Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799648 keer)

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3880 Gepost op: november 27, 2014, 07:58:37 am »
om het nog maar eens over die kleuren te hebben....

Kleurenblindheid.... is het niet zo dat mensen die kleurenblind zijn "geen" onderscheid tussen groen en rood zien?
klopt, en ook int zwart-wit zie je het onderscheid moeilijk!

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3881 Gepost op: november 27, 2014, 09:21:54 am »
Ik denk toch dat ze verschillen. Misschien biedt deze afbeelding meer duiding. In het rood omcirkelde (ik weet zeer basic maar soit) zie je duidelijk dat de rijen van beide S'en verschillen.

Of maak ik mij hier nu compleet belachelijk?  :-[



Is door het perspectief, als je naar de trap kijkt en naar het verspringen van de stoeltjes de rij hoger, het zou me sterk verwonderen moesten ze de ene kant 1 stoel meer plaatsen en de andere kant 2 stoelen

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3882 Gepost op: november 27, 2014, 09:47:33 am »
Voor zij die wilden weten hoe het er in het groen zou uitzien ...


(full size)
Bah! :-\

Het ontwerp van Chimaera op Belstadions vind ik dan weer schitterend. :)
Alle clubkleuren in verwerkt, duidelijk ?n geeft sowieso nog iets meer cachet vind ik persoonlijk.*

*Deze post is een eigen mening, niet bedoeld om discussies over geschiedenis e.d. aan te zwengelen.

Offline Wim200

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3883 Gepost op: november 27, 2014, 09:53:42 am »
Ik vroeg mij net af hoe het komt dat men geen Led-boarding gebruikt op de dakrand, dit heeft toch vele voordelen...
Bij wijziging sponsor moet men gewoon de animatie veranderen, zichtbaarheid op ganse dakrand, animatie, enz...
« Laatst bewerkt op: november 27, 2014, 09:56:06 am door Wim200 »

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3884 Gepost op: november 27, 2014, 10:00:58 am »
Ons veld heeft al een paar dagen last van meeuwen.  Iedere morgen een hele zwerm ... Zal in ieder geval goed bemest zijn!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3885 Gepost op: november 27, 2014, 10:10:59 am »
Ons veld heeft al een paar dagen last van meeuwen.  Iedere morgen een hele zwerm ... Zal in ieder geval goed bemest zijn!

Yeah ! We love the smell of pigeon shit in the morning ! 
Dat ontwerp met die groene band in het midden was idd beter geweest.  Maar kom wat zouden we neuten om zo een detailkes.  De schitterende tribune staat er en is echt wel iets om fier op te zijn !! Voor bestuur, spelers en echte goedmenende supporters.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3886 Gepost op: november 27, 2014, 10:13:22 am »
Yeah ! We love the smell of pigeon shit in the morning ! 
Dat ontwerp met die groene band in het midden was idd beter geweest.  Maar kom wat zouden we neuten om zo een detailkes.  De schitterende tribune staat er en is echt wel iets om fier op te zijn !! Voor bestuur, spelers en echte goedmenende supporters.
Aanbrengen van een mooi compromis, waarin alles omvat zit = Positieve commentaar imo :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3887 Gepost op: november 27, 2014, 10:18:22 am »
Aanbrengen van een mooi compromis, waarin alles omvat zit = Positieve commentaar imo :)

Idd, ik ben dat gezeur over kleuren meer dan moe. Ik ben ook van Zulte, maar ik vind het daarom niet minder mooi dat het enkel rood en wit is. We leven in het heden, niet meer in het verleden... Iedereen die Zulte Waregem een warm hart toedraagt, zou trots moeten zijn ipv te vitten op details en kleurkes

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3888 Gepost op: november 27, 2014, 11:15:57 am »
Ik vroeg mij net af hoe het komt dat men geen Led-boarding gebruikt op de dakrand, dit heeft toch vele voordelen...
Bij wijziging sponsor moet men gewoon de animatie veranderen, zichtbaarheid op ganse dakrand, animatie, enz...

Kostprijs ...

