Auteur Topic: kit vorig jaar voor 11-jarige  (gelezen 2583 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pdma

  • Leden
  • Berichten: 1
kit vorig jaar voor 11-jarige
« Gepost op: januari 20, 2011, 09:33:15 pm »
Beste vrienden,
Voor een neefje ben ik op zoek naar een kit voor een 11-jarige jongen (truitje, short, kousen).
Voor de jaarwisseling was het nog mogelijk via de site -> fanshop om er eentje te bestellen van vorig seizoen, maar de fanshop heeft laattijdig gereageerd en toen ik opnieuw een mail stuurde om te vragen hoe ik eraan kon geraken, zeiden ze dat ze omschakeld zijn naar Patrick en dat de oude kits niet meer beschikbaar zijn.
Mijn vraag: heeft er iemand een adres waar ik er nog eentje zou kunnen vinden of ken je iemand waarvan het te klein is geworden en wenst het aan mij te verkopen?
Graag jullie reacties per mail naar pdma (at) hotmail dot com
Bedankt.
Peter, Ingelmunster

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: kit vorig jaar voor 11-jarige
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2011, 10:54:17 pm »
Waarom net van vorig jaar? Ik denk dat hij minstens even blij zal zijn met een nieuwe kit.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: kit vorig jaar voor 11-jarige
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2011, 01:32:52 pm »
Al het materiaal van Lotto en Olympic van vorige jaren werd (zoals het hoort) via communityprojecten bezorgd aan mensen die het nodig hadden. Onder andere de voetbalschool van Ernest Nfor geniet hiervan: zij hebben volledige uitrustingen, trainingspakken, etc. (+ een aantal t-shirts en pulls van fangroep CB) ter beschikking gekregen. Ook in de omgeving werden mensen blij gemaakt met kledij van Essevee.

Ik raad je dus ook aan om een uitrusting van dit jaar te kopen. Het zijn mooiere truitjes en ze zijn te verkrijgen in zowel het wit als rood. Als je info wilt over de prijs kan je een mailtje sturen naar onthaal@essevee.be of fanshop@essevee.be !
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem