Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799616 keer)

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3960 Gepost op: november 29, 2014, 12:14:59 pm »
In het uitvak zijn er blijkbaar kaarten verkocht voor rij 16 die (nog) niet bestond ...
Maar goed, beginnersfoutje

Offline alijas

  • Leden
  • Berichten: 60
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3961 Gepost op: november 29, 2014, 12:41:32 pm »
Volgens mij is er toch iets mis met resolutie van het scorebord.
De clublogo's waren niet rond maar ovaal,  het afgebeelde jupilerglas zo slank als een tuborglas
 ::)

Vorig jaar waren er tijdens de match herhalingen van doelpunten en doelpogingen.
Mag dit niet meer?  Hoe is dit in andere stadions?


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3962 Gepost op: november 29, 2014, 01:32:04 pm »
Het is prachtig punt.
Wat ik wel een nadeel vind, wij gaan soms eens overklast worden door het bezoekersvak.
De akoestiek van daaruit is veel beter en het oogt ook imposanter dan Vak X

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3963 Gepost op: november 29, 2014, 01:35:17 pm »
Het grootste probleem is gewoon dat er op de nieuwe tribune vooral cinema bezoekers zitten. Als de sfeer groep op de nieuwe tribune ga zitten dan zal het al heel iets anders zijn.
En ik denk dat die van gent al meer decibels geproduceerd hebben gisteren bij ons dan in het hele seizoen in hun eigen stadion.  ;D

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3964 Gepost op: november 29, 2014, 01:43:51 pm »
En ik denk dat die van gent al meer decibels geproduceerd hebben gisteren bij ons dan in het hele seizoen in hun eigen stadion.  ;D

tis dat ze hier dan ook al redelijk uitgedaagd werden op voorhand en daardoor dus ook opgefokt toegekomen zijn he....
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3965 Gepost op: november 29, 2014, 01:47:58 pm »
Laat de betere akoestiek voor de bezoekende fans een extra motivatie zijn voor onze spionkop om ons nog wat extra te geven.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3966 Gepost op: november 29, 2014, 01:59:13 pm »
Nja nee kvind dit wel problematisch. Als Gent bv 0-2 maakt, geen rood pakt, ga je die mannen heel de match horen zingen en dat zou heel erg pijnlijk geweest zijn. Waarom alle tickets aan bieden? Als ik me niet vergis moet je slechts 5% van je totale capaciteit aanbieden aan de bezoekende supporters.
Het klinkt mss ridicuul maar zou je niet beter wachten tot het gehele stadion af is vooraleer je het bezoekersvak in zijn totaliteit openstelt? Op deze manier gaan we tegen elke grote ploeg + Mechelen vocaal overklast worden

Ook het inhuldigen van de tribune en het aflopen van de spelersnamen was euh... een beetje zielig...  :(

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3967 Gepost op: november 29, 2014, 02:01:42 pm »
Nja nee kvind dit wel problematisch. Als Gent bv 0-2 maakt, geen rood pakt, ga je die mannen heel de match horen zingen en dat zou heel erg pijnlijk geweest zijn. Waarom alle tickets aan bieden? Als ik me niet vergis moet je slechts 5% van je totale capaciteit aanbieden aan de bezoekende supporters.
Het klinkt mss ridicuul maar zou je niet beter wachten tot het gehele stadion af is vooraleer je het bezoekersvak in zijn totaliteit openstelt? Op deze manier gaan we tegen elke grote ploeg + Mechelen vocaal overklast worden

Ook het inhuldigen van de tribune en het aflopen van de spelersnamen was euh... een beetje zielig...  :(

hoe meer supporters = meer omzet (tickets + drank + eten)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3968 Gepost op: november 29, 2014, 02:02:51 pm »
Nja nee kvind dit wel problematisch. Als Gent bv 0-2 maakt, geen rood pakt, ga je die mannen heel de match horen zingen en dat zou heel erg pijnlijk geweest zijn. Waarom alle tickets aan bieden? Als ik me niet vergis moet je slechts 5% van je totale capaciteit aanbieden aan de bezoekende supporters.
Het klinkt mss ridicuul maar zou je niet beter wachten tot het gehele stadion af is vooraleer je het bezoekersvak in zijn totaliteit openstelt? Op deze manier gaan we tegen elke grote ploeg + Mechelen vocaal overklast worden

