Auteur Topic: [NB] Genk-SVZW  (gelezen 12798 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Verleysen Ferdinand

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #20 Gepost op: februari 08, 2009, 09:56:09 am »
Schitterende match !!! we moesten er thuis ook al tegen gewonnen hebben.
Wie was Laye nu ook weer ? ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #21 Gepost op: februari 08, 2009, 10:02:57 am »
Dury buiten...  :P

"Genk drukte, maar wist zijn numerieke meerderheid onder meer door een sterke prestatie van doelman Bossut niet te exploiteren en leed een verrassende nederlaag tegen een tactisch sterk Zulte Waregem."

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #22 Gepost op: februari 08, 2009, 10:37:20 am »
Even een statistiekske:

Op mijn planning om 52 punten te halen die ik begin dit seizoen opgesteld heb lopen we een punt voor.
We hebben ook 8 punten meer dan dezelfde wedstrijden vorig jaar, dus de 50 punten zitten er zeker en vast in, hoewel voetbal uiteraard geen exacte wetenschap is uiteraard. :)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #23 Gepost op: februari 08, 2009, 11:00:00 am »
Van een aangename surprise gesproken! 8) dikke pluim voor de ploeg!
Op naar de match tegen ons zwarte beest: Dender.
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2009, 11:02:05 am door Soulscream »

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #24 Gepost op: februari 08, 2009, 11:10:39 am »
sterke match van bossut en berrier, man wat heb ik genoten gisteren... twas et geld waard  :P

Offline cb_simon

  • Leden
  • Berichten: 175
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #25 Gepost op: februari 08, 2009, 11:32:07 am »
sterke match van bossut en berrier, man wat heb ik genoten gisteren... twas et geld waard  :P
Eerste helft hebben genk overklast.Buysse was redelijk zwak.Van Zundert was redelijk zwak.Ik verlang tot dat Reina terug is.Ik heb niks tegen Buysse. :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #26 Gepost op: februari 08, 2009, 11:39:19 am »
sterke match van bossut en berrier, man wat heb ik genoten gisteren... twas et geld waard  :P
Eerste helft hebben genk overklast.Buysse was redelijk zwak.Van Zundert was redelijk zwak.Ik verlang tot dat Reina terug is.Ik heb niks tegen Buysse. :)

Ik heb de match nu niet gezien, maar uit de beelden van sporza heeft Buysse blijkbaar regelmatig mee in de aanval getrokken en niet echt fouten gemaakt.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #27 Gepost op: februari 08, 2009, 11:42:08 am »
Leuk dat de ploeg ook eens iets meeneemt uit Genk. ZW was tactisch weer heel goed, mss met minder overwicht gewonnen dan tegen Club, maar toch zeker niet onverdiend. En Berrier was na zijn mindere match tegen KVM weer op zijn best. Goed ook dat Nfor nu al begint te renderen, ik snap nog altijd niet waarom die geen speelkansen kreeg bij Gent. Enige echte smet op de wedstrijd was de tweede gele kaart voor Van Nieuwenhuyze  >:(. Zijn tweede rode kaart al denk ik, maar in tegenstelling tot tegen KVK nu geen terechte. Al bij al toch nog knap standgehouden met z'n tienen, ook al dankzij Bossut  :o
En nu nog hopen dat Dury met de nieuwkomers beter overeenkomt dan met Subotic of Neumayr...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #28 Gepost op: februari 08, 2009, 11:47:43 am »
sterke match van bossut en berrier, man wat heb ik genoten gisteren... twas et geld waard  :P
Eerste helft hebben genk overklast.Buysse was redelijk zwak.Van Zundert was redelijk zwak.Ik verlang tot dat Reina terug is.Ik heb niks tegen Buysse. :)

Ik heb de match nu niet gezien, maar uit de beelden van sporza heeft Buysse blijkbaar regelmatig mee in de aanval getrokken en niet echt fouten gemaakt.

Aanvallend was hij niet zo slecht, maar hij is een verdediger en verdedigend is hij echt niet goed, vind ik..

