Auteur Topic: [NB] SVZW 4-2 Charleroi  (gelezen 14033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #40 Gepost op: november 30, 2008, 04:31:51 pm »
Moet je ook begrijpen h?, die jongen ziet leye kansen missen en ziet hoeveel ruimte er telkens ligt en wil ook zn doelpuntje meepikken. Niet te zwaar aan tillen dus, ontgoocheling kan ook iets goeds zijn, zal harder moeten werken deze week om toch in de ploeg te komen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #41 Gepost op: november 30, 2008, 04:49:54 pm »
Mja als iedereen zo zou beginnen doen, en je weet tegen Dury moeje zo nie beginnen ? of tis rap gedaan bij em.
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #42 Gepost op: november 30, 2008, 04:51:34 pm »
Volgens mij toch ook een stuk ontgoocheling omdat hij vorige week zou gespeeld hebben en gisteren dan weer niet.

Vond het ook jammer dat Dury zolang wachten met invalbeurten. Kon toch ook een minuutje of 10 vroeger dan zijn er toch weer 3 andere jongens blij.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #43 Gepost op: november 30, 2008, 05:01:04 pm »
"Te lachen, te "jumpen" samen met mutombo..."
Mag dat niet dan? Zolang hij maar opgewarmd is mag hij doen wat hij wil... Zolang hij zich er maar niet bij neerzet. Jumpen=bewegen dus moet kunnen, zeker als je comfortabel voorstaat.

Match zelf: Belachelijke scheidsrechter, fluit 2 penaltys die er absoluut geen zijn en de zuiverste fluit hij niet. Zeer sterke teamprestatie van ons, al stak berrier er met zijn loopvermogen en passing bovenuit.
Ja da moet kunnen, maar als hij dan niet mag inkomen moet hij niet als een gebeten hond meteen de kleedkamer ingaan.
Waarom niet? Kzou ook zo reageren ze als ik 45min opwarm en dan nog niet mag invallen.

Dit zijn profs, als ze niet 45 minuten kunnen opwarmen dan mogen ze wat mij betreft oprotten. Iedereen moet wel eens dingen doen die ze liever niet doen en/of die geen (persoonlijk) resultaat opleveren, maar dat heet professionalisme.

Edit: trouwens frappant hoe er zowat constant wordt gezocht naar negatieve commentaren, meestal over Dury. We zetten Charleroi schitterend opzij na een heerlijke wedstrijd, wees verdomme content.
« Laatst bewerkt op: november 30, 2008, 05:11:30 pm door Sv Zulte Waregem »

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #44 Gepost op: november 30, 2008, 05:08:39 pm »
Ik spreek mij niet uit over opwarming Subotic (zat er recht voor), maar Dury moet dan niet verschieten dat er rotte appels in de kleedkamer zitten. Op de duur keren die gasten zich tegen een trainer. Niettemin schitterende speler die Subotic. Ja en de ref (amateur) kraakte onder de druk van de supporters. Meer van die helse sfeer aub.



Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #45 Gepost op: november 30, 2008, 06:14:08 pm »
Ik spreek mij niet uit over opwarming Subotic (zat er recht voor), maar Dury moet dan niet verschieten dat er rotte appels in de kleedkamer zitten. Op de duur keren die gasten zich tegen een trainer. Niettemin schitterende speler die Subotic. Ja en de ref (amateur) kraakte onder de druk van de supporters. Meer van die helse sfeer aub.
die tweede fout op meert was dan wel weer strafschop en die kregen we niet dus voor 1x wat meeval :)

voor de rest gewoon goeie match!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #46 Gepost op: november 30, 2008, 06:53:51 pm »
t Is geleden van Anderlacht dat we nog eens zo'n swingend voetbal m?t kansen hebben gezien!
Gisteren was bijna iedereen echt wel top, met Matthys en Berrier als uitblinkers. Chapi deed het ook lang niet slecht, hij verdient wel wat meer speelminuten vind ik, mss eens op de rechterflank zetten?
Leye was bijzonder ongelukkig gisteren, k weet niet hoe het komt, maar volgens mij zit hij met zijn hoofd al lang elders...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #47 Gepost op: november 30, 2008, 06:58:17 pm »
t Is geleden van Anderlacht dat we nog eens zo'n swingend voetbal m?t kansen hebben gezien!
Gisteren was bijna iedereen echt wel top, met Matthys en Berrier als uitblinkers. Chapi deed het ook lang niet slecht, hij verdient wel wat meer speelminuten vind ik, mss eens op de rechterflank zetten?
Leye was bijzonder ongelukkig gisteren, k weet niet hoe het komt, maar volgens mij zit hij met zijn hoofd al lang elders...

Hij baalde toch ook wel van de gemiste kansen hoor!
Na zijn tweede goal was de ontlading groot. Denk niet dat hij met zijn hoofd al ergens anders zat maar gewoon pech kende tegenover een sterke Lacquait te staan.

