Auteur Topic: WK Brazili? 2014  (gelezen 33944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #80 Gepost op: juni 24, 2014, 06:06:03 pm »
Chili speelde niet goed...dankzij Nederland.
Nederland met zijn allen achter de bal (je weet wel, 5 verdedigers) en dan kan je als tegenstander geen fantastisch spel op de mat leggen zoals Chili dat wel kon tegen Spanje, dat altijd vrijuit speelt en dat moest winnen ook.

Volledig de verdienste van Nederland en Van Gaal in het bijzonder dat Chili niet aan voetballen toekwam.

Het is niet mooi wat Nederland op de mat brengt, maar het is wel on-ge-loof-lijk knap wat ze aan het doen zijn. Weinigen zagen hen de groepsfase zelfs doorkomen. Laat staan dat ze 9/9 gingen pakken en 10 doelpunten gingen maken.

Je cre?ert gewoon geen kans tegen dit Nederland.
Ze hebben 3 doelpunten tegen gekregen. 2 onterechte penalty's en 1 wereldgoal van Tim Cahill.
Als je dan weet dat ze een paar wereldtoppers voorin hebben lopen kunnen ze nog h?le hoge ogen gooien.

Toch wil ik ze eens aan het werk zien tegen een echt topteam. Genre Brazili?, Duitsland, Frankrijk,...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #81 Gepost op: juni 25, 2014, 09:13:53 am »
Toch wil ik ze eens aan het werk zien tegen een echt topteam. Genre Brazili?, Duitsland, Frankrijk,...
Dan speelt dat nog m??r in hun kaart.
Nederland moet tegenover een ploeg komen te staan die aanvalt, dan kunnen ze hun nu geliefkoosde spelletje spelen.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #82 Gepost op: juni 25, 2014, 10:35:26 am »
Dan speelt dat nog m??r in hun kaart.
Nederland moet tegenover een ploeg komen te staan die aanvalt, dan kunnen ze hun nu geliefkoosde spelletje spelen.

Thoja dat weet ik niet.
Die gasten heben echte topspelers die met 1 flits plots voor de goal staan.
Die ploegen hebben dan ook nog eens een betere defensie dan Spanje (defensief zeer slecht), Chili en Australi?.

Heb eens de tabelhelft van de Rode Duivels bekeken, als we eerste eindigen zit er bijna geen enkel topland in onze helft. Laat ons ervan uitgaan dat ook Argentini? en Duitsland 1ste eindigen.

Nederland - MExico
Costa-Rica - Griekenland
Argentini? - Ecuador/Honduras/Zwitserland
Belgi? - VS/Ghana/Portugal.

Dat is onze tabelhelft. 1 topland => Argentini?, en die hebben nog niets laten zien.
Dit is een veronderstelling/voorspelling, maar ze zal dicht bij de realiteit aanleunen.


Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #83 Gepost op: juni 25, 2014, 11:27:52 am »
Ik voorspel kwartfinale tegen Argentini?, halve tegen Nederland en finale tegen Brasil. Lijkt echt niet onhaalbaar.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #84 Gepost op: juni 25, 2014, 11:36:48 am »
Ik voorspel kwartfinale tegen Argentini?, halve tegen Nederland en finale tegen Brasil. Lijkt echt niet onhaalbaar.

Maar dan zal ons spel beter moeten.
Als je tegen Argentini? speelt zoals tegen Rusland dan heb je het aan uwe rekker.

Argentini? speelt ook niet goed, maar er loopt daar iemand rond die plots uit het niets kan scoren, terwijl je hem heel de match niet ziet. Iets wat de Algerijnen en de Russen niet hadden.

Eerst winnen van Zuid-Korea, dat we 1ste zijn!

Argentini? kan vandaag ook nog verliezen van Nigeria h?, en dan zit er geen enkel topland in onze tabelhelft

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #85 Gepost op: juni 25, 2014, 03:23:55 pm »
Indien Belgi? evenveel punten heeft als Algerije, dan zijn wij 2e? Hangt dit af van het doelpuntensaldo of onderling resultaat?
SV TILL I DIE

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #86 Gepost op: juni 25, 2014, 03:31:23 pm »
Indien Belgi? evenveel punten heeft als Algerije, dan zijn wij 2e? Hangt dit af van het doelpuntensaldo of onderling resultaat?

In deze volgorde
- Punten (duh)
- Doelpunten verschil
- Gescoorde doelpunten
- punten behaald tegen betrokken teams (bij gelijkstand)
- Doelpunten verschil tussen betrokken teams (bij gelijkstand)
- Gescoorde doelpunten tegen betrokken teams (bij gelijkstand)
- loting

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #87 Gepost op: juni 26, 2014, 11:05:48 am »
Ik voorspel kwartfinale tegen Argentini?, halve tegen Nederland en finale tegen Brasil. Lijkt echt niet onhaalbaar.
Speel jij nu playstation of...?

Nee, serieus. Deze ploeg is veel en veel te zwak om hoge ogen te hogen. Hebben w?l ?lle geluk van de wereld met hun loting. Heel misschien 1/8e finale tegen VS, dat kan te doen zijn. Maar in de vorm waarin Belgi? verkeert, kan je er ook gewoon van verliezen van die Amerikanen, die trouwens w?l goed spelen.

Volgens mij ligt Belgi? er in de 1/8e finale gewoon uit hoor. En wat heb je d?n aan je tornooi gehad??
2 gelukkige overwinningen tegen grootmacht Algerije en Rusland met slecht voetbal. Leuk.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #88 Gepost op: juni 26, 2014, 11:22:28 am »
Speel jij nu playstation of...?

