Auteur Topic: SVZW'ERS On Tour  (gelezen 26739 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
SVZW'ERS On Tour
« Gepost op: december 28, 2007, 01:38:04 am »
Bedoeling van dit topic is om als iemand een buitenlandse wedstrijd meepikt dat hij hier een verslagje plaats..
Wel meer over wat er rondom het veld gebeurt dan echt de wedstrijd..

Ajax - FC Twente 2-2

Vandaag om 10u vertrokken met DMQ richting Amsterdam.. Na nog even de vriendinnen te hebben opgepikt waren we weg richting Nederland.. Niet teveel verkeer onderweg dus schoten we flink op. In Breda even naar de Free Record geweest op kaartjes te kopen; bleek dat deze uitverkocht waren.. Na even te overlegen toch maar besloten om door te rijden naar Amsterdam.. Snel nog even de Burger King binnen en opnieuw de auto in.. Tegen 2U kwamen we bij de Arena aan, snel geparkeert en richting supportersbalie.. Daar kregen we op vertoon van onze clubkaarten 4 kaartjes mee voor de wedstrijd, dus toch een pak van ons hart.. We hadden kaartjes !!! Nog even de fanshop bezocht en dan met de metro richting Rembrandtsplein.. Daar hadden we afgesproken met enkele 410'ers. Enkele van de jongens hadden vorig jaar svzw - standaard meegenomen. Omdat onze contactpersoon nog op zijn werk zat, besloten we maar eerst even de winkelstraten van Amsterdam te verkennen.. Rond een uur of 4 richting de kroeg waar ze altijd verzamelen.. Daar werden we hartelijk welkom geheten en de nodige biertjes aangeboden. Nadat het daar wat te druk werd even een andere kroeg in met een groepje (de vrouwen waren weeral gaan shoppen). Rond een uur of 6 kreeg 1 van de ajacieden een beltje om te zeggen dat we terug moesten naar de verzamelkroeg omdat ze in corteo naar het stadion gingen.. Wij dus netjes mee terug met de groep.. Stond daar even een kleine 300 man voor de cafe klaar om gezellig door de stad te trekken.. Na enkele groepsfoto's werd er vertrokken. Met de groepsvlag goed zichtbaar, met veel gezang en vuurwerk zetten we uiteindelijk koers richting de metro.. Overal stonden mensen te kijken. Na nog enkele biertjes bij het stadion zochten we onze plaatsen op. Voor weining geld hadden we echt een goed zicht op het veld. Voor en aan de rust waren er 2 "kleine" tifos in het stadion.. Op sommige momenten ging het er echt luid aan toe in de Arena. Alleen de gelijkmaker in de blessuretijd zorgde voor een domper op onze uitstap..

Al bij al een zeer geslaagde uitstap, mede door de goede gesprekken met leidinggevende figuren van 410 waarvan we heel wat hebben opgestoken !

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #1 Gepost op: december 28, 2007, 08:52:24 am »
Leuk verslag!
-SVZW Forever-

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #2 Gepost op: december 28, 2007, 11:25:27 am »
Terug een leuke verplaatsing naar ajax en idd goed ontvangen door de gasten van 410!
essevee till i die!!!

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #3 Gepost op: maart 24, 2008, 04:51:34 pm »
Int weekend van 11april weer richting Liverpool om naar Liverpool-Blackburn te gaan zien!
Eerder dit seizoen al naar Liverpool-Sunderland 3-0 geweest. Had het geluk om in THE KOP te zitten. Schitterende sfeer daar op Anfield!
YNWA

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #4 Gepost op: maart 24, 2008, 05:04:48 pm »
Dus fredje, we verwachten een verslagje !
DMQ; ook een verslagje van de verplaatsing naar Lens mag je even posten hoor !

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #5 Gepost op: maart 24, 2008, 10:13:17 pm »
En verslagje van Ajax - Willem II ;)
Want ik heb der nie teveel zin in om da hier allemaal te zitte type ;)
Of mss kan kenneth keer verslagske plaatsen

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #6 Gepost op: maart 25, 2008, 12:00:23 pm »
Foto's getrokken? Leuk verslagje trouwens!