Tviel me ook op dat Hyland hem niet laat doen.  ;D

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #29 Gepost op: februari 08, 2009, 11:48:40 am »
Leuk dat de ploeg ook eens iets meeneemt uit Genk. ZW was tactisch weer heel goed, mss met minder overwicht gewonnen dan tegen Club, maar toch zeker niet onverdiend. En Berrier was na zijn mindere match tegen KVM weer op zijn best. Goed ook dat Nfor nu al begint te renderen, ik snap nog altijd niet waarom die geen speelkansen kreeg bij Gent. Enige echte smet op de wedstrijd was de tweede gele kaart voor Van Nieuwenhuyze  >:(. Zijn tweede rode kaart al denk ik, maar in tegenstelling tot tegen KVK nu geen terechte. Al bij al toch nog knap standgehouden met z'n tienen, ook al dankzij Bossut  :o
En nu nog hopen dat Dury met de nieuwkomers beter overeenkomt dan met Subotic of Neumayr...

Die rode kaart (2e geel) tegen KVK was toch ook niet echt terecht, als ik me niet vergis...
-SVZW Forever-

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #30 Gepost op: februari 08, 2009, 11:49:38 am »
Leuk dat de ploeg ook eens iets meeneemt uit Genk. ZW was tactisch weer heel goed, mss met minder overwicht gewonnen dan tegen Club, maar toch zeker niet onverdiend. En Berrier was na zijn mindere match tegen KVM weer op zijn best. Goed ook dat Nfor nu al begint te renderen, ik snap nog altijd niet waarom die geen speelkansen kreeg bij Gent. Enige echte smet op de wedstrijd was de tweede gele kaart voor Van Nieuwenhuyze  >:(. Zijn tweede rode kaart al denk ik, maar in tegenstelling tot tegen KVK nu geen terechte. Al bij al toch nog knap standgehouden met z'n tienen, ook al dankzij Bossut  :o
En nu nog hopen dat Dury met de nieuwkomers beter overeenkomt dan met Subotic of Neumayr...

Die rode kaart (2e geel) tegen KVK was toch ook niet echt terecht, als ik me niet vergis...

Ik dacht van wel, want juist voor zijn 2de gele kaart had hij ook al een stevige fout gemaakt.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #31 Gepost op: februari 08, 2009, 11:51:39 am »
Schandalig dat ze de kans van Nemelo niet tonen in studio ??n! Maar ze kunnen wel tijd vrijmaken voor de wijndiefstal van Ronny, terwijl ik daar nog niks van had gehoord en leek me ook vrij oninteressant voorval!

Offline genkertje

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #32 Gepost op: februari 08, 2009, 11:55:29 am »
Ik wil ZW geen oneer aandoen, jullie misten een aantal spelers, en zagen Leye vertrekken, maar ik vond jullie echt niet goed spelen.
Was Genk gestart zoals het de voorbije wedstrijden speelde, dan hadden we normaal gemakkelijk die drie punten moeten houden.  Maar ik denk dat na de euforie van woensdag de 'kopjes nog niet zuiver waren'.  Je ziet het wel meer.  Standard liet na de euforie van hun europese matchen ook altijd punten liggen.  Ook Lierse liet gisteren punten liggen.
Jammer dat ook wij gisteren (aanvallend) nauwelijks wisselmogelijkeden hadden.  (Barda, Ogunjimi, Bosnjak en Dugarry zijn allemaal gekwetst) Van een De Mul en Huysegems kan je niet verwachten dat ze nu opeens 4-5 matchen op twee weken aankunnen tegen toch wel meer dan behoorlijke tegenstanders.  Zeker bij De Mul zag je dit gisteren.  Buiten Alex was er eigenlijk niemand.  Van Ljubo mogen wij nog geen mirakels verwachten na bijna 1.5 jaar uit te zijn geweest.  Enkel Soetaers was er nog, maar die dient nu enkel nog om de bank op te vullen.  In de matchen die hij nog speelde liet hij niets zien en indien iedereen fit, haalt hij de kern niet.
Fout ligt dus enkel bij de spelers van Genk zelf.
Nu ja, ik hoop dat jullie onze concurrenten voor de vierde plaats (de derde wordt nu moeilijk) in de terugronde ook verslaan :)
Alleszins proficiat met de overwinning.

