Auteur Topic: WK Brazili? 2014  (gelezen 33932 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #100 Gepost op: juli 02, 2014, 10:16:14 am »
Nu volgt de echte test voor Van Buyten! Want heel Belgi? is te euforisch over hem.
Speelde enkel tegen statische spitsen, nu volgt Messi (En neen, niet Higuain)

Wat verlang jij feitelijk???

Die man wordt binnen 6 maanden maar liefst 37 jaar, staat messcherp en als basisspeler in de kwartfinales van een WK. Je kan die man niets verwijten en alleen je hoed afnemen voor zijn prestaties.

Je kan wel zeggen dat Messi een wereldspeler is waar iedere verdediger het moeilijk mee heeft en dat er in Belgie blijkbaar niemand is die goed genoeg is om Van Buyten uit de ploeg te spelen. Maar dat zijn 2 factoren waarbij Van Buyten niets kan verweten worden.







Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #101 Gepost op: juli 02, 2014, 10:43:13 am »
Wat verlang jij feitelijk???

Die man wordt binnen 6 maanden maar liefst 37 jaar, staat messcherp en als basisspeler in de kwartfinales van een WK. Je kan die man niets verwijten en alleen je hoed afnemen voor zijn prestaties.

Je kan wel zeggen dat Messi een wereldspeler is waar iedere verdediger het moeilijk mee heeft en dat er in Belgie blijkbaar niemand is die goed genoeg is om Van Buyten uit de ploeg te spelen. Maar dat zijn 2 factoren waarbij Van Buyten niets kan verweten worden.

Ik zeg  niet dat Van Buyten slecht is he of slecht speelt.
Ik volg de mening van die Petrovic die vorige week in Diabo zat.
Van Buyten zal het moeilijk krijgen als hij tegen spitsen speelt die veel bewegen.
Nu waren het statische spitsen.

En ik hoop ook dat Daniel een dijk van een match speelt tegen zo'n spitsen al zie ik tegen die mannen liever Vermaelen. En het klopt idd dat die fitter dan ooit staat. Van mijn part mag Essevee hem zelfs halen. Op en top prof.
Dat Van Buyten mij het ongelijk bewijst, ik zal nog nooit zo blij geweest zijn daarmee als dat zaterdag het geval is.

Nu ook echte test voor de backs. Geen Kim lee wang snee wang of Shatov, maar Di Maria en Lavezzi.

En nu moet je neit zeggen, tegen die mannen heeft iedereen het moeilijk, nee, op dit WK hebben die 2 nog niet veel getoond omdat de flankverdediger telkens beter was.



Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #102 Gepost op: juli 02, 2014, 10:59:45 am »
Ik zeg  niet dat Van Buyten slecht is he of slecht speelt.
Ik volg de mening van die Petrovic die vorige week in Diabo zat.
Van Buyten zal het moeilijk krijgen als hij tegen spitsen speelt die veel bewegen.
Nu waren het statische spitsen.

En ik hoop ook dat Daniel een dijk van een match speelt tegen zo'n spitsen al zie ik tegen die mannen liever Vermaelen. En het klopt idd dat die fitter dan ooit staat. Van mijn part mag Essevee hem zelfs halen. Op en top prof.
Dat Van Buyten mij het ongelijk bewijst, ik zal nog nooit zo blij geweest zijn daarmee als dat zaterdag het geval is.

Nu ook echte test voor de backs. Geen Kim lee wang snee wang of Shatov, maar Di Maria en Lavezzi.

En nu moet je neit zeggen, tegen die mannen heeft iedereen het moeilijk, nee, op dit WK hebben die 2 nog niet veel getoond omdat de flankverdediger telkens beter was.

Ge zijt de grootste bleiter van heel da forum hier. Zowel over de Rode Duivels als over Essevee.
Neh het moest mij eens van het hart!
« Laatst bewerkt op: juli 02, 2014, 11:06:37 am door Jayze »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #103 Gepost op: juli 02, 2014, 11:00:57 am »
Ge zijt de grootste bleiter van heel da forum hier. Zowel over de Rode Duivels als over Essevee.
Neh het moest mij eens van het hard!