Offline stubru

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #48 Gepost op: november 30, 2008, 07:26:17 pm »
t Is geleden van Anderlacht dat we nog eens zo'n swingend voetbal m?t kansen hebben gezien!
Gisteren was bijna iedereen echt wel top, met Matthys en Berrier als uitblinkers. Chapi deed het ook lang niet slecht, hij verdient wel wat meer speelminuten vind ik, mss eens op de rechterflank zetten?
Leye was bijzonder ongelukkig gisteren, k weet niet hoe het komt, maar volgens mij zit hij met zijn hoofd al lang elders...

Hij baalde toch ook wel van de gemiste kansen hoor!
Na zijn tweede goal was de ontlading groot. Denk niet dat hij met zijn hoofd al ergens anders zat maar gewoon pech kende tegenover een sterke Lacquait te staan.
Denk dat Leye gewoon geen koelbloedige afwerker is. Als hij oog in oog staat met de keeper faalt hij meestal. Ik denk dan ook niet dat hij bij een topploeg aan de slag kan als diepe  spits. Vorig jaar rendeerde hij beter omdat hij dan meestal op de flank speelde en Jelavic onze diepe spits was. Misschien daarom dat ze Foley willen halen, dan kan Leye terug meer naar achter.

Online Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #49 Gepost op: november 30, 2008, 07:59:44 pm »
Scheids niveau liefhebbersvoetbal! Eerst een strafschop voor Char. die er geen was en dan als een zieligaard compensatie gaan fluiten aan de overkant (het lachje van Roelandts gezien?  :D). En dan de echte penalty, op Meert, niet fluiten! Man man man...Over Essevee: Berrier was inderdaad super! Meertje ook, trouwens! Wel een feit dat Leye heel veel kansen verkwanselt! De goal die hij maakt is dan weer een pak moeilijker! Maar soit! We hebben goed gespeeld ?n 3 punten! Al 3 punten los op de Veekaa!

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #50 Gepost op: november 30, 2008, 08:20:16 pm »
Lekkere overwinning,

lang geleden dat ons essevee nog eens zo goed voor de dag kwam!

Ook een pluim aan de club met hun nieuw initiatief om voor de match de supporters wat op te warmen!
Meer van dat!  :D


Idd, meer van dat! En het hielp nog ook :)

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #51 Gepost op: november 30, 2008, 09:16:33 pm »
Lekkere overwinning,

lang geleden dat ons essevee nog eens zo goed voor de dag kwam!

Ook een pluim aan de club met hun nieuw initiatief om voor de match de supporters wat op te warmen!
Meer van dat!  :D


Idd, meer van dat! En het hielp nog ook :)

Weet iemand ofdat dit ??nmalig zou zijn door de nieuwe geluidsinstallatie aan kant vijver of zal dit iedere thuiswedstrijd gedaan worden ?

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #52 Gepost op: november 30, 2008, 10:27:33 pm »
Lekkere overwinning,

lang geleden dat ons essevee nog eens zo goed voor de dag kwam!

Ook een pluim aan de club met hun nieuw initiatief om voor de match de supporters wat op te warmen!
Meer van dat!  :D


Idd, meer van dat! En het hielp nog ook :)

Weet iemand ofdat dit ??nmalig zou zijn door de nieuwe geluidsinstallatie aan kant vijver of zal dit iedere thuiswedstrijd gedaan worden ?

Was een testcase, afwachten wat de evaluatie van de club is. Zal wel nog gedaan worden denk ik. Het initiatief was trouwens oorspronkelijk voorstel van de supportersraad, volgens een aantal mensen een overbodig orgaan...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #53 Gepost op: november 30, 2008, 10:43:05 pm »
Lekkere overwinning,

lang geleden dat ons essevee nog eens zo goed voor de dag kwam!

Ook een pluim aan de club met hun nieuw initiatief om voor de match de supporters wat op te warmen!
Meer van dat!  :D

Wat vooral opviel was dat bij de nummer 17 niemand de naam wist :D
David Vasquez :P
'k Kon dr ook nie opkomen ze op da moment :P

onder de naam "david vasquez" is hij niet echt bekend. is meer bekend onder de naam "chapi" . heel veel van die spaanse , portugese en braziliaanse spelers en zo spelen met een andere naam (of een afkorting) dan hun "echte" naam. maar dit terzijde ;)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #54 Gepost op: november 30, 2008, 10:44:07 pm »
Lekkere overwinning,

lang geleden dat ons essevee nog eens zo goed voor de dag kwam!

Ook een pluim aan de club met hun nieuw initiatief om voor de match de supporters wat op te warmen!
Meer van dat!  :D


Idd, meer van dat! En het hielp nog ook :)

Weet iemand ofdat dit ??nmalig zou zijn door de nieuwe geluidsinstallatie aan kant vijver of zal dit iedere thuiswedstrijd gedaan worden ?

Was een testcase, afwachten wat de evaluatie van de club is. Zal wel nog gedaan worden denk ik. Het initiatief was trouwens oorspronkelijk voorstel van de supportersraad, volgens een aantal mensen een overbodig orgaan...