Ook het inhuldigen van de tribune en het aflopen van de spelersnamen was euh... een beetje zielig...  :(

De boxen in vak X werkten niet tijdens het afroepen van de spelersnamen en dergelijke. Dan is het moeilijk om respons te krijgen van het publiek, natuurlijk. :P

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3969 Gepost op: november 29, 2014, 02:07:03 pm »
De boxen in vak X werkten niet tijdens het afroepen van de spelersnamen en dergelijke. Dan is het moeilijk om respons te krijgen van het publiek, natuurlijk. :P

Die feedback is gegeven naar de persoon die het geluid doet. 'T is voor hen nog een beetje zoeken.
Jullie moeten rekenen dat de tribune in allerijl afgewerkt werd om gisteren te kunnen spelen. Er zitten nog foutjes in. Alles komt wel in orde.
No pain, no gain.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3970 Gepost op: november 29, 2014, 03:12:50 pm »
Idd, omroeper was niet zo goed te horen gisteren, maar dat komt wel goed!

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3971 Gepost op: november 29, 2014, 04:26:22 pm »
Het klinkt mss ridicuul maar zou je niet beter wachten tot het gehele stadion af is vooraleer je het bezoekersvak in zijn totaliteit openstelt? Op deze manier gaan we tegen elke grote ploeg + Mechelen vocaal overklast worden

Is er van uitgaan dat dat vak iedere keer zal volzitten ook geen beetje wishful thinking
Is het al niet realistischer dat die 5% regel zichzelf wel zal in stand houden?
Dus stel ik mij de vraag waarom mij daar druk in te maken?
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3972 Gepost op: november 29, 2014, 04:30:29 pm »
Nog eentje om het af te leren.

"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3973 Gepost op: november 29, 2014, 04:49:11 pm »
Fantastische foto  :D! Eentje voor in de geschiedenisboeken!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3974 Gepost op: november 29, 2014, 05:43:54 pm »
Is er van uitgaan dat dat vak iedere keer zal volzitten ook geen beetje wishful thinking
Is het al niet realistischer dat die 5% regel zichzelf wel zal in stand houden?
Dus stel ik mij de vraag waarom mij daar druk in te maken?

Laat ik het zo zeggen, na het voetbal van de eerste 20 minuten, de 0-1 achterstand zo de Gent supporters het Regenboogstadion zien/horen innemen, ja, dat deed geen goed  ;)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3975 Gepost op: november 29, 2014, 05:57:31 pm »
Heb gehoord dat de ledverlichting voor de buitengevel pas voor volgend jaar zal zijn.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3976 Gepost op: november 29, 2014, 07:00:01 pm »
Volgens mij is er toch iets mis met resolutie van het scorebord.
De clublogo's waren niet rond maar ovaal,  het afgebeelde jupilerglas zo slank als een tuborglas
 ::)

Vorig jaar waren er tijdens de match herhalingen van doelpunten en doelpogingen.
Mag dit niet meer?  Hoe is dit in andere stadions?



inderdaad iets met de resolutie denk ik , onderste teksten stond er niet op , en logo's leken wat uitgerokken ?.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3977 Gepost op: november 29, 2014, 07:11:47 pm »
idd...die van Gent maakten veel lawaai en in het begin werden wij overstemd..heeft gewoon met die nieuwe tribune te maken

Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3978 Gepost op: november 29, 2014, 10:13:17 pm »
idd...die van Gent maakten veel lawaai en in het begin werden wij overstemd..heeft gewoon met die nieuwe tribune te maken
Het dak vanbinnen bedekken met een constructie die werkt als lege eierdozen. Ze zouden al een beetje meer mogen roepen.  ;)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3979 Gepost op: november 30, 2014, 09:47:58 am »
Essevee huldigt nieuwe Enbro-tribune in ...

Enbro tribune ... klopt dat?
Waar haalt het Nieuwsblad die info?
Als het de Enbro tribune wordt, (geen probleem voor mij) komt er dan rechts van de LED wall ook Enbro op de dakrand?
Weet iemand daar meer over?


Copyright: Het Nieuwsblad & Patrick VDH