Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1B - tribune B (vak X)) 2015  (gelezen 611280 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1180 Gepost op: maart 15, 2016, 06:25:05 pm »
Dat laatste is belachelijk natuurlijk. Ipv micro's moeten er maar meer mensen meezingen en roepen.

Maar het "thuisvoordeel" van het uitvak zou gewoon niet mogen.

Daar mag je iets op vinden, vind ik.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1181 Gepost op: maart 15, 2016, 06:30:25 pm »
Ik opperde al een paar keer om afgevaardigden van de sfeergroep uit te sturen naar de andere tribunes. Veel mensen weten niet wat ze moeten/kunnen doen. Daarom stelde ik ook al een folderke/flyer voor een mini draaiboek met info voor de niet-sfeergroep supporters een handje te helpen.

Ik ben zeker dat dit een positief effect kan hebben.

Nogmaals, ik wil als forum daarin een handje helpen, zelfs financieel.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1182 Gepost op: maart 15, 2016, 07:21:52 pm »
Heb mij es ge?nformeerd over die dwergentrapjes ...
-knip-
Ik heb afgelopen match speciaal gelet op de tredes en ik vin die echt niet te klein.
Zelfs met een plateau gestapelde pinten ging dit prima dus ik vind de commotie relatief...  :o

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1183 Gepost op: maart 15, 2016, 07:48:21 pm »
Ik heb afgelopen match speciaal gelet op de tredes en ik vin die echt niet te klein.
Zelfs met een plateau gestapelde pinten ging dit prima dus ik vind de commotie relatief...  :o
Ik heb daar eigenlijk ook geen problemen mee en heb toch nen 45:p

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1184 Gepost op: maart 15, 2016, 07:57:53 pm »
Ik heb afgelopen match speciaal gelet op de tredes en ik vin die echt niet te klein.
Zelfs met een plateau gestapelde pinten ging dit prima dus ik vind de commotie relatief...  :o

Jommo ... en als die plateau leeg was of ejjem moen delen.... ;)
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.255
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1185 Gepost op: maart 15, 2016, 08:43:33 pm »
Jommo ... en als die plateau leeg was of ejjem moen delen.... ;)
We hebben iedere plateau gedeeld...  :D

Offline anthem12

  • Leden
  • Berichten: 23
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1186 Gepost op: maart 15, 2016, 09:54:16 pm »
Ik volg het forum hier en op belstadion al een tijdje. Toch eens een account aangemaakt omdat ik soms niet akkoord ben met sommige commentaren. Qua sfeer kan het inderdaad nog een pak beter. Ook kan ik niet ontkennen dat de treden vrij ruim zijn. Maar daar blijft het voor mij bij. Van de traptreden heb ik persoonlijk op de tribune nog niemand horen klagen. We mogen net trots zijn dat we zo een schitterend zicht hebben!! Voor Waregem zijnde vind ik dit stadion tot nu toe een pareltje in wording.

Ook naar volgend jaar toe ben ik er van overtuigd dat de sfeer zal verbeteren. Dit jaar is een overgangsjaar (voor de harde kern). Dit is pas het eerste jaar dat SLC echt actief bezig is. Als echte supporter merk ik ook dat iedereen heimwee heeft naar de overkant.. we hebben soms een beetje het gevoel dat we daar op dit moment niet echt op ons plaats staan. (Iedereen staat er wat door elkaar en we staan ook niet centraal).

Ik heb er zeer goede hoop op de sfeer naar volgend jaar toe veel zal verbeteren. De supportersgroep zal weer centraal staan. Ook heb ik reeds gehoord dat er twee torentjes aanwezig zullen zijn waar twee mensen op kunnen staan om het publiek aan te moedigen.

Laat SLC nog maar wat groeien en dit in het vertrouwde vak x. Dan komt dit zeker terug in orde!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1187 Gepost op: maart 16, 2016, 10:00:04 am »
Het gaat vlot vooruit onze 2e fase.  Had men een 2 maand eerder gestart was het msh klaar tegen de playoffs aan dit tempo.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1188 Gepost op: maart 16, 2016, 10:04:33 am »
Het gaat vlot vooruit onze 2e fase.  Had men een 2 maand eerder gestart was het msh klaar tegen de playoffs aan dit tempo.

Dit is een fase waarvan je wist dat het enorm snel ging gaan. Maar de zijkanten, achterkant en binnenin moeten dan nog opgemetst worden. Het dak is ook geen sinecure en natuurlijk zullen de technieken het meeste tijd in beslag nemen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1189 Gepost op: maart 16, 2016, 10:31:46 am »
Dit is een fase waarvan je wist dat het enorm snel ging gaan. Maar de zijkanten, achterkant en binnenin moeten dan nog opgemetst worden. Het dak is ook geen sinecure en natuurlijk zullen de technieken het meeste tijd in beslag nemen.