Offline genkertje

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #33 Gepost op: februari 08, 2009, 12:00:17 pm »
Waren wij zo defensief als Van De geneugden laat uitschijnen? Nee toch. Hij zit te klappen over met 10 in onze 16? :s
Dat is daar altijd hetzelfde in Genk. 2 jaar terug was het 2-2 in eigen huis en Broos vond dat ze te weinig gekregen hadden terwijl we zelf de 4 doelpunten gemaakt hadden. Het waren toen 2 niet-gedwongen owngoals van Leleu.

Jullie speelden met behoorlijk wat mensen achter de bal, maar kwamen er wel snel uit bij een counter.
Maar als je met 0-2 voorstaat, vind ik dat niet meer dan normaal eigenlijk.  Het was aan ons om er door te komen.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #34 Gepost op: februari 08, 2009, 12:01:23 pm »
Ik wil ZW geen oneer aandoen, jullie misten een aantal spelers, en zagen Leye vertrekken, maar ik vond jullie echt niet goed spelen.
Was Genk gestart zoals het de voorbije wedstrijden speelde, dan hadden we normaal gemakkelijk die drie punten moeten houden.  Maar ik denk dat na de euforie van woensdag de 'kopjes nog niet zuiver waren'.  Je ziet het wel meer.  Standard liet na de euforie van hun europese matchen ook altijd punten liggen.  Ook Lierse liet gisteren punten liggen.
Jammer dat ook wij gisteren (aanvallend) nauwelijks wisselmogelijkeden hadden.  (Barda, Ogunjimi, Bosnjak en Dugarry zijn allemaal gekwetst) Van een De Mul en Huysegems kan je niet verwachten dat ze nu opeens 4-5 matchen op twee weken aankunnen tegen toch wel meer dan behoorlijke tegenstanders.  Zeker bij De Mul zag je dit gisteren.  Buiten Alex was er eigenlijk niemand.  Van Ljubo mogen wij nog geen mirakels verwachten na bijna 1.5 jaar uit te zijn geweest.  Enkel Soetaers was er nog, maar die dient nu enkel nog om de bank op te vullen.  In de matchen die hij nog speelde liet hij niets zien en indien iedereen fit, haalt hij de kern niet.
Fout ligt dus enkel bij de spelers van Genk zelf.
Nu ja, ik hoop dat jullie onze concurrenten voor de vierde plaats (de derde wordt nu moeilijk) in de terugronde ook verslaan :)
Alleszins proficiat met de overwinning.

Tjah, ALS wij hadden gespeeld zoals onze thuismatch tegen jullie, dan kwamen jullie er zelf niet aan te pas (indien we onze kansen afwerken natuurlijk)

Offline genkertje

  • Leden
  • Berichten: 8
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #35 Gepost op: februari 08, 2009, 12:06:13 pm »
Ik wil ZW geen oneer aandoen, jullie misten een aantal spelers, en zagen Leye vertrekken, maar ik vond jullie echt niet goed spelen.
Was Genk gestart zoals het de voorbije wedstrijden speelde, dan hadden we normaal gemakkelijk die drie punten moeten houden.  Maar ik denk dat na de euforie van woensdag de 'kopjes nog niet zuiver waren'.  Je ziet het wel meer.  Standard liet na de euforie van hun europese matchen ook altijd punten liggen.  Ook Lierse liet gisteren punten liggen.
Jammer dat ook wij gisteren (aanvallend) nauwelijks wisselmogelijkeden hadden.  (Barda, Ogunjimi, Bosnjak en Dugarry zijn allemaal gekwetst) Van een De Mul en Huysegems kan je niet verwachten dat ze nu opeens 4-5 matchen op twee weken aankunnen tegen toch wel meer dan behoorlijke tegenstanders.  Zeker bij De Mul zag je dit gisteren.  Buiten Alex was er eigenlijk niemand.  Van Ljubo mogen wij nog geen mirakels verwachten na bijna 1.5 jaar uit te zijn geweest.  Enkel Soetaers was er nog, maar die dient nu enkel nog om de bank op te vullen.  In de matchen die hij nog speelde liet hij niets zien en indien iedereen fit, haalt hij de kern niet.
Fout ligt dus enkel bij de spelers van Genk zelf.
Nu ja, ik hoop dat jullie onze concurrenten voor de vierde plaats (de derde wordt nu moeilijk) in de terugronde ook verslaan :)
Alleszins proficiat met de overwinning.

