Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799648 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4060 Gepost op: december 18, 2014, 02:12:36 pm »
Vorig weekend ging ik in Amsterdam een wedstrijdje van Ajax meepikken in de Arena. 3 uur voor aanvang van de wedstrijd was ik al ter plaatse en was er al van alles te beleven. Drank - en eetstanden waren open, de offici?le fanshop was al open, een gezellig supportershome, een sportsbar met verschillende andere sportwedstrijden die live werden uitgezonden ... Groot was het contrast wanneer ik zondagavond om 19h (1h voor de aftrap!!) aankom aan het Regenboogstadion voor de wedstrijd tegen Lokeren en de poorten nog niet eens open zijn?! Op dat vlak staan we nog mijlenver achter op andere ploegen. In dat opzicht ben ik het eens met koenie69. Hopelijk komt er in de nieuwe tribune ??n of andere pub waar je ruim voor en na de wedstrijd nog iets kan nuttigen.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4061 Gepost op: december 18, 2014, 04:27:10 pm »
Het viel me ook op, het is nu niet dat het ganse dagen regent, alles kletsnat, ik vrees voor een mosselbank zoals in Brugge op termijn... En dan vriest het nog niet..

Heb daar gisteren naar gevraagd. Zou blijkbaar 't water zijn dat stelselmatig door en uit de beton sijpelt. Zoiets zou 3 maand moeten duren eer de beton volledig uitgehard is. (Ik weet nu niet of ze mij iets wijsgemaakt hebben of niet.)
No pain, no gain.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4062 Gepost op: december 18, 2014, 04:28:15 pm »
Vorig weekend ging ik in Amsterdam een wedstrijdje van Ajax meepikken in de Arena. 3 uur voor aanvang van de wedstrijd was ik al ter plaatse en was er al van alles te beleven. Drank - en eetstanden waren open, de offici?le fanshop was al open, een gezellig supportershome, een sportsbar met verschillende andere sportwedstrijden die live werden uitgezonden ... Groot was het contrast wanneer ik zondagavond om 19h (1h voor de aftrap!!) aankom aan het Regenboogstadion voor de wedstrijd tegen Lokeren en de poorten nog niet eens open zijn?! Op dat vlak staan we nog mijlenver achter op andere ploegen. In dat opzicht ben ik het eens met koenie69. Hopelijk komt er in de nieuwe tribune ??n of andere pub waar je ruim voor en na de wedstrijd nog iets kan nuttigen.

Inderdaad. Een mooie, ruime supportershome zou zeker welkom zijn.
No pain, no gain.

Offline uitroepteken

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4063 Gepost op: december 18, 2014, 04:29:17 pm »
De verantwoordelijke die de bar in de nieuwe tribune ging openhouden heeft de eer aan zichzelf gehouden...

Nul komma nul communicatie met deze man, die al jaren supporter is trouwens, vanuit de club, beloften over verwarming die er als puntje bij paaltje komt nooit gaat komen, een spoelbak op 1 meter van de friteuses,...

Ik vrees dat we daar het einde nog niet van gezien hebben met die nieuwe tribune

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4064 Gepost op: december 18, 2014, 04:36:57 pm »
Vorig weekend ging ik in Amsterdam een wedstrijdje van Ajax meepikken in de Arena. 3 uur voor aanvang van de wedstrijd was ik al ter plaatse en was er al van alles te beleven. Drank - en eetstanden waren open, de offici?le fanshop was al open, een gezellig supportershome, een sportsbar met verschillende andere sportwedstrijden die live werden uitgezonden ... Groot was het contrast wanneer ik zondagavond om 19h (1h voor de aftrap!!) aankom aan het Regenboogstadion voor de wedstrijd tegen Lokeren en de poorten nog niet eens open zijn?! Op dat vlak staan we nog mijlenver achter op andere ploegen. In dat opzicht ben ik het eens met koenie69. Hopelijk komt er in de nieuwe tribune ??n of andere pub waar je ruim voor en na de wedstrijd nog iets kan nuttigen.

Zeer terechte opmerkingen allemaal !  Maar ik neem aan dat dit in de eindconcepten toch allemaal ook zo voorzien zal zijn in ons "batiment" ! Anders zou dit een ongelooflijke blunder zijn.  Eigenlijk moet je in alle nieuwe gebouwde en nog te bouwen tribunes zo een gezellige (verwarmd ! met tv's ' ' geen bunkers !) sportsbar voorzien. En dat niet enkel voor vip's maar voor IEDEREEN !!).

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4065 Gepost op: december 18, 2014, 04:40:15 pm »
Heb daar gisteren naar gevraagd. Zou blijkbaar 't water zijn dat stelselmatig door en uit de beton sijpelt. Zoiets zou 3 maand moeten duren eer de beton volledig uitgehard is. (Ik weet nu niet of ze mij iets wijsgemaakt hebben of niet.)

Klinkt allesinds geloofwaardig :p. Maar het is echt opvallend hoe slecht het veld erbij  ligt ivm andere jaren. Daar waar we toch bekend stonden om onze goede grasmat normaal gezien

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4066 Gepost op: december 18, 2014, 05:24:32 pm »
Gewoon een vraagje aangezien ik niet in die nieuwe tribune kom.
Wordt er eigenlijk nog aan gewerkt sinds de offici?le opening?

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4067 Gepost op: december 18, 2014, 06:18:32 pm »
Idd ne cafe met uizicht op de vijvers.  en bij geen voetbalmatchen een skone terasse..

