Auteur Topic: WK2026 : qualifiers 13/10/2025 : België - Wales  (gelezen 449 keer)

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
WK2026 : qualifiers 13/10/2025 : België - Wales
« Gepost op: oktober 14, 2025, 09:40:55 am »
oei, vergeten ...

Wie nog wil nakeuvelen ... ga je gang ;)

Offline pamfluit

• Leden
Re: WK2026 : qualifiers 13/10/2025 : België - Wales
« Reactie #1 Gepost op: oktober 14, 2025, 11:14:55 am »
Defensief onzeker, maar tegen ploegen die zich niet ingraven zijn we enorm gevaarlijk op de tegenaanval.

Goeie nieuws is dat kwalificatie voor het WK zo goed als binnen is. thuis winnen tegen Liechtenstein voldoet hiervoor.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #2 Gepost op: oktober 15, 2025, 07:55:14 am »
Defensief onzeker, maar tegen ploegen die zich niet ingraven zijn we enorm gevaarlijk op de tegenaanval.

Goeie nieuws is dat kwalificatie voor het WK zo goed als binnen is. thuis winnen tegen Liechtenstein voldoet hiervoor.

Zouden daar toch eens moeten opteren voor andere verdedigers
Het idee bij nationale ploeg “talent ontwikkelen voor de toekomst” vind ik zever.
Die ontwikkelen zich wel bij hun club. Als ze goed zijn zullen ze daar spelen.

Nationale ploeg is gewoon selecteren van beste spelers op dit moment ben ik van mening
Zo’n Nathan Ngoy bvb. Speelt top bij Rijsel op de CV

En voorin Benteke scoort goed in de VS, het WK is daar, we hebben geen vervanger voor Lukaku.
Ik zou die altijd meepakken, al ist maar om in te vallen tegen lage blokken. Kan je al eens een voorzet zwieren. Want wie gaat ze voorin nu binnenkoppen?

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #3 Gepost op: oktober 15, 2025, 09:28:15 am »

Zouden daar toch eens moeten opteren voor andere verdedigers
Het idee bij nationale ploeg “talent ontwikkelen voor de toekomst” vind ik zever.
Die ontwikkelen zich wel bij hun club. Als ze goed zijn zullen ze daar spelen.

Nationale ploeg is gewoon selecteren van beste spelers op dit moment ben ik van mening
Zo’n Nathan Ngoy bvb. Speelt top bij Rijsel op de CV

En voorin Benteke scoort goed in de VS, het WK is daar, we hebben geen vervanger voor Lukaku.
Ik zou die altijd meepakken, al ist maar om in te vallen tegen lage blokken. Kan je al eens een voorzet zwieren. Want wie gaat ze voorin nu binnenkoppen?

Inderdaad, zou ook veel liever Benteke zien dan Batshuayi als het dan toch maar is om de hoop te vullen en in zulke situaties die man in de zestien te zetten, a la Fellaine indertijd toen we in de eerste achter stonden tegen Algerije