Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236036 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1020 Gepost op: mei 25, 2014, 12:25:03 am »
Reserve keeper van RSCA opgeroepen....
zit er nergens een keeper die wel speelde in het buitenland?
Boffin ofzo....

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1021 Gepost op: mei 25, 2014, 07:18:58 am »
Inderdaad vreemde keuze.
Misschien is dit om het rsca quota binnen de rode duivels volgens contract af te werken????
Ik ken anders ook wel keepers die dit seizoen meer wedstrijdminuten met inhoud hebben waaronder zelfs bekerfinales keepten en dat bovendien zeer goed deden.
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1022 Gepost op: mei 25, 2014, 12:19:22 pm »
Logische keuze.
Kaminski is gewoon een goeie keeper.
Of moet Wilmots de keeper van Destelbergen oproepen misschien "omdat die meer speelminuten heeft dan Kaminski?"

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1023 Gepost op: mei 25, 2014, 01:07:37 pm »
Keuze is een logische verklaring.
1. Je moet geen keeper uit Turkije gaan oproepen om hier maar enkele dagen rond te lopen.
2. Kaminski kent de groep, want was mee op stage naar de VS.

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1024 Gepost op: mei 25, 2014, 05:57:15 pm »
mignolet toch misschien klaar voor morgen


Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 449
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1025 Gepost op: mei 26, 2014, 01:55:15 pm »
sammy maakt vanavond zijn debuut :)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1026 Gepost op: mei 26, 2014, 08:16:38 pm »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1027 Gepost op: mei 26, 2014, 08:20:19 pm »

Grappig eigenlijk . Chelsea , Man U , Atletico , Tottenham,.. en dan Sv Zulte waregem !! Fantastisch !

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1028 Gepost op: mei 26, 2014, 08:21:43 pm »
De tegenstander is even grappig: Differdange 03, Fola Esch, Dudelange, Kortrijk.  ;D

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1029 Gepost op: mei 26, 2014, 08:26:50 pm »
De tegenstander is even grappig: Differdange 03, Fola Esch, Dudelange, Kortrijk.  ;D
:D ;D

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1030 Gepost op: mei 26, 2014, 10:29:16 pm »
Wie is kapitein in de tweede helft?
Liberta per gli ultras!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1031 Gepost op: mei 26, 2014, 10:53:49 pm »
Die uit Differdange kan nog onze tegenstander worden in voorronde EL  :P
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1032 Gepost op: mei 27, 2014, 11:21:16 am »
Na de match van gisteren gezien te hebben meer overtuigd dan ooit.

Dit Belgi? haalt m?ximum de 1/8e finales op het WK. M?ximum.

Wat een overschatte lichting is mij dat zeg.
Lukaku maakt 3 doelpunten maar iedere bal die hij moet controleren springt 5 meter van zijn voet.

Tegen een tegenstander als Luxemburg moet je in principe met 7-0 winnen (5-0 kan ook nog, maar dan met goed voetbal ?n een resem kansen).
Geloof me mensen, slechter dan Luxemburg vind je ze ?cht niet hoor. Of het moet San Marino of de Faeroer Eilanden zijn.

Er zit ook totaal niets van lijn in de ploeg. Als je dan ziet dat Wilmots een contract van 4 jaar krijgt en momenteel de best betaalde bondscoach ooit is, kom ik daar eigenlijk heel ongemakkelijk van.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1033 Gepost op: mei 27, 2014, 11:31:50 am »
Na de match van gisteren gezien te hebben meer overtuigd dan ooit.

Dit Belgi? haalt m?ximum de 1/8e finales op het WK. M?ximum.

Wat een overschatte lichting is mij dat zeg.
Lukaku maakt 3 doelpunten maar iedere bal die hij moet controleren springt 5 meter van zijn voet.

Tegen een tegenstander als Luxemburg moet je in principe met 7-0 winnen (5-0 kan ook nog, maar dan met goed voetbal ?n een resem kansen).
Geloof me mensen, slechter dan Luxemburg vind je ze ?cht niet hoor. Of het moet San Marino of de Faeroer Eilanden zijn.

Er zit ook totaal niets van lijn in de ploeg. Als je dan ziet dat Wilmots een contract van 4 jaar krijgt en momenteel de best betaalde bondscoach ooit is, kom ik daar eigenlijk heel ongemakkelijk van.

Overschat zou ik niet zeggen.
Het is zoals Ludo Van de Walle zegt, er willen te veel spelers in de bal komen.

Flankspelers zoeken geen of weinig diepgang, Hazard, Mirallas, De Bruyne, Januzaj, ze willen allemaal zelf de actie opzetten.

Hopen op Mertens, dat is de enige die dat nog doet.

Je moet er eens op letten hoeveel keer Lukaku in de diepte wil gestuurd worden, maar nooit de bal krijgt, dat is zijn sterkste punt, maar nee, ze spelen hem altijd aan in de voet, terwijl die geen bal kan controleren.

