Auteur Topic: WK Brazili? 2014  (gelezen 33950 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #140 Gepost op: juli 04, 2014, 04:58:18 pm »

Wat ook zo irritant is, is dat men het stilletjesaan "resultaatsvoetbal" begint te noemen.
Het is puur GELUKSVOETBAL mensen. Of beter gezegd, VOETBAL VAN NIET BETER KUNNEN.
ER ZIT GEEN ENKEL IDEE ACHTER.
Zoals dat al een hele kwalificatiecampagne is.

De laatste goede match voor mij van de Rode Duivels dateert van 2008.
6 JAAR GELEDEN. 1-2 verlies tegen Spanje. Dat leek op voetbal wat er toen op de mat gebracht werd.


Hey Marcelo Balboa, intussen al een goeie match gezien van de Duivels  ;D

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #141 Gepost op: juli 04, 2014, 05:38:53 pm »
een truitje van essevee gespot op canvas in de studio :P

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #142 Gepost op: juli 04, 2014, 05:47:46 pm »
een truitje van essevee gespot op canvas in de studio :P
Idd! Het nieuwe truitje zelfs :D

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #143 Gepost op: juli 05, 2014, 06:20:17 am »
Dramatisch nieuws voor Brazili?: sterspeler Neymar is out voor de rest van het WK. De aanvaller liep een ernstige rugblessure op tegen Colombia.

Kort voor het einde van de kwartfinale tussen Brazili? en Colombia  ging Zuniga fel door op Neymar. De speler van Barcelona ging kermend van de pijn tegen de grond en moest met de draagberrie worden afgevoerd.

Het verdict is hard: een gebroken ruggenwervel en 4 tot 6 weken out. Een serieuze opdoffer voor de Goddelijke Kanaries die in de halve finale tegen Duitsland ook Thiago Silva moeten missen.


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #144 Gepost op: juli 05, 2014, 11:45:34 pm »
jammer voor ons , maar heel trots op de belgen.


al zullen er altijd weer zure azijnpissers zijn, alhoewel die al voorspeld hadden dat we er al eerder gingen uitliggen .

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #145 Gepost op: juli 07, 2014, 09:42:18 am »
jammer voor ons , maar heel trots op de belgen.


al zullen er altijd weer zure azijnpissers zijn, alhoewel die al voorspeld hadden dat we er al eerder gingen uitliggen .

Kom kom, die 'azijnpissers' hebben toch wel wat gelijk zeker.

Met zo'n spelers geen enkele keer kunnen overtuigen tegen landen als Algerije, Rusland of Zuid-Korea.
Enige goede match was tegen de VS, die echt na?ef speelden.

Match zaterdag was weer te traag, spelers weten gewoon niet waar ze moeten lopen, en hier ligt de schuld 100% bij Wilmots.

Hazard is de enige die het aandurft als speler om zich daar openlijk vragen bij te stellen. De rest is bang voor zijn plaats.

Het probleem is dat er 2 (Borkelmans ook) trainers zijn die niet veel aas gegeten hebben van tactiek.

Dit is de beste Belgische generatie ooit, zet daar dan ook een topcoach bij. Zelf Francky Dury zegt dat Wilmots te weinig traint op de 'details'. Stilstaande fases bvb.

Ik ben ook trots op onze spelers, maar met een goede coach stonden wij zeker in de halve finale!

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 790
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #146 Gepost op: juli 07, 2014, 09:45:59 am »
Kom kom, die 'azijnpissers' hebben toch wel wat gelijk zeker.

Met zo'n spelers geen enkele keer kunnen overtuigen tegen landen als Algerije, Rusland of Zuid-Korea.
Enige goede match was tegen de VS, die echt na?ef speelden.

Match zaterdag was weer te traag, spelers weten gewoon niet waar ze moeten lopen, en hier ligt de schuld 100% bij Wilmots.

