Auteur Topic: [02] DE FAUW Davy  (gelezen 53573 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #20 Gepost op: juli 30, 2016, 11:27:45 am »
Het Laatste Nieuws 30/06/2016
Via Joost M


Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #21 Gepost op: december 05, 2016, 08:21:24 pm »
Davy is vandaag vader geworden van Louis (bron Facebook). Proficiat Davy!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #22 Gepost op: februari 06, 2017, 05:54:59 pm »
De fauw scheurt ligament tussen sleutelbeen en schouderblad en moet onder het mes
ZULTE WAREGEM ZAL STERKHOUDER DAVY DE FAUW ALLICHT EEN TIJDJE MOETEN MISSEN
06 februari 2017 17:52 via voetbalkrant.com

Davy De fauw is waarschijnlijk enkele maanden out. De routinier van Zulte Waregem blesseerde zich zondag in het duel tegen AA Gent aan de schouder en wordt vandaag geopereerd.

Davy De fauw moest gisteren het duel tegen AA Gent vroegtijdig staken met een blessure aan de schouder na een harde botsing met Yuya Kubo. Hij probeerde nog wel een tijdje verder te spelen, maar had te veel pijn en werd gewisseld.

"Onderzoek wees uit dat een ligament tussen sleutelbeen en schouderblad werd afgescheurd. De 35-jarige verdediger ondergaat vanavond een operatieve ingreep", schrijft Zulte Waregem op de clubwebsite. De fauw speelde dit seizoen al 24 competitieduels en scoorde daarin 3 keer.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-02-06/zulte-waregem-zal-sterkhouder-davy-de-fauw-allicht-een-tijdje-moeten-missen

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #23 Gepost op: februari 06, 2017, 11:05:25 pm »
zal wellicht een scheur in het AC gewricht zijn. heel pijnlijke blessure.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #24 Gepost op: februari 07, 2017, 07:59:44 am »

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #25 Gepost op: februari 07, 2017, 11:02:46 am »
Misschien spandoekje maken voor Davy in Anderlecht?
Is toch wel de grootste teamspeler, voorbeeldprof en dragende kracht van de ploeg.
Hem zo een hart onder de riem steken.

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #26 Gepost op: februari 07, 2017, 11:38:54 am »
het uitvallen van Davy vond ik meteen een ramp (blijkbaar weet hij het ook want het is te zien op de foto achter hem).
Tegen Gent vond ik Dalsgaard zeker en vast goed invallen. Maar toch maakt hij soms eens een serieuze misser (leverde Gent hun enigste kans op). Laten we zeggen dat er minder constante in zijn prestaties zit dan De Fauw. Hopelijk kan hij meer constante leggen door matchritme op te doen.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #27 Gepost op: februari 07, 2017, 11:47:38 am »
het uitvallen van Davy vond ik meteen een ramp (blijkbaar weet hij het ook want het is te zien op de foto achter hem).
Tegen Gent vond ik Dalsgaard zeker en vast goed invallen. Maar toch maakt hij soms eens een serieuze misser (leverde Gent hun enigste kans op). Laten we zeggen dat er minder constante in zijn prestaties zit dan De Fauw. Hopelijk kan hij meer constante leggen door matchritme op te doen.

Idd het verlies van Davy is een serieuse aderlating, en niet alleen voetballend. Hopelijk komt Derijck zondag terug zodat onze rechterflank niet helemaal gehandicapt is.
Dalsgaard doet het idd niet slecht en zal idd nog wat beter kunnen mits meer matchritme. Kwa inzet ontbreekt het hem allesinds niet en aanvallend kan hij minstens evenveel bijbrengen. Maar zoals je zegt is hij verdedigend de minste van de 2.

Mss dat spandoek houden voor de volgende thuismatch? Meer kans dat Davy het dan gaat zien?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #28 Gepost op: februari 07, 2017, 07:23:24 pm »
het uitvallen van Davy vond ik meteen een ramp (blijkbaar weet hij het ook want het is te zien op de foto achter hem).
Tegen Gent vond ik Dalsgaard zeker en vast goed invallen. Maar toch maakt hij soms eens een serieuze misser (leverde Gent hun enigste kans op). Laten we zeggen dat er minder constante in zijn prestaties zit dan De Fauw. Hopelijk kan hij meer constante leggen door matchritme op te doen.


