Auteur Topic: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?  (gelezen 13915 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #40 Gepost op: maart 15, 2023, 08:54:34 am »
Wat heel erg hier is : enkele maanden pleitte ik voor terugkeer van Coopman, Vlietynck en Depauw. Toen werd ik uitgelachen. En nu diezelfden, met de reset in 1B in het verschiet : we moeten terug naar Belgen.... :o :o
je werd uitgelachen met die namen
niet met die Belgen

en wie zegt dat we naar “belgen” moeten?
we moeten naar eigen jeugd, gasten die we al hebben
want Belgen op de transfermarkt zijn vaak duur…
zeg eens : wat is verkeerd aan Coopman en Vlietinck ? Zijn diegenen die gekomen zijn dan zoveel beter. Dacht het niet. Diene Drambaiev, diene Palumets,...
Maar is het gewoon het principe van Mister Knowitall : het moet van hem komen.
Drambaiev gehuurd 1226 min gespeeld in competitie
Vlietinck kocht ohl speelde 261 min in competitie

Drambaiev begon goed bij ons met een heel goeie match tegen club
waarin hij scoorde
Daarna ging het bergaf

istie beter of ni
das kwestie van mening
istie groter risico?
volgens mij wel, want ze kochten hem

wel toffe bijnaam da ge mij geeft
mister syntra west
beschouw het als een ere-titel en teken van respect :o

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #41 Gepost op: maart 15, 2023, 11:07:57 am »
Gezien men Leye de laan uitstuurt (ik had dit nooit verwacht) ... vertrouwen weg bij de spelers?

Offline Zias bastiaen

  • Leden
  • Berichten: 358
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #42 Gepost op: maart 15, 2023, 12:10:42 pm »
Wat heel erg hier is : enkele maanden pleitte ik voor terugkeer van Coopman, Vlietynck en Depauw. Toen werd ik uitgelachen. En nu diezelfden, met de reset in 1B in het verschiet : we moeten terug naar Belgen.... :o :o
je werd uitgelachen met die namen
niet met die Belgen

en wie zegt dat we naar “belgen” moeten?
we moeten naar eigen jeugd, gasten die we al hebben
want Belgen op de transfermarkt zijn vaak duur…
zeg eens : wat is verkeerd aan Coopman en Vlietinck ? Zijn diegenen die gekomen zijn dan zoveel beter. Dacht het niet. Diene Drambaiev, diene Palumets,...
Maar is het gewoon het principe van Mister Knowitall : het moet van hem komen.
Drambaiev gehuurd 1226 min gespeeld in competitie
Vlietinck kocht ohl speelde 261 min in competitie

Drambaiev begon goed bij ons met een heel goeie match tegen club
waarin hij scoorde
Daarna ging het bergaf

istie beter of ni
das kwestie van mening
istie groter risico?
volgens mij wel, want ze kochten hem

wel toffe bijnaam da ge mij geeft
mister syntra west

Is Drambaiev gekocht mss want je zegt is er groot risico
Volgens mij wel want ze kochten hem

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #43 Gepost op: maart 15, 2023, 12:17:10 pm »
Wat heel erg hier is : enkele maanden pleitte ik voor terugkeer van Coopman, Vlietynck en Depauw. Toen werd ik uitgelachen. En nu diezelfden, met de reset in 1B in het verschiet : we moeten terug naar Belgen.... :o :o
je werd uitgelachen met die namen
niet met die Belgen

en wie zegt dat we naar “belgen” moeten?
we moeten naar eigen jeugd, gasten die we al hebben
want Belgen op de transfermarkt zijn vaak duur…
zeg eens : wat is verkeerd aan Coopman en Vlietinck ? Zijn diegenen die gekomen zijn dan zoveel beter. Dacht het niet. Diene Drambaiev, diene Palumets,...
Maar is het gewoon het principe van Mister Knowitall : het moet van hem komen.
Drambaiev gehuurd 1226 min gespeeld in competitie
Vlietinck kocht ohl speelde 261 min in competitie