 :)

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #104 Gepost op: juli 02, 2014, 11:06:56 am »
:)
Sorry bier zat nog in mijn vingers.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #105 Gepost op: juli 02, 2014, 11:11:08 am »
Ik zeg  niet dat Van Buyten slecht is he of slecht speelt.
Ik volg de mening van die Petrovic die vorige week in Diabo zat.
Van Buyten zal het moeilijk krijgen als hij tegen spitsen speelt die veel bewegen.
Nu waren het statische spitsen.

En ik hoop ook dat Daniel een dijk van een match speelt tegen zo'n spitsen al zie ik tegen die mannen liever Vermaelen. En het klopt idd dat die fitter dan ooit staat. Van mijn part mag Essevee hem zelfs halen. Op en top prof.
Dat Van Buyten mij het ongelijk bewijst, ik zal nog nooit zo blij geweest zijn daarmee als dat zaterdag het geval is.

Nu ook echte test voor de backs. Geen Kim lee wang snee wang of Shatov, maar Di Maria en Lavezzi.

En nu moet je neit zeggen, tegen die mannen heeft iedereen het moeilijk, nee, op dit WK hebben die 2 nog niet veel getoond omdat de flankverdediger telkens beter was.

Ben nu ook geen fan van Van Buyten, maar toch petje af wat hij al gepresteerd heeft tijdens het WK. Vorige jaren telkens goed voor een blunder per match, ook al was het tegen San Marino, nu nauwelijks iets verkeerd over te zeggen.
Vond het echt bizar dat die al mee mocht naar Brazili? van Wilmots, al was het maar op den bank te zitten, maar is tot op heden zelfs geen verzwakking in de basiself.

De eerste test voor de backs was imo ook al gisteren tegen de VS, je zag in de vorige matchen al dat die telkens voor gevaar zorgden via de flank met een paar rappe mannen. Vertonghen mocht gisteren imo wat dichter op z'n man spelen, het meeste gevaar/voorzetten kwamen van zijn kant.
Maar echt veel weggegeven hebben ze niet gedaan, + dat ze deze keer ook aanvallend werk hebben (mogen) verrichten.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #106 Gepost op: juli 02, 2014, 11:53:08 am »
Ge zijt de grootste bleiter van heel da forum hier. Zowel over de Rode Duivels als over Essevee.
Neh het moest mij eens van het hart!

Ahja, mensen die geen duidelijke analyse, reactie of iets dergelijks kunnen geven komen af met zo'n reactie... ::)

Geef u argumenten, analyse of opmerkingen over mijn post, we zullen dan ne keer klappen lijk de grote mensen!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #107 Gepost op: juli 02, 2014, 01:02:07 pm »
Iemand al eens stilgestaan bij Anthonyke?

Ziet eruit als een terrorist, maar zit erbij als nen toerist.  Vermoedelijk hebben de Amerikaanse scouts en inlichtingendiensten niet Belgi? maar alles op Anthonyke gezet.  En ge moet u vooral geen "breuk" lachen met die van Anderlecht...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #108 Gepost op: juli 02, 2014, 01:29:51 pm »
Toegegeven, strafste match van het WK gezien gisteren. Totaalvoetbal van de bovenste plank met twee prachtige teams. Zwaluwen en lente ten spijt; ik vond het een z??r aangename voetbalavond gisteren en kijk uit naar de mogelijke halve finale der lage landen :)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #109 Gepost op: juli 02, 2014, 02:36:58 pm »
Zal eerder Witsel zijn die tegen Messi zal uitkomen denk ik...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #110 Gepost op: juli 02, 2014, 03:36:25 pm »
Zal eerder Witsel zijn die tegen Messi zal uitkomen denk ik...