Ik hoop alvast dat het nog gedaan wordt, kan alleen maar de sfeer bevorderen!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #55 Gepost op: december 01, 2008, 08:42:33 am »
Matthijs en Berrier beste mannen op het veld. Leye zwaar wegend op de verdediging van de tegenstander, maar een spits zijn job is scoren !  En dat had idd veel beter gekund. Al bij al een geslaagde avond.

Tegendoelpunten beetje aan Chapi gelegen, maar die kerel heeft dan ook nog niet veel gespeeld dit jaar. Dury zal moeilijk kiezen hebben tussen Chapi en Colpaert...

Minne niet vergeten: zeer goeie mats ! Heeft zo goed als geen ballen weggegeven...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #56 Gepost op: december 01, 2008, 09:53:19 am »
inderdaad, Leye is niet koelbloedig voor de goal (tegen Gent ook alleen voor doel en deze misser werd een minuut later cash betaald met een penalty). Zijn tweede goal was echter prachtig gekopt en maakte het Laquait nog s lastig met een mooie kopbal. Na de penalty op Meert werd door Defays overduidelijk een fout gemaakt.... komisch dat de scheids dan nog fout floot tegen Meert????!!!!
Laquait was duidelijk in zijn interview: het kon perfect 8 of 9-2 geweest zijn. Ik raad de mensen aan om gewoon naar RTBF te kijken voor de voetbal. Veel langere samenvattingen (daar was de vrije trap van Berrier wel te zien). Moest die vrije trap in de goal beland zijn denk ik dat hij wel zou tellen (beetje zoals penalty van Tubize tegen Krotrijk).
Maar prachtige match en twee ploegen die er wilden voor gaan... Dan heb je een mooie wedstrijd waar de beste wint!!!!!!

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #57 Gepost op: december 01, 2008, 09:55:29 am »
Matthijs en Berrier beste mannen op het veld. Leye zwaar wegend op de verdediging van de tegenstander, maar een spits zijn job is scoren !  En dat had idd veel beter gekund. Al bij al een geslaagde avond.

Tegendoelpunten beetje aan Chapi gelegen, maar die kerel heeft dan ook nog niet veel gespeeld dit jaar. Dury zal moeilijk kiezen hebben tussen Chapi en Colpaert...

Minne niet vergeten: zeer goeie mats ! Heeft zo goed als geen ballen weggegeven...

Leye zijn job is inderdaad scoren, iets wat hij dan ook twee maal heeft gedaan. Akkoord het moesten er 4 geweest zijn, maar Lacquait stond ook wel heel goed te keepen.  Voor de rest woog hij inderdaad zeer zwaar op die verdediging, dus op dat vlak speelde hij voor mijn part een superwedstrijd. Hij maalt geen onnodige kilometers maar als het moment daar is dan stoort hij en maakt hij het de verdediging van de tegenpartij ongelooflijk lastig. Het eerste doelpunt valt niet toevallig na een steal van Leye.

Berrier uiteraard alweer man van de wedstrijd. Elke corner is tegenwoordiger een volwaardige kans en dat is een enorm wapen. Maar niet alleen die traptechniek was fenomenaal, ook zijn rushes waren indrukwekkend. Niet af te stoppen die gast

Matthys ook weer goed, bekroond met 2 doelpunten. Ik had het niet gedacht na zijn erbarmelijk seizoensbegin, maar hij is weer de oude aan het worden. In plaats van net niet, was het zaterdag elke keer net wel.  Goeie acties en een gesel voor zijn verdediger.

In de verdediging heeft Chapi een verdienstelijke wedstrijd gespeeld maar volgens mij vliegt hij gewoon weer op de bank als Colpaert kan spelen. Minne speelde bevrijd, volgens mij grotendeels omwille van de steun die hij krijgt van Berrier op die flank

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #58 Gepost op: december 01, 2008, 10:37:00 am »
Voila sv heeft getoond dat het wel kan eigenlijk.  Maar de wil er niet altijd was. We hebben zeker een ploeg die buiten de top4 kan meestrijden voor de plaatsen er net onder.

En met frank berrier, hebben we de belgische ribery in huis.  Ook mathijs heel goed, waarom kan hij het nu plots weer?  En leye loopt zich goed vrij, maar de afwerking moet nog beter dan wordt hij zeker en vast terug heel gevaarlijk voor de tegenstander.

Domme 2e tegengoal welliswaar.

En stand kon makkelijk 5-1 zijn en het zou verdiend geweest zijn.  Charleroi verdiend zeker geen 2 goals. Op naar standard, proberen iets te doen daar.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] SVZW 4-2 Charleroi
« Reactie #59 Gepost op: december 01, 2008, 10:57:37 am »
En het is nog maar eens bewezen zoals Raymond Goethals ooit zei: UUG SPELE !!
Vroeg storen is d? manier om de tegenstanders te doen twijfelen. Ook tegen Anderslecht gingen onze aanvallers al gaan storen bij hun verdediging. Dikwijls haalt het niets uit, maar soms worden die laatsten zenuwachtig en maken ze fouten.