Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 238958 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: De Rode Duivels
« Reactie #280 Gepost op: september 10, 2008, 10:11:31 pm »
We mogen stillekes aan beetje "trots" beginnen worden op onze rode duivels 1-1 in turkije is heel goed
SV TILL I DIE

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: De Rode Duivels
« Reactie #281 Gepost op: september 10, 2008, 10:43:14 pm »
We mogen stillekes aan beetje "trots" beginnen worden op onze rode duivels 1-1 in turkije is heel goed

inderdaad
penalty met een geurtje
en zware fout op Sonck die niet gefloten word
we verdienden zowaar de driepunter

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: De Rode Duivels
« Reactie #282 Gepost op: september 10, 2008, 11:48:28 pm »
Nee totaal niet, we kwamen er gewoon niet uit in de tweede helft. Maar die penalty was idd wel zwak.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: De Rode Duivels
« Reactie #283 Gepost op: september 11, 2008, 01:16:37 am »
kga toch terug moeten beginnen kijken naar onze duivels... :D enig nadeel: hoogmoed. vergeet niet dat hier thuis tegen Turkije ook een halve thuismatch is voor hen als is 1-1 wel een goed resultaat daar, hopelijk nog es een WK volgend jaar

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #284 Gepost op: september 11, 2008, 09:54:54 am »
Verdedigend een erg goede wedstrijd gespeeld.  De dubbele gordel werkte wonderwel!  Tegen en zeker in Turkije was dit ten zeerste wenselijk en verantwoord! Vraag voor de verzamelde persmuskieten : Als SVZW in opdracht van onze wijze trainer zo speelt op verplaatsing tegen een sterkere tegenstander dan spreken jullie van betonvoetbal.  Waarom valt dat woord nu nergens te bekennen ?  ;)

Voor de terugmatch zou de KBVB inderdaad eens  komaf moeten kunnen maken van het feit dat ONS stadion weer voor de helft met gastarbeiders gevuld zal zijn !  >:(
Gisteren is alweer gebleken hoe gevoelig arbiters zijn voor een opgezweept publiek!

Speel de wedstrijd in Standard en dat probleem zal al voor een heel stuk opgelost zijn. Echter, de voetbalbond zal enkel weer aan eigen zak denken en het koning boudewijn stadion open zetten voor de duizenden turken om het daar vol te krijgen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #285 Gepost op: september 11, 2008, 01:03:29 pm »
Over het voetbal: zelden zo'n puike prestatie van een DMC gezien als die van Vertonghen gisteren. Ik zat echt met mijn mond open te kijken! Wat die jongen gerecupereerd en verdeeld heeft, ongelooflijk!! Wat niets van de verdienste van de andere spelers afdoet. Alleen begreep ik de keuze voor Gaby Mudingayi op rechts niet zo goed. Akkoord, Defour speelde een draak van een eerste helft, maar zet dan toch Witsel op rechts- en Van Damme op linksmidden (grote actieradius en zeker veel aanvallende impulsen) Met Mudingayi speelden ze met drie verdedigende middenvelders en werd automatisch teruggetrokken.

Schitterende sneer van Stijn Stijnen ook naar Van Buyten. Wel drie keer herhaalde hij in zijn interview dat de communicatie goed was achterin. Die lange, zwaar overroepen slungel zien we dus niet meer terug :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: De Rode Duivels
« Reactie #286 Gepost op: september 11, 2008, 01:36:31 pm »
Nee totaal niet, we kwamen er gewoon niet uit in de tweede helft. Maar die penalty was idd wel zwak.
Natuurlijk kwamen ze er niet uit in de 2de helft maar wat wil je turkije moest komen en kwam ook en nog eens met dat publiek achter hen ..., en dan nog scoren uit een penalty en paar fouten die niet gefloten werden
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #287 Gepost op: september 11, 2008, 02:14:12 pm »
Die lange, zwaar overroepen slungel zien we dus niet meer terug :)

Niet overdrijven h?! Ga dit in de Allianz arena eens gaan verkondigen!

Ze gaan mij daar groot gelijk geven. Die jongen is 'zeer stevig' maar zonder leider naast hem, is hij tien keer niets. Laat hem in die Allianz eens spelen zonder Lucio en met Breno in de plaats (zelfde type als Van Buyten, laat het ons houden op de niet-voor-de-voetballende-oplossing-zoekende-verdediger...), het zal ook niet gaan hoor! Hij krijgt eindeloos veel krediet omdat hij vaak scoort. Ik vergelijk hem graag met Eric Van Meir als voetballer. Die was tegen een slimme spits geen kl*ten waard als verdediger (was wel beenhard, maar daar koop je weinig mee) maar pikte heel graag zijn doelpuntje mee, waardoor zijn onkunde op zijn positie wat weggestoken werd.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: De Rode Duivels
« Reactie #288 Gepost op: september 11, 2008, 02:31:58 pm »
Nee totaal niet, we kwamen er gewoon niet uit in de tweede helft. Maar die penalty was idd wel zwak.
Natuurlijk kwamen ze er niet uit in de 2de helft maar wat wil je turkije moest komen en kwam ook en nog eens met dat publiek achter hen ..., en dan nog scoren uit een penalty en paar fouten die niet gefloten werden


