Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799617 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4000 Gepost op: december 02, 2014, 01:27:29 am »
Langs verschillende kanalen aan mij bevestigd:
- Fase 1b (vak X) start na het seizoen en zal een spiegelbeeld zijn van tribune D.
- Tribune kant vijvers (incl. bowling) zal 100% zeker gerenoveerd en verbouwd worden naar de nieuwe vorm en stijl ?n slaat volledig los van de extra inkomsten die gegenereerd worden met fase 1 en 1b. Timing is nog niet definitief maar mogelijks zal dit de vooropgestelde 2016 blijven.
Zijn er extra inkomsten voorzien?
Zijn de extra ruimtes eigendom vd club of van de prive investeerder?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4001 Gepost op: december 02, 2014, 06:47:09 am »
Zijn er extra inkomsten voorzien?
Zijn de extra ruimtes eigendom vd club of van de prive investeerder?

Extra (lees: meer) bezoekers zijn extra (lees: meer) inkomsten h?.

Ik dacht gehoord te hebben in het interview van Balliere op TV vorig weekend over "verkoop van commerci?le ruimtes", maar ik denk dat hij toch verhuring bedoeld. Volgens mij kan je geen ruimtes verkopen die deel uit maken van een erfpacht (lees: waarvan de grond niet in eigendom is).

Als ze nu spreken dat 'de bowling' er zeker komt, dan hebben ze volgens mij een serieuze kandidaat voor de bowling te huren/uitbaten/kopen? Anders gaan ze daar niet zo volmondig over praten lijkt me.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4002 Gepost op: december 02, 2014, 06:49:31 am »
Hoop van harte dat ze ook het bezoekersvak "kopi?ren" zodat die ene hoek dan toch ook af is ??nmaal de tribune aan de kant van de vijvers werd aangepakt... Op die manier een mooie U met dan nog nieuwe tribune voor, indien genoeg geld kunnen ze dan de 2 overblijvende hoeken toesteken maar dan is het in de tussentijd nog iets deftig (een U-vorm)

Zal 'ooit' zo zijn, maar voor zover ik het begrepen heb en ook zo op de plannen/timing staat komt BC (kopie bezoekersvak) later.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4003 Gepost op: december 02, 2014, 08:52:28 am »
Zal 'ooit' zo zijn, maar voor zover ik het begrepen heb en ook zo op de plannen/timing staat komt BC (kopie bezoekersvak) later.

Dat zou wel jammer zijn aangezien het dan 3 aparte tribunes zijn en anders gewoon ??n U en aparte tribune...

Voor de bowling was er toch een kandidaat? Bowlinggroup Valcke uit Wevelgem ging dat toch doen? De zonen hebben hier in Waregem op school gezeten en zich altijd sterk betrokken gevoeld met Waregem en vonden dit een unieke kans... Is ergens artikel over geweest...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4004 Gepost op: december 02, 2014, 09:01:11 am »
Vannacht serieuze nachtmerrie gehad,stel(ik geloof er niet in, maar blijkbaar mijn onderbewuste wel)dat Kortrijk Europees speelt,dan gaan ze die mannen toch hier niet laten spelen,hoop ik dan. 

Offline nicolas00752

  • Leden
  • Berichten: 46
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4005 Gepost op: december 02, 2014, 09:38:04 am »
Vannacht serieuze nachtmerrie gehad,stel(ik geloof er niet in, maar blijkbaar mijn onderbewuste wel)dat Kortrijk Europees speelt,dan gaan ze die mannen toch hier niet laten spelen,hoop ik dan.

Ik denk nu niet dat ze dat zouden toelaten. Wij mochten immers ook geen Europees spelen in de nieuwe Ghelamco.

Anderzijds, als ge weet dat wij een serieus bedrag hebben mogen geven aan Brugge om in hun stadion te mogen spelen, dan kunnen wij dit ook aan de KVK vragen. Geld is geld. (Over de moraliteit ervan en wat de supporters er van denken spreek ik mij niet uit)

Offline Tigerboy

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4006 Gepost op: december 02, 2014, 09:45:52 am »
mij zou het alvast niet storen. lees=kan extra geld in de lade brengen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4007 Gepost op: december 02, 2014, 09:46:34 am »
Ik denk nu niet dat ze dat zouden toelaten. Wij mochten immers ook geen Europees spelen in de nieuwe Ghelamco.