Hazard is de enige die het aandurft als speler om zich daar openlijk vragen bij te stellen. De rest is bang voor zijn plaats.

Het probleem is dat er 2 (Borkelmans ook) trainers zijn die niet veel aas gegeten hebben van tactiek.

Dit is de beste Belgische generatie ooit, zet daar dan ook een topcoach bij. Zelf Francky Dury zegt dat Wilmots te weinig traint op de 'details'. Stilstaande fases bvb.

Ik ben ook trots op onze spelers, maar met een goede coach stonden wij zeker in de halve finale!
Waar ik u zeker gelijk geef is dat met een goede coach we in de halve finale stonden. Te weinig tactische training en training op stilstaande fases. Op zo'n tornooi zijn het toch echt wel de details die tellen. Als je zoveel corners krijgt en zo weinig gevaarlijk bent, dan faal je als coach als je dan niet traint op stilstaande fases!
Maar we hebben nog tijd om te oogsten en dat moet ons positief stemmen voor de toekomst.
« Laatst bewerkt op: juli 07, 2014, 09:48:26 am door Jayze »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #147 Gepost op: juli 07, 2014, 10:05:49 am »
Waar ik u zeker gelijk geef is dat met een goede coach we in de halve finale stonden. Te weinig tactische training en training op stilstaande fases. Op zo'n tornooi zijn het toch echt wel de details die tellen. Als je zoveel corners krijgt en zo weinig gevaarlijk bent, dan faal je als coach als je dan niet traint op stilstaande fases!
Maar we hebben nog tijd om te oogsten en dat moet ons positief stemmen voor de toekomst.

Idd, naar de toekomst toe ben ik zeker positief ALS Wilmots zich wil aanpassen. Die MOET evolueren als coach.

Binnen 2 jaar dus EK, mannen als Thorgan Hazard, Malanda, Bruno moeten nu in aanmerking komen. Al denk ik dat het enkel Malanda zal zijn.

En wat met Lukaku, Origi en Benteke? Wie zal spelen?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #148 Gepost op: juli 07, 2014, 10:27:27 am »
Ik ben ook trots op onze spelers, maar met een goede coach stonden wij zeker in de halve finale!

Denk dat ook.  Ben er zelfs van overtuigd dat we kans zouden gemaakt hebben op de WK-titel mocht Van Gaal bij ons trainer geweest zijn.
In ieder geval de uitschakeling was voor 90% de schuld van... Georges Leekens !

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #149 Gepost op: juli 07, 2014, 12:08:11 pm »
Denk dat ook.  Ben er zelfs van overtuigd dat we kans zouden gemaakt hebben op de WK-titel mocht Van Gaal bij ons trainer geweest zijn.
In ieder geval de uitschakeling was voor 90% de schuld van... Georges Leekens !

Idd van gaal zou bossut erin gezet hebben en die zou die goal gepakt hebben en dan de hepd van de Penaltys  ;D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #150 Gepost op: juli 07, 2014, 01:36:38 pm »
Ik kijk ook nu en dan wel eens naar Studio Brasil op de NOS.
Daar tonen ze ook beelden van de training van hun nationale ploeg. Wat viel op? Daar werd zowaar 'tactisch' getraind. Oefening waarbij de bal werd ingespeeld bij de CVM (De Jong of De Guzman) om de opbouw te trainen en dat soort dingen.

Een dag later keek ik naar Diabo waar ze een training van de Belgen toonden. De heren speelden tennisvoetbal. Ze amuseerden zich. Het was plezant. Tja.

Belgie heeft in principe geen enkele uitschieter weten te presteren. Algerije, Zuid-Korea, Rusland en VS moet je altijd van winnen. Dat deed men (de eerste 3 met soms veel geluk en slecht voetbal).
Komt daarbij dat je geen enkele keer hebt weten te stunten (winnen tegen Argentinie zou een stunt geweest zijn).