Drambaiev begon goed bij ons met een heel goeie match tegen club
waarin hij scoorde
Daarna ging het bergaf

istie beter of ni
das kwestie van mening
istie groter risico?
volgens mij wel, want ze kochten hem

wel toffe bijnaam da ge mij geeft
mister syntra west

Is Drambaiev gekocht mss want je zegt is er groot risico
Volgens mij wel want ze kochten hem

gehuurd
https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/oleksandr-drambaiev-is-trots-om-boer-te-zijn

bedoel dater bij OHL groter risico is, want die kochten hem

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #44 Gepost op: maart 15, 2023, 12:21:03 pm »
Gezien men Leye de laan uitstuurt (ik had dit nooit verwacht) ... vertrouwen weg bij de spelers?
zat er aan te komen. Na verklaringen van vorige week in de pers en laatste match tegen Gent. Kan nu ergens eens Z-kern gaan trainen. Vind dat Dury de laatste matchen mag komen oplossen, gratis.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #45 Gepost op: maart 15, 2023, 01:36:46 pm »
Wat heel erg hier is : enkele maanden pleitte ik voor terugkeer van Coopman, Vlietynck en Depauw. Toen werd ik uitgelachen. En nu diezelfden, met de reset in 1B in het verschiet : we moeten terug naar Belgen.... :o :o
Ze hebben De Pauw laten meetrainen en zagen dat hij conditioneel totaal niet fit was en niet meer fit zou zijn, dus volgens mij is hij niet meer goed genoeg voor profvoetbal(1A en 1B).
Coopman doet het goed in 1B, daar moeten we niet flauw overdoen, koste blijkbaar ook niet zoveel dan voorzien, dus ja, ivm Coopman had je zeker gelijk, die konden we gebruiken.
Vlietynck heeft en had een contract tot 2026, dus ook wel duurder en waarschijnlijk moeilijker haalbaarder. 
Maar zouden die ons probleem hebben opgelost?  Nee, het zijn geen trainers.  Maar goed, Coopman en Vlietynck waren zeker geen slechte keuzes, De Pauw bleek niet goed. 

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #46 Gepost op: maart 16, 2023, 08:10:09 pm »
Wat heel erg hier is : enkele maanden pleitte ik voor terugkeer van Coopman, Vlietynck en Depauw. Toen werd ik uitgelachen. En nu diezelfden, met de reset in 1B in het verschiet : we moeten terug naar Belgen.... :o :o
Ze hebben De Pauw laten meetrainen en zagen dat hij conditioneel totaal niet fit was en niet meer fit zou zijn, dus volgens mij is hij niet meer goed genoeg voor profvoetbal(1A en 1B).
Coopman doet het goed in 1B, daar moeten we niet flauw overdoen, koste blijkbaar ook niet zoveel dan voorzien, dus ja, ivm Coopman had je zeker gelijk, die konden we gebruiken.
Vlietynck heeft en had een contract tot 2026, dus ook wel duurder en waarschijnlijk moeilijker haalbaarder. 
Maar zouden die ons probleem hebben opgelost?  Nee, het zijn geen trainers.  Maar goed, Coopman en Vlietynck waren zeker geen slechte keuzes, De Pauw bleek niet goed.
thx voor deze quote. Zo zie ik het ook. Vlietynck ging zeker het verschil gemaakt hebben. Maar voor sommigen hier is het nooit genoeg. De Pauw zou hier wel in het begin van het seizoen gearriveerd zijn en kunnen meetrainen.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #47 Gepost op: april 05, 2023, 12:02:23 pm »
Als we kijken naar de stand van de in de jeugd opgeleide spelers en het aantal speelminuten, dan staan we in het nationaal voetbal op de 3e laatste plaats… net voor Deinze en KVK… wel frappant voor de streek hier… zouden ze daar niet beter hun geld insteken ipv 5e rangs buitenlanders ?

