Auteur Topic: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 32056 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: oktober 08, 2019, 06:27:19 pm »
Hopelijk bieden we bij de terugmatch ook geen vol vak aan, maja onze club kennende.

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: oktober 08, 2019, 06:32:45 pm »
650 tickets? Schandalig! Hoeveel supporters kunnen in dat vak?

Wij kregen er 880 tickets

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: oktober 08, 2019, 07:49:37 pm »
Krijgen we maar 600 Tickets ?
650 volgens ik hoorde...
Voorrang dus voor leden van supporterslokalen die vaak mee gaan.
Waarom maar 650?

De de slechte manieren van vorig jaar zeker?
Beschadigde en afgebroken stoeltjes
Dat is niks nieuws helaas en viel in verhouding vorig seizoen nog mee t.o.v. voorgaande seizoenen.

Dit zal echter een averechts effect hebben vrees ik want er zullen nu nog meer Esseveesupporters in de thuisvakken van K*k plaats nemen...
Jammer genoeg heeft iedere ploeg wel onnozelaars tussen de supporters zitten.
Moet er ook wel bijzeggen; ge moogt nog niet teveel springen bij een doelpunt, of hun bouwvallige stoeltjes kraakten al af. Zelf zien gebeuren over verschillende seizoen heen...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: oktober 08, 2019, 08:37:49 pm »
Kan iemand niet dat afschuwelijke doelpuntkanon saboteren ?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: oktober 08, 2019, 08:58:32 pm »
Kan iemand niet dat afschuwelijke doelpuntkanon saboteren ?

Laat ons hopen dat ze het binnen 2 weken niet nodig hebben...

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: oktober 09, 2019, 12:01:56 am »
Hopelijk bieden we bij de terugmatch ook geen vol vak aan, maja onze club kennende.
Dat is het net, Kortrijk krijgt ons vak nooit vol. Dus maakt geen hol uit

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: oktober 09, 2019, 09:33:35 am »
tuurlijk wil ik dat de derby gewonnen wordt.
maar bij hen is er meer druk dan bij ons. niet winnen voor hen wil eigenlijk zeggen: vroeg op het seizoen alleen maar de beker meer om voor te spelen.
hoop dat onze supporters daar het voorbeeld geven en geen stoeltjes vernielen, met bier gooien en onze ploeg positief aanmoedigen, vooruit schreeuwen (want me de laatste weken dood geërgerd aan verschillende ploegen hun supporters met hun kinderachtig gedrag...of toch die enkelingen)
en idd...de stoeltjes trekken op niks. gans dat vak eigenlijk.
dat vak achter de tribune vroeger was veel leuker.
ook bij de VK gaan hun toeschouwersaantallen er blijkbaar op achteruit.
Tegen STVV zat er 5500 man. ook gene vetten.
bij ons tegen Cercle 7500 man.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: oktober 09, 2019, 12:33:30 pm »
650 tickets? Schandalig! Hoeveel supporters kunnen in dat vak?

Wat schandalig is, is het gedrag van een deel van onze supporters de laatste wedstrijd(en). Ze hebben daar dus groot gelijk in Kortrijk. En voor mijn part sluiten ze de volgende keer het bezoekersvak als onze supporters hun manieren weer niet kunnen houden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: oktober 09, 2019, 01:37:24 pm »
650 tickets? Schandalig! Hoeveel supporters kunnen in dat vak?

Wat schandalig is, is het gedrag van een deel van onze supporters de laatste wedstrijd(en). Ze hebben daar dus groot gelijk in Kortrijk. En voor mijn part sluiten ze de volgende keer het bezoekersvak als onze supporters hun manieren weer niet kunnen houden.
Oh komaan, het valt allemaal wel mee hoor. Je zou eens bij de supporters van Charleroi, Standard, Anderlecht of Brugge moeten zitten. Dan ga je pas ogen trekken.
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: oktober 09, 2019, 07:17:25 pm »
650 tickets? Schandalig! Hoeveel supporters kunnen in dat vak?

Wat schandalig is, is het gedrag van een deel van onze supporters de laatste wedstrijd(en). Ze hebben daar dus groot gelijk in Kortrijk. En voor mijn part sluiten ze de volgende keer het bezoekersvak als onze supporters hun manieren weer niet kunnen houden.
Oh komaan, het valt allemaal wel mee hoor. Je zou eens bij de supporters van Charleroi, Standard, Anderlecht of Brugge moeten zitten. Dan ga je pas ogen trekken.

Ah ja, we gaan minimaliseren dat er met stoeltjes gegooid wordt. Vandalisme, dat is toch geen probleem. Zou je dat ook zeggen moest er een bende marginale uw inboedel kort en klein slaan of zou je ze de volgende keer misschien ook niet meer binnenlaten?

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: oktober 10, 2019, 12:29:11 pm »
650 tickets? Schandalig! Hoeveel supporters kunnen in dat vak?

Wat schandalig is, is het gedrag van een deel van onze supporters de laatste wedstrijd(en). Ze hebben daar dus groot gelijk in Kortrijk. En voor mijn part sluiten ze de volgende keer het bezoekersvak als onze supporters hun manieren weer niet kunnen houden.
Oh komaan, het valt allemaal wel mee hoor. Je zou eens bij de supporters van Charleroi, Standard, Anderlecht of Brugge moeten zitten. Dan ga je pas ogen trekken.