Anderzijds, als ge weet dat wij een serieus bedrag hebben mogen geven aan Brugge om in hun stadion te mogen spelen, dan kunnen wij dit ook aan de KVK vragen. Geld is geld. (Over de moraliteit ervan en wat de supporters er van denken spreek ik mij niet uit)
Ik mag er vooral niet aan denken dat die nozems hier in Waregem eerst een halve dag rondlopen, maar zoals ik reeds zei, ik geloof nooit dat ze Europees zullen spelen.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4008 Gepost op: december 02, 2014, 09:54:17 am »
Ik heb het soms moeilijk met de overdreven haat tussen Kortrijk en Waregem, maar uw aartsvijand laten spelen in uw eigen stadion lijkt me nu echt geen optie...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4009 Gepost op: december 02, 2014, 10:16:36 am »
Ik heb het soms moeilijk met de overdreven haat tussen Kortrijk en Waregem, maar uw aartsvijand laten spelen in uw eigen stadion lijkt me nu echt geen optie...
Wat kortrijk wel deed in de jaren 80.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4010 Gepost op: december 02, 2014, 10:39:01 am »
Je reinste opgeklopt gedoe !  Gelukkig kunnen mensen met verstand dat in een juist ludiek kader plaatsen.  Maar het is zoals bij stakingen.  Randdebielen, militanten (met of zonder een dosis alcohol in hun meestal omvangrijke pensen) laten zich bijwijlen meeslepen en zien die andersdenkende dan precies als een duivel die moet bestreden worden.
KVK Europees in Waregem ?  So what, als het maar opbrengt !  En als ze een mooi voorstel doen (ttz geld toegeven  ;)) kom ik zelfs kijken !

De enige randdebiel ben jij hier toch wel met deze uitspraak wi  :-[  :-[  :-[

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4011 Gepost op: december 02, 2014, 10:40:57 am »
Ik hoorde dat de tweede bocht samen met Fase 3 (kant vijvers) zal worden opgetrokken.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4012 Gepost op: december 02, 2014, 10:56:43 am »
De bocht tussen tribune kant vijvers en tribune achter de goal zou pas na enige tijd toegemaakt worden, naar wat ik heb gehoord? Dit om er gemakkelijker aan te kunnen met de vrachtwagens.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4013 Gepost op: december 02, 2014, 11:13:55 am »
De enige randdebiel ben jij hier toch wel met deze uitspraak wi  :-[  :-[  :-[

Opletten met dergelijke uitspraken ... en dit zeg ik als moderator.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4014 Gepost op: december 02, 2014, 11:32:11 am »
Ook gegroet. Altijd grappig als de vis vanzelf in je mand springt.  ;)
Het is normaal dat ge zo'n reacties krijgt,dat is ook uw bedoeling dus, dat weten we nu ook. 

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4015 Gepost op: december 02, 2014, 11:43:31 am »
Opletten met dergelijke uitspraken ... en dit zeg ik als moderator.

Maar iemand verwijten als randdebiel met een gewicht- en/of alcoholprobleem omdat die niet dezelfde mening heeft, mag dan wel ?

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4016 Gepost op: december 02, 2014, 11:44:08 am »
Kortrijk europees in ons stadion? Nooit!
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4017 Gepost op: december 02, 2014, 11:56:28 am »
Maar iemand verwijten als randdebiel met een gewicht- en/of alcoholprobleem omdat die niet dezelfde mening heeft, mag dan wel ?

Dat slaat niet op Vidmar he ...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4018 Gepost op: december 02, 2014, 11:59:32 am »
Dat slaat niet op Vidmar he ...
Ik heb al spijt van mijne nachtmerrie ;)...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4019 Gepost op: december 02, 2014, 12:07:08 pm »
Dat slaat niet op Vidmar he ...

Op iedereen, ook Vidmar, die Kortrijk nooit in Waregem wil zien zeker, hetzij in het bezoekersvak ?