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #48 Gepost op: april 05, 2023, 08:43:12 pm »
Als we kijken naar de stand van de in de jeugd opgeleide spelers en het aantal speelminuten, dan staan we in het nationaal voetbal op de 3e laatste plaats… net voor Deinze en KVK… wel frappant voor de streek hier… zouden ze daar niet beter hun geld insteken ipv 5e rangs buitenlanders ?
Lijst is onzin, gaat over jeugdspelers die in het 1ste elftal van de ploeg spelen.
Wat kun je doen als de topploegen uw beste jeugd komen halen op 15-16 jaar. Dan zijn het spelers die hier zijn opgeleid maar in deze lijst staan als jeugdproduct van een andere ploeg.
Alleen al de speelminuten van Pletinckx voor OHL is één van onze jeugdspelers die wel in het 1ste spelen.
Interessanter is om te kijken naar gemiddelde leeftijd van spelers.
Dan hebben we Willen, Tambedou, Drambaiev, Miroshi en Fadera die jonger zijn als 21 en regelmatig minuten maken dit seizoen of sterkhouder zijn.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #49 Gepost op: april 06, 2023, 09:51:18 am »
Als we kijken naar de stand van de in de jeugd opgeleide spelers en het aantal speelminuten, dan staan we in het nationaal voetbal op de 3e laatste plaats… net voor Deinze en KVK… wel frappant voor de streek hier… zouden ze daar niet beter hun geld insteken ipv 5e rangs buitenlanders ?
Lijst is onzin, gaat over jeugdspelers die in het 1ste elftal van de ploeg spelen.
Wat kun je doen als de topploegen uw beste jeugd komen halen op 15-16 jaar. Dan zijn het spelers die hier zijn opgeleid maar in deze lijst staan als jeugdproduct van een andere ploeg.
Alleen al de speelminuten van Pletinckx voor OHL is één van onze jeugdspelers die wel in het 1ste spelen.
Interessanter is om te kijken naar gemiddelde leeftijd van spelers.
Dan hebben we Willen, Tambedou, Drambaiev, Miroshi en Fadera die jonger zijn als 21 en regelmatig minuten maken dit seizoen of sterkhouder zijn.
N’Dour..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #50 Gepost op: april 06, 2023, 12:06:45 pm »
Als we kijken naar de stand van de in de jeugd opgeleide spelers en het aantal speelminuten, dan staan we in het nationaal voetbal op de 3e laatste plaats… net voor Deinze en KVK… wel frappant voor de streek hier… zouden ze daar niet beter hun geld insteken ipv 5e rangs buitenlanders ?
Lijst is onzin, gaat over jeugdspelers die in het 1ste elftal van de ploeg spelen.
Wat kun je doen als de topploegen uw beste jeugd komen halen op 15-16 jaar. Dan zijn het spelers die hier zijn opgeleid maar in deze lijst staan als jeugdproduct van een andere ploeg.
Alleen al de speelminuten van Pletinckx voor OHL is één van onze jeugdspelers die wel in het 1ste spelen.

Van Hecke en De Neve maken ook wat minuten ondertussen..
SV TILL I DIE

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #51 Gepost op: april 19, 2023, 06:40:15 pm »
Zullen vers geld mogen zoeken indien we zakken naar 1B. Ik lees net dat zelfs Lommel 9 miljoen zal investeren in zijn spelerskern. Dit is toch pure financiële doping

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #52 Gepost op: april 19, 2023, 08:21:33 pm »
Begrijp uw punt niet ? Als eigenaar beslist om een kapitaalsinjectie te doen jah weet niet wat daar niet correct aan is ?


