn zus bvb komt regelmatig eens kijken met haar kindjes, maar regelmatig zijn er geen tickets beschikbaar. voor dergelijke opening zou ze er graag bij zijn omdat de kindjes daar nu al achter vragen! (en zo zullen er wel meer zijn!) geef de eigen supporters die willen komen ook de kans om dergelijke match bij te wonen is mijn standpunt(waarbij er een sfeeractie zal zijn naar aanleiding van de inhuldiging) en dit heeft voor mezelf er niks mee te maken. ik denk ook aan de supporter die minder kunnen komen of die het financieel lastiger hebben om dergelijke match bij te wonen! wij zijn een familieclubje en geen dikkenekkeploeg! er moeten dus vooral familie's aanwezig zijn, en niet een grote groep VIP's!
Boer uit waregem, van maercke werkt nog steeds onder de naam van maercke, maar binnen de group stadsbader, zoals ik het ook heb geplaatst ;-)


Bon, we gaan het maar weer over den bouw hebben en niet over de opening er van zekers? we gaan het toch nooit eens geraken. de ene vind het goed, de andere niet.
ik ga eens zien om nog vandaag es een fotoke te gaan pakken, tis al lang geleden!

Ik heb gehoord dat er ongeveer 800 man werkt bij de Willy Naessens Groep. Als we er van uitgaan dat iedereen van die 800 effectief komt (natuurlijk niet), zijn er nog 1200 plaatsen voor andere supporters. Dat zou toch moeten volstaan of niet...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3484 Gepost op: oktober 20, 2014, 01:35:58 pm »
Wat steken ze daar in elkaar achter het doel?

Is dat voor het scorebord?

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3485 Gepost op: oktober 20, 2014, 05:16:18 pm »
Wat steken ze daar in elkaar achter het doel?

Is dat voor het scorebord?
Jup is de ledwall die ze aan het monteren zijn op die constructie.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3486 Gepost op: oktober 20, 2014, 06:00:51 pm »
der zijn er hier nog altijd die geloven in sprookjes!

- een ondernemer die een gebouw zet gratis en voor niks... (tegen kostprijs is dus zonder enige vorm van winst)
- een genodigde die plots supporter word omdat zijnen baas dat gebouw heeft gezet, of omdat ie nog nooit van essevee had gehoord...
- 10% van de genodigden word supporter van essevee...
- je moet dus blijkbaar abonnee zijn om supporter te zijn...

ManU, ik heb een abonnement en heb daar dus niks te zoeken. mijn zus bvb komt regelmatig eens kijken met haar kindjes, maar regelmatig zijn er geen tickets beschikbaar. voor dergelijke opening zou ze er graag bij zijn omdat de kindjes daar nu al achter vragen! (en zo zullen er wel meer zijn!) geef de eigen supporters die willen komen ook de kans om dergelijke match bij te wonen is mijn standpunt(waarbij er een sfeeractie zal zijn naar aanleiding van de inhuldiging) en dit heeft voor mezelf er niks mee te maken. ik denk ook aan de supporter die minder kunnen komen of die het financieel lastiger hebben om dergelijke match bij te wonen! wij zijn een familieclubje en geen dikkenekkeploeg! er moeten dus vooral familie's aanwezig zijn, en niet een grote groep VIP's!
Boer uit waregem, van maercke werkt nog steeds onder de naam van maercke, maar binnen de group stadsbader, zoals ik het ook heb geplaatst ;-)


Bon, we gaan het maar weer over den bouw hebben en niet over de opening er van zekers? we gaan het toch nooit eens geraken. de ene vind het goed, de andere niet.
ik ga eens zien om nog vandaag es een fotoke te gaan pakken, tis al lang geleden!
ge moet uitgaan van uw sterkte en erop rekenen dater genodigden blijven komen.
Ni de vips, die komen omda ze uitgenodigd zijn
maar er zullen wel liefhebbers tss zijn genodigden zitten ook ;)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3487 Gepost op: oktober 20, 2014, 06:45:11 pm »
Als het enkel die 800 zijn, komt het wel goed. Maar als de onderaannemers daar ook nog bijkomen, en zijn vaste contactpersonen, dan zit da tribuneke rap vol.