Messi loopt waar hij wil, daar heeft niemand wat aan te zeggen.
In balbezit zal Witsel normaal gezien veel vrij zijn, want Messi wandelt vaak gewoon terug (10m ofzo)

Argentini? speelt eigenlijk een soort 4-2-4 of 4-2-2-2.

Onze mogelijkheden liggen op het middenveld en in de aanval.
De verdediging van Argentini? is niet zo denderend en zeker Basanta niet, die de geschorste Rojo zal vervangen.
MAscherano en Gago voor de defensie, dat is nu ook niet bepaald een topduo.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #111 Gepost op: juli 02, 2014, 05:58:49 pm »
Hun keeper is nu ook geen toppertje.

Als ze Messi niet hadden, lagen die mannen er al lang uit.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #112 Gepost op: juli 02, 2014, 06:19:34 pm »
Hun keeper is nu ook geen toppertje.

Als ze Messi niet hadden, lagen die mannen er al lang uit.

Keeper hield ze wel paar keer recht..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #113 Gepost op: juli 02, 2014, 06:48:53 pm »
Keeper hield ze wel paar keer recht..

Dat wel, maar is idd een onbetrouwbare keeper.
Steek hem in de categorie Luciano, Copa, Bailly.

Kan van die matchen spelen dat niets of niemand hem kan kloppen, om dan plots een simpele bal binnen te laten.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #114 Gepost op: juli 02, 2014, 06:50:18 pm »
Dat wel, maar is idd een onbetrouwbare keeper.
Steek hem in de categorie Luciano, Copa, Bailly.

Kan van die matchen spelen dat niets of niemand hem kan kloppen, om dan plots een simpele bal binnen te laten.

Voorlopig keept die een goed tornooi zodus. Zwakke punten zijn meer Mascherano, Gago en heel die verdediging...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #115 Gepost op: juli 02, 2014, 08:35:42 pm »
Laat ons wel wezen, dat hele Argentini? stelt geen reet voor. Meen ik serieus.

Wat is dat zeg?! Werkelijk niet om aan te zien.
Ontluisterend om te zien dat daar spelers rondlopen die bep?lend zijn (bep?lend h?) bij de Barcelona's, Napoli's, Real Madridden en andere Manchester City's die gewoon hun meerdere moeten erkennen in Iran, Nigeria en Zwitserland.

De enige 2 die niveau halen zijn Messi en Di Maria. Al de rest is huilen met de pet op.

Moet je van winnen zaterdag. Moet.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #116 Gepost op: juli 02, 2014, 09:20:45 pm »
Defour ipv Fellaini, en Defour een hele match Messi schaduwen?
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #117 Gepost op: juli 02, 2014, 10:23:05 pm »
Defour ipv Fellaini, en Defour een hele match Messi schaduwen?

Thoja, Dat zou ik niet doen.
Dat pakte mss eens goed uit bij Sneijder, maar bij Modric liep dat al verkeerd.

Gewoon de linies dicht bij elkaar houden.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #118 Gepost op: juli 02, 2014, 10:34:48 pm »
Thoja, Dat zou ik niet doen.
Dat pakte mss eens goed uit bij Sneijder, maar bij Modric liep dat al verkeerd.

Gewoon de linies dicht bij elkaar houden.

Modric verkeerd uit? Dat moet ik gemist hebben?


Wat de match betreft, niet achterkomen...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #119 Gepost op: juli 02, 2014, 10:53:38 pm »
Laat ons wel wezen, dat hele Argentini? stelt geen reet voor. Meen ik serieus.

Wat is dat zeg?! Werkelijk niet om aan te zien.
Ontluisterend om te zien dat daar spelers rondlopen die bep?lend zijn (bep?lend h?) bij de Barcelona's, Napoli's, Real Madridden en andere Manchester City's die gewoon hun meerdere moeten erkennen in Iran, Nigeria en Zwitserland.

De enige 2 die niveau halen zijn Messi en Di Maria. Al de rest is huilen met de pet op.

Moet je van winnen zaterdag. Moet.
Mulder, ben jij dat?