Bij brugge en anderlecht vind ik die smallere extra boarding wel leuk. Alleen hebben wij niet zo'n verschillende niveaus ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3889 Gepost op: november 27, 2014, 11:25:05 am »
Daarjuist nog eens geweest,er zijn nog een stoelke of 5 in het zwart,dacht eerst voor de spotters of de zwartkijkers, maar dat kan niet,ze zouden er veel meer moeten plaatsen dan ;).
We gaan van het ergste uitvak naar het beste uitvak.  Men wil de uitsupporters mild stemmen door de lichten aan te passen aan de kleur van hun ploeg,ook zouden de barmensen de kleuren van de bezoekers dragen(klopt dit of hebben ze mij weer iets wijsgemaakt?).  Indien dit klopt dan is dit heel goed bedacht.
(minder vijandig gedrag van de bezoekers).  Waar ik wel mee inzit, indien er bij de bezoekers iemand zit met het atletisch vermogen van Jeroenie dan kan hij zo bij de thuissupporters 'hangen'(die witte barre).
Voor de rest was er veel volk,voor te kijken,voor te werken(nog efkes een straete gieten,reklame bevestigen,de tribune kuisen,nog werken aan het hout van de bezoekerstunnel,nog wat putten graven achter den X,ledboarding zetten,gras afrijden,iets met den electriek,...)en enorm veel meeuwen,ook in het wit,die verdomde meeuwen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3890 Gepost op: november 27, 2014, 11:33:12 am »
Daarjuist nog eens geweest,er zijn nog een stoelke of 5 in het zwart,dacht eerst voor de spotters of de zwartkijkers, maar dat kan niet,ze zouden er veel meer moeten plaatsen dan ;).
We gaan van het ergste uitvak naar het beste uitvak.  Men wil de uitsupporters mild stemmen door de lichten aan te passen aan de kleur van hun ploeg,ook zouden de barmensen de kleuren van de bezoekers dragen(klopt dit of hebben ze mij weer iets wijsgemaakt?).  Indien dit klopt dan is dit heel goed bedacht.
(minder vijandig gedrag van de bezoekers).  Waar ik wel mee inzit, indien er bij de bezoekers iemand zit met het atletisch vermogen van Jeroenie dan kan hij zo bij de thuissupporters 'hangen'(die witte barre).
Voor de rest was er veel volk,voor te kijken,voor te werken(nog efkes een straete gieten,reklame bevestigen,de tribune kuisen,nog werken aan het hout van de bezoekerstunnel,nog wat putten graven achter den X,ledboarding zetten,gras afrijden,iets met den electriek,...)en enorm veel meeuwen,ook in het wit,die verdomde meeuwen.
Die meeuwen zijn ingehuurd voor die zwarte stoelkes.....
sorry, geen bron ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3891 Gepost op: november 27, 2014, 11:36:51 am »
We hebben ook een foutje (allezja foutje) ontdekt ...

Als Essevee-supporter kan je ook beneden onder de bezoekerstribune naar binnen. (onder de bezoekerstribune - helemaal rechts)

Wel met risico om iets naar je kop geslingerd te krijgen. :)

Tenzij dat gaat om een extra nooduitgang en die normaal gesloten is. (al gaat die naar binnen)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3892 Gepost op: november 27, 2014, 12:19:51 pm »
Waarom maakt Essevee tv geen reportage over de rondleiding voor de spelers met hun reacties enzo? Lijkt me zeer leuk! Vind het jammer dat er de laatste tijd zo weinig gedaan wordt met hun videokanaal...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3893 Gepost op: november 27, 2014, 12:31:21 pm »
Waarom maakt Essevee tv geen reportage over de rondleiding voor de spelers met hun reacties enzo? Lijkt me zeer leuk! Vind het jammer dat er de laatste tijd zo weinig gedaan wordt met hun videokanaal...
Denk dat het vooral een financi?le kwestie is.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3894 Gepost op: november 27, 2014, 12:48:07 pm »
We hebben ook een foutje (allezja foutje) ontdekt ...

Als Essevee-supporter kan je ook beneden onder de bezoekerstribune naar binnen. (onder de bezoekerstribune - helemaal rechts)

Wel met risico om iets naar je kop geslingerd te krijgen. :)

Tenzij dat gaat om een extra nooduitgang en die normaal gesloten is. (al gaat die naar binnen)

was mij op mijn fotobezoek ook opgevallen. ik dacht dat ze daar wel nog een doek of iets dergelijks zouden overspannen, maar blijkbaar dus niet!

Waar ik wel mee inzit, indien er bij de bezoekers iemand zit met het atletisch vermogen van Jeroenie dan kan hij zo bij de thuissupporters 'hangen'(die witte barre).

lap, tis weeral mijn schuld :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3895 Gepost op: november 27, 2014, 01:46:51 pm »
Scherm test 1,2 test 1,2

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3896 Gepost op: november 27, 2014, 02:55:29 pm »
Scherm test 1,2 test 1,2
Rechterkant weigert blijkbaar alle medewerking :(

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3897 Gepost op: november 27, 2014, 04:19:37 pm »
Record bank naast het scherm.  Had gehoopt op het logo van essevee zoals ze in Tottenham bij dit scherm doen.  De reclame op het dak valt nog heel goed mee.  Als ze aan de andere kant andere bedrijven zouden opzetten zal het wel minder zijn.  Dus hopelijk zelfde indeling aan de rechterkant.  En acchteraan in de vakken mag Vanthuyne heel de tribune bekleden.  Het is rood wit zijn logo, dus dat zal zeker niet storen.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3898 Gepost op: november 27, 2014, 05:41:17 pm »
Vanaf de Zuiderlaan ziet het er onwezenlijk mooi uit... Ik had het zo mooi niet durven dromen. Dat ze maar rap doordoen met de rest volgens schema, inclusief de hoeken!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3899 Gepost op: november 27, 2014, 05:47:07 pm »
Vanaf de Zuiderlaan ziet het er onwezenlijk mooi uit... Ik had het zo mooi niet durven dromen. Dat ze maar rap doordoen met de rest volgens schema, inclusief de hoeken!
hoop dat ook, maar helaas hebben ze tijd, ik ben eens benieuwd maar er weinig vertrouwen in...