Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799616 keer)

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4160 Gepost op: januari 11, 2015, 05:12:11 am »
Moh, ik die alles altijd zoveel mogelijk controleer ;-)
Wist niet dat het nu al gesloten is in de wintermaanden.
Mohow ... wist dat niet.

En wat gaan ze dan doen in de resterende maanden? Zomerstop is nu ook niet zo lang.
er zijn wel meer chefs die niet voortdurend achter de potten staan. Denk niet dat Piet dit zal doen. Tijd om een jonge sous-chef te laten rijpen, denkt hij wellicht...

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4161 Gepost op: januari 11, 2015, 10:07:49 am »
Wil er mij iemand uitleggen waar in godsnaam een ijspiste mogelijk zou zijn? Daar heb je toch enorm wat ruimte voor nodig als ik denk aan de ijspiste in Gullegem... Of bedoelen ze met ijspiste zoiets als in Baron Casier waar 5 man een een paardekop kunnen op schaatsen...

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4162 Gepost op: januari 11, 2015, 10:42:24 am »
Wil er mij iemand uitleggen waar in godsnaam een ijspiste mogelijk zou zijn? Daar heb je toch enorm wat ruimte voor nodig als ik denk aan de ijspiste in Gullegem... Of bedoelen ze met ijspiste zoiets als in Baron Casier waar 5 man een een paardekop kunnen op schaatsen...
ga dan naar Gullegem als t te min is voode meneer. K v k is ook niet veraf.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4163 Gepost op: januari 11, 2015, 11:51:53 am »
Wil er mij iemand uitleggen waar in godsnaam een ijspiste mogelijk zou zijn? Daar heb je toch enorm wat ruimte voor nodig als ik denk aan de ijspiste in Gullegem... Of bedoelen ze met ijspiste zoiets als in Baron Casier waar 5 man een een paardekop kunnen op schaatsen...

De lange kanten van het stadion zijn vrij breed hoor ...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4164 Gepost op: januari 11, 2015, 11:52:17 am »
er zijn wel meer chefs die niet voortdurend achter de potten staan. Denk niet dat Piet dit zal doen. Tijd om een jonge sous-chef te laten rijpen, denkt hij wellicht...

rijpen? opleidingsclub voor chefs ook al ?  :D ;)
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2015, 01:03:24 pm door Frederik »

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4165 Gepost op: januari 11, 2015, 12:54:38 pm »
rijpen? opleiginsclub voor chefs ook al ?  :D ;)
Of voor sommeliers... ;D

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4166 Gepost op: januari 12, 2015, 08:59:49 am »
ga dan naar Gullegem als t te min is voode meneer. K v k is ook niet veraf.

Man man man, mag een mens al geen zinnige vraag stellen? Ik heb geen idee of je al op z'n schaatspiste geweest bent of z'n gebouw gezien hebt, dan kan ik mij moeilijk voorstellen dat er daar plaats voor is naast het huidige stadion onder een tribune... Het is nu niet dat er AL die plaats is naast het stadion en de vijvers... Zo ook de uitbouw rond het stadion is nu achter de goal een stuk smaller als bij KAA Gent, vandaar mijn vraag als ze er een bowling EN ijspiste EN ... willen gaan insteken...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4167 Gepost op: januari 12, 2015, 09:52:54 am »
Man man man, mag een mens al geen zinnige vraag stellen? Ik heb geen idee of je al op z'n schaatspiste geweest bent of z'n gebouw gezien hebt, dan kan ik mij moeilijk voorstellen dat er daar plaats voor is naast het huidige stadion onder een tribune... Het is nu niet dat er AL die plaats is naast het stadion en de vijvers... Zo ook de uitbouw rond het stadion is nu achter de goal een stuk smaller als bij KAA Gent, vandaar mijn vraag als ze er een bowling EN ijspiste EN ... willen gaan insteken...
zo stom is uw vraag totaal niet
In Gullegem speelt een ijshockey team en dan heb
je idd regelmentaire afmetingen nodig.
Voor te schaatsen, zonder competitie wss geen afmetingen
waar ge u moet aan houden.

Bowing zou aan de vijvers komen
ijspiste op de camping geweest
appartementen achter de huidige nieuwe tribune
Hotel op pijlers om geen parking te verliezen

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4168 Gepost op: januari 12, 2015, 09:58:40 am »
Als je een ijspiste plaatst lijkt het me ook opportuun om er meteen eentje te zetten dat ijshockey kan hosten. Dit gezegd zijnde vind ik het maar een bizar idee om een ijspiste in Waregem te zetten. Ik denk niet dat er zo een grote nood is aan zo een ding. Die indoor speeltuin is wel een goed idee, in Waregem is er heel erg weinig te vinden voor de allerkleinsten onder ons.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4169 Gepost op: januari 12, 2015, 10:45:55 am »
als diene mens zijn winstmarge aanpast
wordt zijn personeel ook betaald
al haaltie nul? winst uit de bouw (wa ni zo is)
maar wel uit de verkoop vd ruimtes
WN geeft dus geen 10m? korting e...