Tjah, ALS wij hadden gespeeld zoals onze thuismatch tegen jullie, dan kwamen jullie er zelf niet aan te pas (indien we onze kansen afwerken natuurlijk)

Is natuurlijk altijd ALS en ALS, maar bij Genk mogen ze de nederlaag toch zoeken bij het te lakse spel in de eerste helft...Op zo een manier verliezen we tegen iedereen.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #36 Gepost op: februari 08, 2009, 12:08:00 pm »
Man, man het licht weer aan de zwakte van de 'topploeg' dat we winnen zeker!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #37 Gepost op: februari 08, 2009, 12:14:04 pm »
Ik wil ZW geen oneer aandoen, jullie misten een aantal spelers, en zagen Leye vertrekken, maar ik vond jullie echt niet goed spelen.
Was Genk gestart zoals het de voorbije wedstrijden speelde, dan hadden we normaal gemakkelijk die drie punten moeten houden.  Maar ik denk dat na de euforie van woensdag de 'kopjes nog niet zuiver waren'.  Je ziet het wel meer.  Standard liet na de euforie van hun europese matchen ook altijd punten liggen.  Ook Lierse liet gisteren punten liggen.
Jammer dat ook wij gisteren (aanvallend) nauwelijks wisselmogelijkeden hadden.  (Barda, Ogunjimi, Bosnjak en Dugarry zijn allemaal gekwetst) Van een De Mul en Huysegems kan je niet verwachten dat ze nu opeens 4-5 matchen op twee weken aankunnen tegen toch wel meer dan behoorlijke tegenstanders.  Zeker bij De Mul zag je dit gisteren.  Buiten Alex was er eigenlijk niemand.  Van Ljubo mogen wij nog geen mirakels verwachten na bijna 1.5 jaar uit te zijn geweest.  Enkel Soetaers was er nog, maar die dient nu enkel nog om de bank op te vullen.  In de matchen die hij nog speelde liet hij niets zien en indien iedereen fit, haalt hij de kern niet.
Fout ligt dus enkel bij de spelers van Genk zelf.
Nu ja, ik hoop dat jullie onze concurrenten voor de vierde plaats (de derde wordt nu moeilijk) in de terugronde ook verslaan :)
Alleszins proficiat met de overwinning.

En Genk is het centrum van de wereld volgens u?

Wat een losers gezeik zeg. Genk mag van geluk spreken dat Nfor er geen 0-3 van maakt in de eerste helft, of ge mocht wegkruipen in een hoekje van schaamte. Hier komen beweren dat Genk (met De Mul en Huysegems) normaal gemakkelijk zou gewonnen hebben van dit Zulte Waregem is gewoonweg belachelijk.

Het stoort me vooral dat je de waarheid oneer aandoet. Mochten de scheids en de lijnrechters consistent gefloten hebben, dan had Vannieuwenhuyze geen rood (2e geel) gekregen na de overduidelijke schwalbe van Pudil. Pas door de 11 tegen 10 situatie kon Genk nog iets doen tegen dit organisatorisch en tactisch zeer sterk Zulte Waregem.

Leg er u gewoon bij neer dat er ploegen bestaan die wel een antwoord weten op het flankenspel van RC Genk. Dury is tactisch duidelijk de meerdere van wijnontvreemder Ronny. Tant pis pour vous.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #38 Gepost op: februari 08, 2009, 12:23:10 pm »
Schandalig dat ze de kans van Nemelo niet tonen in studio ??n! Maar ze kunnen wel tijd vrijmaken voor de wijndiefstal van Ronny, terwijl ik daar nog niks van had gehoord en leek me ook vrij oninteressant voorval!

Zonet in de Zevende Dag beelden van Anderlecht, FC Loppem...en het wijnincident! Noppes beelden van de match. Typisch.
-SVZW Forever-

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Genk-SVZW
« Reactie #39 Gepost op: februari 08, 2009, 12:24:00 pm »
By the way, weer typisch ik zit naar de 7e dag te kijken en ze tonen anderlecht en brugge en dan zeggen ze straks gaan we het nog eens over genk hebben.... Ik maar wachten en ja hoor ze beginnen terug over Genk, weliswaar GEEN WOORD over de match zelfs de score niet, maar ze tonen de persconferentie van de match euhm bedoel van de wijndiefstal...