Ok we kwamen er niet meer uit maar hoeveel open kansen hebben de turken gehad met al die druk??? Dus hadden de drie punten nu ook wel nie onverdiend geweest voor ons.
essevee till i die!!!

sv74

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #289 Gepost op: september 11, 2008, 09:17:15 pm »
Over het voetbal: zelden zo'n puike prestatie van een DMC gezien als die van Vertonghen gisteren. Ik zat echt met mijn mond open te kijken! Wat die jongen gerecupereerd en verdeeld heeft, ongelooflijk!! Wat niets van de verdienste van de andere spelers afdoet. Alleen begreep ik de keuze voor Gaby Mudingayi op rechts niet zo goed. Akkoord, Defour speelde een draak van een eerste helft, maar zet dan toch Witsel op rechts- en Van Damme op linksmidden (grote actieradius en zeker veel aanvallende impulsen) Met Mudingayi speelden ze met drie verdedigende middenvelders en werd automatisch teruggetrokken.

Schitterende sneer van Stijn Stijnen ook naar Van Buyten. Wel drie keer herhaalde hij in zijn interview dat de communicatie goed was achterin. Die lange, zwaar overroepen slungel zien we dus niet meer terug :)

Ik ben akkoord met hetgene dat je zegt over inbreng van Gaby (was daarbij nog heel slecht in zijn passing).

In verband met Van Buyten ben ik niet volledig akkoord.  Hij zit terecht niet meer in de ploeg, heeft al teveel blunders begaan bij de Belgische ploeg, maar toch was zijn opmerking over de communicatie terecht en was het mede daardoor dat de verdediging tegen de Turken zo goed was.  Ik ben ook zo geen grote fan van Simons, zeker niet als verdedigende middenvelder, maar wat hij en Kompany tegen de Turken deden was gewoon heel goed, hopelijk blijven ze ons vast centrale duo.
« Laatst bewerkt op: september 11, 2008, 09:19:47 pm door sv74 »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: De Rode Duivels
« Reactie #290 Gepost op: oktober 11, 2008, 07:17:43 pm »
Vanavond Belgi? - Armeni? hup belgie!

Prono 4-1
SV TILL I DIE

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: De Rode Duivels
« Reactie #291 Gepost op: oktober 12, 2008, 11:39:27 am »
Tis slechts 2-0 geworden, maargoed, winnen was de enige boodschap...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: De Rode Duivels
« Reactie #292 Gepost op: oktober 12, 2008, 12:52:14 pm »
De belgen speelden goed maar hebben veel kansen gemist het kon even goed 4-0 geweest zijn. Toch 7/9 mooi resultaat :)
SV TILL I DIE

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: De Rode Duivels
« Reactie #293 Gepost op: oktober 15, 2008, 07:39:13 pm »
vanavond nog eens voor de tv zitten als de duivels spelen... lang geleden dat ik nog een beetje nerveus was voor een match vn Belgi?, maar nu toch een lichte nervositeit

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: De Rode Duivels
« Reactie #294 Gepost op: oktober 15, 2008, 09:27:49 pm »
eerste helf zit er bijna op en het staat 1-1
belgi? kwam op voorsprong via sonck



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #295 Gepost op: oktober 15, 2008, 10:54:42 pm »
jammer dat we nog verliezen ...

misschien nog tweede worden in de groep en dan met de barragewedstrijden doorgaan (is ons zo ook al gelukt in de jaren '90)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: De Rode Duivels
« Reactie #296 Gepost op: oktober 16, 2008, 12:12:58 am »
Op basis van de kansen - niet op basis van balbezit - zou zelfs een overwinning verdiend geweest zijn.

Jammer.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: De Rode Duivels
« Reactie #297 Gepost op: oktober 16, 2008, 07:42:59 am »
Dit is echt een ontgoocheling nu :( in de laatst min een goal tegen krijgen ik zei nog: "binnen de 5 min scoort spanje (rond de 83min) en bij de 88 min was het raak)
SV TILL I DIE

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: De Rode Duivels
« Reactie #298 Gepost op: oktober 16, 2008, 09:11:22 am »
dit is inderdaad echt balen h?,wij zaten juist hetzelfde te zeggen,ze gaan nog scoren in de laatste minuten,en het was van datte ! jammer,ze hebben beregoed gespeeld ons duiveltjes >:( :'(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: De Rode Duivels
« Reactie #299 Gepost op: oktober 16, 2008, 01:11:45 pm »
Eigenlijk mogen we best trots zijn op onze duivels!
SV TILL I DIE