Nee, serieus. Deze ploeg is veel en veel te zwak om hoge ogen te hogen. Hebben w?l ?lle geluk van de wereld met hun loting. Heel misschien 1/8e finale tegen VS, dat kan te doen zijn. Maar in de vorm waarin Belgi? verkeert, kan je er ook gewoon van verliezen van die Amerikanen, die trouwens w?l goed spelen.

Volgens mij ligt Belgi? er in de 1/8e finale gewoon uit hoor. En wat heb je d?n aan je tornooi gehad??
2 gelukkige overwinningen tegen grootmacht Algerije en Rusland met slecht voetbal. Leuk.

Deze ploeg is idd zwak, maar de andere grote landen hebben mij ook niet weten te overtuigen, buiten Frankrijk (gisteren speelden die gewoon op reserve)
De Duitsers waren goed in de eerste match, maar toen de Portugezen nog met 11 stonden waren die beter. Tegen Ghana werden ze bij momenten zoek gespeeld.
Brazili?, tjah thuisland, maar echt denderend ook niet echt. 1ste helft lagen ze zelf onder tegen Kameroen.

Over Nederland hebben we al genoeg gediscussieerd.
Argentini? kan ook niet overtuigen, die ploeg heet eigenlijk gewoon Messi.

En ga zo maar verder.

Als je op basis van de poulefases moet kijken dan speelt Colombia de finale tegen Nederland.

Echt waar, de tabelhelft waar wij in zitten is echt zwak. En zelfs ik moet toegeven dat de Nederlanders daar dan mss wel de beste van zijn.

Al kunnen er nog ploegen groeien in het tornooi.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #89 Gepost op: juni 26, 2014, 01:06:05 pm »
@San Iker: je begint het te snappen ;)

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #90 Gepost op: juni 28, 2014, 10:55:00 pm »
Misschien is ??n van die 2 Monegasken die we gingen huren wel James Rodriguez !  :D :D

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #91 Gepost op: juni 28, 2014, 11:05:56 pm »
Misschien is ??n van die 2 Monegasken die we gingen huren wel James Rodriguez !  :D :D

Haha een gast van 70 miljoen die in Waregem komt voetballen, veel gekker hoeft het niet te worden  :)

Een toppertje, net zoals de rest van die Colombiaanse ploeg. Wat een tempo, techniek en kracht zit er in die ploeg zeg  :o

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #92 Gepost op: juni 28, 2014, 11:30:36 pm »
Haha een gast van 70 miljoen die in Waregem komt voetballen, veel gekker hoeft het niet te worden  :)

Een toppertje, net zoals de rest van die Colombiaanse ploeg. Wat een tempo, techniek en kracht zit er in die ploeg zeg  :o
Wat ik wel weet is dat ze op zoek zijn naar een vertaler/tolk spaans om de 2-3 spelers te begeleiden in de eerste maanden binnen de club en in Waregem. (op vrijwillige basis, denk ik)

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #93 Gepost op: juni 28, 2014, 11:38:49 pm »
Haha een gast van 70 miljoen die in Waregem komt voetballen, veel gekker hoeft het niet te worden  :)

Een toppertje, net zoals de rest van die Colombiaanse ploeg. Wat een tempo, techniek en kracht zit er in die ploeg zeg  :o
70 miljoen? Het was 70 miljoen voor Rodriguez en Moutinho samen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #94 Gepost op: juni 28, 2014, 11:55:56 pm »
70 miljoen? Het was 70 miljoen voor Rodriguez en Moutinho samen.

Oei idd, nuja, ik denk dat z'n marktwaarde sinds het WK al serieus zal gestegen zijn  ;)
Ik vrees toch een beetje dat hij er niet bij zal zijn als er spelers van Monaco over komen  :P

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #95 Gepost op: juni 29, 2014, 12:32:48 am »
Oei idd, nuja, ik denk dat z'n marktwaarde sinds het WK al serieus zal gestegen zijn  ;)
Ik vrees toch een beetje dat hij er niet bij zal zijn als er spelers van Monaco over komen  :P

Inderdaad die zal er zeker niet bij zijn.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #96 Gepost op: juli 02, 2014, 01:22:40 am »
Mooie zege.
Waar zijn onze doemdenkers/kenners hier nu ?  :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #97 Gepost op: juli 02, 2014, 01:29:41 am »
Mooie zege.
Waar zijn onze doemdenkers/kenners hier nu ?  :)

Opgelucht dat ze het toch wel kunnen brengen?? Toch normaal na die poule dat er mensen niet tevreden waren?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #98 Gepost op: juli 02, 2014, 09:46:15 am »
Mooie zege.
Waar zijn onze doemdenkers/kenners hier nu ?  :)

Ah kom, je moet zo niet beginnen he.
1 zwaluw maakt nog geen lente, of hoe zeggen ze dat?

Natuurlijk ben ik ook blij, en trots! Het was goed, alleen moesten er 12 in dat mandje liggen.
Tegen Argentini? mag je dat niet laten liggen.

Nu volgt de echte test voor Van Buyten! Want heel Belgi? is te euforisch over hem.
Speelde enkel tegen statische spitsen, nu volgt Messi (En neen, niet Higuain)

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #99 Gepost op: juli 02, 2014, 10:06:23 am »
Ah kom, je moet zo niet beginnen he.
1 zwaluw maakt nog geen lente, of hoe zeggen ze dat?

Natuurlijk ben ik ook blij, en trots! Het was goed, alleen moesten er 12 in dat mandje liggen.
Tegen Argentini? mag je dat niet laten liggen.

Nu volgt de echte test voor Van Buyten! Want heel Belgi? is te euforisch over hem.
Speelde enkel tegen statische spitsen, nu volgt Messi (En neen, niet Higuain)

En di Maria toch al aan een beter tornooi bezig dan messi hoor