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #54 Gepost op: april 24, 2023, 06:30:44 pm »
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230424_95107829?utm_campaign=twitterfeed&utm_medium=dlvr&utm_source=twitter
Konden ze de waarheid van De Fauw niet aan?  En wie werd er dan tegen de schenen getrapt?  Cordier?  Zoon van Tony?
Kijk, moest ik scout zijn van een andere ploeg zou ik interesse hebben in Tambedou,Fadera,Ndour,Sissako,Willen.  De ene zal bij een grotere club wel belletjes doen rinkelen de andere bij 'kleinere clubs' zoals in Ligue 2.  Ik hoop dat ze zomaar niet weggeven voor een simpele prijs.  Fadera en Tambedou gaan volgen mij nog enorm groeien,Ndour als diepe spits en niet als flankaanvaller zou voor enorm veel clubs in 1A iets kunnen betekenen, Sissako moet toch vrij gemakkelijk een ploeg vinden in Ligue 2 en Willen moet nog veel progressie maken.  Moest ik Willen zijn ik zou zeker nog een jaar blijven om zeker te zijn van iedere week te spelen en ook eens de hardheid van 1B te kunnen overleven.
Van Lopez,Ramirez,Sormo,Tsouka, tja, dat wordt weer 'onderling overleg' en weg.  We hebben jeugd die het goed deed bij de u23, en dan heb ik het niet over Hallaert.  Volgend jaar moet Demuynck vol zijn kans krijgen, ook een Arthur Wulleman moet men zeker een kans geven in de kern van 1B(daarvoor niet een zekerheid als titularis) en enkele andere ook. 
Wat met spelers zoals Palumets,Papa diop,De Buyser,Cirianni,Rommens?
Fred mag zeker weer nog wat meer leren bij de u23.  Ik blijf het vreemd vinden dat hij toch altijd koos voor Gano/Vossen en dit van te voren aangaf dit niet te doen.  Heel raar en vreemd, moest Vossen altijd spelen, stond dat ergens in een contract?

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 384
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #55 Gepost op: april 24, 2023, 07:14:00 pm »
Met Gano en Vossen in dezelfde 11 kun je niets doen.
We zeiden het hier al tijden,maar ook Fred liet dit gebeuren.
Het moest ooit eens verkeerd aflopen op die manier.Wij zagen het gebeuren en diegenen die het moesten zien,zagen dit niet.BIZAR

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #56 Gepost op: april 30, 2023, 12:30:03 pm »
Donderdag bespreking over coach volgend seizoen, maar verwacht nog niet direct communicatie hierover. Ze proberen ook nog alles te doen om Vormer alsnog te houden, maar zal afhangen van zijn voorwaarden voor een eventueel nieuw contract en de voorstellen die binnenkomen van andere ploegen.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #57 Gepost op: april 30, 2023, 12:47:26 pm »
Donderdag bespreking over coach volgend seizoen, maar verwacht nog niet direct communicatie hierover. Ze proberen ook nog alles te doen om Vormer alsnog te houden, maar zal afhangen van zijn voorwaarden voor een eventueel nieuw contract en de voorstellen die binnenkomen van andere ploegen.
Moeten we die wel houden als zijn volledig loon op ons valt. Nu betaalden we slechts een deel van het loon. Zo steken we onszelf in de miserie

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #58 Gepost op: april 30, 2023, 03:59:30 pm »
Als vormer al weigerde om hier te trainen de laatste 2 weken moet je er geen tijd meer insteken.
Weet niet hoe het in de praktijk zit maar is misschien één van de problemen dat de spelers teveel macht naar zich hebben kunnen toetrekken?

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.581
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #59 Gepost op: april 30, 2023, 05:21:19 pm »
Als vormer al weigerde om hier te trainen de laatste 2 weken moet je er geen tijd meer insteken.
Weet niet hoe het in de praktijk zit maar is misschien één van de problemen dat de spelers teveel macht naar zich hebben kunnen toetrekken?
Inderdaad, als het klopt dat hij al weigerde om nog mee te trainen dan denk ik dat het duidelijk is dat hij hier niet langer wenst te blijven.

Dit is uiteraard zijn goed recht en het ligt in de lijn van mijn verwachtingen.  Dus aub bestuur steek daar geen energie meer in!!