Bart

  • Gast
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #7 Gepost op: augustus 02, 2008, 10:30:54 am »
Gisteren naar de eerste dag van het Jubileumtornooi van Feyenoord geweest.
We waren tamelijk vroeg omdat we nog geen kaartjes hadden maar toch zwierven al heel wat Engelsen en Schotten rond De Kuip. Ook in de fanshop was het een drukte van jewelste en dat meer dan 2 uur voor de aftrap van de eerste wedstrijd.
Op het grote plein voor het stadion was het aanvankelijk zeer rustig maar al snel stroomde de massa toe aan de talrijke kraampjes met merchandising en voedsel (nergens bier te verkrijgen op het stadionplein).
Eerste wedstrijd tussen Tottenham en Celtic was leuker naast dan op het veld. De twee supportersgroepen zaten naast elkaar (met een vrijgelaten vak tussenin) en de gezangen over en weer waren effenaf schitterend. Vooral toen het volgelopen Engelse vak 'God save the Queen' zong, kregen ze spontaan applaus van alle anderen in de Kuip, behalve de Celtic-fans natuurlijk. Ook het Celtic-vak was volledig volgelopen maar de sfeer was toch wel wat minder dan bij de Engelsen.
Wedstrijd zelf stelde niet zo veel voor: Tottenham, met een opvallende rol voor nieuwkomer Modric en Berbatov, was veel sterker en snediger en won dan ook verdiend met 2-0.
Hoogtepunt qua sfeer was ongetwijfeld de opkomst van Feyenoord voor hun wedstrijd tegen Dortmund. De sfeer werd wel iets minder nadat Borussia snel op 0-1 kwam. Feyenoord, zonder de Guzman, Tomasson en Makaay, kwam voor de rust nog langszij. Sfeer bleef zeer gemoedelijk maar uiteindelijk werd het nog 1-2 voor de Borussen.

Morgen nog meer van dat hopelijks.



 

Rafa

  • Gast
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #8 Gepost op: augustus 03, 2008, 04:16:53 pm »
Op dinsdag 12 of woensdag 13 augustus trekken we met een delegatie (zeven man) richting Luik :

Standard - LIVERPOOL FC !

Vertrokken vanochtend om 6.45 aan het Regenboogstadion, richting fandag van Standard.
Aangekomen om 8.30 (plas- en ...pauze ingerekend) denk ik en beginnen aanschuiven.
Tickets waren binnen om 12.45 en onmiddellijk terug de auto in naar Waregem. Fandag Standard zag er niet zo groots uit eerlijk gezegd, en de spelersvoorstelling was nu niet h?t van het dachten we.
Terug in Waregem rond 14.30-15.00 denk ik.

Nog anderhalve week en dan gaat 't buisen !

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #9 Gepost op: augustus 03, 2008, 04:54:59 pm »
Bart,
Shame on You!!!
Naar Feyenoord dan nog..

Zoals Rafa al zei,
Volgende week naar Standard - Liverpool
In september gaan wat lads naar Millwall
22/02 naar Ajax met een groepje

Verslagjes volgen:)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #10 Gepost op: augustus 03, 2008, 06:03:28 pm »
Tss de Maffia zo steunen  >:(
Veel plezier  :P
SV TILL I DIE

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #11 Gepost op: augustus 03, 2008, 10:51:14 pm »
Op dinsdag 12 of woensdag 13 augustus trekken we met een delegatie (zeven man) richting Luik :

Standard - LIVERPOOL FC !

Vertrokken vanochtend om 6.45 aan het Regenboogstadion, richting fandag van Standard.
Aangekomen om 8.30 (plas- en ...pauze ingerekend) denk ik en beginnen aanschuiven.
Tickets waren binnen om 12.45 en onmiddellijk terug de auto in naar Waregem. Fandag Standard zag er niet zo groots uit eerlijk gezegd, en de spelersvoorstelling was nu niet h?t van het dachten we.
Terug in Waregem rond 14.30-15.00 denk ik.

Nog anderhalve week en dan gaat 't buisen !