Als het stadion volledig af is en het een parel is en iets waar veel clubs naar opkijken dan is dat voor hem pure reclame op een volledig nieuw gebied voor hem.  Als je ziet hoeveel aanbiedingen in het buitenland  Ghelamco kreeg na de bouw van het Gent stadion en hoe zijn naambekendheid in Belgi? is geworden.  Dan zal de Willy kennende zich ook willen profileren naar buiten toe.  Waarom doet hij mee aan zo een licht programma als the sky is the limit denk je?  Puur reclame voor hem.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4170 Gepost op: januari 12, 2015, 10:53:00 am »
Volgens mij werpen ze gewoon regelmatig wat visjes om mogelijke investeerders te activeren.
Er zijn ook enorm veel berichten die elkaar tegenspreken, gewoon omdat die gebaseerd zijn op verschillende bronnen van binnen EN buiten Essevee, WN Bouwgroep, supporters, van horen zeggen...

Zo zou er volgens mijn vader enorm veel klachten van geluidsoverlast zijn afkomstig van fuiven en party's in het Waregem Expo, en dan willen ze daarnaast een hotel bouwen?

Er komen een pak commerci?le ruimtes beschikbaar in- en rond het stadion, deze zullen mee de kosten helpen betalen om alles te realiseren. Dus hoe sneller alle commerci?le ruimtes verkocht/verhuurd zijn hoe sneller het stadion kan afgewerkt worden. Dus visjes gooien om mogelijke investeerders, huurders, kopers, projectontwikkelaars te vinden is momenteel topprioriteit.



Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4171 Gepost op: januari 12, 2015, 11:13:46 am »
Als je een ijspiste plaatst lijkt het me ook opportuun om er meteen eentje te zetten dat ijshockey kan hosten. Dit gezegd zijnde vind ik het maar een bizar idee om een ijspiste in Waregem te zetten. Ik denk niet dat er zo een grote nood is aan zo een ding. Die indoor speeltuin is wel een goed idee, in Waregem is er heel erg weinig te vinden voor de allerkleinsten onder ons.
ik volg u in de ideeen als er nood aan is en die binnenspeeltuin.
Maar vind het toch ook belangrijk da het stadion 7/7 gebruikt zou worden...
want tis toch pakske geld om maar om de zoveel weken te gebruiken.
Maar of dit met den regelmentaire ijspiste moet....
mo bon, huurders is huurders lijkt me

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4172 Gepost op: januari 12, 2015, 11:17:33 am »
Volgens mij werpen ze gewoon regelmatig wat visjes om mogelijke investeerders te activeren.
Er zijn ook enorm veel berichten die elkaar tegenspreken, gewoon omdat die gebaseerd zijn op verschillende bronnen van binnen EN buiten Essevee, WN Bouwgroep, supporters, van horen zeggen...

Zo zou er volgens mijn vader enorm veel klachten van geluidsoverlast zijn afkomstig van fuiven en party's in het Waregem Expo, en dan willen ze daarnaast een hotel bouwen?

Er komen een pak commerci?le ruimtes beschikbaar in- en rond het stadion, deze zullen mee de kosten helpen betalen om alles te realiseren. Dus hoe sneller alle commerci?le ruimtes verkocht/verhuurd zijn hoe sneller het stadion kan afgewerkt worden. Dus visjes gooien om mogelijke investeerders, huurders, kopers, projectontwikkelaars te vinden is momenteel topprioriteit.

die klachten zijn er idd, maar waren daar geen plannen om een zaal bij te bouwen?
meer naar de oefenvelden toe, waar die steentjes nu liggen?
Isolatie kan wel zorgen dat het "relatief" muisstil wordt in het hotel
Sheraton in Zaventem bvb

zaak is idd dat er zo snel mogelijk investeerders gevonden worden
en via de pers kan dat idd helpen

