Auteur Topic: Speeldag 06 : 31/08/2018 - 20.30u : Essevee - Club Brugge KV  (gelezen 18457 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 31/08/2018 - 20.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #100 Gepost op: september 03, 2018, 10:13:40 am »
Ik dacht dat we als club aan het groeien waren,mooie accommodatie extra geld van businessseats
we moeten nu al spelers verkopen voor de rekeningen te laten kloppen
we krijgen zelf ons stadion niet meer vol tegen club
misschien verwachten we te veel
maar ik blijf toch zwaar ontgoocheld wat ik de laaste weken gezien hebt,geen enkele trots zit er in deze
groep
21 september zou nu al moeten uithangen in de kleedkamers,

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 31/08/2018 - 20.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #101 Gepost op: september 03, 2018, 11:19:18 am »
...

Offline John Terra

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 31/08/2018 - 20.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #102 Gepost op: september 03, 2018, 02:29:36 pm »
Als je van Club de vier goals van de vijf bekijkt :
- 1ste : ongelukkige owngoal, reeds in de 3de minuut
- 2de : zeer licht gegeven strafschop, waarbij geen bal in de buurt was
- 3de : een ver schot
- 4de : een goal als gevolg van de keeper die hem lost.
Wat mij betreft: Hoeveel goals hebben we gezien, waarbij onze verdediging volledig uitgespeeld werd ?
Juist, op het laatste, waarbij we ze een zee van ruimte gaven omdat we voluit voor een goal gingen.
Wij waren niet goed, maar dit Brugge heeft mij niet kunnen bekoren. Tegen een ploeg als Genk, verliezen ze altijd. Deze ploeg heeft immers geen enkel maar dan ook geen enkel zwak punt. Zij zullen de rechtmatige kampioen worden
Ik kijk al uit naar de CL, waar Brugge weer een dikke 0 op 18 gaat halen, gegarandeerd.

Dag Isidoor,

Ik ben hier nieuw, ik ga me dan ook rustig houden, maar als je bij deze nederlaag niet de fout bij de eigen ploeg legt, maar eerder wa tegenslag als hoofdoorzaak ziet dan heb je toch een probleem.

Verliezen tegen Club kan, ze hebben pakken meer middelen en zijn ook al op elkaar ingespeeld. Maar op geen enkel moment hebben we het echte Essevee gezien, de eerste helft was gewoon belachelijk slecht, mede door Dury's bizarre opstelling. Supporters mogen terecht kritisch zijn na deze wanprestatie!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 06 : 31/08/2018 - 20.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #103 Gepost op: september 04, 2018, 10:09:27 am »
het was gewoon slecht.
Vanaken speelt bijna altijd goed tegen ons...krijgt ook altijd een boulevard en kan zijn ding dan doen.
Dury is vaak heel overtuigd van zijn gelijk en heel koppig. Soms is dit een voordeel en soms ook niet.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Speeldag 06 : 31/08/2018 - 20.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #104 Gepost op: september 04, 2018, 12:49:22 pm »
Wat beschamend!?  Mooie kern op papier.  In werkelijkheid geen ploeg en vooral geen middenveld en matige verdediging.  De 4 aanvallers Harbaoui, biedia,syla, bongonda zijnspelers waar we al de voorgaande seizoenen enkel konden van dromen.  Hadden we die 4 in de titelmatch of vorig seizoen en seizoen ervoor en we speelden kampioen en 2x top 4.  Opnieuw po1 niet halen zou een regelrechte ramp zijn voor fans, sponsors en de geldpot.  We gaven serieus wat geld uit het afgelopen jaar.
Tja, dan komt dat toch grotendeels door onrealistische doelstellingen. Je moet eens eerlijk zijn hé, voor een club als Zulte Waregem is meespelen voor PO1 al een uitdaging, het halen al een groot succes. Zeggen dat het een ramp is als je twee keer na elkaar geen PO1 speelt is onzin. En in de toekomst zal het vrees ik enkel maar moeilijker worden. De G6 (ik reken er Antwerp bij) zijn op financieel vlak steeds verder aan het weglopen, en geld bepaalt nu eenmaal héél veel in het voetbal. Zelfs als ze een mindere start hebben, kunnen ze aan de winterstop nog voldoende corrigeren, dat kan Zulte Waregem veel minder! Als het wat tegen zit kan de top6 na dit weekend al een 7 à 8 punten uitlopen en dit na amper 6 wedstrijden! Het grote probleem met mensen zoals jij is het totaal gebrek aan enige vorm van  realiteitszin. Je hebt bepaalde (onrealistische) dromen en gaat daarin zodanig op dat je elke vorm van realisme uit het oog verliest! Het is heel mooi hoor jongen dat je ons als het ware de CL ziet winnen maar of het realistisch is is nog een heel andere zaak!
. Waar zeg ik dat we champions leage moeten winnen?  Man man. Gewoon po1 halen of er toch tot de laatste snik voor meestrijden in de juupkes leage op 16 ploegen?  Is dit nu zo overdreven en
Onrealistisch?  Gezien budget, infrastructuur, stadion en sportieve prestaties afgelopen 12 jaar?  Wie doet beter naast de G5 op al die vlakken?  Kvk? Oostende, Mechelen,Lokeren, charleroi....?