Inderdaad, dit is gewoon wat blokken stapelen bij manier van spreken.  Beetje lego.  Maar het gaat toch vlotjes.  Afwerking en dak zijn natuurlijk het meeste werk.  Sowieso al leuk dat er tegen de eerste thuismatch al iets imposant zal staan en er geen leegte meer is wat toch de gezelligheid van het stadion zal bevorderen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1190 Gepost op: maart 16, 2016, 10:37:59 am »
Inderdaad, dit is gewoon wat blokken stapelen bij manier van spreken.  Beetje lego.  Maar het gaat toch vlotjes.  Afwerking en dak zijn natuurlijk het meeste werk.  Sowieso al leuk dat er tegen de eerste thuismatch al iets imposant zal staan en er geen leegte meer is wat toch de gezelligheid van het stadion zal bevorderen.

Inderdaad niet meer naar een zwart gat spelen.
Trouwens eerste thuismatch binnen een kleine maand, dus dan zullen ze nog een stukje verder staan

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1191 Gepost op: maart 16, 2016, 10:56:05 am »
Eens gaan kijken op dat belstadions forum.

Citaat
Berichtdoor 9000 ? wo 16 maart 2016, 09:57

Ik snap nog altijd niet waarom er met zo een monstertreden gewerkt wordt in waregem.
Die zie je toch nergens ? Met normale treden kunnen er met die hoogte een stadion van 20 000 man gemaakt worden. Vooral de hoogte van de treden lijkt me abnormaal. Kijk naar de nieuwe stadions die gebouwd worden Mechelen bvb. daar zitten ze toch gezellig kort bij mekaar en toch is er nog beenruimte genoeg. De getallen die ik opgevangen heb zijn al helemaal raadselachtig. De tribune waar ze nu aan bezig zijn zou volledig staantribune worden en mogen er maar 2900 op. Vreemd. In Lokeren hebben ze een metalen kot gezet van 72m breed 16m hoog 26 rijen en daar zijn 2953 ZITJES op.

?

Blijf het ook onbegrijpelijk vinden hoe dit nu precies in zijn werk zal gaan. Als mensen dicht bij elkaar gaan staan, dan kunnen die 2900 mensen waarschijnlijk in 1/3e van de tribune staan. In Vak X kon vroeger 1500 man en dat tribunetje was misschien 1/3e zo hoog als de nieuwe tribune. En zelfs toen waren de kanten akelig leeg soms.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1192 Gepost op: maart 16, 2016, 11:26:21 am »
...
Ik heb er zeer goede hoop op de sfeer naar volgend jaar toe veel zal verbeteren. De supportersgroep zal weer centraal staan. Ook heb ik reeds gehoord dat er twee torentjes aanwezig zullen zijn waar twee mensen op kunnen staan om het publiek aan te moedigen.
...


Even corrigeren: Er zal maar 1 toren zijn. Maar die zal in vergelijking met die in de X, breder zijn. Zodat 2 personen of enkele spelers er makkelijk bij kunnen.

Voor de rest volg ik u volledig in uw post.
No pain, no gain.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1193 Gepost op: maart 16, 2016, 01:10:05 pm »
Eens gaan kijken op dat belstadions forum.

?

Blijf het ook onbegrijpelijk vinden hoe dit nu precies in zijn werk zal gaan. Als mensen dicht bij elkaar gaan staan, dan kunnen die 2900 mensen waarschijnlijk in 1/3e van de tribune staan. In Vak X kon vroeger 1500 man en dat tribunetje was misschien 1/3e zo hoog als de nieuwe tribune. En zelfs toen waren de kanten akelig leeg soms.

?
Ik versta dit ook langs geen kanten. Ik vrees voor een comfortabele maar zeer ongezellige tribune.


Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1194 Gepost op: maart 16, 2016, 01:39:26 pm »
Komt er nu nog een gedeelte bij ?  Zien we binnenkort terug de hele grote kraan voor de zware palen ?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1195 Gepost op: maart 16, 2016, 01:51:56 pm »
Komt er nu nog een gedeelte bij ?  Zien we binnenkort terug de hele grote kraan voor de zware palen ?

Nog een ferme "tuite" erboven op natuurlijk !  De grote palen komen eraan.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1196 Gepost op: maart 16, 2016, 01:54:12 pm »
Aan de overkant ~22 treden ... zitten nu aan 12 :)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1197 Gepost op: maart 16, 2016, 02:07:18 pm »
Dacht dat dit het al was.

Dat wordt dus wel best indrukwekkend!

 8)

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1198 Gepost op: maart 16, 2016, 03:22:56 pm »
Waar nu de buitenste trappen zitten komen geloof ik de andere ingangen/uitgangen als we dat goed zien op het plannetje. Dus nog eens zo hoog, tegen de eerste thuis match zal de volledige "muur" er aan dit tempo wel staan lijkt het zo.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase 1B - Vak X tribune B)
« Reactie #1199 Gepost op: maart 16, 2016, 05:39:17 pm »
?
Ik versta dit ook langs geen kanten. Ik vrees voor een comfortabele maar zeer ongezellige tribune.


kan iemand hier betrouwbare info over geven? Iemand van supportersraad , slc? Die tribune gaat toch gigantisch zijn voor het volk dat er maar op mag? als je dan kijkt hoe ze gisteren bij athletico madrid gezellig samengekoekt zitten... zou echt jammer zijn als de tribune luchtig gevuld is....