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4173 Gepost op: januari 12, 2015, 12:51:30 pm »
Als je een ijspiste plaatst lijkt het me ook opportuun om er meteen eentje te zetten dat ijshockey kan hosten. Dit gezegd zijnde vind ik het maar een bizar idee om een ijspiste in Waregem te zetten. Ik denk niet dat er zo een grote nood is aan zo een ding. Die indoor speeltuin is wel een goed idee, in Waregem is er heel erg weinig te vinden voor de allerkleinsten onder ons.
Elke vorm van extra sport en ontspanning in waregem moet aangemoedigd worden. Als je ziet hoeveel mensen met kerst afzakken naar de schaatspiste, dan lijkt mij dat geen slechte investering. Een schaatspiste die gebruikt kan worden voor hockey bedraagt 30m op 60m, reken daar nog een kleine vorm van tribuneruimte bij en je komt op een breedte van 40m met een lengte van 70m. Als je dan ook weet dat daar geen palen of dergelijk in de weg mogen staan word dat een serieuze overspanning, waardoor het praktisch niet realiseerbaar is, indien de ruimte erboven ook moet ingevuld geraken met kantoren, winkel en weet ik veel wat nog allemaal. Ik dacht wel dat er in waregem reeds een rolsschaatsbaan was, wat een beetje vergelijkbaar is met ijsschaatsen. een snookerhal is blijkbaar niet rendabel, als je ziet dat er in waregem reeds meerdere hebben geprobeerd om iets dergelijks te runnen. Het aantal m? die je nodig hebt voor een snoockertafel en de wetenschap dat daar maar 2 man kan op spelen verklaren dit ook reeds voor een stuk volgens mij!

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4174 Gepost op: januari 12, 2015, 01:21:06 pm »
Ik volg ook eerder Will McAvoy... Als ze het overwegen om een ijspiste te plaatsen, zorg er dan ook voor dat die reglementair inorde is zodat kunstschaatsers, ijshockey en andere ijssporten er door kunnen gaan en niet enkel voor recreatie... Op die manier zijn er meer potenti?le gebruikers... Maar zoals ik eerst aanhaalde zag ik z'n ruimte niet echt voor mogelijk naast, laat staan onder, een tribune... Een indoor kinderspeeltuin, klimmuur achtig iets lijkt mij dan wel haalbaar en bijna geen concurrentie in Waregem.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4175 Gepost op: januari 12, 2015, 01:45:33 pm »
Ik volg ook eerder Will McAvoy... Als ze het overwegen om een ijspiste te plaatsen, zorg er dan ook voor dat die reglementair inorde is zodat kunstschaatsers, ijshockey en andere ijssporten er door kunnen gaan en niet enkel voor recreatie... Op die manier zijn er meer potenti?le gebruikers... Maar zoals ik eerst aanhaalde zag ik z'n ruimte niet echt voor mogelijk naast, laat staan onder, een tribune... Een indoor kinderspeeltuin, klimmuur achtig iets lijkt mij dan wel haalbaar en bijna geen concurrentie in Waregem.

Ben persoonlijk werkachtig op een schaatsbaan en denk dat het plaatsen van een nieuwe in Waregem nooit rendabel zou zijn. Daarbovenop moet ge het niveau van de competitiesporten niet overschatten in belgie. De ijshockey competitie gaat al jaren acheruit. Er zijn veel betere alternatieven

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4176 Gepost op: januari 12, 2015, 05:09:36 pm »
Gaan er eigenlijk nog schilderwerken gebeuren aan de tribune? Nu is het nogal een kaal betonnen ding. De trappen, muurtjes ed. kunnen wel een likje verf gebruiken, vind ik. Zoals ook bij de hoofdtribune de trappen en muurtjes geschilderd zijn. ( http://static.ow.ly/photos/original/6M0kq.jpg )

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4177 Gepost op: januari 12, 2015, 06:40:22 pm »
Gaan er eigenlijk nog schilderwerken gebeuren aan de tribune? Nu is het nogal een kaal betonnen ding. De trappen, muurtjes ed. kunnen wel een likje verf gebruiken, vind ik. Zoals ook bij de hoofdtribune de trappen en muurtjes geschilderd zijn. ( http://static.ow.ly/photos/original/6M0kq.jpg )
denk da die beton nog te nat is binnenin, niet?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4178 Gepost op: januari 12, 2015, 07:34:13 pm »
Gaan er eigenlijk nog schilderwerken gebeuren aan de tribune? Nu is het nogal een kaal betonnen ding. De trappen, muurtjes ed. kunnen wel een likje verf gebruiken, vind ik. Zoals ook bij de hoofdtribune de trappen en muurtjes geschilderd zijn. ( http://static.ow.ly/photos/original/6M0kq.jpg )

Ik vind dat de witte trapjes wel passen bij de rood-witte stoeltjes. Er nog een extra kleur aan toevoegen zou al snel te veel van het goede zijn.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4179 Gepost op: januari 12, 2015, 08:03:43 pm »
Dan hadden ze misschien beter grijze stoeltjes gepakt, e?

Grijs behoort niet tot onze clubkleuren als ik mij niet vergis.