En Wilmots, tjah, dat zeg ik al vanaf die man bondscoach is, dat is geen trainer, alleen een vader die iedereen op zijn gemak wil laten voelen, en dan nog Borkelmans ernaast, alle respect voor "Brommerke"
Maar als Dender je hoogste club is waar je trainer bent geweest...

Zet Dury, Maes of Preud'homme aan het hoofd van deze lichting, en het spel zal pakken beter zijn.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1034 Gepost op: mei 27, 2014, 11:37:00 am »
Ik zat dat gisteren ook te denken. Individueel allemaal zeer sterk. Maar collectief zie ik niet echt een lijn in het spel.

Kan ook aan mij liggen hoor, heb niet veel technische voetbalkennis. :)
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1035 Gepost op: mei 27, 2014, 12:26:35 pm »
Ik ben ook niet aan Wilmots, maar de match tegen Luxemburg moet je met een korreltje zout nemen, het is zoals Kompany zegt, tegen Luxemburg ben je niet gemotiveerd, ben je minder alert en wil je gewoon je eigen kunnen tonen. Ik denk niet dat we ze dit kwalijk kunnen nemen want hoe zou je zelf zijn?
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1036 Gepost op: mei 27, 2014, 01:25:55 pm »
Ik ben ook niet aan Wilmots, maar de match tegen Luxemburg moet je met een korreltje zout nemen, het is zoals Kompany zegt, tegen Luxemburg ben je niet gemotiveerd, ben je minder alert en wil je gewoon je eigen kunnen tonen. Ik denk niet dat we ze dit kwalijk kunnen nemen want hoe zou je zelf zijn?

ALs je dit zegt zou je van mij godverdomme ne slag tegen u kaake krijgen, het mag nog Kompany zijn.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1037 Gepost op: mei 27, 2014, 01:53:21 pm »
ALs je dit zegt zou je van mij godverdomme ne slag tegen u kaake krijgen, het mag nog Kompany zijn.
2

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1038 Gepost op: mei 27, 2014, 02:26:02 pm »
volgens mij was de eerste helft de basisploeg (behalve Bossut). en sommigen daarvan speelden gezapig, slordig (Vertonghen, Kompany). Spelers zoals Witsel, Debruyne, Fellaini vond ik toch goed spelen (heel sterke driehoek die volgens mij zeker is van een basisplaats.
Ik begrijp het volledig dat sommigen er niet volledig  bij waren omdat het tegen Luxemburg was.
die van tweede helft moeten zich ook meer bewijzen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #1039 Gepost op: mei 27, 2014, 04:33:08 pm »
Ik heb die hele hype rond de Rode Duivels ook gewoon nooit gesnapt.

Hoeveel topspelers - ik zeg TOPspelers he - heeft Belgi? ?
3 ? 4. Courtois, Kompany, Witsel en Hazard.
Al de rest is (hoogstens) subtop.

Men sprak gisteren vol lof over De Bruyne. Hey, die speelde toch geen wereldmatch he zeg?
Ook heel dat gedoe (lees: verontwaardiging) van de Belgische kranten/analisten nooit gesnapt ivm De Bruyne/Chelsea/Mourinho.
De Bruyne is een goede voetballer, maar is gewoon geen niveau-Chelsea. Mourinho had gewoon gelijk dat hij De Bruyne niet moest. Idem met Lukaku. Mourinho was zogezegd de grote boeman, maar besliste gewoon in eer en geweten.

De 'maniertjes' van Mirallas staan mij ook niet aan. Is zich op een bepaald moment te belangrijk gaan voelen, te zeker van zijn plaats. Is zo'n kereltje dat dringend eens met de voeten op de grond moet gezet worden. Mirallas moet blij zijn dat hij in de basis m?g staan jandorie.

Fellaini moet ook van dat middenveld. In een ideale wereld zit die altijd op de bank en breng je die pas de laatste 20 minuten in als je achterstaat en lange ballen wil pompen.
Speelde gisteren niet verschrikkelijk slecht, maar het was dan ook maar tegen Janneke en Mieke.

Van je 4 basispionnen achterin staan er al 2 eigenlijk niet op hun plaats. Zowel Toby als Vertongen zijn van nature geen flankverdedigers. Toby heeft een schitterende lange bal en daarmee is alles gezegd. Vertongen stagneert, vind ik. Zo nonchalant als wat ook. Kende ook een minder seizoen bij Tottenham.
Kompany wil t? vaak tonen hoe goed hij wel niet is en Vermaelen zit niet voor niets nu al geruime tijd op de bank bij Arsenal he. Het valt me telkens op wat voor een schim Vermaelen bij de Duivels wel niet is van de Vermaelen van 3 jaar geleden. Die tegengoal is zijn schuld ook. Laat zich belachelijk maken door godbetert de midvoor van RKC. RKC he, die spelen volgend jaar in 2e klasse.

Enfin, maximum 1/8e finale dus.