Geen tickets meer over zeker?  ;)
Kzou me echter ook te ferm moeten inhouden als LFC scoort!
Nie getreurd, op 20sept gaak naar LFC-Stoke City op Anfield

Rafa

  • Gast
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #12 Gepost op: augustus 03, 2008, 11:12:59 pm »
Ah, dacht wel dat reactie van Fredje niet kon uitblijven !
De verplaatsing naar Liverpool (tegen Standard) zou vanuit Luik minimum 420 EUR kosten. Leek me net iets te veel in combinatie met thuismatch...

Bart

  • Gast
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #13 Gepost op: augustus 04, 2008, 08:11:02 am »
Bart,
Shame on You!!!
Naar Feyenoord dan nog..

Tja, ik draag de Rotterdammers al een warm hart toe van toen Joszef Kiprich en John De Wolf het mooie weer maakten in De Kuip. Maar toen liep jij waarschijnlijk nog in jouw pamper rond. :-)
 ;) ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #14 Gepost op: augustus 04, 2008, 08:12:05 am »
Bart is een liefhebber van nekhaar :)

Bart

  • Gast
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #15 Gepost op: augustus 04, 2008, 08:17:16 am »
Bart is een liefhebber van nekhaar :)

Goed gevonden!
De tovenaar van Tatabanya had inderdaad een schoon nektapijtje maar van De Wolf was dit gewoon lang haar.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #16 Gepost op: augustus 04, 2008, 09:27:25 am »
Ah, dacht wel dat reactie van Fredje niet kon uitblijven !
De verplaatsing naar Liverpool (tegen Standard) zou vanuit Luik minimum 420 EUR kosten. Leek me net iets te veel in combinatie met thuismatch...

Scouser in hart en nieren ?  ;)
420EUR???????????? die mannen zijn zot! Ist met de vlieger mss?
Ik betaal voor een weekendje Liverpool ietsje meer dan de helft van dat bedrag. Zonder de t?re in de fanshop en in de pubs ?! Hoe komen die aan 420 EUR?????
Je hebt dus geen tickets meer over naar ik vermoed....

Rafa

  • Gast
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #17 Gepost op: augustus 14, 2008, 12:18:44 pm »
Standard - Liverpool 0-0

't Werd een schitterende avond met een mooie pot voetbal en zotte sfeer. Denk dat dit het beste is dat we in Belgi? ooit gezien hebben. Verslagje (met foto's ?n filmpjes) volgt later.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #18 Gepost op: augustus 14, 2008, 06:58:05 pm »
Standard - Liverpool 0-0

't Werd een schitterende avond met een mooie pot voetbal en zotte sfeer. Denk dat dit het beste is dat we in Belgi? ooit gezien hebben. Verslagje (met foto's ?n filmpjes) volgt later.

Ik vond het ook wel een schitterende sfeer hoor van Standard. Ik stond in het Liverpoolvak en daar was het heel wat minder, laat staan dat wij als Liverpoolsupporters erboven konden gaan.
Standard verdiende de zege, ik denk dat ze een mooie kans op een goeie uitgangspositie hebben laten liggen. 1-0,2-0 en Liverpool ging nie moeten zagen.
Op Anfield zal het evenwel andere koek zijn, daar scoren The Reds bijna altijd...
Let's hope the best for... Liverpool!  ;D

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: SVZW'ERS On Tour
« Reactie #19 Gepost op: augustus 14, 2008, 11:44:05 pm »
Standard - Liverpool 0-0

't Werd een schitterende avond met een mooie pot voetbal en zotte sfeer. Denk dat dit het beste is dat we in Belgi? ooit gezien hebben. Verslagje (met foto's ?n filmpjes) volgt later.

Ik vond het ook wel een schitterende sfeer hoor van Standard. Ik stond in het Liverpoolvak en daar was het heel wat minder, laat staan dat wij als Liverpoolsupporters erboven konden gaan.
Standard verdiende de zege, ik denk dat ze een mooie kans op een goeie uitgangspositie hebben laten liggen. 1-0,2-0 en Liverpool ging nie moeten zagen.
Op Anfield zal het evenwel andere koek zijn, daar scoren The Reds bijna altijd...
Let's hope the best for... Liverpool!  ;D

deruit liggen tegen standard dat zou toch mooi zijn :) :)
essevee till i die!!!