Ah ja, we gaan minimaliseren dat er met stoeltjes gegooid wordt. Vandalisme, dat is toch geen probleem. Zou je dat ook zeggen moest er een bende marginale uw inboedel kort en klein slaan of zou je ze de volgende keer misschien ook niet meer binnenlaten?
De vraag is eerder: zal het probleem opgelost zijn met er 200 minder toe te laten?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: oktober 10, 2019, 12:41:54 pm »
Een echte esseveesupporter moet fier zijn op een overwinning maar groots zijn bij een nederlaag.
Als K.trijk de betere was, moet je dat kunnen aanvaarden. Wij gaan ons toch niet verlagen tot krapuul hé!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: oktober 10, 2019, 02:37:12 pm »
Een echte esseveesupporter moet fier zijn op een overwinning maar groots zijn bij een nederlaag.
Als K.trijk de betere was, moet je dat kunnen aanvaarden. Wij gaan ons toch niet verlagen tot krapuul hé!

+1

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: oktober 10, 2019, 03:12:58 pm »
Een echte esseveesupporter moet fier zijn op een overwinning maar groots zijn bij een nederlaag.
Als K.trijk de betere was, moet je dat kunnen aanvaarden. Wij gaan ons toch niet verlagen tot krapuul hé!
Dus als Kortrijk niet de betere was moeten we dat niet aanvaarden en baldadigheden uitvoeren? :-)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: oktober 10, 2019, 03:30:34 pm »
En dan wetende dat heel ons vak Kortrijk uitmaakt voor marginalen en dan breken ze zelf de zitjes af.
Dit kan idd niet getolereerd worden en moet er uit.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: oktober 10, 2019, 04:15:11 pm »
Supporters van Zulte Waregem hebben een goeie naam en de club kan hier misschien in sommige gevallen voordeel uit halen. Laten we dat dus zo houden ! Kijk wat er met Genk en Sint truiden gebeurt !
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2019, 11:08:03 am door isidoor »

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: oktober 11, 2019, 09:06:52 am »
Ik was er vorig seizoen 3x bij op Kortrijk. Dit is het resultaat van negatief gedrag van enkele leeghoofden, onder invloed van "iets" (wat, dat weet ik niet). Ik zag bijvoorbeeld na de competitiematch op 26 december (de 4-2 naderlaag na de 0-2 voorsprong) enen het glas van het tickethokje in brokken slaan, met zijn blote vuist. Dat terwijl enkele kinderen erop stonden te kijken...tjah...dan denk je: "Is dit voetbal"? Voetbal IS emotie en ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat we dit jaar onze voet ernaast (en liefst er zo ver mogelijk over) kunnen zetten! Maar vandalisme, da is er over. Daar bezorg je de club enkel onnodige kosten mee. Feit is natuurlijk wel dat zo'n gasten vaak kerels zijn die amper 2 matchen zien op een jaar! Laat ze 2 spelers van Essevee opnoemen, en het lukt hen gewoon niet! En daar moet de trouwe aanhang dan voor boeten! M.a.w.: Het is een sanctie uit pure onmacht en onwetendheid! Je lost er niks mee op, want voor t zelfde geld stappen deze individuen volgende week weer doodleuk op één of andere bus!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: oktober 11, 2019, 12:50:00 pm »
Zoals ik al eerder schreef ...

tijdens de match: roep, zing, jen, tier en verwens Kortrijk én zijn supporters
na de match: ga samen een goeie pint pakken, neem "de bluts bij de buil" en maak leute


Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: oktober 11, 2019, 01:43:34 pm »
Ik was er vorig seizoen 3x bij op Kortrijk. Dit is het resultaat van negatief gedrag van enkele leeghoofden, onder invloed van "iets" (wat, dat weet ik niet). Ik zag bijvoorbeeld na de competitiematch op 26 december (de 4-2 naderlaag na de 0-2 voorsprong) enen het glas van het tickethokje in brokken slaan, met zijn blote vuist. Dat terwijl enkele kinderen erop stonden te kijken...tjah...dan denk je: "Is dit voetbal"? Voetbal IS emotie en ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat we dit jaar onze voet ernaast (en liefst er zo ver mogelijk over) kunnen zetten! Maar vandalisme, da is er over. Daar bezorg je de club enkel onnodige kosten mee. Feit is natuurlijk wel dat zo'n gasten vaak kerels zijn die amper 2 matchen zien op een jaar! Laat ze 2 spelers van Essevee opnoemen, en het lukt hen gewoon niet! En daar moet de trouwe aanhang dan voor boeten! M.a.w.: Het is een sanctie uit pure onmacht en onwetendheid! Je lost er niks mee op, want voor t zelfde geld stappen deze individuen volgende week weer doodleuk op één of andere bus!
Er werden de laatste match op K*k zo'n 30 stoeltjes (al dan niet bewust) vernield. Er werden tevens minstens 4 "stoelenstampers" geïdentificeerd dus zij draaien op voor alle kosten aan de stoeltjes.
Het stoere mannetje dat het raampje vernielde stond sowieso mooi op camera dus ook hij draait op voor de geleden kosten. Op deze manier kost het de club gelukkig niks.

Het is echter wel jammer dat er altijd zo'n idioten aanwezig zijn en dat zij het voor de gewone supporter verprutsen.
Gelukkig zijn veel supporters de vandalenstreken moe en melden zij met plezier aan de stewards wie wat vernield heeft.

Het minder aantal tickets is geen oplossing maar wel een verstaanbare ingreep vanuit K*k...
Ik hoop dan wel van harte dat onze club ook slechts 650 tickets ter beschikking stelt want hun "supporters" vertonen hetzelfde kinderlijke gedrag en we hebben ook altijd massa's schade aan ons bezoekersvak.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: oktober 11, 2019, 02:27:35 pm »
Zoals ik al eerder schreef ...

tijdens de match: roep, zing, jen, tier en verwens Kortrijk én zijn supporters
na de match: ga samen een goeie pint pakken, neem "de bluts bij de buil" en maak leute
2