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3488 Gepost op: oktober 20, 2014, 07:16:58 pm »
er werkt ij al zijn bedrijven bijna 1.200 man

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3489 Gepost op: oktober 20, 2014, 07:36:21 pm »
Hou ook rekening dat er, naast de plaatsen achter het doel, nog eens 600 zitjes extra vrijkomen voor de Esseveefans (huidige bezoekersvakken)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3490 Gepost op: oktober 20, 2014, 11:18:38 pm »
 @jeroenie : ook al zit die tribune dan voor ene wedstrijd vol met werknemers - onderaannemers - vips en aanverwanten van willy naessens,  dan is er nog ruim de tijd voor andere (occasionele) supporters om later op het seizoen eens daar te gaan zitten h? . dan is het match 2 of 3 ... een drama is dat toch niet dacht ik :)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3491 Gepost op: oktober 21, 2014, 08:09:06 am »
bwa, ze gingen toch teen en tander organiseren met de "opening" van het nieuwe gedeelte. Ondermeer een sfeeractie en dergelijke. mij lijkt het dus leuk dat mensen die een hart hebben voor de club daar kunnen van mee genieten, in plaats van mensen die daar maar zijn op uitnodiging van.
vooral voor kinderen is dat een moment om nooit te vergeten, ik hoor mijn petekind nog altijd praten over die eerste europese match in waregem tegen de polen, over de verloren bekerfinale (de eerste finale was ie nog te jong),...
dat zijn eenvoudige voetbaldagen met een speciaal boordeke aan, waar vooral kinderen nog lang van nagenieten.
voor kinderen zijn zoon dagen iets speciaal, wij hebben die ook maar op een iets ander niveau, net zoals ik ook nog steeds nageniet van enkele europese verplaatsingen zoals maribor, wigan, bydogoszcz maar vooral APOEL, of de match vorig jaar tegen lierse toen ik de schoonste dag van mijn leven mocht meemaken.

o ja, en het zijn vooral die kinderen die de toekomst zijn van onze club, vergeet dat niet!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3492 Gepost op: oktober 21, 2014, 09:35:27 am »
ja ik volg u dat het "genodigden" zijn en mensen die mss niet geinteresseerd zijn
in Zulte Waregem.  Maar de echte zullen er zeker zijn aangezien het gaat over
extra ruimte, ruimte die er nu niet is maar de echte wel al aanwezig zij op vandaag ;)

en erna heeft de club tijd en initiatief genoeg om de kinderen (waar ge 1000% moet op inzetten
om die in het stadion te krijgen want zij zijn idd de toekomst).
De club zal ons wel verbazen met leuke initiatieven om fans te lokken....

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3493 Gepost op: oktober 21, 2014, 09:41:48 am »
ja ik volg u dat het "genodigden" zijn en mensen die mss niet geinteresseerd zijn
in Zulte Waregem.  Maar de echte zullen er zeker zijn aangezien het gaat over
extra ruimte, ruimte die er nu niet is maar de echte wel al aanwezig zij op vandaag ;)

en erna heeft de club tijd en initiatief genoeg om de kinderen (waar ge 1000% moet op inzetten
om die in het stadion te krijgen want zij zijn idd de toekomst).
De club zal ons wel verbazen met leuke initiatieven om fans te lokken....

Het is dan ook nog eens zo dat niet per se elke werknemer ook effectief naar die match komt he. Mocht de match tijdens de werkuren doorgaan, dan wel, maar wie echt geen interesse heeft in voetbal, zal waarschijnlijk toch niet komen. Onder die werknemers zullen inderdaad ook heel wat liefhebbers zijn van Essevee en van de anderen zullen er misschien toch zijn die het leuk vonden en rapper eens terugkomen. Ik heb zelf al klanten mee uitgenodigd die nog nooit een voetbalmatch gezien hadden en aangaven nog wel eens een match te willen meepakken hier. Het werkt dus wel degelijk hoor. De uitdrukking 'de smaak te pakken krijgen' bestaat wel degelijk. Tot slot zal ook niet elke werknemer beschikbaar zijn op die dag, dus ik neem aan dat die tribune niet volledig vol zal zitten. Uiteraard is het de vraag of de tickets zomaar uitgedeeld worden of dat Naessens de volledige tribune krijgt en er dan ook lege plaatsen zullen zijn...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3494 Gepost op: oktober 21, 2014, 10:13:13 am »
Ze zijn volgens mij bezig met het scorebord/Videowall.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3495 Gepost op: oktober 21, 2014, 10:14:15 am »
De mensen bovenin de hoofdtribune zullen volgens mij wel maar de helft van het ledbord zien.
Ik weet niet hoe het zit met mensen bovenin tribune kant vijvers.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3496 Gepost op: oktober 21, 2014, 10:45:53 am »
Die ledwall is wel groter dan datk dacht

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3497 Gepost op: oktober 21, 2014, 11:11:12 am »
kant ring, ingang hoofdtribune, wordt dat ook een ledwall?
Wordt dat dan niet toegebouwd of is die wall tijdelijk?

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3498 Gepost op: oktober 21, 2014, 12:45:15 pm »
Helemaal in het midden van de tribune ga je precies toch nog nat worden :)

Offline Jonas89

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3499 Gepost op: oktober 21, 2014, 01:09:28 pm »
Helemaal in het midden van de tribune ga je precies toch nog nat worden :)

en onderaan precies ook  :-\ de eerste 5 rijen toch...