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4068 Gepost op: december 18, 2014, 06:47:07 pm »
Gewoon een vraagje aangezien ik niet in die nieuwe tribune kom.
Wordt er eigenlijk nog aan gewerkt sinds de offici?le opening?
sinds de opening weinig verandering, nog veel,lamellen te kort op de buitenkant.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4069 Gepost op: december 18, 2014, 07:37:55 pm »
Klinkt allesinds geloofwaardig :p. Maar het is echt opvallend hoe slecht het veld erbij  ligt ivm andere jaren. Daar waar we toch bekend stonden om onze goede grasmat normaal gezien
graszoden worden meestal geproduceerd op zware grond, zodat ze mooier af te snijden zijn, en ze ook beter hun vocht ophouden.
die zware grond is op sportvelden een echt nadeel, en dat is nu ook in waregem, en ook op alle andere velden waarneembaar!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4070 Gepost op: december 18, 2014, 07:40:37 pm »
Zeer terechte opmerkingen allemaal !  Maar ik neem aan dat dit in de eindconcepten toch allemaal ook zo voorzien zal zijn in ons "batiment" ! Anders zou dit een ongelooflijke blunder zijn.  Eigenlijk moet je in alle nieuwe gebouwde en nog te bouwen tribunes zo een gezellige (verwarmd ! met tv's ' ' geen bunkers !) sportsbar voorzien. En dat niet enkel voor vip's maar voor IEDEREEN !!).
het probleem is dat die sportsbar rendabel moet zijn, en dat niet enkel zal lukken op speeldagen! volgens mij gaan ze met de bowling/fitness een degelijke bar aankoppelen, waardoor er ook op andere dagen meer volk over de vloer komt, en het dus rendabel wordt!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4071 Gepost op: december 18, 2014, 11:58:50 pm »
Heb daar gisteren naar gevraagd. Zou blijkbaar 't water zijn dat stelselmatig door en uit de beton sijpelt. Zoiets zou 3 maand moeten duren eer de beton volledig uitgehard is. (Ik weet nu niet of ze mij iets wijsgemaakt hebben of niet.)

Even mijzelf corrigeren na wat research:
Het zou beneden zo nat liggen, omdat het beton momenteel aan het 'uitzweten' is. Dat komt doordat we in verdiepingen werken en er in de gangen een temperatuurverschil is. Door verwarming, etc. Daardoor krijg je condens en dat water sijpelt door de beton naar beneden. Da's zoals ik hierboven al zei, een deel van het uitharden van de beton. Dit zou zo nog een 2-tal jaren kunnen duren. Ook zou het wel eens goed kunnen dat de nieuwe tribune wel wat koud en kil aanvoelt(ivm hoofdtribune/kant vijvers). Dat zal op termijn ook nog verbeteren eer het grootste deel van het water uit het beton getrokken is.
No pain, no gain.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4072 Gepost op: december 19, 2014, 07:26:11 am »
Merci voor de info :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4073 Gepost op: december 19, 2014, 09:25:19 am »
Burgemeester wil hotelketen Waregem binnenloodsen (KVWV 19/12)

Begin volgend jaar brengt het stadsbestuur enkele gronden rond het Regenboogstadion op de markt. Aan Waregem Expo is plaats voor de bouw van een hotel. Burgemeester Kurt Vanryckeghem (CD&V) droomt ervan een keten naar Waregem te halen.

Voka heeft er al meermaals op aangedrongen dat we in onze stad voor een hotel moeten zorgen. Bovendien zijn de hotels die we nu al hebben bij grote optredens en evenementen in de expohal snel volgeboekt. Trouwens, bij grote beurzen in Kortrijk is er tot in Rijsel vraag naar kamers. En ook Flanders Expo ligt maar op twintig minuutjes rijden."


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4074 Gepost op: december 19, 2014, 09:58:33 am »
Burgemeester wil hotelketen Waregem binnenloodsen (KVWV 19/12)

Begin volgend jaar brengt het stadsbestuur enkele gronden rond het Regenboogstadion op de markt. Aan Waregem Expo is plaats voor de bouw van een hotel. Burgemeester Kurt Vanryckeghem (CD&V) droomt ervan een keten naar Waregem te halen.

Voka heeft er al meermaals op aangedrongen dat we in onze stad voor een hotel moeten zorgen. Bovendien zijn de hotels die we nu al hebben bij grote optredens en evenementen in de expohal snel volgeboekt. Trouwens, bij grote beurzen in Kortrijk is er tot in Rijsel vraag naar kamers. En ook Flanders Expo ligt maar op twintig minuutjes rijden."

Ja, ze zoeken een projectontwikkelaar om dat te bouwen (hotel + appartementsgebouw). De opbrengsten zouden naar een/het stadionfonds gaan.

« Laatst bewerkt op: december 19, 2014, 10:00:18 am door Frederik »

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4075 Gepost op: december 24, 2014, 05:59:56 pm »
de bouwer van ons nieuwe stadion willy naessens wordt op termijn bijna zeker onze nieuwe hoofdsponser

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4076 Gepost op: december 24, 2014, 06:12:09 pm »
bron?

of fingerspitzengefuhl?

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4077 Gepost op: december 24, 2014, 06:52:36 pm »
hooggeplaatst persoon groep naessens

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4078 Gepost op: december 24, 2014, 08:04:19 pm »
kan ik enkel maar toejuichen als dat extra ? oplevert

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4079 Gepost op: december 25, 2014, 10:51:38 am »
ben daar zeker mee akkoord is een meerwaarde de groep Naessens