Iedereen hemelt hem op omdat hij de goal maakte al speelde hij een van zijn betere matchen.  Maar los daarvan zijn zijn passes vaak heel slecht of speelt hij teveel de lange bal wat ons voetbal doet stokken.  Liever straks Baudry/Derijck/Severin/Hama als achterlijn.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #29 Gepost op: februari 07, 2017, 07:54:59 pm »
het uitvallen van Davy vond ik meteen een ramp (blijkbaar weet hij het ook want het is te zien op de foto achter hem).
Tegen Gent vond ik Dalsgaard zeker en vast goed invallen. Maar toch maakt hij soms eens een serieuze misser (leverde Gent hun enigste kans op). Laten we zeggen dat er minder constante in zijn prestaties zit dan De Fauw. Hopelijk kan hij meer constante leggen door matchritme op te doen.
steken laten vallen kan, maar in de bekerfinale moet Dalsgaard scherp en alert zijn!!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #30 Gepost op: februari 07, 2017, 09:45:12 pm »
het uitvallen van Davy vond ik meteen een ramp (blijkbaar weet hij het ook want het is te zien op de foto achter hem).
Tegen Gent vond ik Dalsgaard zeker en vast goed invallen. Maar toch maakt hij soms eens een serieuze misser (leverde Gent hun enigste kans op). Laten we zeggen dat er minder constante in zijn prestaties zit dan De Fauw. Hopelijk kan hij meer constante leggen door matchritme op te doen.
steken laten vallen kan, maar in de bekerfinale moet Dalsgaard scherp en alert zijn!!

Tegen een snelle el Ghanassy zal dat nodig zijn

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #31 Gepost op: februari 08, 2017, 08:26:48 am »
het uitvallen van Davy vond ik meteen een ramp (blijkbaar weet hij het ook want het is te zien op de foto achter hem).
Tegen Gent vond ik Dalsgaard zeker en vast goed invallen. Maar toch maakt hij soms eens een serieuze misser (leverde Gent hun enigste kans op). Laten we zeggen dat er minder constante in zijn prestaties zit dan De Fauw. Hopelijk kan hij meer constante leggen door matchritme op te doen.


Iedereen hemelt hem op omdat hij de goal maakte al speelde hij een van zijn betere matchen.  Maar los daarvan zijn zijn passes vaak heel slecht of speelt hij teveel de lange bal wat ons voetbal doet stokken.  Liever straks Baudry/Derijck/Severin/Hama als achterlijn.

Baudry is ook al geen optie meer aangezien we Derijck ook een paar maand missen :(.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #32 Gepost op: februari 08, 2017, 12:31:08 pm »
De kern is groot genoeg om het uitvallen van De Fauw & Derijck op te vangen. Het probleem is vooral dat er weinig tot geen creativiteit meer is en we o zo moeilijk scoren. Als we scoren zoals in het begin van't jaar kan er al eens een steek vallen, der is niets aan de hand, zelfs al komt er een doelpunt. Nu is het vooral bibberen, want als je op achterstand komt, kom je hoogstens nog gelijk. Die stunt van op Mechelen zie ik ze niet zo snel meer herhalen...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #33 Gepost op: februari 08, 2017, 06:03:50 pm »
Davy is nen "magere taaie" ik zie hem dan ook redelijk snel(ler dan verwacht) terug op het veld staan.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #34 Gepost op: februari 09, 2017, 08:44:46 am »
Davy is nen "magere taaie" ik zie hem dan ook redelijk snel(ler dan verwacht) terug op het veld staan.

Yep Davy is van caoutchouc  ! Speelt nog dit jaar.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #35 Gepost op: maart 16, 2017, 07:43:03 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
16 maart 2017

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #36 Gepost op: maart 17, 2017, 09:09:06 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
16 maart 2017

Voor mij het grootste gemis de voorbije matchen.
Er zullen nog veel RB's passeren eer we een nieuwe Davy gevonden hebben.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #37 Gepost op: april 22, 2017, 10:22:49 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
22 april 2017

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #38 Gepost op: juli 10, 2017, 08:55:57 pm »
Gisteren bekend gemaakt dat Davy de nieuwe cap is.
South Lane Crew.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: [2] DE FAUW Davy
« Reactie #39 Gepost op: juli 10, 2017, 09:06:29 pm »
Gisteren bekend gemaakt dat Davy de nieuwe cap is.

Dan krijgt die de voorkeur op Walsh?
Mja, moet ook sneu zijn voor die kerel om dat nu al te horen