6/10 voor hun WK.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #151 Gepost op: juli 07, 2014, 03:50:27 pm »
Ik kijk ook nu en dan wel eens naar Studio Brasil op de NOS.
Daar tonen ze ook beelden van de training van hun nationale ploeg. Wat viel op? Daar werd zowaar 'tactisch' getraind. Oefening waarbij de bal werd ingespeeld bij de CVM (De Jong of De Guzman) om de opbouw te trainen en dat soort dingen.

Een dag later keek ik naar Diabo waar ze een training van de Belgen toonden. De heren speelden tennisvoetbal. Ze amuseerden zich. Het was plezant. Tja.

Belgie heeft in principe geen enkele uitschieter weten te presteren. Algerije, Zuid-Korea, Rusland en VS moet je altijd van winnen. Dat deed men (de eerste 3 met soms veel geluk en slecht voetbal).
Komt daarbij dat je geen enkele keer hebt weten te stunten (winnen tegen Argentinie zou een stunt geweest zijn).

6/10 voor hun WK.

Ik geef de spelers een 7.5/10 gezien hun leeftijd en 1e tornooi !
De trainer een 6/10.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #152 Gepost op: juli 07, 2014, 04:23:56 pm »
Ik vind het simpel. Individueel 1 van de sterkste kernen van dit wk. Verder hadden ze een extreem gemakkelijke loting en kwamen ze in de kwartfinale uit tegen een ploeg die minder goed is dan de Rode Duivels. Toch zat het er geen enkel moment in dat ze deze wedstrijd winnend konnen afsluiten. Waarom? Omdat de coach niet de capaciteiten heeft om er een ploeg van te maken. De 4 andere wedstrijden werden tot een goed eind gebracht door individuele acties. Dit wk kan je dus eigenlijk niet geslaagd noemen en dat kan je volledig op het conto van Wilmots schrijven.

Zet Van Gaal bij Belgie dan spelen ze de finale. Zet Wilmots bij Nederland en ze overleven de groepsfase niet. Het probleem van deze gouden generatie is dan nog dat ze ook het volgend EK en WK met Wilmots opgescheept zitten en deze dus volledig verloren dreigt te gaan. Ik lig er niet echt wakker van, maar voor echte Duivelsfans zou ik denken dat zoiets pijn zou doen. Mijn verbazing is dan ook groot dat velen Wilmots op handen dragen. Zijn spelerscarriere mag dan indrukwekkend zijn, maar zijn enige wapenfeit als trainer is een degradatie met Sint Truiden. Daar wordt je toch niet echt vrolijk van.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #153 Gepost op: juli 07, 2014, 04:54:30 pm »
zet dury bij de rode duivels ... en.... , maar we zouden die beter bij essevee houden...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #154 Gepost op: juli 07, 2014, 06:53:31 pm »
zet dury bij de rode duivels ... en.... , maar we zouden die beter bij essevee houden...

Ik heb vandaag ?xact hetzelfde gedacht.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #155 Gepost op: juli 07, 2014, 06:55:22 pm »
Ik heb vandaag ?xact hetzelfde gedacht.
Ik denk dat al sinds halverwege de WK-kwalificatie campagne waar de Belgen me ook geen enkele keer konden overtuigen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #156 Gepost op: juli 08, 2014, 11:00:32 pm »
Na 45' staat het 0-5 voor Duitsland  :o
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #157 Gepost op: juli 08, 2014, 11:02:23 pm »
Na 45' staat het 0-5 voor Duitsland  :o

Het is echt ongelooflijk.
Aan wat ligt dit? Afwezigheid Neymar? Afwezigheid Thiago Silva? Of zijn die Duitsers oppermachtig?

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 938
  • Essevee!
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #158 Gepost op: juli 08, 2014, 11:03:25 pm »
Na 45' staat het 0-5 voor Duitsland  :o

Legendarisch

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: WK Brazili? 2014
« Reactie #159 Gepost op: juli 08, 2014, 11:36:11 pm »